Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

χαιρετισμός από καινουριο στο FORUM

Δημοσίευσηαπό mato » 31 Μαρ 2004, 12:47

Χαιρετώ όλο τον κόσμο.
Είμαι νέος στο forum, αν και το παρακολουθώ αρκετό καιρό, και εδώ και επτά μήνες ευτυχής κάτοχος ενός NIVA 1700i του 2002, με έδρα Θεσσαλονίκη . Επειδή ακριβώς παρακολουθώ το forum, έχω μιά αίσθηση οικειότητας και την εντύπωση οτι δεν θα σας πειράξει να μπώ στο θέμα.
Μπήκα λοιπόν στη συγκεκριμένη συζήτηση αφ΄ενός λόγω τίτλου και αφ΄ετέρου λόγω ουσιαστικού ενδιαφέροντος προκειμένου να 'σηκώσω' κι εγώ λίγο (3-5cm)το αυτοκίνητο.
Σε συζήτηση με τοπικό (ειδικευμένο) συνεργείο μου προτάθηκε η λύση αλλαγής αμορτισέρ με Monroe Αdventure και προσθήκες στα ελατήρια, χωρίς αυτά να αλλαχθούν, με 300 €.
Δεδομένου οτι ο φίλος Metalaxe (η οικειότητα που λέγαμε) έκανε την ίδια περίπου μετατροπή αλλά με αγορά και τοποθέτηση ελατηρίων
Εγώ έβαλα αμορτισέρ Monroe Adventure, ελατήρια Killen και προσθήκες στα ελατήρια, όλα μαζί 300€.

έχω τρείς ερωτήσεις :
1. Η αλλαγή των ελατηρίων κρίνεται απαραίτητη ?
2. Υπάρχουν κάποιες - ακόμα και σε άσχετο όπως ο υποφαινόμενος - εμφανείς διαφορές (π.χ. σε ειδικά χαρακτηριστικά των ελατηρίων ή σε χαρακτηριστικά - π.χ. υψος ή αντοχή - των προσθηκών) που να δικαιολογούν την διαφορά στην τιμή ?
3. Γνωρίζει κανείς ενδεικτικές τιμές ελατηρίων ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Μάνος.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gardasss » 31 Μαρ 2004, 15:58

Γεια σου Μανο - Mato, καλώς ήρθες στην παρέα μας!

Εγώ δεν μπορώ να σου λύσω τις απορίες (γιατί όπως είδες και εγώ στο ψαξιμο είμαι) αλλά είμαι σίγουρος πως θα μας λυθούν όλες η απορίες.

Και εγώ από SALONIKA είμαι αλλά με έδρα την Αθήνα.
gardasss
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 14:08
Τοποθεσία: xalandri athens

Δημοσίευσηαπό mato » 31 Μαρ 2004, 18:48

Ήμουν σίγουρος για την καταγωγή, με το που είδα το nickname σου, αλλά μετά μπερδεύτηκα γιατί φαινόταν οτι ζεις στην Αθήνα. Δεν σκέφτηκα το προφανές. Ευχαριστώ για το καλωσόριαμα. Τα λέμε.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 31 Μαρ 2004, 21:04

mato έγραψε:Χαιρετώ όλο τον κόσμο.
Είμαι νέος στο forum, αν και το παρακολουθώ αρκετό καιρό, και εδώ και επτά μήνες ευτυχής κάτοχος ενός NIVA 1700i του 2002, με έδρα Θεσσαλονίκη . Επειδή ακριβώς παρακολουθώ το forum, έχω μιά αίσθηση οικειότητας και την εντύπωση οτι δεν θα σας πειράξει να μπώ στο θέμα.
Μπήκα λοιπόν στη συγκεκριμένη συζήτηση αφ΄ενός λόγω τίτλου και αφ΄ετέρου λόγω ουσιαστικού ενδιαφέροντος προκειμένου να 'σηκώσω' κι εγώ λίγο (3-5cm)το αυτοκίνητο.
Σε συζήτηση με τοπικό (ειδικευμένο) συνεργείο μου προτάθηκε η λύση αλλαγής αμορτισέρ με Monroe Αdventure και προσθήκες στα ελατήρια, χωρίς αυτά να αλλαχθούν, με 300 €.
Δεδομένου οτι ο φίλος Metalaxe (η οικειότητα που λέγαμε) έκανε την ίδια περίπου μετατροπή αλλά με αγορά και τοποθέτηση ελατηρίων
Εγώ έβαλα αμορτισέρ Monroe Adventure, ελατήρια Killen και προσθήκες στα ελατήρια, όλα μαζί 300€.

έχω τρείς ερωτήσεις :
1. Η αλλαγή των ελατηρίων κρίνεται απαραίτητη ?
2. Υπάρχουν κάποιες - ακόμα και σε άσχετο όπως ο υποφαινόμενος - εμφανείς διαφορές (π.χ. σε ειδικά χαρακτηριστικά των ελατηρίων ή σε χαρακτηριστικά - π.χ. υψος ή αντοχή - των προσθηκών) που να δικαιολογούν την διαφορά στην τιμή ?
3. Γνωρίζει κανείς ενδεικτικές τιμές ελατηρίων ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Μάνος.

Φίλε Μάνο,
Καλώς ήρθες στην παρέα. Χαίρομαι που νιώθεις άνετα, μιας και είμαστε όλοι μια μεγάλη παρέα. Για να σου απαντήσω τώρα στις ερωτήσεις:
1. Η αλλαγή ελατηρίων κρίθηκε σκόπιμη από εμένα για να προσθέσω λίγο ύψος (λόγω σκληρότητας) αλλά και γιατί τα μαμίσια ελατήρια είναι αρκετά μαλακά, πράγμα που σε άλλους αρέσει βέβαια.
2. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς. Τα συγκεκριμένα ελατήρια που έβαλα (Killen Black Line) είναι αρκετά πιο σκληρά από τα μαμίσια, γεγονός που προσθέτει λίγους πόντους σε ύψος και βοηθάει στο να μειώνει τις τάσεις πλεύσεις του Niva εκτός δρόμου, μειώνοντας παράλληλα τις κλίσεις στις στροφές.
3. Η τιμή για τα εν λόγω ελατήρια είναι περίπου 140€ η τετράδα.

Τελειώνοντας, να πω οτι η τιμή που σου έδωσε το συνεργείο για 4 αμοτρισέρ Monroe Adventure και 4 προσθήκες (300 €) είναι υπερβολική. Η τιμή που τα βρήκα εγώ είναι περίπου 170 € (χωρίς τοποθέτηση).
Στη διάθεσή σου για περισσότερες λεπτομέρειες.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό mato » 31 Μαρ 2004, 23:12

Aγαπητέ Metalaxe, κατ΄αρχάς ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Αυτό που εννοούσα στο δεύτερο ερώτημα είναι εάν υπάρχουν περισσότεροι από έναν τύπους των Monroe Adventure με κάποια διαφορά μεταξύ τους, ή αν λόγου χάρη οι προσθήκες υπάρχουν έτοιμες ή κατασκευάζονται κατά παραγγελία, οπότε ίσως δικαιολογείται κάποια επιπλέον αμοιβή. Επαναλαμβάνω οτι έχω άγνοια του θέματος. Πάντως απ΄ό,τι καταλαβαίνω μάλλον είναι πιό απλά τα πράγματα και η τιμή είναι όντως τσιμπημένη.

Χαιρετώ, Μάνος.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xontros » 31 Μαρ 2004, 23:32

Αν θυμάμαι καλά, οι προσθήκες που είχα εγώ έκαναν 10 Ευρώ η μία...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό dista » 01 Απρ 2004, 08:27

Παιδιά οι προσθήκες υπάρχουν έτοιμες απο παλιά Fiat (131,Mirafiori κλπ) ή φτιάχνονται στο τόρνο απο Teflon, Ertalon κλπ. Η τιμή των 300 ευρώ είναι με τοποθέτηση :?: γιατί τα μπροστινά θέλουν αρκετή εργασία μιας και πρέπει να λυθούν αρκετά πράγματα για να μπούν (πίσω είναι πολύ εύκολο).
Τα σκληρότερα ελατήρια είναι απαραίτητα αν φορτώνεις αρκετά το αυτοκίνητο, αν έχεις εργάτη ή αν θες να πηγαίνεις γρήγορα στο χώμα. Χάνεις όμως απο άνεση και τα σαμαράκια τα καταλαβαίνεις για τα καλά πιά.
Και εδώ υπάρχει συμβιβασμός ανάλογα με τις απαιτήσεις :D
Αν οι ανάγκες σου το επιβάλουν σκέψου και τη λύση μαζί με τα σκληρότερα ελατήρια να βάλεις και τις προσθήκες. Στη περίπτωση αυτή θέλει προσοχή η γωνία στα ημιαξόνια - ανάρτηση καθώς και το μήκος των αμορτισέρ. Επίσης αν το φορτώνεις πολύ πίσω ίσως χρειαστεί να αφήσεις πίσω και τη μαμα βάση του ελατηρίου. Απ'ότι κατάλαβες θέλεις καλό μηχανικό που να ξέρει τι κάνει :shock:
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 01 Απρ 2004, 10:54

Όντως οι προσθήκες είναι έτοιμες από Fiat και κάνουν 60 € η τετράδα (Λεό). Τα Monroe Adventure είναι ένας μόνο τύπος για το Niva, οπότε δεν έχεις πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό feroza » 01 Απρ 2004, 11:37

to NIVA TOY FILOY MOY EINAI 5 ME ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ 300 ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΝROE ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΤΡΑΙΑΛ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 5 ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΙ 3 ΑΠΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΚΛΙΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ)ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΠΑΔΕΣ.ΝΟ PROBLEM
feroza
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 14:12

Το τέλειο ΨΑΡΙ! 8-)

Δημοσίευσηαπό Camelius » 04 Απρ 2004, 09:27

Καλημέρα σε όλους.
Επελεξα με προσοχη το θεμα του μηνυματος, δεδομένου ότι από αύριο 5 Απριλιου θα ειμαι ο ευτυχης κάτοχος ενος Niva Safari μεταχειρισμένο μεν πρωτη αδεια το 97 δε.
Επειδη η επαφη μου με πραγματικη off road οδηγηση ειναι αντιστοιχη της επαφης ενος ιγκουανα με το Φεγγαρι, θα σας "πρηξω" :oops: κατα καιρους με ερωτησεις - αναζητησεις κλπ κλπ.
Η οδηγικη μου πειρα σε ασφαλτο χαρακτηριζεται απο πολλους απο καλη εως πολύ καλή, δεδομενου οτι μετα απο 14 χρονια οδηγησης σχεδον καθημερινα, εχω δει τα οχηματα που κατα καιρους οδηγουσα να πηγαινουν με το πλαι, με τα τρια (σε ανηφορικη αναβαση) με τα δυο (οταν παρατραβας τους νομους της Φυσικης) και με νουμερα στο κοντερ που ηταν τριψηφια και το πρωτο ψηφιο ηταν το 2__. Το χειροφρενο ειναι ενας καλος συνοδηγος και το πιστευω αυτο, αλλα ολα αυτα βρισκουν εφαρμογη στον δρομο.
Εκτος δρομου; τι κάνουμε; Εδω σας θελω λοιπον.
Ναι εχω διαβασει αρκετα αρθρα, αλλά άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη.
Για αρχη παντως θα ηθελα την αποψη σας, βοηθεια σας, ενημερωση σας στο θεμα τι κλασσικες βλαβες μπορει να βγαλει ενα Niva και ποια ειναι τα σημεια που πρεπει να προσεξω.
Την Μ.Τεταρτη θα το παω για ενα γρηγορο σερβις - μαζεμα και μετα βουρ στους δρομους.
Ευχαριστω εκ των προτερων και καλως σας βρηκα
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Re: Το τέλειο ΨΑΡΙ! 8-)

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 04 Απρ 2004, 17:15

Kαλώς ήρθες Camelius
Δυστηχώς εδώ που ήρθες υπάρχουν πολλοί NIVακηδες που θα σε κατατοπήσουν σε ότι θες.(Αστειεύομαι.Και γω πρώην NIVάκιας είμαι.) :lol:
Προετοιμάσου λοιπόν να έχεις θορύβους μέσα στο κοκπιτ σου αλλά μην ανυσηχείς.Πήρες καλό αμάξι και βγάζει μόνο χαζοβλάβες αν δεν το πολυπειράξεις.
Πρίν πατήσεις χώμα να ξέρεις ότι πλέον ο καλύτερος συνοδηγός σου είναι ένα 2ο όχημα 4χ4.Και αυτό γιατί αν πας στο βουνό και δε κολάς δε κάνεις 4χ4 :lol: :lol:
Kαλά κολύματα λοιπόν μ αυτούς τους τρελούς που θα μπλέξεις εδώ στο FORUM
Πάρε ένα ιμάντας, ναυτικά κλειδιά και ένα φτυάρι και στη πρώτη ευκαιρία πρίν χειμωνιάσει πάλι αντε βάλε και μια τετράδα λάστιχα τύπου ΜΤ και κατά προτίμηση FEDIMA.
ΑΑΑΑΑ και ξέχνα τις μεγάλες ταχύτητες.(Ετσι είμουν και γώ.CELICA γαρ)Η μέση ωριαία στο πραγματικό off road δε ξεπερνά τα 20-25 χλμ την ώρα.
Αυτά που θα έχεις την ευκαιρία να δεις τώρα δε τα χεις δει ούτε στον ύπνο σου. :lol: :lol:
Καλό χωμάτινο δρόμο και καλορίζικο.
Στη πρώτη ευκαιρία να γίνεις και μέλος σε λέσχη 4χ4.Εχεις πολλά να μάθεις και εκει απο τους παλαιότερους
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Απρ 2004, 19:11

Καλησπέρα φίλε Mato. Θα μπω κατ' ευθείαν στο θέμα. Εγώ έβαλα ένα σετ Dobinson χωρίς προσθήκες. Το αποτέλεσμα είναι, το αμάξι σκλήρυνε αρκετά χωρίς αυτό να είναι δυσάρεστο στην οδήγηση. Δεν μουριάζει, πλέον, παρά το βάρος του εργάτη ούτε πίσω κάθετε, παρά το βάρος των πραγμάτων που υπάρχουν πίσω και πίστεψέ με είναι μεγάλο. Επίσης, έχει αλλάξει, προς το καλύτερο, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ειδικά στην γρήγορη οδήγηση στο χώμα. Το αμάξι κάθετε καλύτερα στις στροφές και δεν πλαγιάζει εύκολα.
Με την πρώτη ματιά είναι πιο χαμηλό από του Metalaxe αλλά δεν έχει προσθήκες. Σκέφτομαι να τις βάλω κι αυτές για να τον φτάσω αλλά εκεί αρχίζουν άλλα!

Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις αναρτήσεις. Καλό θα ήταν να οδηγήσεις αμάξια με διάφορες μετατροπές πριν προχωρήσεις.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 04 Απρ 2004, 21:46

Φίλε Camelius, καλώς ήρθες στην παρέα μας :wink: :wink:
Μη φοβάσαι να ρωτήσεις όποια απορία έχεις και να είσαι σίγουρος οτι όλοι θα βοηθήσουμε όπως μπορούμε. Σίγουρα όπως είπε και ο kos4wd είναι μια καινούργια και πολύ όμορφη εμπειρία που ελάχιστη σχέση έχει με την γρήγορη οδήγηση που περιγράφεις.

Γιώργο (tazmania), ύστερα από τη σημερινή μου ατυχία (βλακεία μάλλον), πείστηκα οριστικά οτι τα ελατήριά μου είναι πολύ σκληρά για καταστάσεις trial και με την πρώτη ευκαρία θα βάλω ΟΜΕ ή τα δικά σου (πιστεύω να τα δω σύντομα από κοντά), είναι πάντως πολύ καλά για γρήγορη οδήγηση, πράγμα που δυστυχώς δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αυτό το αναφέρω κυρίως για το φίλο mato που σκοπεύει να τα βάλει όπως λέει.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 05 Απρ 2004, 10:11

Metalaxe έγραψε:Φίλε Camelius, καλώς ήρθες στην παρέα μας :wink: :wink:
Μη φοβάσαι να ρωτήσεις όποια απορία έχεις και να είσαι σίγουρος οτι όλοι θα βοηθήσουμε όπως μπορούμε. Σίγουρα όπως είπε και ο kos4wd είναι μια καινούργια και πολύ όμορφη εμπειρία που ελάχιστη σχέση έχει με την γρήγορη οδήγηση που περιγράφεις.

Γιώργο (tazmania), ύστερα από τη σημερινή μου ατυχία (βλακεία μάλλον), πείστηκα οριστικά οτι τα ελατήριά μου είναι πολύ σκληρά για καταστάσεις trial και με την πρώτη ευκαρία θα βάλω ΟΜΕ ή τα δικά σου (πιστεύω να τα δω σύντομα από κοντά), είναι πάντως πολύ καλά για γρήγορη οδήγηση, πράγμα που δυστυχώς δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Αυτό το αναφέρω κυρίως για το φίλο mato που σκοπεύει να τα βάλει όπως λέει.


Τι έπαθες ρε πρόεδρε;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες