|
|
|
Anonymous έγραψε:ΕΡΩΤΗΣΗ:Αν επιλέγωντας το μπλοκε στο ΝΙVA και στρίψεις το τιμόνι, τοτε τι γινεται;
taxideytis έγραψε:οταν απεμπλεκεις (μπλοκαρεις) το κεντρικο διαφορικο του ΝΙVA τοτε απλα το αυτοκίνητο γινεται σαν ολα τα τετρακίνητα. 50-50 στους αξονες. Προβλημα υπάρχει μονο οταν απεμπλέκεις το μπροστινό διαφορικό. Αλλά αυτό είναι μιά αλλη μεγάλη ιστορία
taxideytis έγραψε:οταν απεμπλεκεις (μπλοκαρεις) το κεντρικο διαφορικο του ΝΙVA τοτε απλα το αυτοκίνητο γινεται σαν ολα τα τετρακίνητα. 50-50 στους αξονες. Προβλημα υπάρχει μονο οταν απεμπλέκεις το μπροστινό διαφορικό. Αλλά αυτό είναι μιά αλλη μεγάλη ιστορία
fatman έγραψε:Γεια σας φιλοι LADAκηδες.
Θελω να βαλω ενα μπλοκε πισω - την εχω ψαξει τη δουλεια, μηπως ενδιαφερεται και κανας αλλος για παραγγελια απο εξω??
Εχει βαλει κανενας αλλος ή βαλατε ολοι και δεν το λετε στους υπολοιπους,
για να τους ριχνετε στα αυτια ???
Metalaxe μην χαιρεσαι δεν ξαναπηρα niva, απλως βοηθαω τον ξαδερφο να στησει το δικο του και ξαναγυρισα στα παλια...
nolis έγραψε:Το μόνο full μπλόκε που κυκλοφορεί είναι της ARB και ενεργοποιείται υδραυλικά από μέσα(όλα είναι μέσα στο πακέτα, κουμπιά, καλώδια μηχανικά μέρει). Προσωπική μου γνώμη είναι να αποφύγεις μπλόκε περιορισμένης ολίσθησης καθώς είναι τελείως άχρηστό όπως και τα αυτόματα της Lock Right . Η Τετρακίνηση στην Αθηνά περνάει μπλόκε και στη Θεσσαλονίκη ο Μπαρμπαχτσίδης στην Λαγκαδά
nolis έγραψε:Το μόνο full μπλόκε που κυκλοφορεί είναι της ARB και ενεργοποιείται υδραυλικά από μέσα(όλα είναι μέσα στο πακέτα, κουμπιά, καλώδια μηχανικά μέρει). Προσωπική μου γνώμη είναι να αποφύγεις μπλόκε περιορισμένης ολίσθησης καθώς είναι τελείως άχρηστό όπως και τα αυτόματα της Lock Right . Η Τετρακίνηση στην Αθηνά περνάει μπλόκε και στη Θεσσαλονίκη ο Μπαρμπαχτσίδης στην Λαγκαδά
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες