Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τρέμουλο και ζυγοστάθμιση αξόνων.

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Μαρ 2005, 11:16

αν και εξακολουθώ να πιστεύω πως τη μεγαλύτερη πλάκα έχουν τα φανάκια :lol:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 23 Μαρ 2005, 15:55

firelord έγραψε:Φοίβο, εδώ και δυο χρόνια χρησιμοποιώ κατά κόρον τον αγριόνιβα (θέτωντας παντελώς σε απαξία το Γκόλφ!) και μην θέλοντας να το στερηθώ παρά μόνον αυθηωρόν δεν προχώρησα σε ευθυγράμμιση κλπ. Με αποτέλεσμα και μετά από περίπου 40000 χλμ να έχω συνηθίσει τα τρέμουλα, τα οποία όταν δεν νοιώσω, θα θεωρήσω ότι κάτι πάει δραματικά λάθος


Συμπάθα με ένδοξε Σύντροφε Γιώργο δεν ηθελα να υπονοησω τιποτα. Καταλαβαίνω απολυτως το οτι δε θες να αποχωριστης το Στρατηγο Τουπόλεφ ουτε λεπτό. Παντως μην ανησυχεις, στο δικό μου δεν έφυγε το τρέμουλο τελείως και ο Νίβαρος διατηρεί το Νιβιάρικο χαρακτήρα του ακομα και μετα τη ζυγοσταθμιση. Μονο που τώρα εχει γίνει πιο ευχαριστος για μεγάλα ταξίδια σε εθνική. Επίσης νομιζω οτι ο Συντροφος Προεδρος το θέτει σωστα: μπορει το δικο σου να τρεμει μονο λιγο ενω καποιο αλλο παρα πολυ. Επίσης άλλοι ειναι πιό ευαισθητοι στο τρέμουλο και αλλοι λιγοτερο.

Πρόσφατα είχα την ευχάριστη εμπειρία να οδηγησω το Νίβα του Συντρόφου Mountaineer (τα ανταλλάξαμε για λίγη ώρα στην Εθνικη) που είναι μόλις 2 ετων Νιβάκι (κουτάβι πολλαπλου ψεκασμου). Λοιπον τρεμει πολυ λιγο (οσο και το δικό μου μετα τη ζυγοσταθμιση) και κανει λιγοτερο θορυβο απο το δικο μου (7 ετων μονού) αλλα εχει τα θορυβακια του και τα τρεμουλάκια του σαν καθε Νιβα που σεβεται τον εαυτο του. Οπότε τα mpi ειναι μαλλον πιο ανετα.


niva13 έγραψε: επιδη δεν γνωριζω καλα τα συνεργεια γεια 4χ4 εχω μια επιφυλαξη λογο εγγυησεις του αυτοκινητου το πρηγουμενο αμαξι ηταν punto gt και ασχολιομουνα με αλλου ειδος μετατροπες .λετε να εχω προβλημα με τηlada


Τι να σου πω σύντροφε, τα 80 ευρα που ζηταει η ΛΑΔΑ ειναι η πιο φτηνη τιμη που εχω ακουσει. Επειδη ειναι σε εγγύηση ισως καλύτερο ειναι να το κάνεις μέσω της ΛΑΔΑ. Κατα τα αλλα αν πετυχει η οχι εξαρταται απο το συνεργειο που κανει τη ζυγοσταθμιση και οχι τοσο πολυ απο τη ΛΑΔΑ.

Πες μας ομως τα αποτελεσματα σ αυτη την ενποτητα και καλες νιβιές
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Μαρ 2005, 13:18

σύντροφε Φοίβο, μη μασάς

τον αγριόνιβα να αγαπάς

και αυτός ποτέ δεν θα σε αφήσει

ούτε μπανιέρα του μπλακρις θα καταντήσει!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 25 Μαρ 2005, 20:19

Γειά σου Σύντροφε Γιώργαρε με τα ποιήματά σου.
Πρέπει να σε διορίσουμε επίσημο υμνωδό του Νίβα,
όπως οι Σοβιετικοί έβαλαν τον Αλεξάντροφ να γράψει το
<<Σογιούζ νερουσίμι, ρεσπούμπλικ σβομπόντνηχ...>>

Λοιπόν με έφτιαξες, πάω να του βάλω προβόλια! Μετα πάμε για Fedima, αλλα μόνο
Fronteira, οχι πιο άγρια. Ναζνταρόβια
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες