Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

LADA NIVA 8ERMOKRASIA - PROBLEMS?????

LADA NIVA 8ERMOKRASIA - PROBLEMS?????

Δημοσίευσηαπό gtsit » 23 Ιουν 2004, 13:15

Λοιπόν έχουμε και λέμε. Παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στο καινούργιο NIVA μου μετά από 8.600 χλμ. Υποθέτω χωρίς να βάζω και το χέρι μου στην φωτιά ότι έχει να κάνει και με την αύξηση της θερμοκρασίας αυτό τον καιρό γενικότερα. Όταν βρεθώ σε πολύ κίνηση και αρχίζει να ανεβαίνει η θερμοκρασία αρχίζουν τα τρελλά. Όχι αμέσως αλλά μετά από λίγο. Το βεντυλατέρ ανάβει κανονικά αλλά το πρόβλημα είναι αισθητό. Οριακά λίγο πριν ανάψει το βεντυλατέρ το αμάξι αρχίζει να τρέμει αισθητά και να κουνιέται ολόκληρο ενώ είμαι σταματημένος με τις στροφές στο ρελαντί. Κάποια στιγμή λοιπόν οι στροφές άρχισαν να πέφτουν τόσο αισθητά που το αμάξι κόντεψε να σβήσει. Έτοιμο ήταν. Τότε έγινε το εξής κουφό. Ξαφνικά οι στροφές αρχισαν να ανεβαίνουν λες και πάταγα το γκάζι. Έφτασαν μέχρι και 2.000 λες και κάποιος πάταγε το γκάζι. Αυτό διήρκισε για 5 δευτερόλεπτα. Μετά οι στροφές ξαναπήγαν στο φυσιολογικό και το αμάξι φαινόταν να έχει ξεπεράσει το πρόβλημα. Όλα αυτα ενώ ήμουν σταματημένος και περίμενα σε απελπιστική κίνηση. Το κακό είναι πως άναψε και check engine καμιά ώρα μετά. Μου το ξανάκανε πριν 2 μέρες. Χωρίς να πάνε οι στροφές όμως στις 2000 όπως τώρα. Απλά παραλίγο να μου σβήσει. Να είναι η βενζίνη?και αν ναι πως δικαιολογήται η αύξηση των στροφών λες και κάποιο αόρατο πόδι πάταγε το γκάζι??
Ελπίζω να με διαφωτίσετε.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Ιουν 2004, 13:44

Το πρόβλημα σου μάλλον είναι σε κάποιον αισθητήρα. Να πας στην αντιπροσωπεία (εάν είναι στην εγγύηση ακόμα) να σου πουν γιατί άναψε το check engine (φαντάζομε ότι δεν έχει σβήσει). Οι στροφές είναι φυσιολογικό σε κάποιες περιπτώσεις ν' ανέβουν μόνες τους. Είχες ανοικτό air condition;

ΥΓ Απαντάω κι εδώ για να ενημερωθούν και οι υπόλοιποι.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό MPLENIVA » 23 Ιουν 2004, 21:58

Τα ίδια ακριβώς έπαθα και εγω με το δικό μου . Απο τότε και μετά ανάβω το κλιματισμό διότι το πρόβλημα σίγουρα είναι απο την θερμοκρασία . Ετσι καταφέρνω να έχω θερμοκρασία κοντά στο 90 και ο αισθητήρας δεν τα παίζει . Τώρα ποιός αισθητήρας είναι , εδω σαν μ.....κας όταν άναψε το λαμπάκι έβγαλα τον θετικό πόλο της μπαταρίας και έτσι έσβησα την μνήμη . Θέλει όμως προσοχή γιατί αν δεν είναι αισθητήρας αλλά ελλατωματικος πχ διανομέας θα απορυθμίζει το βήμα στην μηχανή και κλαυτα μετά . Απο την αντιπροσωπεια μου είπαν αν το ξανακάνει να το πάω με αναμένο το λαμπάκι , όσο μπορώ γρηγορότερα. Δεν θα πάθει κάποια βλάβη αν το οδηγήσω με αναμένο λαμπάκι . Στα 5000 Km το έχει κάνει μια φορά με τις μεγάλες ζέστες και απο τότε βάζω συνέχεια το κλιματισμό . Οι φτερωτές του είναι απαράδεκτες ως προς τον όγκο αέρα που δίνουν στο ψυγείο και έχω ακούσει ότι είναι ρυθμισμένες να ανοίγουν λίγο γιατί ο καταλύτης του αποδίδει σε υψηλές θερμοκρασίες . Άρα ο αισθητήρας του καταλύτη είναι αυτός που τα παίζει όταν αυτός υπερθερμανθεί (στοιχηματίζω ότι ο αισθητήρας δεν είναι οτι καλύτερο ταιρίαζει στις υψηλές θερμοκρασίες του κατάλύτη. ) Το δικό μου είναι μοντέλο 25Υ και μέσα στο καλοκαίρι θα το οδηγήσω σε κίνηση με σβηστό κλιματισμό για να δώ αν το ξανακάνει. Αν κάποιος ξέρει κατι για το θέμα και εγω θα ήθελα να γράψει στο θέμα αυτό .
MPLENIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Δεκ 2003, 18:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΓ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Ιουν 2004, 23:31

Το πρόβλημα με την θερμοκρασία το έχουν όλα τα niva με air contition. Δεν προέρχεται από τους ανεμιστήρες αλλά με το ψυγείο του air condition το οποίο καλύπτει εντελώς το ψυγείο του νερού με αποτέλεσμα να μην ψήχετε σωστά.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 24 Ιουν 2004, 11:31

gtsit έγραψε:Λοιπόν έχουμε και λέμε. Παρουσιάστηκε ένα πρόβλημα στο καινούργιο NIVA μου ... Κάποια στιγμή λοιπόν οι στροφές άρχισαν να πέφτουν τόσο αισθητά που το αμάξι κόντεψε να σβήσει. Έτοιμο ήταν. Τότε έγινε το εξής κουφό. Ξαφνικά οι στροφές αρχισαν να ανεβαίνουν λες και πάταγα το γκάζι. Έφτασαν μέχρι και 2.000 λες και κάποιος πάταγε το γκάζι. Αυτό διήρκισε για 5 δευτερόλεπτα. Μετά οι στροφές ξαναπήγαν στο φυσιολογικό και το αμάξι φαινόταν να έχει ξεπεράσει το πρόβλημα. ... πως δικαιολογήται η αύξηση των στροφών λες και κάποιο αόρατο πόδι πάταγε το γκάζι??
Ελπίζω να με διαφωτίσετε.

GEORGE

Φίλε Γιώργο,

μην ανησυχείς δεν είναι τίποτα σοβαρό :lol:

Αλήθεια την ταινία Christine του Carpenter την έχεις δεί :shock:


(Χιούμορ κάνω μην παρεξηγηθής)
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mika » 24 Ιουν 2004, 16:45

8)
NIVA ΚΑΙ AIRCODITION δεν πανε μαζι!!!!!!!!!!!!!! :wink:
Άβαταρ μέλους
mika
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Μάιος 2004, 19:31
Τοποθεσία: ΣΑΛΑΜΙΝΑ

IDOY H BLABH

Δημοσίευσηαπό gtsit » 25 Ιουν 2004, 10:04

Έχουμε και λέμε. Το πήγα συνεργείο και το έφτιαξαν. Είδα τι errors έβγαλε ο εγκέφαλος. Έβγαλε 2 errors. Το ένα ήταν άσχετο (Αισθητήρας ανώμαλου δρόμου) και το άλλο το πρόβλημα. Πολύ πλούσιο μίγμα σε βενζίνη. Ειδικότερα είχε πρόβλημα ο αισθητήρας MAF. Αυτός βρίσκετε ακριβώς πριν το φίλτρο αέρα. Μετράει την εισερχόμενη ποσότητα αέρα και δίνει ανάλογο σήμα στον εγκέφαλο ώστε αυτός με την σειρά του να κανονίσει την ποσότητα βενζίνης που πρέπει να δώσει.
Θέλω να πιστεύω ότι όλα είναι οκ τώρα. Α και κάτι ακόμη. Ξέρετε πόσο κόστιζε αυτός ο αισθητήρας?????? Ευτυχώς που είμαι στην εγγύηση... 236Euro. Αν αυτά τα σκατουλάκια χαλάνε συχνά καήκαμε.......

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό mika » 07 Ιούλ 2004, 16:24

Αισθητηρας ανωμαλου δρομου ή G-sensor ελεγχει το τρεμοπεγμα του σασι ετσι οστε η E.C.U να γνωριζει αν κινησαι σε ασφαλτο ή ανομαλο δρομο. Δεν ειναι λοιπον ασχετο προβλημα, ολοι οι ασθητηρες πρεπει να λειτουργουν σωστα για να εχεις την μεγιστη αποδοση απο το μοτερ.Εγω ειχα αναμμενο check engine(εχω τι 1,7mpi) χωρις να παρατηρω ομως καποια δυσλειτουργεια στη μηχανη,οταν το εβαλα στο car diagnostic (O.B.D II) εκτος απο την βλαβη που βρηκα (αισθητηρας θεσεις εκκεντοφορου, τιμη 33euro) παρατηρησα απο της ενδηξεις του υπολογιστη οτι το load της μηχανης δεν ανεβεναι πανω απο το 80% εν κινηση και 5200rpm, αυτο συμαινει οτι το μοτερ εβγαζε μονο το 80% της ιπποδηναμης δηλαδη η e.c.u ειχε πεσει σε κατασταση safe mode καθως δεν εστελνε ο αισθητηρας καμια ενδειξη για την θεση του εκκεντροφορου και ετσι η e.c.u δεν ρυθμιζε σωστα το αβανς στον διανομεα.
Υ.Γ Τον g-sensor στον αλλαξανε?
Για περισσοτερες πληροφοριες gtsit στηλε pm
Άβαταρ μέλους
mika
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Μάιος 2004, 19:31
Τοποθεσία: ΣΑΛΑΜΙΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 08 Ιούλ 2004, 07:46

Αυτά να τα βλέπουν οι επικριτές μας που λένε οτι το Niva έχει ξεπερασμένη τεχνολογία :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Αισθητήρες ανώμαλου δρόμου, έξυπνοι κινητήρες που λειτουργούν και σε safe mode, εγκέφαλοι P4 3.4Mhz, αισθητήρες MAF, TSAF, PAF...
Και γ@μ0 τις τεχνολογίες :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

NIVA ΟΛΕ, ΟΛΕ, ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό teroulas » 08 Ιούλ 2004, 08:18

Metalaxe έγραψε:αισθητήρες MAF, TSAF, PAF...

Ναι...ναι....MAF, TSAF, PAF, και Μπράφ.......
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mika » 08 Ιούλ 2004, 14:30

Metalaxe έγραψε:Αυτά να τα βλέπουν οι επικριτές μας που λένε οτι το Niva έχει ξεπερασμένη τεχνολογία :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Αισθητήρες ανώμαλου δρόμου, έξυπνοι κινητήρες που λειτουργούν και σε safe mode, εγκέφαλοι P4 3.4Mhz, αισθητήρες MAF, TSAF, PAF...
Και γ@μ0 τις τεχνολογίες :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

NIVA ΟΛΕ, ΟΛΕ, ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


Aκουσα οτι ο εγκεφαλος στο νεο NIVA θα εχει για software μια νεα εκδοση
τον microsoft windows ελπιζω να μην πεταει μπλε οθονες!!!!!!!!! :shock: :) :lol: :lol: :D :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
mika
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Μάιος 2004, 19:31
Τοποθεσία: ΣΑΛΑΜΙΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 08 Ιούλ 2004, 14:52

mika έγραψε:
Metalaxe έγραψε:Αυτά να τα βλέπουν οι επικριτές μας που λένε οτι το Niva έχει ξεπερασμένη τεχνολογία :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Αισθητήρες ανώμαλου δρόμου, έξυπνοι κινητήρες που λειτουργούν και σε safe mode, εγκέφαλοι P4 3.4Mhz, αισθητήρες MAF, TSAF, PAF...
Και γ@μ0 τις τεχνολογίες :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

NIVA ΟΛΕ, ΟΛΕ, ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ


Aκουσα οτι ο εγκεφαλος στο νεο NIVA θα εχει για software μια νεα εκδοση
τον microsoft windows ελπιζω να μην πεταει μπλε οθονες!!!!!!!!! :shock: :) :lol: :lol: :D :lol: :lol:


Windows σε τουτού και μάλιστα Niva :?: :shock: :shock: :shock:

Σκεφτείτε να έρθει η στιγμή που θα χρειαστεί ν' ανοίξει ο αερόσακος και πριν ανοίξει να ρωτάει πρώτα:

"Θέλετε να ανοίξει ο αερόσακος :?: "

Ε ρε γλέντια που θα κάναμε :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mika » 08 Ιούλ 2004, 15:07

Και επισεις θα δεχεται φωνητηκες εντολες οποτε στην παραπανω ερωτηση θα πουμε:
<ΑΝΟΙΞΕΤΟ ΤΟ ΓΑ@#$%^ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ>
:D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
mika
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Μάιος 2004, 19:31
Τοποθεσία: ΣΑΛΑΜΙΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 08 Ιούλ 2004, 15:25

Κάποτε ο Bill (ο γνωστός) είχε πει ότι εάν τ΄ αυτοκίνητα είχαν την ανάπτυξη των υπολογιστών θα έπρεπε τώρα να πετάνε. Δεν ξέρω εαν έχετε διαβάσει την δήλωση - απάντηση της GM γι' αυτή του την δήλωση αλλά έχει πολύ φάση.

Θα ψάξω να την βρώ, αν και το βλέπω χλωμό αφού είναι πολύ παλιά.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 08 Ιούλ 2004, 21:11

teroulas έγραψε:
Metalaxe έγραψε:αισθητήρες MAF, TSAF, PAF...

Ναι...ναι....MAF, TSAF, PAF, και Μπράφ.......
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Η πλάκα είναι πως πριν από χρόνια κατασκεύαζαν τέτοια http://www.globalaircraft.org/planes/s-37_berkut.pl
και στα αυτοκίνητα έμειναν λίγο πίσω...... :cry: :cry: :cry:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες

cron