DIMITRIOS-K έγραψε:ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΑΠΟ RAV4 ΠΗΓΑ ΣΤΟ CRUISER, AYTO ME TA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. ΟΣΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ 4χ4 ΤΑ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ RAV ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ. ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ 2 ΛΕΞΕΙΣ PLEASE. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΙΑ Α/Τ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ? ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ !
Καλοριζικο πολυ καλη επιλογη!!!
Βf Goodrich Α/Τ ειναι κορυφη τα εχω εγω και αλλοι 10 φιλοι ειναι ειμαστε ολοι πολυ ευχαριστμενοι.
Το κλειδωμα γινεται πατοντας το αναλογο κουμπακι!
Και το κανουμε οταν το εδαφος που παταμε δεν εχει καλη προσφυση, το αποφευγουμε οταν εχουμε καλη προσφυση.
Και η αισθηση που εχουμε οταν ειναι ενεργοποιημενο ειναι οτι δεν στριβει πολυ το τιμονι σε φουρκετες, και φυσικα δεν το ζοριζουμε στο σημειο αυτο.
Παντος με ενα σε Α/Τ λαστιχα θα κανεις πολλα πραγματα εκτος δρομου,
στην τελευταια μου εκδρομη ειχα ενα μπροστα μου με εμπειρο οδηγο και ασφαλτινα βεβαια οπου περνουσε σε ανηφορικα κομματια με λασπη-χιονι
εκει που μερικα αλλα με ασφαλτινα Jimny-Discovery εβαζαν αλυσιδες η πηγαινα δεμενα πισω απο αλλα με Mud λαστιχα.
Καλες Βολτες!!!