Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψηλωμα Νιβα

Δημοσίευσηαπό xristost » 04 Σεπ 2004, 18:54

ΕΥΧΑΡΗΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ! :wink: :wink: ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΨΙΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΑΙ ΓΙΝΑΜΑΙ ΠΟΛΛΟΙ!!!!!!! ΑΚΟΥΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙ :D :D :D :D
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xristost » 21 Σεπ 2004, 15:29

ΓΙΑ ΣΑΣ. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΣΕΤ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΣΤΑ ΕΠΑΝΩ ΜΠΑΛΑΚΙΑ, 3 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΗΣΤΙΧΕΣ ΣΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ. ΣΥΝ 6 ΠΟΝΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ. ΣΥΝ 5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΙΣΩ. ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΡΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΤΟ ΟΛΟ ΣΥΝΩΛΟ.ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΤΩΡΑ, ΣΥΝ 12 ΠΟΝΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΚΡΕΜΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΒΑΣΙΚΟ :razz: 4 ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΟΙΛΙΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΜΠΡΟΣ. ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΨΙΛΑ ΛΑΣΤΗΧΑ :razz: :razz: :razz: ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ!!! Υ.Σ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ Ε!!!
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 22 Σεπ 2004, 10:20

Ωραίος, θα δεις μεγάλη διαφορά ειδικά μπροστά. Πάντως αν βάλεις 3 πόντους προσθήκη στα πάνω μπαλάκια δε νομίζω ότι παίρνεις 3 πόντους ύψος (τουλάχιστον στο δικό μου, έβαλα 4 πόντους προσθήκη και σηκώθηκε περίπου 1 πόντο).
Και μια και το' φερε η κουβέντα, έβαλα το σετ (φτιαχτά ελατήρια & αμορτισέρ λαδιού ενισχυμένα) του Αθανασίου (Τετρακίνηση) με 6 πόντους ψηλότερα ελατήρια και προσεχώς θα σας πω τις εντυπώσεις μου εκτός (και εντός) δρόμου.
Συνολικά, το αυτοκίνητο έχει +9 πόντους ύψος (βασικά είναι στο όριο μάλλον) και μένει να το τεστάρω εκτός δρόμου για να δω τι γίνεται.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xristost » 22 Σεπ 2004, 14:37

ΕΒΑΛΑ ΤΟΥΣ 3 ΠΟΝΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΑΝΩ ΜΠΑΛΑΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ 3 ΠΟΝ. ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ ΤΟ ΜΑΜΑ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΦΗΛΑΚΤΙΚΟΣ.ΝΟΜΗΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΙΜΗΑΞΟΝΙΑ(ΜΠΙΛΙΟΦΟΡΟΥΣ) ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ. Υ.Γ. ΤΟ ΒΟΥΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ! :twisted: :twisted: :twisted:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 13 Οκτ 2004, 08:59

Λοιπόν, φίλοι και σύντροφοι Nivaκιδες, τα νέα από το "μέτωπο" δεν είναι καλά :( και οφείλω να ξεκαθαρίσω μερικά σημεία που ήμουν λάθος :?
Ενώ τα μπροστινά ελατήρια είναι όντως ψηλότερα, τα πίσω δυστυχώς δε γίνεται να φτιαχτούν πιο μακρυά. Το επιθυμητό ψήλωμα επιτυγχάνεται μόνο με σκληρότερα ελατήρια που είναι και οι όποιες έτοιμες λύσεις της αγοράς.
Άρα, η μόνη (?) λύση είναι να μπούν (πίσω) μαμίσια ελατήρια με προσθήκες για να φτάσει στο ανάλογο ύψος με το εμπρός (στην ουσία είναι 2,5 πόντους ψηλότερο το Niva πίσω). Αν κάποιος γνωρίζει εαν υπάρχουν πουθενά μακρύτερα ελατήρια (με την ίδια σκληρότητα) από τα μαμίσια ας ενημερώσει. Προσωπικά το σκληρότερο ελατήριο δε με ενδιαφέρει γιατί λόγω μεγάλης διαδρομής του αμορτισέρ, ξεκουμπώνει και φεύγει από τη θέση του, με αποτέλεσμα να χάνεται το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης διαδρομής.
Όπως φαίνεται θα χρειαστεί να φτιάξω μεγαλύτερες προσθήκες (από αυτές που έχω) για να επιτύχω το επιπλέον κρέμασμα του τροχού.
Τα αμορτισέρ πάντως (μέχρι στιγμής) είναι κορυφαία.
Μόλις έχω νεώτερα θα γράψω :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό pavlox » 13 Οκτ 2004, 10:40

Λοιπόν... εγώ εχω τα μαμά ελατήρια..(1.6) τα οποία είναι και πεσμένα- κουρασμένα, και έβαλα προσθήκες 4.5cm πίσω και 4cm εμπρος... το αυτοκίνητο ειναι ακόμα μαλακό... και χάρη στα μακρύτερα αμορτισέρ που έχω βάλει, εχει και καλή απόδοση στο χώμα....(πάντα σε μικρές ταχυτητες αυτα....)

Ισως χρησιμοιπήσω ενα σετ λίγο μακρύτερα ελατηρια...σε συνδιασμό με τίς προσθήκες που έχω για να σηκώσω λίγο ακόμα το αμάξωμα...

Μέσα στα σχέδια και η τοποθέτηση 16' ζάντας με υψηλόπροφιλο(sic) ελαστικό για παραπάνω σήκωμα ...(διαφορικά)

Γιά όσους χρησιμοποιούν προσθήκες, η καλύτερη λύση είναι η κατασκεύη τους απο σε τόρνο από αλουμίνιο η super nylon - artalon.

Το απλό σέτ κοστίζει περίπου 50€ ( και πρόταση μου.. μαζι με τήν τοποθέτηση τους βάλτε και ένα σετ καινούρια "μπαλάκια" αξίζει τον κόπο) κοστος 11 €
Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν δεν πεινoύσαν!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pavlox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 13 Οκτ 2004, 13:06

Metalaxe έγραψε:Λοιπόν, φίλοι και σύντροφοι Nivaκιδες, τα νέα από το "μέτωπο" δεν είναι καλά :( και οφείλω να ξεκαθαρίσω μερικά σημεία που ήμουν λάθος :?
Ενώ τα μπροστινά ελατήρια είναι όντως ψηλότερα, τα πίσω δυστυχώς δε γίνεται να φτιαχτούν πιο μακρυά. Το επιθυμητό ψήλωμα επιτυγχάνεται μόνο με σκληρότερα ελατήρια που είναι και οι όποιες έτοιμες λύσεις της αγοράς.
Άρα, η μόνη (?) λύση είναι να μπούν (πίσω) μαμίσια ελατήρια με προσθήκες για να φτάσει στο ανάλογο ύψος με το εμπρός (στην ουσία είναι 2,5 πόντους ψηλότερο το Niva πίσω). Αν κάποιος γνωρίζει εαν υπάρχουν πουθενά μακρύτερα ελατήρια (με την ίδια σκληρότητα) από τα μαμίσια ας ενημερώσει. Προσωπικά το σκληρότερο ελατήριο δε με ενδιαφέρει γιατί λόγω μεγάλης διαδρομής του αμορτισέρ, ξεκουμπώνει και φεύγει από τη θέση του, με αποτέλεσμα να χάνεται το πλεονέκτημα της μεγαλύτερης διαδρομής.
Όπως φαίνεται θα χρειαστεί να φτιάξω μεγαλύτερες προσθήκες (από αυτές που έχω) για να επιτύχω το επιπλέον κρέμασμα του τροχού.
Τα αμορτισέρ πάντως (μέχρι στιγμής) είναι κορυφαία.
Μόλις έχω νεώτερα θα γράψω :wink: :wink:


Αντώνη ,

1. Για τα ελατήρια μου είχε πει ο Atlasteam , ότι υπάρχει στη Φραντζή μαγαζί με απειρα ελατήρια. Αν υπάρχει πιθανότητα να βρείς κάτι εκει θα το βρείς.

2. Για το ξεκούμπωμα των ελατηρίων δες αυτό. Ειναι απο το forum του http://www.lada.co.uk

I've noticed that, over a period of time, the movement of the rear springs, especially under full articulation, has resulted in the standard fit upper spring seat rotating in the housing when spacers are fitted. This has caused the spring to become displaced in relation to the Lada rubber, in otherwords, it slips off to one side. You then get graunching noises from underneath when off-road as the spring connects with the bump-stop cone as it reseats after full extension. Bear in mind that longer shocks (mine are 22" extended) allow the top of the spring to drop down from it's housing.

Not being happy with this situation, I removed my springs and the standard seats, and cable-tied the seats to the top of the spring. The spacers were left alone. This I did a week ago.

Since then, the spring/seat location has remained unchanged. Today I was out in the hills, from the Badi in Llangollen to the sheep pens at the back of Llanarmon; anyone who knows these routes will vouch for the severity of the axle twisters, steps, and general terrain. And the spring and seat positions have remained as intended.

So, after a long story, what I am saying is: if you have fitted my spring spacers, remove the springs and the Lada rubber seats, and cable-tie the seats to the tops of the springs, then re-fit. Please do this whether or not you have experienced this problem. I didn't have this problem on my last Niva, but it has happened on my current one. Others must have had this happen, so there must be some extremely polite people on this forum!!!

Incidentally, my next mod will be to jubilee clip the bottom of the spring into place. One clip at the inner-axle side of the spring. This will allow the dislocation that happens at the top, but prevent the possibility of the bottom becoming displaced. And how much does a certain firm charge for its' dislocation kit for L*** R****s?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 13 Οκτ 2004, 13:50

giagoulas έγραψε:Αντώνη ,

1. Για τα ελατήρια μου είχε πει ο Atlasteam , ότι υπάρχει στη Φραντζή μαγαζί με απειρα ελατήρια. Αν υπάρχει πιθανότητα να βρείς κάτι εκει θα το βρείς.

Δημήτρη, σ' αυτόν πήγα, δε μπορεί να φτιάξει μακρύτερα ελατήρια :cry:
Θα δοκιμάσω δύο λύσεις που έχω υπόψη μου και θα επανέλθω. Για το ξεκούμπωμα, θα δω τι θα κάνω και σε τελευταία ανάλυση θα κάνω αυτό που πρότεινε ο φίλος στο lada.co.uk (το είχα εφαρμόσει στο παλιό μου αυτοκίνητο).
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xristost » 13 Οκτ 2004, 15:01

ΓΙΑ ΣΑΣ ΝΙΒΑΚΙΔΕΣ! ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ 3 ΠΟΝΤΩΝ.ΕΜΠΡΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ 4 ΠΟΝΤΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΠΙΛΙΟΦΟΡΟΥΣ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΗΝ Ν.ΙΩΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ.ΘΑ ΜΑΘΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ.ΤΟ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΘΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΒΡΩ 16¨ΖΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΠΡΟΦΙΛ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ. 700R\16[ΕΧΩ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΕΝΑ FEDIMA TO MAXIMA] :wink: :wink: Υ.Γ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΠΑΡΩΝ ΛΟΓΩ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 13 Οκτ 2004, 15:12

Χρήστο δεν είναι οριακά, έχει ακόμα περιθώριο. Περιμένουμε να μας πεις για τα ελατήρια :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xristost » 13 Οκτ 2004, 15:32

ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΦΟΥΣΚΕΣ ΣΡΙΜΩΓΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΜΗΑΞΟΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΟΝΟΣΗΣ ΤΟΥ ΤΡΟΧΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.[ΣΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΜΠΙΛΙΟΦΟΡΟΥΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ]
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xristost » 14 Οκτ 2004, 15:22

ΛΟΙΠΟΝ! ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΞΕΧΑΣΤΕΤΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΑΙ. ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΤΩΡΑ.WWW.eletiria.gr ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ. :oops: ΜΩΊ΄ΣΙΑΔΗΣ 2310 797909-797361 ΤΗΛ. ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΕΡΙΣΩΤΕΡΑ?
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mato » 14 Οκτ 2004, 21:14

xristost έγραψε:ΛΟΙΠΟΝ! ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΞΕΧΑΣΤΕΤΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΑΙ. ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ ΤΩΡΑ.WWW.eletiria.gr ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ. :oops: ΜΩΊ΄ΣΙΑΔΗΣ 2310 797909-797361 ΤΗΛ. ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΕΡΙΣΩΤΕΡΑ?


Καλημέρα σ΄όλους. Φίλε xristost πάλι μπερδεύτηκα (το παθαίνω τελευταία). Αν δεν μπορεί να φτιάξει αυτό που ζητάμε τι να τον ρωτήσουμε ?... εκτός αν εννοείς να ψάξουμε για κάτι άλλο.
Πάντως μπορώ ευχαρίστως να συνεννοηθώ, κατ' αρχάς τηλεφωνικά και μόλις βρώ ευκαιρία πηγαίνω από 'κει (η Ν. Ιωνία είναι στην άλλη μεριά της πόλης). Άλλωστε με ενδιαφέρει και μένα.
Πείτε μου λεπτομέρειες, τι ακριβώς να ζητήσω (έχετε υπ' όψη οτι δεν είμαι και ο βαθύτερος γνώστης :oops: ), αριθμό κομματιών, αν έχει πάρε-δώσε με Αθήνα για μεταφορά(*), ό,τι σκέφτεστε εν πάσει περιπτώσει.

Χαιρετώ - Μάνος.

(*) όσον αφορά στη μεταφορά, άν - λέω άν - μπορούν να κατασκευαστούν τα απαιτούμενα γρήγορα και άν - πάλι λέω άν- ανέβει κάποιος για το trial του ΣτεΒΕ, μπορούμε να βρεθούμε εκεί (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου... :D :D :D )
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xristost » 15 Οκτ 2004, 16:34

ΦΙΛΕ MATO. ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ Ν.ΙΩΝΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 3-4 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΟΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΜΑ.[ΣΩΣΤΑ Metalaxe?] ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΝ ΜΠΩΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ.ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΕΜΠΡΟΣ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΠΙΣΩ. ΤΙ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ? Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΗΡΑΖΕΙ. Υ.Γ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ :D :D
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 15 Οκτ 2004, 19:38

Σύντροφε xristost, επικοινώνησα με την εταιρία αλλά έλειπε ο υπεύθυνος και άφησα το τηλέφωνό μου να με πάρει. Μόλις έχω νέα θα σας ενημερώσω. Ευχαριστώ για την πληροφορία και μακάρι να βρούμε άκρη.
Ναι, θέλουμε πιο μακρυά ελατήρια (εγώ 6 πόντους).
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες