Όπως λέει και ο φίλος μου ο lepes και όλα τα περιοδικά του χώρου (που έχω διαβάσει μέχρι στιγμής) το αυτοκίνητο είναι σίγουρα πολύ καλό στην άσφαλτο, με φοβερούς χώρους και πολύ καλό εξοπλισμό.
Το θέμα είναι τι κάνει offroad...(lepes λες να είμαι ο πρώτος που θα το δοκιμάσει; )
Πάλι βάσει του περιοδικού τύπου είναι ΟΚ σε απλές χωμάτινες διαδρομές.
Για μένα που σκέφτομαι πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο αγοράς του, το θέμα είναι αν πηγαίνει εκεί που πάνε τα RAV4, SANTA FE, XTRAIL, MAVERICK, TIGUAN κλπ. δηλαδή όλα τα SUV της κατηγορίας.
Αν δηλαδή θα μπορείς να κάνεις μια βόλτα στα βουνά αξιοπρεπώς χωρίς να σε βγάλει ο lepes με το τέρας του!!!
Για το θέμα των σερβις το θέμα έχει συζητηθεί και στους 4Τ. Δες το thread
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... &start=120
Πάντως φίλε EVO νομίζω ότι τα 600 ευρώ που έδωσες για 30000χλμ δεν είναι και τόσα πολλά λεφτά. Για κάποιον που κάνει 15000χλμ το χρόνο νομίζω ότι τα 250-300 τα έχει στο νερό. Εγώ πληρώνω 150 ευρώ στο golfaki για το μικρό σερβις κάθε 6 μήνες άρα νομίζω ότι καλά είναι.
Για το Σαρακάκη σε πιστεύω διότι το έχω ακούσει και από άλλους και έχω διαβάσει τι τράβηξες με τις δισκόπλακες.
PS
Αλήθεια αν δεν είναι τόσο καλό στο χώμα, υπάρχει περίπτωση με πιο χωμάτινα λάστιχα και κανένα πείραγμα στις αναρτήσεις να γίνει καλύτερο;
Παίζουν τέτοιες μετατροπές; Τι λέτε εσείς που ξέρετε από τέτοια πειράγματα;