Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αναβάθμηση Pinin

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Οκτ 2007, 22:27

Φιλε evolander να μην έρθεις στην εκδρομη αυτοι θα σου κόψουν τα πόδια...
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Οκτ 2007, 22:36

Για τα μάτια σας μόνο! Το PININ ξεκιλιασμένο..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 29 Οκτ 2007, 22:51

Pajerinho έγραψε:Εγώ δεν κατάλαβα πως θα ψηλώσουμε με το γόνατο του Outlander :scratch:
Θα βάλεις το ελατήριο του Pinin? Αυτό όπως μας λες δίνει 3cm ύψος στο Outlander, δε σημαίνει ότι δίνει και στο Pinin (δε γνωρίζουμε πόσο είναι το αρχικό μήκος του γονάτου στο ένα και στο άλλο). Έχεις προσέξει την απόσταση ελαστικού-πιατέλου στο Outlander? Είναι μεγαλύτερη απ' το δικό μας? Και αν βάλεις το ελατήριο του Pinin, με το αμορτισέρ (φυσίγγι) τί θα κάνεις? Θ' αφήσεις του Outlander? Δε θα δουλεύει καλά μετά.
Εμένα να πω την αλήθεια κάτι δε μου κάθεται καλά.
Πάντως αν δουλεύει τότε τα γόνατα του Evolander θα είναι περιζήτητα στην εκδρομή :lol:


Όπως ειχα γραψει και παλιοτερα παρατηρώντας ένα outlander διαπίστωσα ότι το πιατελο του ειχει πολύ μεγαλύτερη αποσταση από το λάστιχο απ ότι το πινιν.Αν δεν κανω λαθος αυτό φοράει 215/60/16 ,αλλα και παλι η αποσταση ηταν μεγαλη σε σύγκριση με εμας.Ετσι αν πουμε ότι το πιατελο του outlander είναι πιο ψηλά από του πινιν, με το δικο μας ελατηριο θα παρουμε σε υψος.Ειναι σαν να κολαμε το πιατελο το δικο μας πιο ψηλα, με την διαφορα ότι τωρα θα είναι ετοιμο από την KYB!
Οπως ειπα όμως μενει να δουμε αν τα ελατηρια τους εχουν ιδια διαμετρο.
Ο φιλος μας ο Evolander θα μπορουσε να μας δωσει τα φωτα του.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Οκτ 2007, 23:10

Χμμμμ..... δεν είναι κακό αν είναι έτσι.
Φαντάζομαι ότι θ' αλλάξεις και το αμορτισέρ μέσα με αυτό του Pinin σ' αυτήν την περίπτωση.
Αλλά το κέρδος σε ύψος δε θα είναι πολύ. Πόσο πιο πάνω να έχει το πιατέλο το Outlander. 1-2cm? Κερδίζεις βέβαια πολύ σε διάσταση ελαστικού που μπορείς να βάλεις.

ST-pinin έγραψε: Ο φιλος μας ο Evolander θα μπορουσε να μας δωσει τα φωτα του.

Τα φώτα του θες ή τα γονατά του...!!? :lol:
Φίλε evolander πρόσεχε τον......
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Οκτ 2007, 23:18

NIKOLAS_L200 έγραψε:Για τα μάτια σας μόνο! Το PININ ξεκιλιασμένο..

Δεν ξέρω για τα ημιαξόνια και τους μπιλιοφόρους, αλλά τα σωληνάκια έχουν περιθώριο για κανά 3άρι πόντους κρέμασμα ακόμα :lol:
Αλήθεια, τη σταθερά ότι το Pinin δεν παίρνει πάνω από 4,5-5 πόντους ψήλωμα μπροστά ποιός την έχει βγάλει? :roll:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Οκτ 2007, 23:54

Κατα τη γνώμη μου οι πέντε πόντοι είναι ένα γενικό όριο για τα ψαλιδάτα. Απο την άλλη την ψάχνω για αποστάτες ώστε να κατεβάσω κανα-δυο πόντους το διαφορικό για να ψηλώσω κι αλλο χωρίς όμως να φέρω τους μπιλιοφόρους στα όρια.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 30 Οκτ 2007, 00:04

Εχει ιαπωνεζικα με αποστατες οπως λες ,αλλα μετα θα θελει και μεγαλυτερο ελατηριο πισω,εκτος αν θελεις να κοιτας τα πρεκια... :lol:
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Οκτ 2007, 00:28

NIKOLAS_L200 έγραψε:Κατα τη γνώμη μου οι πέντε πόντοι είναι ένα γενικό όριο για τα ψαλιδάτα. Απο την άλλη την ψάχνω για αποστάτες ώστε να κατεβάσω κανα-δυο πόντους το διαφορικό για να ψηλώσω κι αλλο χωρίς όμως να φέρω τους μπιλιοφόρους στα όρια.

Καλά, δεν είναι για όλα το ίδιο ακριβώς. Πχ. όσο μεγαλύτερο το πλάτος του αυτοκινήτου τόσο μικρότερη η αλλαγή στη γωνία του ημιαξονίου για δεδομένο ψήλωμα. Επίσης δεν είναι ίδια σε όλα τ' αμάξια η αρχική γωνία (σχετική θέση διαφορικού και κέντρου τροχού). Υπάρχουν ψαλιδάτα που παίρνουν 6-7 πόντους ψήλωμα (πχ. Cherokee KJ όπως γράφουν και οι φίλοι μας στη σχετική ενότητα).
Βέβαια αυτό που κυρίως παίζει ρόλο δεν είναι το ψήλωμα αυτό καθ' αυτό, αλλά το κρέμασμα του τροχού. Εκεί είναι τα πολλά ζόρια. Μπορεί δηλαδή κάποιος να βρει συνδυασμό που να του δώσει μόνο 3cm σήκωμα, αλλά να έχει σχετικά μεγάλη διαδρομή και άλλος να δώσει 6cm σήκωμα και να έχει 3cm μικρότερη διαδρομή απ' τον άλλον. Το αποτέλεσμα ως προς το κρέμασμα και τις ζημιές σε ενδεχόμενο ζόρι είναι το ίδιο. Ο 2ος μπορεί να έχει λίγο μεγαλύτερη φθορά γιατι θα δουλεύει συνέχεια σε μεγαλύτερη γωνία.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 30 Οκτ 2007, 14:23

Το μέτρησα σήμερα..Η γέφυρα του του διαφορικού είναι περίπου 245 χιλιοστά πάνω απο το έδαφος ενω η μπάρα του κεντρικού είναι στα 240.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 30 Οκτ 2007, 15:38

Πολυ καλα νουμερα,μπορουν να σε πανε ακομα μακρυτερα απο οτι πηγαινες.Πρεπει να σε φτασουμε και εμεις.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 00:56

Να μερικες φωτο της εξατμισης και του φιλτρου.Η διαφορα στην αποδοση θα ειναι ... ανευ σχολιου,απλα καντε το !!!
Θα γινει joy machine !
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 31 Οκτ 2007, 00:57

Ααα και κατι ακομα για τον NikolasL200....το πινιν δεν παιρνει αμορτισερ τιμονιου α) γιατι δεν το χρειαζεται και β) γιατι δεν εχει που να πιασει επειδη δεν το χρειαζεται. :wink:
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 00:58

JRMOBILE έγραψε:Να μερικες φωτο της εξατμισης και του φιλτρου.Η διαφορα στην αποδοση θα ειναι ... ανευ σχολιου,απλα καντε το !!!
Θα γινει joy machine !
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 00:59

[quote="JRMOBILE"][quote="JRMOBILE"]Να μερικες φωτο της εξατμισης και του φιλτρου.Η διαφορα στην αποδοση θα ειναι ... ανευ σχολιου,απλα καντε το !!!
Θα γινει joy machine !
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 01:01

Να μερικες φωτο της εξατμισης και του φιλτρου.Η διαφορα στην αποδοση θα ειναι ... ανευ σχολιου,απλα καντε το !!!
Θα γινει joy machine !
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες