xontros έγραψε:Κατ'αρχήν καλωσόρισες Και ας άργησες...PININ_on_the_rocks έγραψε:Και κάτι που ίσως δεν εχει επισημανθει....η μόνιμη 4κίνηση του 2λιτρου ΠΙΝΙΝ έχει το καλό (για μένα σίγουρα) ότι δίνει κίνηση πίσω και αν σπινιάρουν οι πίσω δίνει και μπροστά... σε αντίθεση με τις άλλες μόνιμες 4κινησεις που κάνουν το αντίθετο..(δίνυν μποροστά και αν χρειαστεί δίνουν και λίγο πίσω για να δώσεουν πρόσφυση) οι γνώστες καταλαβαίνουν τα οφέλη από αυτό...(νομίζω ότι και στο στο Πινιν 1.8 ισχύει αυτό.. δηλαδή μόνιμη μπροστά και αν χρειαστεί και πίσω)
Το να δίνει μόνο πίσω σε κανονικές συνθήκες, μου φαίνεται περίεργο... Δηλαδή όταν έχεις 2WD, το κιβώτιο δίνει κατευθείαν κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ όταν έχεις 4WD το κιβώτιο δίνει σε κεντρικό διαφορικό που μοιράζει την κίνηση μπρος-πίσω??? Ξέρεις τον τρόπο που το κάνει μήπως?
Ακριβως... 2WD κινηση μόνο πίσω σαν κανονικο 2κινητο... 4Η κινηση σε συνεκτικο συμπλεκτη με κίνηση μπρος-πίσω από 0-100 εως 50-50 αναλόγως τις συνθήκες και την πρόσφυση (άρα καθόλου καταπόνηση στα συστήματα μετάδοσης και οχι αυξημενη κατανάλωση) και 4Η Locked κίνηση 50-50 με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό....
Ε..... δεν ανακαλύπτω τον τροχό σίγουρα έχει ξαναειπωθεί κάπου αλλού στο forum