Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αναβάθμηση Pinin

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 01:02

Να μερικες φωτο της εξατμισης και του φιλτρου.Η διαφορα στην αποδοση θα ειναι ... ανευ σχολιου,απλα καντε το !!!
Θα γινει joy machine !
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 01:08

Nα και οι καινουριοι λασπωτηρες μου (τουλαχιστον οι δυο,βαριομουν να βγαλω τους αλλους δυο)
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Οκτ 2007, 10:06

Το αποτέλεσμα δείχνει καλό.Για πες και καμια τιμούλα..το βαρελάτι θυμάμαι οτι τσούζει λίγο!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pajino » 31 Οκτ 2007, 10:06

Μεγειές jrmobile όλα πολύ ωραία !!!!

Μόνο όμως τι ακρίβώς έκανες στην εξάτμιση και στο φίλτρο και κόστος πλιζ :?: :D

Έχεις αλλαγή και στον ήχο του κινητήρα;
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Οκτ 2007, 10:21

Άν τα ξέρω καλά έβαλε φίλτρο ελευθέρας, άλλαξε τον καταλύτη με πιο ελεύθερο απο Leon, έβγαλε το μεσαίο καζανάκι και έβαλε τελικό ελευθέρας.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pajino » 31 Οκτ 2007, 10:24

Σίγουρα δλδ θα έχει και ωραίο ήχο ε;

Και το τελικό πρέπει να ναι ΙΝΟΧ :roll:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 12:30

pajino έγραψε:Σίγουρα δλδ θα έχει και ωραίο ήχο ε;

Και το τελικό πρέπει να ναι ΙΝΟΧ :roll:


Ο ΝIKOLAS_L200 εχει δικιο,ο καταλυτης ειναι απο LEON TURBO,το μεσαιο εφυγε,το τελικο ειναι inox ελευθερας και το βαρελακι ειναι τυπου SIMOTA,απο τιμη λιωμα,αν θελει καποιος να μου πει να του φερω,βρηκα ακρη και απο Ελλαδα και απο εξωτερικο γυρω στα 75 ευρω.Καταλυτη αν δεν βρειτε απο κανενα τουρμπισιο,υπολογιστε γυρω στα 200-250 ευρω,για καζανακι τελικο βρηκα παλι ακρη για μονη ή διπλη μπουκα με 75-85 ευρω,ξερω διαστασεις οποτε μιληστε αν θελετε να σας βρω.Τις μπουκες μου τις εκοψα και τις εφερα καθετα στο καζανακι για να βγουν προς τα εξω.Για αποδοση,δεν το συζητω,εσας που ειναι διλιτρο θα ξυριζει αν κανετε οτι εκανα εγω !!!
Σκεφτειτε οτι ετσι οπως ειμαι τωρα (1.8GDI),σας περναω απο πανω και απο ηχο,μην επαναλαμβανομαι ... δεν θα θελετε να γυριζετε σπιτι σας !!!
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό pajino » 31 Οκτ 2007, 12:56

Ωραίος μεγειά και πάλι.

Το όλο θέμα με μεταχειρισμένο καταλύτη πάει περίπου ~200ευρώ :?:

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση :wink:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 13:19

btw τα 2λιτρα αγωνιστικά Pinin στην Ιταλία βγάζουν 150ps. Μιλάω για την κατηγορία Τ2, δηλαδή κάτι σαν group N. Οι αλλαγές που έχουν είναι φίλτρο αέρος, εξάτμιση και δεν ξέρω αν έχουν και κάτι άλλο. Πάντως και να έχουν θα είναι κάτι απλό γιατί αλλιώς θα πήγαιναν στην Τ1. A... στην Τ1 έχει 200ps!!! άγνωστο όμως πως έβγαλαν τόσους ίππους.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 14:32

pajino έγραψε:Ωραίος μεγειά και πάλι.

Το όλο θέμα με μεταχειρισμένο καταλύτη πάει περίπου ~200ευρώ :?:

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση :wink:


Το κοστος αυτο των 200-250 ευρω ειναι για καινουριο competition καταλυτη,ο μεταχειρισμενος ειναι πολυ φθηνος,της ταξης των 80 ευρω περιπου,αν ρωτησετε τους εξατμισαδες σας,αν φτιαχνουν τουρμπατα,θα σας βρουν σιγουρα, αφου ολοι τους αλλαζουν με πιο ελευθερους,αλλιως χρυση ευκαιρια βρισκεις οτι θες !
Αξιζει τον κοπο,απο πρωτη μεχρι τριτη θα σπινιαρει σαν τρελλο !!!
Το βαρελακι αν θελετε το καλυτερο με το καλυτερο βεντουρι ειναι το BMC,αλλα και αυτο που πηρα εγω ειναι τζαμι και σκεφτομαι οτι αν θελω φτιαχνω μονος μου καλυτερο βεντουρι/στροβιλιστη.
Ξεχασα να πω οτι τελικα εβαλα το BENS και περιμενω να δω αποτελεσματα σε οικονομια και επιδοσεις σε περιπου τρια ρεζερβουαρ,υπολογιζω γυρω στο 40% οικονομια,αυξηση,5hp ιπποδυναμης και απο 0,5-1,0 kgr ροπης (τοσο ειχε παρει ενα αλλο pinin)
Οταν δω αποτελεσμα,γιατι θα δω,εχει αποδειχτει οτι λειτουργει γι'αυτο εχει και φραγκα η αγορα του,τοτε θα γραψω σχετικα.
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 14:43

Pajerinho έγραψε:btw τα 2λιτρα αγωνιστικά Pinin στην Ιταλία βγάζουν 150ps. Μιλάω για την κατηγορία Τ2, δηλαδή κάτι σαν group N. Οι αλλαγές που έχουν είναι φίλτρο αέρος, εξάτμιση και δεν ξέρω αν έχουν και κάτι άλλο. Πάντως και να έχουν θα είναι κάτι απλό γιατί αλλιώς θα πήγαιναν στην Τ1. A... στην Τ1 έχει 200ps!!! άγνωστο όμως πως έβγαλαν τόσους ίππους.


Μπαινοντας σε ενα ιαπωνικο site (υπηρχε και στην αγγλικη !),ειδα ενα αρθρο της MITSUBISHI συμφωνα με το οποιο βαζοντας μονο premium unleaded(super anleaded),το διλιτρο βγαζει 136hp και το δικο μου 130hp !!!
Αν σκεφτουμε λοιπον τί βενζινη χρησιμοποιουν στους αγωνες(την καθαροτερη),τοτε βγαινουν τα 150 αλογα με μερικες μετατροπες σε εναν ηδη καλο αλλα πνιγμενο κινητηρα !!!
Εγω παντως εδω και εναν χρονο περιπου που πηρα το ''PANJER'' μου το δουλευω μονο με σουπερ αμολυβδη και παει σφαιρα.
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Οκτ 2007, 14:54

Πηρες φόρα βλέπω...μπράβο μου ανέβασες τη διάθεση!
Εγω το τελικό το τριγυρνάω..εδω και ενα μήνα έχει σπάσει η μια βάση αλλα δεν την κολλάω για να το αλλάξω!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 15:02

NIKOLAS_L200 έγραψε:Πηρες φόρα βλέπω...μπράβο μου ανέβασες τη διάθεση!
Εγω το τελικό το τριγυρνάω..εδω και ενα μήνα έχει σπάσει η μια βάση αλλα δεν την κολλάω για να το αλλάξω!


Τα χερια σου πιανουν,οποτε αν δεν βρεις καλη τιμη για τελικο,θα σε φτιαξω εγω οπως ειπα παραπανω,δυο με τρεις μερες χρειαζομαι για να το φερω !!!
κολληματα και κουρμπες στην μπουκα τις φτιαχνεις μονο σου.
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 15:07

NIKOLAS_L200 έγραψε:Πηρες φόρα βλέπω...μπράβο μου ανέβασες τη διάθεση!
Εγω το τελικό το τριγυρνάω..εδω και ενα μήνα έχει σπάσει η μια βάση αλλα δεν την κολλάω για να το αλλάξω!


Οποιος βρει καλη τιμη για αποστατες τροχων 2cm μαζι με μπουλονια/μπουζονια,ας μου πει,300 αγοραζω την τετραδα της H&R μαζι με τα μπουλονια.
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Οκτ 2007, 15:08

Με τέτοια δεν μπλέκω..άλλωστε έχω ενα καλό μάστορα που μου είχε κάνει διάφορα στο Ibiza, χρόνο πρέπει να βρω.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες