Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Navara - New L200 - Hilux 3,0 ?

Navara - New L200 - Hilux 3,0 ?

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 24 Ιαν 2007, 17:46

Thelo na agoraso 4porto agrotiko 4x4 me perissoterh xrhsh sthn poli kai fysika taksidia. Eimai anamesa sto Navara, New L200, kai Neo Hilux 3,0. Enan filo pou rotisa (exei to aplo Navara xoris LSD diaforiko piso me 174 ps) mou eipe oti einai elafru piso kai petaei kolo sto 2x4.
To Hilux pali to vlepo ligo megalo gia tin poli an kai mou aresei san emfanisi perisotero (megalous xorous, epivlitikh sxediasi, megalo kinitira k.l.p.).
To New L200 apo tin alli (an kai san emfanisi exei arnitika sumperasmata apo tous perissoterous, emena prosopika mou aresei), sundiazei to sustima monimis 4kinisis to opoio to theoro perissotero asfales eidika otan kineisai stin Ethniki Odos me megales taxutites kai uparxoun strofes, glitsa k.l.p. apo tin apli piso kinisi esto kai me LSD diaforiko (xoris auto oute kouventa). Sto xioni pali h eleutheri tetrakini pisteuo oti afinei to autokinito perissotero eleuthero na kinithei apo thn tetrakinisi tou 50:50 pou exoun ta alla (exei kai autin to New L200).
Apo tin alli pali lene oti Navara kai Hilux den "kolane" pouthena.
Exo mperdeutei kai isos zitao polla alla me ta lefta pou exoun ti allo na kano? Mporei kaneis na mou pei tin apopsi tou sxetika? (Den anaferomai sta alla autokinita 4kinisis opos Ford kai Mazda h Isuzu giati apla ta vrisko ligo palaioteris genias san texnologia, isos kano kai lathos)
Ayta ta liga, einai pantos autokinita tou melontos ta agrotika eidika an ta epitrepsoun kai Athina!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Navara - New L200 - Hilux 3,0 ?

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 24 Ιαν 2007, 18:42

Φίλε μου πολλά περίμενα να ακούσω για αυτην την κατηγορία αλλα οτι η σαύρα που λέγεται Navara δεν κολλάει πουθενά σε σχέση με το L200....ε,οχι!!
Το Navara έχει +300 kg(αυτο τσεκαρε το γιατι δεν είμαι σίγουρος για το νούμερο), μεγαλύτερους και χαμηλότερους πρόβολους ενώ απο την άλλη το L200 στην τετράπορτη έκδοση έχει μικρότερο πρόβολο απο οτι στις άλλες δίνοντας έμφαση στην εκτός δρόμου και εκδρομική χρήση.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: Navara - New L200 - Hilux 3,0 ?

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 24 Ιαν 2007, 21:58

NIKOLAS_L200 έγραψε:Φίλε μου πολλά περίμενα να ακούσω για αυτην την κατηγορία αλλα οτι η σαύρα που λέγεται Navara δεν κολλάει πουθενά σε σχέση με το L200....ε,οχι!!
Το Navara έχει +300 kg(αυτο τσεκαρε το γιατι δεν είμαι σίγουρος για το νούμερο), μεγαλύτερους και χαμηλότερους πρόβολους ενώ απο την άλλη το L200 στην τετράπορτη έκδοση έχει μικρότερο πρόβολο απο οτι στις άλλες δίνοντας έμφαση στην εκτός δρόμου και εκδρομική χρήση.



...Den exeis kai adiko, se kapoia texnika xaraktiristika pou koitaza gia to Navara kai New L200, to Navara exei gonia rampas 12 moires eno to L200 24,7! den ksero an alitheuei auto alla an einai etsi tote exeis polu dikio file mou! (to Hilux exei kai auto 25 moires gonia rampas)
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό xtrail » 25 Ιαν 2007, 13:21

Η γωνία ράμπας του Ναβάρα είναι 18 μοίρες και 23,4 εκ αποσταση απο το έδαφος και μεταξόνιο 32, σύμφωνα με το επίσημο site
Για το L200 δεν δίνει γωνία ράμπας αλλά αναφέρει 20 εκ απόσταση από το έδαφος και μεταξόνιο 30. Αυτά δεν νομίζω να δίνουν τόση διαφορά στην γωνία ράμπας σε σχέση με το Ναβάρα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό navaraman » 25 Ιαν 2007, 13:47

Φιλε μου καλες αγορες οπου και αν καταληξεις....
Οσον αναφορα το NAVARA σε καμια περιπτωση δεν εχει 300 κιλα επιπλεον του L200, αλλα και να ειχε με τα επιπλεον αλογα που εχει θα τα καταφερνε πολυ καλα.
Κωλο το NAVARA φυσικα και πεταει (ακομα και αυτο με τα 133 που εχω εγω), αλλα αμα το θελεις εσυ και φυσικα το καινουριο εχει και esp....οποτε πρεπει να τα θελει ο κ***ς σου για να παιζεις με ενα αμαξι που εχει ροπη οσο ενα βελτιωμενο EVO...
Οσο για το οτι τα nissan και toyota οτι δεν κολανε τι να σου πω... φυσικα και κολανε,αγροτικα ειναι και πισω δεν εχουν βαρος, αλλα το θεμα ειναι μεχρι που εχει παει για να κολησεις.παντως στις εκδρομες που εχω παει εγω με το navaraki μου οπου πηγαν τα μιτσου πηγα και γω και ακομα παραπερα πολλες φορες.
Παντως και τα τρια αμαξια που ανεφερες ειναι πολυ καλα και θα τα ευχαριστηθεις στα σιγουρα.
Πρωσοπικα μου αρεσει πολυ στην σχεδιαση το νεο L200, αν ειχε και λιγη παραπανω δυναμη....
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Ιαν 2007, 14:18

Οι γωνίες του L200 σύμφωνα με το Αγγλικό site είναι 33.4 - 23.8 - 24.7 (προσέγγιση-φυγή-ράμπα)
Του Navara (σύμφωνα με το Ελληνικό site) 28 - 22 - 18.
Η διαφορά στο βάρος είναι 200kg
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό saxovts » 25 Ιαν 2007, 16:12

γεια σας σε ολους.οντως το L200 εχει καλυτερη(προσεγγιση-φυγη-ραμπα)απο το ναβαρα,εμενα προσωπικα δεν με πειραζουν αυτες η μικροδιαφορες.αν καποιος παρει ναβαρα η L200 και θελει να το ξεσκιζει βαζει κιτ ψηλωματος και λυθηκε το μεγαλυτερο προβλημα.εχω μια απορια,λετε οτι το ναβαρα εχει ESP,τοτε πως ειναι δυνατον να κανει κολιδια?αφου το ESP κοβει την δυναμη.η εκτος αν απενεργοποιειται πληρως το ESP.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 25 Ιαν 2007, 17:30

xtrail έγραψε:Η γωνία ράμπας του Ναβάρα είναι 18 μοίρες και 23,4 εκ αποσταση απο το έδαφος και μεταξόνιο 32, σύμφωνα με το επίσημο site
Για το L200 δεν δίνει γωνία ράμπας αλλά αναφέρει 20 εκ απόσταση από το έδαφος και μεταξόνιο 30. Αυτά δεν νομίζω να δίνουν τόση διαφορά στην γωνία ράμπας σε σχέση με το Ναβάρα.


....Exeis dikio h gonia einai 18 moires kai oxi 12 to opoio egrapsa apo lathos. Gia to L200 isxuei to 24,7 kai gia to Toyota 25 moires.
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 25 Ιαν 2007, 17:36

navaraman έγραψε:Φιλε μου καλες αγορες οπου και αν καταληξεις....
Οσον αναφορα το NAVARA σε καμια περιπτωση δεν εχει 300 κιλα επιπλεον του L200, αλλα και να ειχε με τα επιπλεον αλογα που εχει θα τα καταφερνε πολυ καλα.
Κωλο το NAVARA φυσικα και πεταει (ακομα και αυτο με τα 133 που εχω εγω), αλλα αμα το θελεις εσυ και φυσικα το καινουριο εχει και esp....οποτε πρεπει να τα θελει ο κ***ς σου για να παιζεις με ενα αμαξι που εχει ροπη οσο ενα βελτιωμενο EVO...
Οσο για το οτι τα nissan και toyota οτι δεν κολανε τι να σου πω... φυσικα και κολανε,αγροτικα ειναι και πισω δεν εχουν βαρος, αλλα το θεμα ειναι μεχρι που εχει παει για να κολησεις.παντως στις εκδρομες που εχω παει εγω με το navaraki μου οπου πηγαν τα μιτσου πηγα και γω και ακομα παραπερα πολλες φορες.
Παντως και τα τρια αμαξια που ανεφερες ειναι πολυ καλα και θα τα ευχαριστηθεις στα σιγουρα.
Πρωσοπικα μου αρεσει πολυ στην σχεδιαση το νεο L200, αν ειχε και λιγη παραπανω δυναμη....


...Lene oti suntoma tha kukloforisei to neo montelo me etoimi tin upodoxi gia ta 167 aloga sto L200. Stin Aglia kukloforei hdh tetoio montelo kai epibarunesai mono me polu mikro kostos apoktisis tou chip eno sta uparxonta montela (Aglias kai Elladas) h epivarynsi sumperilamvanei kai kostos ergatikon gia tropopoihsh kai sumfona me tin antiprosopeia einai 2-2.500 eyro.
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό priapos » 14 Φεβ 2007, 02:07

File mou ta pramata einai apla:
-Sto eswteriko to kalytero einai to mitsubishi makran.Ola einai teleia mple pinikas oragwn, kampiles, mexri kai afairoymeno cdplayer gia na baleis tis epilogis soy (poly simantiko stis meres pou exoun ola enswmatomeno).To xeirotero einai toy hilux.TO mono apo ta tria pou fymizei agrotiko.
-Ekswteriko nikitis einai apo mprosta to hilux kai apo pisw to mitsu.Omws to mitsu pairnei tis pio polles beltiwseis(an katebaseis to odhgo aksesouar 8a pa8eis plaka)!
An to deis to mitsu me fota mprostina dipla ante geia...
-Sto systhma tetrakinisis nikitis einai to mitsu.apla.Den sou kribw oti exw trakarei se kathfora ston parnaso me vitara giati eixa 4x4 (50:50) kai den estribe. Omws mhn ksexnas oti to navara refarei sto kibwtio (6speed) kai idiws sto automato pou gia tin xrhsh pou to 8eleis kai gia aytoys toys kinitires einai koukla.To navara exei ena ekseligmeno 5ari enw ta alla palia 4aria.Gia na deis auto pou leo koita to navara xanei miso sec sta 0-100 apo to aytomato enw ta alla 2 sec!
-Ektos dromoy nikitis einai to hilux, deutero to mitsu kai trito to navara.
-Gia to baros paidia na sygkrimete to mitsu xwris super select me alla.As mhn ksexname oti to kentriko diaforiko + o synektinos symplektis pou exei, kati san mploke, einai toulaxiston 50kg.Bebaia to gegonos oti exei ayto to baros stin mesh beltiwnei kai to kentro baroys toy oximatos.
-Telos sta alloga nikitis to navara, alla min trelenesai giati teliki exoyn ta idia kai min ksexnas oti to mitsu kaei ligotera kai kanei pio aneto taksidi.
-Eggyhsh 7 to mitsu,6 to hilux kai mono 3 tria to navara!Poly shmantiko gia ena akribo oxima kai malista diesel pou 8a bgalei toylaxiston 200.000km.Shmeiwsh an peraseis to kit gia ta 167ps xaneis eggyhsh, ektos ki an to kaneis stin antiprwsopia alla...
-Symperasma perimene tin nea ekdosi toy mitsu (170ps) kai min pareis ena oxima giati exei parapanw alloga kai mono.Arkei na soy pw oti enas filos exei to ford ranger kai me ena kit apo notio afriki (megalytero intercooler, programma k.t.l.) to eftase 180ps kai ta navara to koitane apo pisw...
-
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 14 Φεβ 2007, 07:10

Κύριοι, μην γράφετε με λατινικούς χαρακτήρες...είναι αγένεια προς αυτούς που προσπαθούν να σας διαβάσουν.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό navaraman » 14 Φεβ 2007, 14:47

TasosOffRoad έγραψε:
navaraman έγραψε:Φιλε μου καλες αγορες οπου και αν καταληξεις....
Οσον αναφορα το NAVARA σε καμια περιπτωση δεν εχει 300 κιλα επιπλεον του L200, αλλα και να ειχε με τα επιπλεον αλογα που εχει θα τα καταφερνε πολυ καλα.
Κωλο το NAVARA φυσικα και πεταει (ακομα και αυτο με τα 133 που εχω εγω), αλλα αμα το θελεις εσυ και φυσικα το καινουριο εχει και esp....οποτε πρεπει να τα θελει ο κ***ς σου για να παιζεις με ενα αμαξι που εχει ροπη οσο ενα βελτιωμενο EVO...
Οσο για το οτι τα nissan και toyota οτι δεν κολανε τι να σου πω... φυσικα και κολανε,αγροτικα ειναι και πισω δεν εχουν βαρος, αλλα το θεμα ειναι μεχρι που εχει παει για να κολησεις.παντως στις εκδρομες που εχω παει εγω με το navaraki μου οπου πηγαν τα μιτσου πηγα και γω και ακομα παραπερα πολλες φορες.
Παντως και τα τρια αμαξια που ανεφερες ειναι πολυ καλα και θα τα ευχαριστηθεις στα σιγουρα.
Πρωσοπικα μου αρεσει πολυ στην σχεδιαση το νεο L200, αν ειχε και λιγη παραπανω δυναμη....


...Lene oti suntoma tha kukloforisei to neo montelo me etoimi tin upodoxi gia ta 167 aloga sto L200. Stin Aglia kukloforei hdh tetoio montelo kai epibarunesai mono me polu mikro kostos apoktisis tou chip eno sta uparxonta montela (Aglias kai Elladas) h epivarynsi sumperilamvanei kai kostos ergatikon gia tropopoihsh kai sumfona me tin antiprosopeia einai 2-2.500 eyro.



βρες τον aenaon02 απο τα HUNDAI.φερνει δοκιμασμενα κιτακια αυξησεις ιποδυναμης και ροπης σε πολυ καλες τιμες..... :wink:
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό saxovts » 14 Φεβ 2007, 19:30

φιλε priapos στραβωθηκα για να καταλαβω τι γραφεις!!!!!!!!!!τι εννοεις οτι θα βγει καινουργια εκδοση Ι200 με 170 αλογα?δηλαδη θα βγαινει απο το εργοστασιο με 170 αλογα και οχι με κιτ?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Φεβ 2007, 19:35

dimitrios έγραψε:Κύριοι, μην γράφετε με λατινικούς χαρακτήρες...είναι αγένεια προς αυτούς που προσπαθούν να σας διαβάσουν.



http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp :wink:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό priapos » 15 Φεβ 2007, 03:42

Συγνώμη παρασυρθηκα είμαι και κομπιουτερας, τα δέχονται και οι φιλολογοι τα greeklish. Λοιπόν, στα δικα μας, ο λόγος που το Navara βγάζει παραπάνω άλογα είναι ότι έχει μεταβλητα πτερύγια.Τέτοιο σύστημα θα παίξει και η mitsu σύντομα.Έχει και την τεχνογνωσία από την θεία εταιρία GM, που το εφάρμοσε στα silverado 2500/3500.Οπότε θα βγαίνει από μαμα γύρω στα 170 και με τσιπάρισμα θα φτάνει τα 200 ατια.Συνεργάζομαι με άπω ανατολή και μου έχουν πει ότι είδη παίζουν εκεί κατι τέτοιες μετατροπές.Έχω ακούσει έως και 226ps με μετατροπη τουρμπο και τσιπ.
Άβαταρ μέλους
priapos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:30

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης