Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Οικονομία L200

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 28 Μαρ 2007, 17:53

priapos έγραψε:Όχι δεν γίνεται.Μπορείς όμως να το βάλεις έξτρα (λέγεται "πίσω διαφορικό RDL").Αλλά τι να το κάνεις, το αντισπίν κάνει καλύτερη δουλειά σαν να έχεις μπλοκέ μπρος πίσω.Εκτός και αν το θέλεις για παιχνίδια..



Απ' οτι ξέρω δεν μπορείς να παραγγειλεις εξτρα στην συγκεκριμενη εταιρεια το καρο πισω, γι'αυτο αλλωστε σου δινει μια παρομοια εκδοση χωρις αντισπιν με καρο και αυτη, με φουλ αξεσουαρ. Ισως κατι αλλο εννοουσε ο φιλος μου και δεν καταλαβα καλα, οταν γυρισει απο ταξιδι θα τον ρωτησω παλι. Το ειχα ξανακουσει παντως αυτο και παλαιοτερα και δεν ειχα δωσει σημασια. Οπως και να εχει, περιττο ειναι το 100% μπλοκε πισω στο συγκεκριμενο μοντελο με τοσα αλλα συστηματα τετρακινησης και ασφαλειας που εχει...
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό priapos » 29 Μαρ 2007, 04:28

Στην ιστοσελίδα, στον εξοπλισμό, το έχει σαν προεραιτκό στην έκδοση που αναφέρεσαι. Το μπλοκέ είναι πιο δραστικό και άμεσο, καθότι το αντισπίν σπινιάρει λίγο μέχρι να πιάσει. Αλλά στην ουσία θα σου έκανε διαφορά σε εκκινήσεις μέσα σε λάσπή με φορτίο, δηλάδή μόνο σε πολύ ειδικές περιπτώσεις..οπότε τα λεφτά καλύτερα να τα βάλεις σε έναν εργάτη και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 31 Μαρ 2007, 16:11

Θα συμφωνησω σε αυτο που λες με τον εργάτη. Μηπως ξερει κανεις στα αυτοματα κιβωτια αν υπαρχει διαφορα στην καταναλωση καυσιμων αν οδηγεις με ή χωρις overdrive? (Αναφερομαι συγκεκριμενα στο αυτοματο L200 αν και φανταζομαι το ιδιο θα ειναι για ολα τα αυτοματα αλλης μαρκας)
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό priapos » 02 Απρ 2007, 01:38

Συνήθως στην overdrive "κλειδώνει" το κιβώτιο, δηλαδή παρακάμπτεται ο μετατροπέας ροπής, και λειτουργεί σαν συμβατικό, οπότε δεν έχει διαφορά στην κατανάλωση. Δεν ξέρω όμως αν της mitsubishi το κάνει, όλα όμως τα σύγχρονα "πεντάρια" το κάνουν (δες mercedes).Πάντως, τα αυτόματα έχουν γενικά υψηλότερη κατανάλωση και ΔΕΝ συνιστώνται σε συνθήκες κίνησης, εκτός κι αν είναι CVT ή στο μέλλον τύπου antonov.
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες