Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αναβάθμηση Pinin

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 12 Ιαν 2008, 22:13

Παιδες η εγχείρηση έτυχε και πέτυχε, επαληθευτήκαμε και πρακτικά και όπως βλεπετε και στις φωτο το πινιν πηρε 5 ποντους καθαρους,τωρα μενει να μπουν και 4ποντες προσθηκες εμπροςκαι το εργαλειο θα είναι ετοιμο για πιο μεγαλα ζοριλίκια.Σε γνωστη διαδρομη που εκανα διαπίστωσα ότι πλεον απορροφά πιο ομαλά τις ανωμαλίες και δεν ακούγεται πλεον το κοπανιμα των ελαστικών στοπ των ελατηριων, γενικα οι εντυπώσεις είναι ακρως ικανοποιητικές και οπτικα και πρακτικά.
Νικολα πρεπει να κανονίσουμε μεσα στην εβδομαδα να βρεθουμε επειγώντος !!!
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 13 Ιαν 2008, 11:41

Ωραίος φίλε Σταύρο!!
Α ρε τι μου κάνετε και έχω πει να το κρατήσω με τη μαμά ανάρτηση για μερικά χρονάκια...... :roll:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 13 Ιαν 2008, 18:46

μπραβο ρε ΣΤΑΥΡΟ και εις ανωτερα...επιτελους ειδαμε φως...καλοφορετα και καλα χωσιδια στις αντιπυρικες με ποιο πολυ ανεση τωρα..
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 13 Ιαν 2008, 19:40

Χρειάζεσαι μάλλον και επιμήκυνση των ράβδων στήριξης της αντιστρεπτικής καθώς και μακρύτερα αμορτισέρ. Δέν έχω μεγάλη γνώση του θέματος αλλά παρατηρώντας τα από πίσω και κάτω σου * (με το συμπάθειο κιόλας) τα βλέπω αμφότερα σε έλλειψη γεωμετρικής ισορροπίας.


* Δεν ξέρω γιατί, αλλά η τελευταία φωτό φου φέρνει σε φωτό οπισθίων με το στριγγάκι (το κιβώτιο ντέ) στο βάθος........
Είδατε συνειρμούς που προκαλούν οι σέξυ αναρτήσεις;;;;;;;; :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :oops: :oops: :oops:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 13 Ιαν 2008, 22:52

Tasos953 η φωτο που σου προκαλεσε του τοσο ωραιους συνειρμούς ειναι με το πινιν 2 μετρα πανω απο την γη στον ανυψωτή του συνεργειου,γιαυτο και το τέντωμα της αντιστρεπτικής και του αμορτισέρ,μετα το κατεβασμα όλα ηρθαν στα φυσιολογικα τους.Παντως επι της ευκαιριας που λύθηκε το αμορτισερ μέτρησα και το μέγιστο μηκος τους από κέντρο της ανω τρύπας εως το κεντρο της κατω και είναι 51,5εκ.
Επισης διαπίστωσα ότι για να αποκτήσει το πινιν μεγαλύτερο κρέμασμα τροχου πισω θα πρεπει να μπει πιο μακρύ αμορτισερ,πιο μακρύ στελεχος στήριξης αντιστρεπτικης και πιο μακρια σωληνάκια φρενων γιατι όλα είναι στο οριο όταν κρεμασουν.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 14 Ιαν 2008, 22:26

μπραβο Σταυρο...ακριβως αυτα εχω βαλει κ εγω.πιστευω θα σε ικανοποιησουν.ισως σου φανουν λιγο σκληρα σε σχεση με τα μαμα λογικο ειναι βεβαια αλλα κανουν μια χαρα τη δουλεια τους
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό skier78 » 14 Ιαν 2008, 23:34

Στάυρο αν μπορείς ανέβασε και την φώτο που τα βάλαμε πλάι πλάι με το δικό μου για να δούμε τη διαφορά.
pininokio εσύ που τα φοράς καιρό, σε γρήγορη οδήγηση σε στροφες τι διαφορά έχει με τα μαμά?Οι πίσω επιβάτες που διαμαρτήρονται στις λακουβες και στα σαμαράκια,τώρα διαμαρτήρονται περισότερο?
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 15 Ιαν 2008, 22:41

skier78 έγραψε:Στάυρο αν μπορείς ανέβασε και την φώτο που τα βάλαμε πλάι πλάι με το δικό μου για να δούμε τη διαφορά.
pininokio εσύ που τα φοράς καιρό, σε γρήγορη οδήγηση σε στροφες τι διαφορά έχει με τα μαμά?Οι πίσω επιβάτες που διαμαρτήρονται στις λακουβες και στα σαμαράκια,τώρα διαμαρτήρονται περισότερο?


ειναι πολυ καλυτερο γενικα στα παντα κ στροφες κ στα γρηγορααπλα ειναι λιγο πιο σκληρο πισω .βεβαια δεν εχει παραπονεθει κανεις απλα σου λεω πως το νιωθω εγω
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 19 Ιαν 2008, 18:57

Επειδή τις τελευταίες μέρες υπάρχει πολύ κίνηση με τα πίσω ελατήρια σας γράφω τις διαστάσεις τους για να λύσω και την απορία του φίλου pajino ο οποίος μάλλον έκανε μια πολυ καλή αγορά. Λοιπόν, η εξωτερική διάμετρος είναι 131 χλστα, το πάχος της σπείρας 11 και το μήκος του 306.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 19 Ιαν 2008, 19:55

Έφτιαξα καινούργια ποδία αλλα και πάλι δεν είμαι ικανοποιιμένος..Σε επόμενη φάση η μπάρα στήριξης θα ενισχυθεί και θα μετακινηθεί ωστε να είναι πιο κοντά στο διαφορικο και να ενοχλεί όσο το δυνατόν λιγότερο. Η δεύτερη μπάρα που έχω βάλει θα μετακινηθεί και αυτη προς το διαφορικό με τον ίδιο σκοπό. Ακολουθούν και φωτο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 19 Ιαν 2008, 20:05

Η ποδιά και η νεα μπάρα η οποία μπήκε μπροστά απο το διαφορικό για να πατήσει η ποδια. Το σκαλοπάτι στη μπάρα είναι για την εξάτμηση.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 20 Ιαν 2008, 21:56

Να και μια ιδέα για ποδιά που βρήκα στο νετ..
http://www.unterfahrschutz.eu/Prodktena ... anfang.htm
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pajino » 21 Ιαν 2008, 10:08

Επειδή τις τελευταίες μέρες υπάρχει πολύ κίνηση με τα πίσω ελατήρια σας γράφω τις διαστάσεις τους για να λύσω και την απορία του φίλου pajino ο οποίος μάλλον έκανε μια πολυ καλή αγορά. Λοιπόν, η εξωτερική διάμετρος είναι 131 χλστα, το πάχος της σπείρας 11 και το μήκος του 306.

Nικόλα επειδή το έψαξα αυτές οι διαστάσεις είναι μαμά από το service manual όμως η διάμετρος είναι λογικά η εσωτερική μέσα από τις σπείρες!!!

Τα δικά μου που είναι μαμά έχουν εξωτερική διάμετρο 152 - 155mm μιας και τα μέτρησα που σημαίνει ότι το 131 που δίνει το service manual σαν διάμετρο είναι 131+11+11(σπείρες)=153mm. :roll:
Pajero Pinin 2.0 GDI - 5d
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 21 Ιαν 2008, 12:09

Αφου το μέτρησες πάω πάσο. Αλλα θυμάμαι οτι το manual έλεγε εξωτερική διάμετρο. Ή λάθος έχει ή κατι παίζει με τα μοντέλα.
Τι έκανες τελικά τα πέρασες? Σήμερα θα στείλω και τις προσθήκες. Ετοιμάσου..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pajino » 21 Ιαν 2008, 12:18

Δεν τα πέρασα φίλε γιατί τα 131 που βρήκα δεν έκαναν τελικά, αλλά είμαι και σήμερα στο ψάξιμο και θα σε ενημερώσω 8)
Pajero Pinin 2.0 GDI - 5d
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες