Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PININ εφ'ολης της ύλης

Δημοσίευσηαπό PININ_on_the_rocks » 27 Μαρ 2005, 14:00

xontros έγραψε:Κατ'αρχήν καλωσόρισες :P Και ας άργησες...
PININ_on_the_rocks έγραψε:Και κάτι που ίσως δεν εχει επισημανθει....η μόνιμη 4κίνηση του 2λιτρου ΠΙΝΙΝ έχει το καλό (για μένα σίγουρα) ότι δίνει κίνηση πίσω και αν σπινιάρουν οι πίσω δίνει και μπροστά... σε αντίθεση με τις άλλες μόνιμες 4κινησεις που κάνουν το αντίθετο..(δίνυν μποροστά και αν χρειαστεί δίνουν και λίγο πίσω για να δώσεουν πρόσφυση) οι γνώστες καταλαβαίνουν τα οφέλη από αυτό...(νομίζω ότι και στο στο Πινιν 1.8 ισχύει αυτό.. δηλαδή μόνιμη μπροστά και αν χρειαστεί και πίσω)
Το να δίνει μόνο πίσω σε κανονικές συνθήκες, μου φαίνεται περίεργο... Δηλαδή όταν έχεις 2WD, το κιβώτιο δίνει κατευθείαν κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ όταν έχεις 4WD το κιβώτιο δίνει σε κεντρικό διαφορικό που μοιράζει την κίνηση μπρος-πίσω??? Ξέρεις τον τρόπο που το κάνει μήπως?


Ακριβως... 2WD κινηση μόνο πίσω σαν κανονικο 2κινητο... 4Η κινηση σε συνεκτικο συμπλεκτη με κίνηση μπρος-πίσω από 0-100 εως 50-50 αναλόγως τις συνθήκες και την πρόσφυση (άρα καθόλου καταπόνηση στα συστήματα μετάδοσης και οχι αυξημενη κατανάλωση) και 4Η Locked κίνηση 50-50 με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό....

Ε..... δεν ανακαλύπτω τον τροχό σίγουρα έχει ξαναειπωθεί κάπου αλλού στο forum
Άβαταρ μέλους
PININ_on_the_rocks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Μαρ 2005, 17:31
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 27 Μαρ 2005, 14:55

Με λιγα λογια το πινιν εχει την πιο ολοκληρωμενη τετρακινηση ,ας το παραδεχτουν ολοι.Ειναι 2 αυτοκινητα σε ενα( ενα βιταρα και ενα χοντα crv μαζι).
Αν ειχε και κοντυτερες κοντες θα ηταν τελειο.
Συμπερασμα την πιο τελεια τετρακινηση την εχει το μεγαλο pajero επειδη τα κοντα του ειναι 1.9/1.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό PININ_on_the_rocks » 27 Μαρ 2005, 15:04

panayiotis έγραψε:Με λιγα λογια το πινιν εχει την πιο ολοκληρωμενη τετρακινηση ,ας το παραδεχτουν ολοι.Ειναι 2 αυτοκινητα σε ενα( ενα βιταρα και ενα χοντα crv μαζι).
Αν ειχε και κοντυτερες κοντες θα ηταν τελειο.
Συμπερασμα την πιο τελεια τετρακινηση την εχει το μεγαλο pajero επειδη τα κοντα του ειναι 1.9/1.


Ειναι γενικως αποδεκτό οτι η SS (super select) 4κινηση της Mitsubishi είναι η πιο ολοκληρωμενη -μηχανικα- 4κινηση... στα καινουργια Pajero που εχει προσθεσει και ηλεκτρομικα βοηθηματα -αλα land cruiser- νομίζω είναι ακόμα καλύτερα...
Άβαταρ μέλους
PININ_on_the_rocks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Μαρ 2005, 17:31
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό manos77 » 27 Μαρ 2005, 18:10

Για σας παδια. Ενας φιλος εχει PININ 2.0 5D και σκευτομαστε να αλλαξουμε τα λαστιχα του με 215/70/16 (που σιγουρα χωρανε) ή 225/70/16 BF A/T τα οποια δεν ξερω αν χωρανε. Γνωριζει καποιος αν κανουν; Εχω δει σε PININ 1.8 3D τα πρωτα που ηρθανε στην Ελλαδα με βοηθητικο κιβωτιο (LOW) να φοραει 235/75/15.
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 27 Μαρ 2005, 18:27

Τα 215/70-16 τα φοράω (Α/Τ 694) χωρίς πρόβλημα αλλά νομίζω πως χωράνε οριακά. Τα 235/75-15 έχουν διάμετρο 733 χιλ έναντι 686 χιλ της μανίσιας διάστασης και χωρίς μετατροπή της μπροστινής ανάρτησης αποκλείεται να χωρέσουν.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 27 Μαρ 2005, 19:18

tasos953 έγραψε:Τα 215/70-16 τα φοράω (Α/Τ 694) χωρίς πρόβλημα αλλά νομίζω πως χωράνε οριακά. Τα 235/75-15 έχουν διάμετρο 733 χιλ έναντι 686 χιλ της μανίσιας διάστασης και χωρίς μετατροπή της μπροστινής ανάρτησης αποκλείεται να χωρέσουν.

Ακριβώς τα ίδια φοράω κι εγώ και τα θεωρώ επαρκέστατα!
Όλα μπορούν να γίνουν αν αλλάξουν τα γόνατα μπροστά με πατέντες (Σήκωμα του πιατέλου στήριξης του ελατηρίου και αναγκαστική τοποθέτηση φύσιγγας για μεγαλύτερη άρθρωση) !!! :!: :!: :!: :wink:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Re: PININ εφ

Δημοσίευσηαπό TLG » 27 Μαρ 2005, 23:42

michailbm έγραψε:
Υ.Γ. δεν έχω κανένα σκοπό να ξεκινήσω καμία αντιπαράθεση μεταξυ πινιν vitara, rav κτλ... μην το ποδοσφαιροποιήσουμε το θεμα...απλη ανταλλαγή απόψεων απο οπου ολο και κατι θα βγει...

Σωστος!!!!!!!!!!!!!!!!!



LOOK WHO'S TALKING !!!! :^o :bang: :D
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Re: PININ εφ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 28 Μαρ 2005, 10:19

TLG έγραψε:
michailbm έγραψε:
Υ.Γ. δεν έχω κανένα σκοπό να ξεκινήσω καμία αντιπαράθεση μεταξυ πινιν vitara, rav κτλ... μην το ποδοσφαιροποιήσουμε το θεμα...απλη ανταλλαγή απόψεων απο οπου ολο και κατι θα βγει...

Σωστος!!!!!!!!!!!!!!!!!



LOOK WHO'S TALKING !!!! :^o :bang: :D

:haha: :haha: :alright:
Ολα καλα!!!! :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Μαρ 2005, 12:16

PININ_on_the_rocks έγραψε:
xontros έγραψε:Το να δίνει μόνο πίσω σε κανονικές συνθήκες, μου φαίνεται περίεργο... Δηλαδή όταν έχεις 2WD, το κιβώτιο δίνει κατευθείαν κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ όταν έχεις 4WD το κιβώτιο δίνει σε κεντρικό διαφορικό που μοιράζει την κίνηση μπρος-πίσω??? Ξέρεις τον τρόπο που το κάνει μήπως?


Ακριβως... 2WD κινηση μόνο πίσω σαν κανονικο 2κινητο... 4Η κινηση σε συνεκτικο συμπλεκτη με κίνηση μπρος-πίσω από 0-100 εως 50-50 αναλόγως τις συνθήκες και την πρόσφυση (άρα καθόλου καταπόνηση στα συστήματα μετάδοσης και οχι αυξημενη κατανάλωση) και 4Η Locked κίνηση 50-50 με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό....

Όχι ότι αμφιβάλλω, αλλά πάλι δεν το καταλαβαίνω :oops:
Το κιβώτιο δίνει την κίνηση στον συνεκτικό συμπλέκτη ή στο πίσω διαφορικό απευθείας?
Εκτός εάν έχει κάτι σαν 2H Locked...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 28 Μαρ 2005, 18:38

xontros έγραψε:
PININ_on_the_rocks έγραψε:
xontros έγραψε:Το να δίνει μόνο πίσω σε κανονικές συνθήκες, μου φαίνεται περίεργο... Δηλαδή όταν έχεις 2WD, το κιβώτιο δίνει κατευθείαν κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ όταν έχεις 4WD το κιβώτιο δίνει σε κεντρικό διαφορικό που μοιράζει την κίνηση μπρος-πίσω??? Ξέρεις τον τρόπο που το κάνει μήπως?


Ακριβως... 2WD κινηση μόνο πίσω σαν κανονικο 2κινητο... 4Η κινηση σε συνεκτικο συμπλεκτη με κίνηση μπρος-πίσω από 0-100 εως 50-50 αναλόγως τις συνθήκες και την πρόσφυση (άρα καθόλου καταπόνηση στα συστήματα μετάδοσης και οχι αυξημενη κατανάλωση) και 4Η Locked κίνηση 50-50 με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό....

Όχι ότι αμφιβάλλω, αλλά πάλι δεν το καταλαβαίνω :oops:
Το κιβώτιο δίνει την κίνηση στον συνεκτικό συμπλέκτη ή στο πίσω διαφορικό απευθείας?
Εκτός εάν έχει κάτι σαν 2H Locked...

Έχω το workshop manual του Pinin σε CD (PDF) και δείχνει και τομή του συστήματος κιβωτίου-κεντρικού διαφορικού-συνεκτικού συμπλέκτη και transfer case και σχηματικά τον τρόπο λειτουργίας. Ξέρει κανείς πώς μπορώ να το ανεβάσω; Στείλτε pm και θα το κάνω.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 28 Μαρ 2005, 19:20

τασο αν δεν εχεις συνδεση adsl το upload σου θα παρει πολυ εκτος και αν ανεβασεις μονο την συγκεκριμενη εικονα.Παρε φωτογραφια με ψηφιακη μηχανη και στειλτη.
Σε γενικες γραμμες φιλε Χοντρε φαντασου πως ειναι το βιταρα μονο που στο κιβωτιο μεταφορας εκει που παει να βγει ο πισω αξονας μεταδοσης εχει γυρω του και τον αγκαλιαζει ενα δαχτυλιδι γεμισμενο με ιξωδοελαστικο υλικο.Μπροστα απο το δαχτυλιδι υπαρχει ενα συγχρονιζε 2-4wd και πιο μπροστα η αλυσιδα μεταφορας.
Οταν παω τον βοηθητικο λεβιε μια θεση μπροστα σπρωχνεται το δαχτυλιδι προς το συγχρονιζε και αν υπαρχει σχετικη κινηση μπροστα και πισω αξονα(γλιστρημα αυτοκονητου) εμπλεκεται η αλυσιδα.
Αν παω τον βοηθητικο λεβιε μια ακομα θεση πιο μπροστα απεμπλεκεται το "ιξωδες" δαχτυλιδι και εμπλεκει η αλυσιδα τον μπροστα αξονα μεταφορας,οποτε εχω κλειδωμα 50-50.
Ακομα μια θεση πιο μπροστα εμπλεκεται και το βοηθητικο
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό PININ_on_the_rocks » 28 Μαρ 2005, 19:23

tasos953 έγραψε:
xontros έγραψε:
PININ_on_the_rocks έγραψε:
xontros έγραψε:Το να δίνει μόνο πίσω σε κανονικές συνθήκες, μου φαίνεται περίεργο... Δηλαδή όταν έχεις 2WD, το κιβώτιο δίνει κατευθείαν κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ όταν έχεις 4WD το κιβώτιο δίνει σε κεντρικό διαφορικό που μοιράζει την κίνηση μπρος-πίσω??? Ξέρεις τον τρόπο που το κάνει μήπως?


Ακριβως... 2WD κινηση μόνο πίσω σαν κανονικο 2κινητο... 4Η κινηση σε συνεκτικο συμπλεκτη με κίνηση μπρος-πίσω από 0-100 εως 50-50 αναλόγως τις συνθήκες και την πρόσφυση (άρα καθόλου καταπόνηση στα συστήματα μετάδοσης και οχι αυξημενη κατανάλωση) και 4Η Locked κίνηση 50-50 με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό....

Όχι ότι αμφιβάλλω, αλλά πάλι δεν το καταλαβαίνω :oops:
Το κιβώτιο δίνει την κίνηση στον συνεκτικό συμπλέκτη ή στο πίσω διαφορικό απευθείας?
Εκτός εάν έχει κάτι σαν 2H Locked...

Έχω το workshop manual του Pinin σε CD (PDF) και δείχνει και τομή του συστήματος κιβωτίου-κεντρικού διαφορικού-συνεκτικού συμπλέκτη και transfer case και σχηματικά τον τρόπο λειτουργίας. Ξέρει κανείς πώς μπορώ να το ανεβάσω; Στείλτε pm και θα το κάνω.


θελεις να μου το στειλεις με ε-μαιλ να το βαλω καπου στο web να υπάρχει?
Άβαταρ μέλους
PININ_on_the_rocks
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 25 Μαρ 2005, 17:31
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό michailbm » 28 Μαρ 2005, 19:47

Δεν μπαινει προσπαθω εδω και μια ωρα εχει προστασια και δεν μπορει να αφαιρεθει(ή εγω δεν μπορω)!!!!
Σε γενικες γραμμες φιλε Χοντρε φαντασου πως ειναι το βιταρα μονο που στο κιβωτιο μεταφορας εκει που παει να βγει ο πισω αξονας μεταδοσης εχει γυρω του και τον αγκαλιαζει ενα δαχτυλιδι γεμισμενο με ιξωδοελαστικο υλικο.Μπροστα απο το δαχτυλιδι υπαρχει ενα συγχρονιζε 2-4wd και πιο μπροστα η αλυσιδα μεταφορας.
Οταν παω τον βοηθητικο λεβιε μια θεση μπροστα σπρωχνεται το δαχτυλιδι προς το συγχρονιζε και αν υπαρχει σχετικη κινηση μπροστα και πισω αξονα(γλιστρημα αυτοκονητου) εμπλεκεται η αλυσιδα.
Αν παω τον βοηθητικο λεβιε μια ακομα θεση πιο μπροστα απεμπλεκεται το "ιξωδες" δαχτυλιδι και εμπλεκει η αλυσιδα τον μπροστα αξονα μεταφορας,οποτε εχω κλειδωμα 50-50.
Ακομα μια θεση πιο μπροστα εμπλεκεται και το βοηθητικο

Εστι ειναι!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό xontros » 28 Μαρ 2005, 22:46

Με καλύψατε, φαίνεται όντως πολύ μελετημένο σύστημα, αλλά και πάλι θα βρω κάτι να πω:
Τς, τς, τς, πολύ πολύπλοκα συστήματα έχουν τα Pinin βρε παιδί μου :lol: :lol: :lol:
Άρα το 2wd στο Pinin σημαίνει ότι ο συνεκτικός συμπλέκτης παρεμβάλλεται στην κίνηση αλλά είναι "μπλοκαρισμένος" :?:
Τάσο, δεν μπορείς να κάνεις ένα PrtSc την ώρα που βλέπεις μια σελίδα, να το κάνεις paste στο Paint και να το σώσεις σαν εικόνα jpg :?:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό michailbm » 28 Μαρ 2005, 22:54

δεν μπορείς να κάνεις ένα PrtSc την ώρα που βλέπεις μια σελίδα, να το κάνεις paste στο Paint και να το σώσεις σαν εικόνα jpg

Eχει προστασια και δεν μπορει να αφαιρεθει, η οποια δεν επιτρεπει το κοπι !
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες