Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ NIVA Η ΙΔΕΑ ΜΟΥ??

Δημοσίευσηαπό tazmania » 24 Ιαν 2004, 23:28

Κι εμένα δουλεύει κάπου στους 100 με 120 συνήθως αλλά έχει πέσει και στους 90 αυτές τις μέρες. Πάντως σε κάποιο PC που το βάλαμε, όταν το όργανο έδειχνε κάπου στους 110, ο εγκέφαλος έδινε 95 :shock:

Αντώνη, μήπως μιλάς για τα 1600 :?:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Ιαν 2004, 20:12

tazmania έγραψε:Κι εμένα δουλεύει κάπου στους 100 με 120 συνήθως αλλά έχει πέσει και στους 90 αυτές τις μέρες. Πάντως σε κάποιο PC που το βάλαμε, όταν το όργανο έδειχνε κάπου στους 110, ο εγκέφαλος έδινε 95 :shock:

Αντώνη, μήπως μιλάς για τα 1600 :?:

Γιώργο, όχι, μιλάω για το 1700. Η μόνη φορά που είδα πάνω από 120 στο δικό μου ήταν Ιούλιος, με κοντά, πρώτη και πολύ ανηφορικό κομάτι με βράχια και νεροφαγώματα, όπου πήγαινα πολύ σιγά αναγκαστικά και οι στροφές του κινητήρα ήταν ελάχιστες, με πολύ ζόρι.
Την επόμενη φορά πάντως που το έκανα (στο ίδιο σημείο) μετά από περίπου 1 μήνα (Αύγουστος) δεν μου ανέβασε πάνω από 100-110.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό jimnys » 11 Φεβ 2004, 20:20

Μπα ιδέα σου θα είναι........... :evil:
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 12 Φεβ 2004, 00:09

Αντώνη, στις πρώτες ανηφόρες του Trail Ride, η θερμοκρασία έφτασε τους 130 για πλάκα. Το αποτέλεσμα ήταν να βγάλω όλο τον αγώνα με ανοιχτό καλοριφέρ και ανοιχτά παράθυρα και την θερμοκρασία κάπου στους 100. Ο Λεωνίδας όταν του είπα ότι ανεβάζει θερμοκρασία μου απάντησε ότι μάλλον είναι μικρό το ψυγείο και ότι μπορούμε να βάλουμε και ψυγείο λαδιού για καλύτερα αποτελέσματα. Τι λες κι εσύ;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 12 Φεβ 2004, 01:16

tazmania έγραψε:Αντώνη, στις πρώτες ανηφόρες του Trail Ride, η θερμοκρασία έφτασε τους 130 για πλάκα. Το αποτέλεσμα ήταν να βγάλω όλο τον αγώνα με ανοιχτό καλοριφέρ και ανοιχτά παράθυρα και την θερμοκρασία κάπου στους 100. Ο Λεωνίδας όταν του είπα ότι ανεβάζει θερμοκρασία μου απάντησε ότι μάλλον είναι μικρό το ψυγείο και ότι μπορούμε να βάλουμε και ψυγείο λαδιού για καλύτερα αποτελέσματα. Τι λες κι εσύ;


Βρε παιδιά, διαβάζω καλά :?: :?:
Ή κάνουν πουλάκια τα μάτια μου :shock:
Τι θερμοκρασίες είναι αυτές :?:
Και τι υγρά έχει το NIVA στο σύστημα ψύξης? Από NASA :oops: :?:
Καλά , νερό που βράζει στους 100, δεν έχει σίγουρα! Αλλά και τα ψυκτικά υγρά δεν αντέχουν τέτοιες θερμοκρασίες. Για κοιτάξτε τα όργανα.... Ο ΤΑΖΜΑΝΙΑ είδε αρκετή διαφορά (από 110 το όργανο, 95 ο εξωτερικός εγκέφαλος) άρα 130 το όργανο, θα είναι αναλογικά πάντα, 110-113. Κι αυτά πολλά μου φαίνονται.
Μήπως φταίει η υπερβόρεια καταγωγή του;
Συμβαίνει και σε παλιότερα Γερμανικά αυτό (δουλεύουνε στην εθνική στους 85-90 και σε κίνηση ή καλοκαίρι ,ανηφόρεες κλπ στους 95-100). Λύνεται με αλλαγή θερμοστάτη, που ανοίγει σε χαμηλότερη θερμοκρασία, ωστε να κυκλοφορούνε τα νερά στο κύκλωμα περισσότερη ώρα. Το έκανα στο Άστρα που είχα.
Αν δεν λυθεί το πρόβλημα (είναι πρόβλημα γιατί από τόσο υψηλές θερμοκρασίες, προκαλούνται μύρια όσα προβλήματα), προχωρήστε σε κανένα μεγαλύτερο ψυγείο ή/και ψυγείο λαδιού. Πάντως θερμοκρασίες πάνω από 100 είναι αφύσικες για κάθε όχημα, πλην διαστημικών από....NASA
....Πάλι πολλά έγραψα....Πιστεύω να βοήθησα.
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Φεβ 2004, 10:27

tazmania έγραψε:Αντώνη, στις πρώτες ανηφόρες του Trail Ride, η θερμοκρασία έφτασε τους 130 για πλάκα. Το αποτέλεσμα ήταν να βγάλω όλο τον αγώνα με ανοιχτό καλοριφέρ και ανοιχτά παράθυρα και την θερμοκρασία κάπου στους 100. Ο Λεωνίδας όταν του είπα ότι ανεβάζει θερμοκρασία μου απάντησε ότι μάλλον είναι μικρό το ψυγείο και ότι μπορούμε να βάλουμε και ψυγείο λαδιού για καλύτερα αποτελέσματα. Τι λες κι εσύ;

Γιώργο, σίγουρα δεν πήγαινα στο δικό σου ρυθμό αλλά δεν ανέβασα ποτέ θερμοκρασία πάνω από 85-90 βαθμούς, σχεδόν σίγουρα έχει κάποιο πρόβλημα το δικό σου. Φίλος μου που αντιμετώπιζε παρόμοια προβλήματα, είχε πιάσει λάσπη ένας ρελές (δε θυμάμαι ακριβώς τι και που) και ήταν η αιτία που ανέβαζε θερμοκρασία. Πήγαινε στον Λεωνίδα να το δει από κοντά, υπάρχει πάντα και η λύση να βάλεις δεύτερη φτερωτή με ηλεκτρικό διακόπτη που να ανοίγεις μόνος σου με κουμπί από μέσα (κόστος περίπου 160€).
Γενικά ανεβάζουν εύκολα θερμοκρασία τα Niva (λόγω ιταλικής καταγωγής κινητήρα) αλλά εσένα είναι μάλλον υπερβολικό.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό blackchris » 12 Φεβ 2004, 14:22

Taz μην το φτιάξεις !!!!! Μην αλλάξεις ψυγείο, μην βάλεις ψυγείο λαδιού, μην κάνεις τίποτα.
Πάντα στις εκδρομές χρειαζόμασταν μια τοστιέρα.
Θα βάζουμε οι υπόλοιποι τα παϊδάκια, θα βάζεις την τοστιέρα.
Θα σου απονείμουμε και τον τιμητικό τίτλο "ο τοστιέρας Taz"
Ti σου είναι αυτοί οι ρώσοι ενσωμάτωσαν τοστιέρα σε αυτοκίνητο !
Καφέ φτιάχνει ?? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό tazmania » 12 Φεβ 2004, 14:36

Metalaxe έγραψε:Πήγαινε στον Λεωνίδα να το δει από κοντά, υπάρχει πάντα και η λύση να βάλεις δεύτερη φτερωτή με ηλεκτρικό διακόπτη που να ανοίγεις μόνος σου με κουμπί από μέσα (κόστος περίπου 160€).
Γενικά ανεβάζουν εύκολα θερμοκρασία τα Niva (λόγω ιταλικής καταγωγής κινητήρα) αλλά εσένα είναι μάλλον υπερβολικό.


Το δικό μου έχει δύο φτερωτές γιατί έχει A/C. Θα πάω από τον γιατρό.

blackchris έγραψε:Καφέ φτιάχνει ??


Μόνο εσπρεσάκι, για τον φίλο μου τον Dista. :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 12 Φεβ 2004, 14:47

[

Το δικό μου έχει δύο φτερωτές γιατί έχει A/C. Θα πάω από τον γιατρό.

Αυτή η 2η φτερωτή δουλεύει μόνο όταν δουλεύει το A/C.
Να πας από το γιατρό και να προωθηθεί πάραυτα στη NASA.
Με την ευκαιρία φίλοι σουτζουκάκηδες, είδατε την επίδοση του ΤΑΖΜΑΝΙΑ με την τοστιέρα, στο Ξυλόκαστρο;;;
Τρέμετε!!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 12 Φεβ 2004, 15:04

forester έγραψε:Αυτή η 2η φτερωτή δουλεύει μόνο όταν δουλεύει το A/C.
Να πας από το γιατρό και να προωθηθεί πάραυτα στη NASA.


Θοδωρή, δουλεύει και με το A/C κλειστό νομίζω. Αλλά θα το τσεκάρω. Πάντως είναι εύκολο να την τροφοδοτήσω και να την ανάβω όποτε θέλω.

Νομίζω ότι αυτό με την λάσπη στο ψυγείο έχει κάποια βάση. Θα το πλύνω καλά και θα δώ.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Φεβ 2004, 15:06

Γιωργο υπαρχει και η λυση του ηλεκτρικου ανεμηστηρα,εχω εγω στο Land και δεν ανεβαζει πανω απο 85 ουτε στις χειροτερες συνθηκες.
Παντως μην βαλεις ηλεκτρικο απο Air codition δεν εχουν την απαιτουμενη δυναμη,σε μενα δεν κανανε τιποτα τζαμπα λεφτα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό cliff » 12 Φεβ 2004, 15:43

Βρε παιδιά δεν έχω καταλάβει.. τα Νίβα δεν έχουν ηλεκτρικό (ηλεκτρικά) βεντιλατέρ?
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό mas4x4 » 12 Φεβ 2004, 21:05

Οι ποιο πάνω θερμοκρασίες που διαβάζω σίγουρα είναι από το όργανο του αυτοκίνητου που είναι αναξιόπιστο
Το καλύτερο είναι η μέτρηση θερμοκρασίας από εξωτερικό όργανο σε κάποιο συνεργείο η από κάποιο φίλο , έτσι θα μάθουμε την αλήθεια σε σχέση με το όργανο μας
Μη σας φανεί περίεργο κάθε ΝΙΒΑ να δουλεύει σε δικιά του θερμοκρασία (μη ξεχνάτε ότι είναι χειροποίητα άρα και μοναδικά ):razz: :razz:
Φυσιολογικη θερμοκρασια το πολλη 98 βαθμους (όχι μονο για τα ΝΙΒΑ)
Ένας απλός έλεγχος θερμοστάτη , ψυγείου , τρόμπα μπορεί να λύση το πρόβλημα (αν υπάρχει τελικά)
Αν όχι η ποιο απλή λύση είναι το επιπλέον βεντιλατέρ με θερμοστάτη

cliff

Δεν είναι και το μόνο που δεν έχει π.χ. και το ΒΙΤΑΡΑ δεν έχει
Άβαταρ μέλους
mas4x4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 23 Ιουν 2003, 16:03
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΈΡΙ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 12 Φεβ 2004, 23:12

mas4x4 έγραψε:Οι ποιο πάνω θερμοκρασίες που διαβάζω σίγουρα είναι από το όργανο του αυτοκίνητου που είναι αναξιόπιστο
Το καλύτερο είναι η μέτρηση θερμοκρασίας από εξωτερικό όργανο σε κάποιο συνεργείο η από κάποιο φίλο , έτσι θα μάθουμε την αλήθεια σε σχέση με το όργανο μας
Μη σας φανεί περίεργο κάθε ΝΙΒΑ να δουλεύει σε δικιά του θερμοκρασία (μη ξεχνάτε ότι είναι χειροποίητα άρα και μοναδικά ):razz: :razz:
Φυσιολογικη θερμοκρασια το πολλη 98 βαθμους (όχι μονο για τα ΝΙΒΑ)
Ένας απλός έλεγχος θερμοστάτη , ψυγείου , τρόμπα μπορεί να λύση το πρόβλημα (αν υπάρχει τελικά)
Αν όχι η ποιο απλή λύση είναι το επιπλέον βεντιλατέρ με θερμοστάτη

cliff

Δεν είναι και το μόνο που δεν έχει π.χ. και το ΒΙΤΑΡΑ δεν έχει


Η αλήθεια είναι ότι γενικά τα όργανα του Niva είναι αναξιόπιστα. Κάποια στιγμή που το μέτρησαν με εγκέφαλο μου είπαν ότι ενώ το όργανο έδειχνε κοντά στους 115 βαθμούς, ο εγκέφαλος έλεγε 95 βαθμούς, αλλά δεν το πολύ πίστεψα. Μπορεί να είναι και αυτό.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό padelis » 13 Φεβ 2004, 14:48

Καλημέρα, διαβάζω συνέχεια για τον Λεωνίδα αν δεν κάνω λάθος, ποιός ειναι ρε παιδιά; και αν ο ανθρωπος είναι καλός να πάω και εγώ που θέλω αξιόπιστο συνεργείο. Για την ιστορία και το δικό μου στους 110 δείχνει όταν παίρνει μπροστά το βεντιλατέρ αλλά κάνω πως δεν βλέπω.
Άβαταρ μέλους
padelis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Φεβ 2004, 19:20
Τοποθεσία: athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες

cron