Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PLEASE HELP - PANIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Re: Freska nea

Δημοσίευσηαπό tazmania » 24 Νοέμ 2004, 15:58

Dr.Format έγραψε:
gtsit έγραψε:...συζήτησα με τον μηχανικό. Μου είπε πως υπάρχουν προβλήματα με τα δυναμό αλλά είναι να σου τύχει το κομμάτι (ελατωματικό). Επίσης μου είπε ότι προβλήματα παρουσιάζονται συνήθως μόνο μετά από βαθιά βουτήματα ή όταν στάζουν τα κολάρα που περνάνε από πάνω. Σε γενικές γραμμές δεν υπάρχει πρόβλημα. Όσο για τα BOSCH συμφώνησε ότι είναι πολύ καλά αλλά μου είπε ότι χρειάζεται ειδική πατέντα για να μπουν αφού δεν ταιριάζουν στο NIVA. Επίσης δεν κάνει και ο ιμάντας...

Το πρόβλημα με το δυναμό δεν είναι τόσο από τα νερά όσο από την υψηλή θερμοκρασία που καίει τις διόδους, οπότε οι βουτιές δεν πειράζουν και τόσο (σε νερό είπαμε εεε :?: :wink: ).

Σε γενικές - ειδικές και όλες τις γραμμές υπάρχει πρόβλημα :evil:

Το δικό μου Bosch δεν χρειάστηκε καμμία πατέντα. 3 βίδες και 2 βύσματα και τέλος :) ο μηχανικός που στα είπε ή ήταν για τα :band: ή δεν ήθελε να μάθεις :evil:


Το μόνο που χρειάζεται είναι άλλος ιμάντας. Μιλάμε για το Bosch των 70Α. Κάποιο μεγαλύτερο ίσως χρειάζεται πατέντα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

ok

Δημοσίευσηαπό gtsit » 24 Νοέμ 2004, 16:24

Ok για να το λέτε κάτι θα ξέρετε. Θα το έχω υπόψιν μου. Μπορείτε να μου πείτε κόστος πάνω κάτω??

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: ok

Δημοσίευσηαπό tazmania » 24 Νοέμ 2004, 16:53

gtsit έγραψε:Ok για να το λέτε κάτι θα ξέρετε. Θα το έχω υπόψιν μου. Μπορείτε να μου πείτε κόστος πάνω κάτω??

GEORGE


Κωνσταντόπουλος Service Niva 210 5722965

Και ρωτάς ότι θες.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό esky_t » 24 Νοέμ 2004, 17:11

Dr. Format αν κατάλαβα καλά έχεις αλλάξει το δυναμό σου με ένα της Bosch 70 APM. Θα ήθελα να σε ρωτήσω όταν είσαι σταματημένος με αναμμένα φώτα και καλοριφέρ και ανοίξει το βεντιλατέρ παρατηρείς πτώση τάσης στο ρεύμα?
Με ένα μαμά δυναμό που έτυχε να είναι αξιόπιστο και να δουλεύει καλά θα έπρεπε να βλέπω αυτή την πτώση τάσης ή την έχω πατήσει μέχρι τώρα και με τα δύο δυναμό που έχω αλλάξει?

Ευχαριστώ :) ,
Άβαταρ μέλους
esky_t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμπρινή

Δημοσίευσηαπό tazmania » 24 Νοέμ 2004, 17:26

esky_t έγραψε:Dr. Format αν κατάλαβα καλά έχεις αλλάξει το δυναμό σου με ένα της Bosch 70 APM. Θα ήθελα να σε ρωτήσω όταν είσαι σταματημένος με αναμμένα φώτα και καλοριφέρ και ανοίξει το βεντιλατέρ παρατηρείς πτώση τάσης στο ρεύμα?
Με ένα μαμά δυναμό που έτυχε να είναι αξιόπιστο και να δουλεύει καλά θα έπρεπε να βλέπω αυτή την πτώση τάσης ή την έχω πατήσει μέχρι τώρα και με τα δύο δυναμό που έχω αλλάξει?

Ευχαριστώ :) ,


Εγώ βλέπω, αλλά φαντάζομαι ότι οφείλετε στα ηλεκτρικά του Niva αφού εκτός από το Bosch έχω και πολύ καλή μπαταρία.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 24 Νοέμ 2004, 17:32

esky_t έγραψε:Dr. Format αν κατάλαβα καλά έχεις αλλάξει το δυναμό σου με ένα της Bosch 70 APM. Θα ήθελα να σε ρωτήσω όταν είσαι σταματημένος με αναμμένα φώτα και καλοριφέρ και ανοίξει το βεντιλατέρ παρατηρείς πτώση τάσης στο ρεύμα?
Καλά κατάλαβες, και δεν παρατηρώ πτώση τάσης (οπτικά εννοώ).

esky_t έγραψε:Με ένα μαμά δυναμό που έτυχε να είναι αξιόπιστο και να δουλεύει καλά θα έπρεπε να βλέπω αυτή την πτώση τάσης ή την έχω πατήσει μέχρι τώρα και με τα δύο δυναμό που έχω αλλάξει?
Η πτώση τάσης θα πρέπει να μην είναι ορατή (βλέπε φώτα). Αν εννοείς πτώση τάσης, την αλλαγή ήχου του ανεμιστήρα του καλοριφέρ όταν ξεκινήσει το βεντιλατέρ τότε, ναι υπάρχει μια αλλαγή της χροιάς. Οχι όμως αλλαγή στον φωτισμό :!:

Ελπίζω να βοήθησα :P
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

ROTHSA

Δημοσίευσηαπό gtsit » 25 Νοέμ 2004, 11:15

tazmania έγραψε:
gtsit έγραψε:Ok για να το λέτε κάτι θα ξέρετε. Θα το έχω υπόψιν μου. Μπορείτε να μου πείτε κόστος πάνω κάτω??

GEORGE


Κωνσταντόπουλος Service Niva 210 5722965

Και ρωτάς ότι θες.


Πήρα και ρώτησα στο γιατρό. Τελικό κόστος μαζί με τα εργατικά 190Euro για BOSCH ανακατασκευή. Καλή τιμούλα μου φαίνεται.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό esky_t » 25 Νοέμ 2004, 14:38

Ok σας ευχαριστώ πολύ. :rr:
Άβαταρ μέλους
esky_t
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 20 Ιαν 2004, 16:49
Τοποθεσία: Αθήνα, Λαμπρινή

Δημοσίευσηαπό firelord » 30 Νοέμ 2004, 21:21

γειά σας σύντροφοι, ο αγριόνιβάς μου με 120αρι bosch και τζέλ μπαταρία πάλι γονατίζει ελαφρώς όταν παίρνουν μπρός τα φανάκια...

μήπως πρέπει να του βάζω πιο πολλή κρέμα και σαμπουάν, όπως ο τέρουλας?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό teroulas » 01 Δεκ 2004, 08:48

firelord έγραψε:γειά σας σύντροφοι, ο αγριόνιβάς μου με 120αρι bosch και τζέλ μπαταρία πάλι γονατίζει ελαφρώς όταν παίρνουν μπρός τα φανάκια...

μήπως πρέπει να του βάζω πιο πολλή κρέμα και σαμπουάν, όπως ο τέρουλας?


:lol: :lol: Και λουκουμάκι :lol: :lol:
Σοβαρά τώρα, μήπως να κοίταζες αν εχουν κάποιο πρόβλημα τα ανεμιστηράκια και τραβάνε πολύ ρευμα :?:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 01 Δεκ 2004, 08:48

firelord έγραψε:γειά σας σύντροφοι, ο αγριόνιβάς μου με 120αρι bosch και τζέλ μπαταρία πάλι γονατίζει ελαφρώς όταν παίρνουν μπρός τα φανάκια...

μήπως πρέπει να του βάζω πιο πολλή κρέμα και σαμπουάν, όπως ο τέρουλας?

Ρώτα τον Dr.Format :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Μάλλον θέλει και μαλακτικό :D :D :D :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό dista » 01 Δεκ 2004, 10:00

Μη ξεχνάτε ότι για τη πτώση τάσης παίζει ρόλο ΚΑΙ το/τα καλώδια. Σε όλα τα καλώδια έχουμε πτώση τάσης ανάλογα με τη διάμετρο, το μήκος και τη ποιότητα. Μπορεί να έχεις τεράστια μπαταρία και αν το καλώδιο (βλέπε Niva) είναι μακρύ και λεπτό να έχεις πτώση τάσης. Γι'αυτό ότι πρόσθετο βάζεται να πέρνετε ρεύμα απευθείας απο τη μπαταρία (με ασφάλεια αμέσως μετά τον πόλο) και όχι απο την ασφαλειοθήκη ή απο άλλο καλώδιο ή ρελέ.
Άβαταρ μέλους
dista
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 479
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2003, 10:24
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 01 Δεκ 2004, 11:06

Metalaxe έγραψε:Ρώτα τον Dr.Format :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Σουτ εσύ :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 01 Δεκ 2004, 11:14

Dr.Format έγραψε:Σουτ εσύ :lol: :lol:

Καλά, δε θα μιλήσω :-# :director:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 01 Δεκ 2004, 12:02

Doctor my doctor!

σκέφτομαι να αλλάξω ανεμιστηράκια και να βάλω κάτι πιο εξελιγμένο (και αθόρυβο, τα παρόντα και υπάρχοντα μοιάζουν ηχητικά σαν Χάρριερ που προσγειώνεται...)

Μήπως θα ήταν καλή ευκαιρία να αλλάξω και καλωδίωση?

Σας ευχαριστώ!

ΥΓ Για το φακελάκι πάρτε με τηλ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες