Για χαρα σε όλους της ομάδας . Τις τελευταίες ημέρες τεστάρω το νεο μου NIVA.
Ο εξοπλισμός του προς το παρόν είναι ένας εργάτης της COME UP 6000L σε βάση κολλημένη με αργό στο εσωτερικό του προφυλακτήρα.Τα παξιμάδια της βάσης είναι κολημένα και η 4 βίδες μπαίνουν σε 10 λεπτά. Ετσι ο εργάτης είναι αποσπώμενος με συμπαγή βάση και δεν βαραίνει το εμπρός σύστημα. Το μόνο πρόβλημα ίσως είναι το ΚΤΕΟ μετά απο 5 χρόνια σχετικά με την βάση (Αν κάποιος ξέρει ας με φωτίσει)
2 προβολής ομίχλης συμπληρώνουν την φάτσα του , που αγριεύει αρκετά με τον εργάτη.
Συμπεριφορά στον δρόμο.
Στην εθνική με άνεση (4000 στροφές ) ποιάνει τα 130 και σου δίνει την αίσθηση ότι αποκρίνεται επιθετικά στο γκάζι .
Το υδραυλικό του τιμόνι είναι λίγο ασαφές σε μεγάλη ταχύτητα χωρίς όμως το αμάξι να πλέει . Ειναι ιδανικό σε μάνούβρες και δίνει την αίσθηση πισωκίνητου ΙΧ παρά 4Χ4
Σε δύσκολους δρόμους Στροφές , ανηφόρες πέταλα ..... το αμάξι κολώνει και το σώνει η 2Η που είναι αρκετά ικανή .
Η δυσάρεστη έκπληξη ήταν σε ανηφάρα με αρκετη κλίση (χωμα ) με τρια ατομα , τον εξοπλισμό τους (κυνηγι) και τον εργάτη, το αμάξι αρνήθηκε πεισματικά την 2Η και μόνο με την 1Η ή αργό ανέβαινε . Είναι τόσο αδύνατος ο κινητήρας (Αγροτικό ανέβηκε με άνεση με 2Η )ή εγώ δεν ανέβασα στροφές συνηθισμένος απο τα ΙΧ .Αναρωτιέμαι αν έκανα καλά που το ζορισα ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΛΕΝΕ ΟΧΙ ΤΡΕΙΛΕΡ, ΜΙΚΡΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ SERVISE.
Ο θόρυβος είναι σε ανεκτά επίπεδα και κυρίως προέρχεται απο το μπροστα διαφορικο λόγω κάκιστης μόνωσης της καμπινας , ειδικά μετα΄την τοποθέτηση του κλιματισμού .
Η κατανάλωση είναι 40 περίπου δρχ το χιλ. κατά την πρώτη εκτίμιση μου Μικτός κύκλος , σε εθνική 120, 130 .
Τα φανάρια του αρκετά δυνατά και έχει κάκιστους καθαριστηρες .
Δυνατότητες εκτός δρόμου
Λίγο τις δοκίμασα λόγω των περιορισμών πριν το σέρβις των 2000 , Το αμόξι με αργό αλλάζει σε θηρίο . Το κάρο μπαίνει λίγο δύσκολα και δίνει την αίσθηση ότι οδηγάω τρένο . Αυτές ήταν οι παρατηρήσεις μου , θα συνεχίσω με ότι νεότερο απο το 25Υ . Αν κάποιος έχει συμβουλές για τα πρώτα χιλ και γενικά πάνω στην οδήγηση του (εντός και εκτός δρόμου )θα είναι καλοδεχούμενες.