Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

πρόβλημα με τον εγκεφαλο , πες μου πως το λύνεις...

πρόβλημα με τον εγκεφαλο , πες μου πως το λύνεις...

Δημοσίευσηαπό iasmos » 30 Απρ 2006, 12:05

χαίρετε , είμαι νέος στο club αν και χρήστης ενός NIVA 1.7i '97 εδώ και τρία χρόνια ...
το Πάσχα σε ένα ταξίδι από Ξάνθη προς Πύργο και μετα από 450 χλμ περίπου συνεχούς οδήγησης μου άναψε το check engine ...συνέχισα το ταξίδι μου με το λαμπάκι να σβήνει όταν άναβα τον αναμιστήρα . Τελικά έκανα άλλα 400 χλμ παρατηρώντας ότι όταν επεφταν οι στροφές χαμήλωναν και τα φώτα μου δεν είχα κόρνα κλπ . περιμένοντας την Τριτη του Πάσχα για να βρω ηλεκτρολόγο ενας γνωστός προσπαθώντας να εντοπίσει το πρόβλημα αποσυνδέει τον πόλο της μπαταρίας ενώ η μηχανή δούλευε και γίνεται το μοιραίο ... άρπαξε ο εγκέφαλος και όταν λέω άρπαξε εννοώ κάηκε .
(Μου είχε ξανατύχει να αναψεί το check παλιότερα αλλά τότε με σε πέντε λεπτά με είχε αφήσει από ρεύμα - η βλάβη εντοπίστηκε τότε σε καμμένο δυναμό τον οποίο άλλαξα με μεταχειρισμένο bosch)
και επειδή σας κούρασα φίλοι μου ερωτώ
μπορεί να μου πεί κάποιος τι έφταιξε που κάηκε ο εγκέφαλος
και που μπορω να βρω μεταχειρισμενο για να μην μου βγει ο κουκος αηδονι γιατι είμαι με δανεικό αυτοκινητο 1000 χλμ μακρυα από το NIVA μου?
Άβαταρ μέλους
iasmos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Απρ 2006, 11:45
Τοποθεσία: Ξάνθη

πρόβλημα με τον εγκεφαλο , πες μου πως το λύνεις...

Δημοσίευσηαπό xalk » 30 Απρ 2006, 18:42

... καλώς τον.
αν και δεν ειμαι ειδικός, μαλλον δεν φταιει η αποσυνδεση, αλλα καποιο βραχυκύκλωμα.
ψαξε εδω... http://www.lada.gr/forums/index.php
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Re: πρόβλημα με τον εγκεφαλο , πες μου πως το λύνεις...

Δημοσίευσηαπό kartalos » 30 Απρ 2006, 20:47

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΑΠΟ ΙΑΣΜΟ!ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΠΟ 1,7 ΜΡΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΤΣΑΝΤΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΑΙΖΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΙΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ LADA.ΕΠΙΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟΚ ΑΠΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΜΕΝΑ.
Άβαταρ μέλους
kartalos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 29 Μάιος 2005, 22:14

Re: πρόβλημα με τον εγκεφαλο , πες μου πως το λύνεις...

Δημοσίευσηαπό gtsit » 30 Απρ 2006, 22:13

iasmos έγραψε:χαίρετε , είμαι νέος στο club αν και χρήστης ενός NIVA 1.7i '97 εδώ και τρία χρόνια ...
το Πάσχα σε ένα ταξίδι από Ξάνθη προς Πύργο και μετα από 450 χλμ περίπου συνεχούς οδήγησης μου άναψε το check engine ...συνέχισα το ταξίδι μου με το λαμπάκι να σβήνει όταν άναβα τον αναμιστήρα . Τελικά έκανα άλλα 400 χλμ παρατηρώντας ότι όταν επεφταν οι στροφές χαμήλωναν και τα φώτα μου δεν είχα κόρνα κλπ . περιμένοντας την Τριτη του Πάσχα για να βρω ηλεκτρολόγο ενας γνωστός προσπαθώντας να εντοπίσει το πρόβλημα αποσυνδέει τον πόλο της μπαταρίας ενώ η μηχανή δούλευε και γίνεται το μοιραίο ... άρπαξε ο εγκέφαλος και όταν λέω άρπαξε εννοώ κάηκε .
(Μου είχε ξανατύχει να αναψεί το check παλιότερα αλλά τότε με σε πέντε λεπτά με είχε αφήσει από ρεύμα - η βλάβη εντοπίστηκε τότε σε καμμένο δυναμό τον οποίο άλλαξα με μεταχειρισμένο bosch)
και επειδή σας κούρασα φίλοι μου ερωτώ
μπορεί να μου πεί κάποιος τι έφταιξε που κάηκε ο εγκέφαλος
και που μπορω να βρω μεταχειρισμενο για να μην μου βγει ο κουκος αηδονι γιατι είμαι με δανεικό αυτοκινητο 1000 χλμ μακρυα από το NIVA μου?


Φίλε μου νομίζω και εγώ πως το γεγονός πως αποσύνδεσε την μπαταρία ενώ λειτουργούσε η μηχανή δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο. Δεν είναι λογικό. Κάτι άλλο παίζει. Μήπως κατά την αποσύνδεση απλά χωρίς να το θέλει ο φίλος σου βραχυκύκλωσε τους πόλους ή κάτι άλλο?? Για βραχυκύκλωμα μου μυρίζει, αν και θα έπρεπε πρώτα από όλα να το βάζατε σε μηχάνημα να βλέπαμε τι βλάβη βγάζει το check engine. Την μπαταρία σου την μέτρησες??? Το γεγονός ότι έπεφτε το ρεύμα ενώ πέφτανε και οι στροφές με παραπέμπει και σε δυναμό. Ίσως το regulator του δυναμό. Μπορεί αυτό που έβαλες πάνω να μην ήταν και στην καλύτερη κατάσταση.
Ή μπαταρία ή δυναμό. Κάτι τέτοιο ψιλιάζομαι. Πως κατάλαβες ότι άρπαξε ο εγκέφαλος?? Μύριζε? Τι είδες? Το αμάξι δεν ξαναπήρε μπροστά???
ΤΣΙΤΟΥΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ - ΕΜΠΟΡΙΟ Η/Υ, ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ - HOSTING

Web Site http://www.pcrepair.gr
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: πρόβλημα με τον εγκεφαλο , πες μου πως το λύνεις...

Δημοσίευσηαπό iasmos » 01 Μάιος 2006, 09:47

την πρωτη φορα που έπαθα κατι αναλογο ήταν σε χιόνια, αναψε το check και σε λίγα λεπτα έσβησε η μηχανη καθοδόν και νέκρωσε το αυτοκίνητο ... ο ηλέκτρολόγος βρήκε ότι είχε καεί η πλακέτα του δυναμο της μαμας τότε ισκρα ... δεν βρήκε ίδιο ( ουτε μεταχειρισμενο ) και μου έβαλε έναν ανακατασκευασμένο Bosch...
συμφωνω επρεπε να το διαβασω πρωτα αλλα ξέρεις ... αντε να περιμενεις τεσσερις μερες να περασουν οι γιορτες να το κοιταξει καποιος βαλαμε το χεράκι μας ...
δεν ξερω ίσως λόγω βλάβης του δυναμό με το που βγηκε η μπαταρία μήπως έδωσε υπερβολικό ρεύμα το δυναμό ... οι ασφάλειες άντεξαν αν και άρχισαν να παραμορφωνονται...
καταρχήν μυρωδιά καμένου ... μετά σβήσαμε και όταν ξαναβαλαμε μπρός άρχισαν να βγαίνουν καπνοί
ανοιξαμε τον εγκέφαλο και είχε σχεδόν καρβουνιάσει μπροστά από το ένα φυσάκι σε σημείο που είχε πετάξει τα συρματάκια και των δύο όψεων ... και μαύρισε και ένα πυκνωτάκι που είχε παραπάνω καθως το δεύτερο τσιπακι αν θυμάμαι καλά χωρίς να φαίνεται άν είχαν καταστραφεί ,.. αυτα
Άβαταρ μέλους
iasmos
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Απρ 2006, 11:45
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: πρόβλημα με τον εγκεφαλο , πες μου πως το λύνεις...

Δημοσίευσηαπό gtsit » 01 Μάιος 2006, 23:46

iasmos έγραψε:την πρωτη φορα που έπαθα κατι αναλογο ήταν σε χιόνια, αναψε το check και σε λίγα λεπτα έσβησε η μηχανη καθοδόν και νέκρωσε το αυτοκίνητο ... ο ηλέκτρολόγος βρήκε ότι είχε καεί η πλακέτα του δυναμο της μαμας τότε ισκρα ... δεν βρήκε ίδιο ( ουτε μεταχειρισμενο ) και μου έβαλε έναν ανακατασκευασμένο Bosch...
συμφωνω επρεπε να το διαβασω πρωτα αλλα ξέρεις ... αντε να περιμενεις τεσσερις μερες να περασουν οι γιορτες να το κοιταξει καποιος βαλαμε το χεράκι μας ...
δεν ξερω ίσως λόγω βλάβης του δυναμό με το που βγηκε η μπαταρία μήπως έδωσε υπερβολικό ρεύμα το δυναμό ... οι ασφάλειες άντεξαν αν και άρχισαν να παραμορφωνονται...
καταρχήν μυρωδιά καμένου ... μετά σβήσαμε και όταν ξαναβαλαμε μπρός άρχισαν να βγαίνουν καπνοί
ανοιξαμε τον εγκέφαλο και είχε σχεδόν καρβουνιάσει μπροστά από το ένα φυσάκι σε σημείο που είχε πετάξει τα συρματάκια και των δύο όψεων ... και μαύρισε και ένα πυκνωτάκι που είχε παραπάνω καθως το δεύτερο τσιπακι αν θυμάμαι καλά χωρίς να φαίνεται άν είχαν καταστραφεί ,.. αυτα


Και εγώ ανακατασκευασμένο Bosch φοράω χωρίς κανένα πρόβλημα. Αντίθετα με το Bosch λύθηκαν όλα τα ηλεκτρικά μικροπροβλήματα που είχα.
Μάλλον βραχυκύκλωμα είναι αυτό ίσως και σε συνδυασμό με το δυναμό. Ίσως οι καλωδιώσεις σου. Για να παραμορφωθούν ασφάλειες και τα σχετικά περάσανε πολλά αμπέρ. Ίσως η καλωδίωση. Πρέπει να το δει ηλεκτρολόγος.
ΤΣΙΤΟΥΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ Η/Υ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ - ΕΜΠΟΡΙΟ Η/Υ, ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ - HOSTING

Web Site http://www.pcrepair.gr
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: πρόβλημα με τον εγκεφαλο , πες μου πως το λύνεις...

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 02 Μάιος 2006, 08:38

iasmos έγραψε:...μου άναψε το check engine ...συνέχισα το ταξίδι μου με το λαμπάκι να σβήνει όταν άναβα τον αναμιστήρα . Τελικά έκανα άλλα 400 χλμ παρατηρώντας ότι όταν επεφταν οι στροφές χαμήλωναν και τα φώτα μου δεν είχα κόρνα κλπ . περιμένοντας την Τριτη του Πάσχα για να βρω ηλεκτρολόγο ενας γνωστός προσπαθώντας να εντοπίσει το πρόβλημα αποσυνδέει τον πόλο της μπαταρίας ενώ η μηχανή δούλευε και γίνεται το μοιραίο ... άρπαξε ο εγκέφαλος και όταν λέω άρπαξε εννοώ κάηκε .
(Μου είχε ξανατύχει να αναψεί το check παλιότερα αλλά τότε με σε πέντε λεπτά με είχε αφήσει από ρεύμα - η βλάβη εντοπίστηκε τότε σε καμμένο δυναμό τον οποίο άλλαξα με μεταχειρισμένο bosch)
και επειδή σας κούρασα φίλοι μου ερωτώ
μπορεί να μου πεί κάποιος τι έφταιξε που κάηκε ο εγκέφαλος ...

Σύντροφε iasme :P ,

χρόνια πολλά, απ' ότι κατάλαβα ο πρόβλημά σου εντοπίζεται στο δυναμό ή/και τον ρυθμιστή τάσης. Το πιθανότερο είναι να είχες υπερβολική τάση ή χειρότερα ταλαντώσεις της τάσης και όταν αποσυνδέθηκε η μπαταρία (που λειτουργεί και ως πυκνωτής) έστειλε το δυναμό μεγάλη τάση στα ηλεκτρονικά του εγκέφαλου και συνέβη το μοιραίο :?

Περαστικά σου.
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες