Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό pininokio » 20 Αύγ 2007, 21:42

ST-pinin έγραψε:Μπροστα τι αμορτισερ σου βαλανε και εχεις μεγαλυτερες διαδρομες?Επειδη και εγω μαλλον σε αυτην την λυση θα καταληξω πες μας λιγο τι εταιριας ηταν τα εξαρτηματα που εβαλες για να μην ψαχνουμε και πολυ.Ηδη οι βροχες ξεκινησαν πρεπει να ετοιμαστουμε.
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 24 Αύγ 2007, 12:59

Φαινεται οτι εχουν κανει καλη δουλεια,τωρα μπορεις να παιξεις με οτι λαστιχο σου αρεσει,τελικα σε αυτην την λυση θα καταληξω για να δουμε το πινιν πιο αγριο και λασποβορο.Εχει και ωραιο χρωματακι!Ευγε.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 26 Αύγ 2007, 20:37

Απ' ότι φαίνεται κάνουν πράγματι πολύ καλή δουλειά. Τι διάσταση είναι το λάστιχο της photo?
Αν μπορείς δώσε μας στοιχεία για τη συμπεριφορά του Pinin πριν και μετά τη μετατροπή. Έχει γίνει πιο σκληρό?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 28 Αύγ 2007, 19:18

Pajerinho έγραψε:Απ' ότι φαίνεται κάνουν πράγματι πολύ καλή δουλειά. Τι διάσταση είναι το λάστιχο της photo?
Αν μπορείς δώσε μας στοιχεία για τη συμπεριφορά του Pinin πριν και μετά τη μετατροπή. Έχει γίνει πιο σκληρό?


to aytokinito einai apisteyto.strivei poli kalitera apo prin k genika exei poli kaliteri symperifora se xoma k asfalto.exei sklirinei ligo piso alla den dimiourgei provlima oute kourazei.(mprosta exo afisei ta mama elatiria)to xroma einai sxetiko pantos giati kathe fora apo ti xero ta bafoun k allo xroma
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό pininokio » 28 Αύγ 2007, 19:19

[quote="Pajerinho"]Απ' ότι φαίνεται κάνουν πράγματι πολύ καλή δουλειά. Τι διάσταση είναι το λάστιχο της photo?
Αν μπορείς δώσε μας στοιχεία για τη συμπεριφορά του Pinin πριν και μετά τη μετατροπή. Έχει γίνει πιο σκληρό?[/quote
to lastixo einai 215/65/16 all terain bf goodrich
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Αύγ 2007, 10:10

Πόσο σου μετακίνησαν το πιατέλο? Γιατι εμένα μου έλεγαν οτι το έχουν δοκιμάσει μέχρι +2,5 εκτοστά.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 29 Αύγ 2007, 19:08

Έχω διαβάσει νομίζω και για +5 εκ. Αλήθεια, αντί να μετακινήσει κανείς το πιατέλο, μήπως είναι καλύτερο να κόψει στα δύο στη μέση το γόνατο (τον σωλήνα), να τον ενισχύσει κολώντας εξωτερικά ένα άλλο σωλήνα σαν πουκάμισο αφού απομακρύνει τα αρχικά κομμάτια όσο θέλει να μακρύνει το γόνατο, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα μεγαλύτερες διαδρομές μιας και θα μπορεί να τοποθετήσει μακρύτερη ανταλλακτική φύσιγγα;;;;; .....ούφ, μονορούφι τα είπα!!!!!!
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pininokio » 29 Αύγ 2007, 20:58

NIKOLAS_L200 έγραψε:Πόσο σου μετακίνησαν το πιατέλο? Γιατι εμένα μου έλεγαν οτι το έχουν δοκιμάσει μέχρι +2,5 εκτοστά.

koita otan esteila ta mama amortiser to piatelo eixe sxedon miso ponto apostasi ap to lastixo.tora fainetai i diafora .ego tous eipa 3 pontous na to anevasoun alla den to exo metrisei k olas.
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό pininokio » 29 Αύγ 2007, 21:03

tasos953 έγραψε:Έχω διαβάσει νομίζω και για +5 εκ. Αλήθεια, αντί να μετακινήσει κανείς το πιατέλο, μήπως είναι καλύτερο να κόψει στα δύο στη μέση το γόνατο (τον σωλήνα), να τον ενισχύσει κολώντας εξωτερικά ένα άλλο σωλήνα σαν πουκάμισο αφού απομακρύνει τα αρχικά κομμάτια όσο θέλει να μακρύνει το γόνατο, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα μεγαλύτερες διαδρομές μιας και θα μπορεί να τοποθετήσει μακρύτερη ανταλλακτική φύσιγγα;;;;; .....ούφ, μονορούφι τα είπα!!!!!!

k ayto ginetai aan tous to zitiseis ..alla nomizo oti mporei na ginei poli pio apla.oxi kopse rapse.apla n aalaxeis olo to solina me pio makry k olo to systima mesa sto amortiser.etsi k allios k emena ta exei allaxei ola mesa.genikotera o tipos einai apaixtos sou kanei oti tou zitiseis k coil over k ta panta sou ftiaxnei
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 30 Αύγ 2007, 00:14

Τάσο το αυτός που με έστειλες στη Βέροια μου πρότεινε να μου φτιάξει απο την αρχή μπροστινά γόνατα coil over ρυθμιζόμενα. Μαζί με τα ελατήρια για μπροστα και καινούρια, μακρύτερα, αμορτισέρ για πίσω 1350 ευρώ.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 30 Αύγ 2007, 10:09

Επίσης αν κόψεις τον κύλινδρο του αμορτισερ και ροσθέσεις κομάτι θα έχεις "ανομαλία" στο εσωτερικό πράγμα καταστροφικό για τις τσιμούχες. Εγώ τώρα ετοιμάζω μόνος κάποια κομάτια για πάω πιο κάτω τις βάσεις του αμορτισέρ.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 30 Αύγ 2007, 20:17

NIKOLAS_L200 έγραψε:Επίσης αν κόψεις τον κύλινδρο του αμορτισερ και ροσθέσεις κομάτι θα έχεις "ανομαλία" στο εσωτερικό πράγμα καταστροφικό για τις τσιμούχες. Εγώ τώρα ετοιμάζω μόνος κάποια κομάτια για πάω πιο κάτω τις βάσεις του αμορτισέρ.

Δεν λέω να χρησιμοποιείς τον σωλήνα του γόνατου για λειτουργικό στοιχείο , αλλά να βάλεις μακρύτερη ανταλλακτική φύσιγγα μέσα στο επισκευασμένο - τροποποιημένο γόνατο
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pininokio » 03 Σεπ 2007, 00:37

Pajerinho έγραψε:Απ' ότι φαίνεται κάνουν πράγματι πολύ καλή δουλειά. Τι διάσταση είναι το λάστιχο της photo?
Αν μπορείς δώσε μας στοιχεία για τη συμπεριφορά του Pinin πριν και μετά τη μετατροπή. Έχει γίνει πιο σκληρό?

diorthosi ta lastixa einai 215/70/16
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 03 Σεπ 2007, 01:35

Τάσο ιδέα σου δεν είναι κακή αλλα δεν είναι και τόσο απλή..Το αμορτισερ που θα βάλεις μεσα δεν πρέπει να πατάει στον πάτω αλλα να μετρήσεις και να το βάλεις στο κατάλληλο σημείο. Θα το κοιτάξω..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pininokio » 04 Σεπ 2007, 02:22

ti lete??
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες