Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

knock sensor

Δημοσίευσηαπό tazmania » 16 Σεπ 2004, 15:37

Αυτή είναι καλή ερώτηση.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Το δικό μου άναψε στο εξάμηνο. Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου το έκαναν reset. Από τότε μου έχει βγάλει την πίστη. Έχω αλλάξει τρεις αισθητήρες (δεν θυμάμαι ποιους αλλά ξέρω την θέση τους) και αυτό επειδή το αμάξι δεν τσούλαγε με τίποτα όταν έβρισκε ζόρι. Προσπαθούσα ν' ανέβω ανηφόρα σε άσφαλτο και έβαζα αργά για να βγω!!!! Από τότε έκανε ένα χρόνο περίπου να ξαν' ανάψει. Τώρα είναι μόνιμα αναμμένο (λόγο προβλήματος στην εξαγωγή), αλλά το αμάξι πάει μια χαρά.

20% πτώση στην απόδοση του κινητήρα, σε ένα αμάξι που δεν του περισσεύουν ούτε τα άλογα αλλά ούτε η ροπή, θα ήταν αισθητή.
Εσείς έχετε καταλάβει κάτι τέτοιο;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 16 Σεπ 2004, 16:40

ΦΙΛΕ mika ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 12 ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ . :? ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΕΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΟΤΙ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 2000-2001 ΑΝΑΦΑΙΡΟΜΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ '98 ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΨΑ!!! :? :? :?
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό kursk » 17 Σεπ 2004, 13:56

Συμφωνώ με αυτό που λες Γιωργο αλλά έχω μια ένσταση.Το δικό μου αυτοκίνητο το οδήγω μονιμα με το λαμπάκι αναμμένο.(είχε σβήσει για κανα μήνα αλλά τελικά αποδείχτηκε πως είχε καεί απλά το λαμπάκι!!!!!!!!!).Θεωρητικά λοιπόν και να έχανε το 20 % τησ δύναμησ δε θα το καταλάβαινα αφού ποτέ δε το έχω οδηγήσει με το 100% δηλαδή χωρίσ check engine αναμμένο :shock: :shock: :shock:
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό mika » 17 Σεπ 2004, 19:27

tazmania έγραψε:Λοιπόν, είναι ο αισθητήρας που βρίσκετε στην πολλαπλή εγαξωγής (χαμηλά) κι ελέγχει τα πιράκια (την περίπτωση που χτυπάνε). Το ότι ανάβει, δεν σημαίνει ότι έχει απαραίτητα πρόβλημα ο αισθητήρας!!!! Μπορεί να χτυπάνε όντως πιράκια (θα τα άκουγες) ή ακόμα και να έχει τρυπήσει η πολλαπλή (όπως η δική μου) και να "νομίζει" ότι χτυπάνε πιράκια από αυτό.

Ελπίζω να βοήθησα.


H βλαβη που βρηκε το obd2 στο niva μου(p0327 knock sensor 1 circuit low input),δεν αναφερεται σε καμμενο αιθητηρα αλλα σε χαμηλη σταθμη σηματος του knock sensor προς την E.C.U.
Αν ο αισθητηρας ηταν καμμενος το obd2 θα εδειχνε(P0325 Knock Sensor 1 Circuit Malfunction).
Πιρακια δεν ακουω να χτυπαει αλλα αυτο που λες για την πολλαπλη εξαγωγης πρεπει να ειναι η ποιο πιθανη αιτια ,θα το κοιταξω.
Άβαταρ μέλους
mika
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Μάιος 2004, 19:31
Τοποθεσία: ΣΑΛΑΜΙΝΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες