Ελπίζω να μην γίνομαι κουραστικός αλλά είμαι ακόμα μπερδεμένος με την αυτόματη τετρακίνηση (αυτή που μοιράζεται το ποσοστό τετρακίνησης αυτόματα μέχρι 50:50) και του κλειδωμένου στο 4χ4 διαφορικού.
Έχω καταλάβει τι κάνει το καθένα αλλά έχω την εξής απορία:
Γιατί να μήν είναι μόνιμα το διαφορικό στο αυτόματο και να αποφασίζει μόνο του πως θα δώσει την κίνηση? Τι παραπάνω κερδίζουμε με το κλειδωμα στο 4χ4 ή στους πίσω τροχούς?
Ο μοναδικός λόγος που μπορώ να σκεφτώ είναι ίσως κάποια καθυστέρηση στην απόκριση, αλλά πρίν από δύο εβδομάδες που πήγα Παρνασσό και ο δρόμος είχε πολύ χιονι έπαιξα λίγο με τα διαφορικά (αυτόματο και κλειδωμένο) και δεν κατάλαβα διαφορά.
Διαφωτήστε με γιατί έχω κι ένα κολλητό με Jimny που με πρίζει να μάθει τι πώς, πού και γιατί.