Την καλησπέρα μου σε όλους στην παρέα . Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να απολαμβάνεται την "εκτός δρόμου " εμπειρία . Αυτό κάνω και εγώ , τώρα που έχω λίγο ελεύθερο χρόνο . Θα ήθελα την γνώμη σας σε κάποιες απορίες μου .
1η Σε εκτός δρόμου , με τον Come Up εργάτη στην βάση του στον μπροστά προφυλακτήρα , παρατήρησα ότι το Νιβα χαμηλώνει , με λίγο οδυνηρό τρόπο . Διαρδρομή με πέτρες που τις περνώ άνετα χωρίς τον εργάτη , με αυτόν κατάφερα να κουνήσω κατά 15cm κοτρώνα που βρήκε στην σιδερένια ποδιά και λίγο ευτυχώς στο σίδερο της γέφυρας. Πώς θα μπορουσα να διατηρήσω το ύψος που έχουν τα μαμίσια ελατήρια και αμορτισέρ;;;;Μη μου πείτε για ψήλωμα και τα σχετικά ,τα φοβάμαι βλέποντας τις κολημένες βάσεις σε γνωστούς .
2η Σε τράβηγμα με τον εργάτη "δοκιμή ήταν , το αμάξι τελικά δεν τον χρειάζεται . Αυτό για τα καλά λόγια που θα τρέξουν να πουν οι ακατανόμαστοι!!!!!!!!!!!!" καβάλησε μια σπειρα συρματόσχοινου την αποκάτω και στον έλενχο είδα ότι στράβωσε η καμπυλότητα της και ακόύστηκε το τρίξιμο του σύρματος . Πως θα μπορούσα να αποφύγω τέτοιο ακανόνιστο τύλιγμα στο ταμπούρο:::
3η Στο 90 και πάνω στον δρόμο βλέπω το πίσω τζάμι , πόρτα να έχει ένα τρέμουλο χωρίς να αισθάνομαι ΄κάτι ανάλογο στην καμπίνα . Εχω ακούσει για ευθυγράμμηση αξόνων και τα σχετικά κάθε πότε πρέπει να γίνεται , και αν ξέρετε κάποιους που κάνουν θα σας ήμουν υπόχρεος. Απο την πείρα σας είναι κάτι τέτοιο ή είναι κάτι συνηθισμένο ;;; Εχω ακούσει ανάλογα για βιτάρα . Τα λάστιχα είναι τα μαμίσια ΑΤ
Ευχαριστω για την υπομονή σας !!!!!!!!!!!