ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ AUTOTΡΙΤΗ
Μηχανικά μέρη
Η ανάρτηση του ανανεωμένου Forester έχει εξελιχθεί ώστε να μεγαλώσει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 15 χλστ. στην απλή δίλιτρη έκδοση και κατά 5 χλστ. στην υπερτροφοδοτούμενη (σε σχέση με το παρελθόν) ενώ παράλληλα η ρύθμισή της, χωρίς να είναι σφιχτή, δεν επιτρέπει την εμφάνιση έντονων κλίσεων του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές. Το πλαίσιο - πάνω στο οποίο βασίζεται και το Impreza από το 1992 - έχει δεχθεί ενισχύσεις
Οδική συμπεριφορά
Η τετρακίνηση σε συνδυασμό με τους δυνατούς κινητήρες αποτελούν για άλλη μια φορά τα βασικά στοιχεία της ξεχωριστής οδικής συμπεριφοράς του Forester. Το σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων εξακολουθεί να εφοδιάζει αποκλειστικά τη δίλιτρη έκδοση αναδεικνύοντας ακόμα περισσότερο τις εκτός δρόμου δυνατότητές της ενώ και το Forester 2,5, αν και έχει σαφέστατα πιο ασφάλτινη οδική συμπεριφορά, δεν θα συναντήσει κανένα πρόβλημα σε πατημένες χωμάτινες διαδρομές.
ΣΤΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ 20.5 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΑ 158 ΑΛΟΓΑ,(2000 ΚΥΒ) Η ΡΟΠΗ 19.0/3200 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ