Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Άλλαξε ο Μανωλιός ..... με το αζημίωτο.

Δημοσίευσηαπό gtsit » 23 Ιαν 2006, 15:59

giagoulas έγραψε:Θα πω αυτά που έχω ξαναπεί στο παρλθόν.

Το νίβα είναι ένα εξαιρετικό τετρακίνητο ιδανικό για τα ελληνικά βουνα.

Απο πλευράς ανέσεων έχει μείνει μία ή δύο δεκαετίες πίσω.

Σε γενικές γραμμές το θεωρώ πολύ ακριβό γι αυτό που είναι. Κατά την αποψη μου δεν θα επρεπε να ξεπερνα της 7.000 ευρώ με φουλ εξτρα.

Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει τίποτε που να έχει τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά του νιβα όχι μόνο σε παραπλήσιες τιμές αλλά ουτε καν στις διπλάσιες.

Νομίζω αυτό εκμεταλευονται οι ρώσοι και το πουλάνε δύο φορές πάνω απο την αξία του.

By the way, γνωρίζει κανείς την cheaf αξια του νιβα. (Δηλ. Πόσο πουλάει το εργοστάσιο) ?


Νομίζω πως έκανες την πιο καίρια ερώτηση φίλε μου. Εκεί είναι όλο το μυστικό...... Το πόσο πουλάει η μαμά. Από εκεί και πέρα όμως η πολιτική όλων των LADA στην Ευρώπη είναι παρόμοια (καλώς ή κακώς) οπότε είναι άτοπο να λέμε πως στην Ελλάδα πουλιέται στην διπλάσια τιμή από την υπόλοιπη Ευρώπη. Απλά οι Ρώσσοι είναι γάτες σε πολλά θέματα και το αποδεικνύουν συνεχώς, πουλώντας το NIVA έχοντας τεράστιο κέρδος στην ουσία (βάλε και την διαφορά νομίσματος) ενώ ταυτόχρονα καταφέρνουν να βγάζουν το φτηνότερο τετρακίνητο της αγοράς..... :wink:

Εγώ λοιπόν θα έλεγα κάτι άλλο. Γιατί οι υπόλοιπες αντιπροσωπείες πουλάνε τόσο ακριβά και δεν βάζουν λίγο νερό στο κρασάκι τους????
Εκτός αν θέλετε να μου πείτε πως τα παρακάτω οχήματα αξίζουν τα λεφτά τους για αυτό που δίνουν και συνεχίζω:

1) DAIHATSU TERIOS : Από 14.990 έως και 18.970 euro (ΕΛΕΟΟΟΣΣΣ)

2) ΚΙΑ SPORTAGE : Από 25.290 έως και 30.990euro (ΕΛΕΟΟΟΟΟΣΣΣΣ)

3) KIA SORENTO : Από 29.200 έως και 34.000euro!!!! (ΕΛΕΟΟΟΟΣΣΣΣ)

4) ΤΟΥΟΤΑ RAV4 : Από 29.500 έως και 36.650euro!!! (ΕΛΕΟΟΟΟΟΣΣΣ)

5) HYUNDAI TUCSON: Από 25.400 έως και 31.400euro!!! (ΕΛΕΟΟΟΣΣΣ)

6) SUZUKI JIMNY : Aπό 16.200 έως και 16.500euro (ίσως η πιο λογική προσσέγιση αλλά είναι σκατούλι το άτιμο, πολύ μικρό).

Αν τώρα μου πέιτε πως ότι έστω και ένα από τα παραπάνω μοντέλα θα σας πάει πιο μακριά από το NIVA (μαμά μιλάμε πάντα) τότε ναι θα σας πω πως έχετε απόλυτο δίκιο. Προτιμώ λοιπόν να τα βάλω με όλους αυτούς πρώτα και μετά με την LADA. Γιατί πολύ απλά αν οι εν λόγω εταιρείες αποφασίσουν να ρίξουν αισθητά τις τιμές τους τότε και η LADA στα πλαίσια του ανταγωνισμού θα αναγκαστεί να τις ρίξει και αυτή κάνοντας το NIVA να αξίζει κατά πολύ περισσότερο τα λεφτά του. Τα σέβη μου...... :P
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: Άλλαξε ο Μανωλιός ..... με το αζημίωτο.

Δημοσίευσηαπό gtsit » 23 Ιαν 2006, 16:26

DK έγραψε:Γεια σας φίλοι και καλή χρονιά.
Ερώτηση κρίσεως:
Πως μπορείς αλλάζοντας περιτύλιγμα στο ίδιο προϊόν να ανεβάζεις τις τιμές.
Μετά από επίσκεψη μου στην εδώ αντιπροσωπεία της LADA, με έκπληξη πληροφορήθηκα ότι παίζοντας με τα αξεσουάρ του NIVA ανεβάζουν (μόνο) την τιμή του.
Όπως λοιπόν έμαθα, το BASE όπως παλιά δεν έχει πλέον υδραυλικό.
Το HAWK δεν έχει air-condition.
Αν λοιπόν θέλεις το αυτοκίνητο με τον εξοπλισμό του Escape, δεν υπάρχει πια και υποχρεώνεσαι να καταφύγεις στο νέο πακέτο Escape Special Edition !!!!, που είναι όπως το παλιό Escape με επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές και τιμή 13.700 Ευρώ παρακαλώ.
Να σημειώσω δε ότι στην έκδοση Escape, που εξακολουθεί να κοστίζει 12.990 Ευρώ, αφαίρεσαν τα ζαντολάστιχα και τον κοτσαδόρο.
Και το πιο ωραίο (για γέλια), ένα Escape που ο αντιπρόσωπος το είχε από την προηγούμενη παραλαβή, όταν και αυτός συνειδητοποίησε τις αλλαγές του νέου έτους και η απορία του ήταν σαν τι θα το πουλήσει, η αφοπλιστική απάντηση της κεντρικής αντιπροσωπείας ήταν βάλτου ηλεκτρικά παράθυρα και πούλα το σαν Special Edition.
Ούτε λόγος βέβαια αφού όλα τα "πακέτα" φτιάχνονται στην Ελλάδα να επιλέξεις σαν αγοραστής τα έξτρα που επιθυμείς. Τα έχουν κοστολογήσει μεμονωμένα με τέτοιες τιμές που θα σου βγει το NIVA, RAV.

Σας μεταφέρω την αηδία μου που μάλλον θα με οδηγήσει σε λύση μεταχειρισμένου, μια που θεωρώ την όλη μεθόδευση ωμό εκβιασμό.


Εσύ όμως αγαπητέ λάτρη της τετρακίνησης που αηδίασες με την συμπεριφορά της LADA δεν σε είδα να πας να αγοράσεις το DAIHATSU TERIOS ας πούμε με κανά χιλάρικο παραπάνω (γιατί ξέρεις πολύ απλά τι εστί NIVA και τι TERIOS) αλλά προτιμάς να πάρεις μεταχειρισμένο NIVA (και καλά κάνεις). Κάτι λέει αυτό........ Οπότε καλύτερα να τα βάλεις με τους πραγματικά υπευθυνους αυτής της κατάστασης, που.... πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλλες, καταστρέφοντας τον ανταγωνισμό. =D>
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: Άλλαξε ο Μανωλιός ..... με το αζημίωτο.

Δημοσίευσηαπό DK » 24 Ιαν 2006, 11:50

gtsit έγραψε:
DK έγραψε:Γεια σας φίλοι και καλή χρονιά.
Ερώτηση κρίσεως:
Πως μπορείς αλλάζοντας περιτύλιγμα στο ίδιο προϊόν να ανεβάζεις τις τιμές.
Μετά από επίσκεψη μου στην εδώ αντιπροσωπεία της LADA, με έκπληξη πληροφορήθηκα ότι παίζοντας με τα αξεσουάρ του NIVA ανεβάζουν (μόνο) την τιμή του.
Όπως λοιπόν έμαθα, το BASE όπως παλιά δεν έχει πλέον υδραυλικό.
Το HAWK δεν έχει air-condition.
Αν λοιπόν θέλεις το αυτοκίνητο με τον εξοπλισμό του Escape, δεν υπάρχει πια και υποχρεώνεσαι να καταφύγεις στο νέο πακέτο Escape Special Edition !!!!, που είναι όπως το παλιό Escape με επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές και τιμή 13.700 Ευρώ παρακαλώ.
Να σημειώσω δε ότι στην έκδοση Escape, που εξακολουθεί να κοστίζει 12.990 Ευρώ, αφαίρεσαν τα ζαντολάστιχα και τον κοτσαδόρο.
Και το πιο ωραίο (για γέλια), ένα Escape που ο αντιπρόσωπος το είχε από την προηγούμενη παραλαβή, όταν και αυτός συνειδητοποίησε τις αλλαγές του νέου έτους και η απορία του ήταν σαν τι θα το πουλήσει, η αφοπλιστική απάντηση της κεντρικής αντιπροσωπείας ήταν βάλτου ηλεκτρικά παράθυρα και πούλα το σαν Special Edition.
Ούτε λόγος βέβαια αφού όλα τα "πακέτα" φτιάχνονται στην Ελλάδα να επιλέξεις σαν αγοραστής τα έξτρα που επιθυμείς. Τα έχουν κοστολογήσει μεμονωμένα με τέτοιες τιμές που θα σου βγει το NIVA, RAV.

Σας μεταφέρω την αηδία μου που μάλλον θα με οδηγήσει σε λύση μεταχειρισμένου, μια που θεωρώ την όλη μεθόδευση ωμό εκβιασμό.


Εσύ όμως αγαπητέ λάτρη της τετρακίνησης που αηδίασες με την συμπεριφορά της LADA δεν σε είδα να πας να αγοράσεις το DAIHATSU TERIOS ας πούμε με κανά χιλάρικο παραπάνω (γιατί ξέρεις πολύ απλά τι εστί NIVA και τι TERIOS) αλλά προτιμάς να πάρεις μεταχειρισμένο NIVA (και καλά κάνεις). Κάτι λέει αυτό........ Οπότε καλύτερα να τα βάλεις με τους πραγματικά υπευθυνους αυτής της κατάστασης, που.... πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλλες, καταστρέφοντας τον ανταγωνισμό. =D>



Φίλε gtsit μια που το πήρες πιο πατριωτικά το θέμα, κάθε ένας επιλέγει ανάλογα με τις ανάγκες του (προσωπικές, οικογενειακές). Επιλέγει ανάλογα με τα βιώματα του. Θεωρώ ότι όλα τα προϊόντα απευθύνονται σε ανθρώπους ελεύθερους να ονειρευτούν και να επιλέξουν. Με αυτή την έννοια δε συγκρίνω αυτοκίνητα που για κάποιους λόγους δεν με ενδιαφέρουν. Προσωπικά κατέληξα καλώς ή κακώς στην επιλογή του NIVA. Η αφορμή για το θέμα που άνοιξα ήταν περισσότερο η "αγανάκτηση" από το κακό marketing της αντιπροσωπείας. Τι πιο λογικό με την αρχή του χρόνου να υπάρχει μια ανατίμηση. Αντί γι'αυτό κρατάμε σταθερή την τιμή (για να είμαστε οι πιο φτηνοί) αλλά αλλάζουμε το προϊόν (με υποβάθμιση) και μάλιστα με αξεσουάρ που ούτως ή άλλως μπαίνουν και βγαίνουν στην Ελλάδα. Αυτό και μόνο με ξένισε και αυτό σας μετέφερα.
Τώρα για το αν η LADA θα βγάλει HAMMER ε τότε μάλλον είναι ώρα να του δίνουμε. Θα προτιμούσα ένα πιο αξιόπιστο και λιγότερο ενεργοβόρο NIVA.
Σε κάθε περίπτωση πάντως πιστεύω σύντομα να γίνουμε ομοιοπαθείς. Ειρήνη υμίν.
Άβαταρ μέλους
DK
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 08 Σεπ 2005, 12:03
Τοποθεσία: ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό almak » 24 Ιαν 2006, 12:32

sorry!!
Τελευταία επεξεργασία από almak και 28 Ιαν 2006, 01:10, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Re: Άλλαξε ο Μανωλιός ..... με το αζημίωτο.

Δημοσίευσηαπό gtsit » 24 Ιαν 2006, 19:20

DK έγραψε:
gtsit έγραψε:
DK έγραψε:Γεια σας φίλοι και καλή χρονιά.
Ερώτηση κρίσεως:
Πως μπορείς αλλάζοντας περιτύλιγμα στο ίδιο προϊόν να ανεβάζεις τις τιμές.
Μετά από επίσκεψη μου στην εδώ αντιπροσωπεία της LADA, με έκπληξη πληροφορήθηκα ότι παίζοντας με τα αξεσουάρ του NIVA ανεβάζουν (μόνο) την τιμή του.
Όπως λοιπόν έμαθα, το BASE όπως παλιά δεν έχει πλέον υδραυλικό.
Το HAWK δεν έχει air-condition.
Αν λοιπόν θέλεις το αυτοκίνητο με τον εξοπλισμό του Escape, δεν υπάρχει πια και υποχρεώνεσαι να καταφύγεις στο νέο πακέτο Escape Special Edition !!!!, που είναι όπως το παλιό Escape με επιπλέον ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές και τιμή 13.700 Ευρώ παρακαλώ.
Να σημειώσω δε ότι στην έκδοση Escape, που εξακολουθεί να κοστίζει 12.990 Ευρώ, αφαίρεσαν τα ζαντολάστιχα και τον κοτσαδόρο.
Και το πιο ωραίο (για γέλια), ένα Escape που ο αντιπρόσωπος το είχε από την προηγούμενη παραλαβή, όταν και αυτός συνειδητοποίησε τις αλλαγές του νέου έτους και η απορία του ήταν σαν τι θα το πουλήσει, η αφοπλιστική απάντηση της κεντρικής αντιπροσωπείας ήταν βάλτου ηλεκτρικά παράθυρα και πούλα το σαν Special Edition.
Ούτε λόγος βέβαια αφού όλα τα "πακέτα" φτιάχνονται στην Ελλάδα να επιλέξεις σαν αγοραστής τα έξτρα που επιθυμείς. Τα έχουν κοστολογήσει μεμονωμένα με τέτοιες τιμές που θα σου βγει το NIVA, RAV.


Σας μεταφέρω την αηδία μου που μάλλον θα με οδηγήσει σε λύση μεταχειρισμένου, μια που θεωρώ την όλη μεθόδευση ωμό εκβιασμό.


Εσύ όμως αγαπητέ λάτρη της τετρακίνησης που αηδίασες με την συμπεριφορά της LADA δεν σε είδα να πας να αγοράσεις το DAIHATSU TERIOS ας πούμε με κανά χιλάρικο παραπάνω (γιατί ξέρεις πολύ απλά τι εστί NIVA και τι TERIOS) αλλά προτιμάς να πάρεις μεταχειρισμένο NIVA (και καλά κάνεις). Κάτι λέει αυτό........ Οπότε καλύτερα να τα βάλεις με τους πραγματικά υπευθυνους αυτής της κατάστασης, που.... πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλλες, καταστρέφοντας τον ανταγωνισμό. =D>



Φίλε gtsit μια που το πήρες πιο πατριωτικά το θέμα, κάθε ένας επιλέγει ανάλογα με τις ανάγκες του (προσωπικές, οικογενειακές). Επιλέγει ανάλογα με τα βιώματα του. Θεωρώ ότι όλα τα προϊόντα απευθύνονται σε ανθρώπους ελεύθερους να ονειρευτούν και να επιλέξουν. Με αυτή την έννοια δε συγκρίνω αυτοκίνητα που για κάποιους λόγους δεν με ενδιαφέρουν. Προσωπικά κατέληξα καλώς ή κακώς στην επιλογή του NIVA. Η αφορμή για το θέμα που άνοιξα ήταν περισσότερο η "αγανάκτηση" από το κακό marketing της αντιπροσωπείας. Τι πιο λογικό με την αρχή του χρόνου να υπάρχει μια ανατίμηση. Αντί γι'αυτό κρατάμε σταθερή την τιμή (για να είμαστε οι πιο φτηνοί) αλλά αλλάζουμε το προϊόν (με υποβάθμιση) και μάλιστα με αξεσουάρ που ούτως ή άλλως μπαίνουν και βγαίνουν στην Ελλάδα. Αυτό και μόνο με ξένισε και αυτό σας μετέφερα.
Τώρα για το αν η LADA θα βγάλει HAMMER ε τότε μάλλον είναι ώρα να του δίνουμε. Θα προτιμούσα ένα πιο αξιόπιστο και λιγότερο ενεργοβόρο NIVA.
Σε κάθε περίπτωση πάντως πιστεύω σύντομα να γίνουμε ομοιοπαθείς. Ειρήνη υμίν.


Και ξαναλέω η κάθε εταιρεία ακολουθεί την πολιτική της κακώς η καλώς.
Θα κριθεί εκ του αποτελέσματος. Το NIVA θα γίνει σίγουρα πιο αξιόπιστο μετά και τις τελευταίες εξελίξεις. Όσο για τα αξεσουάρ είναι σαν να μου λες ότι η LADA για κάποιο λόγο δεν πρέπει να ακολουθεί τον ανταγωνισμό. Δηλαδή ενώ τα πάντα πέρνουν την πάνω βόλτα εκείνη πρέπει να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια κατά την γνώμη σου. Όσο για το αν το πήρα πατριωτικά άλλος χρησιμοποίησε πρώτος εκφράσεις του τύπου "σας μεταφέρω την αηδία μου" όπως και ότι το NIVA "πουλιέται σε διπλάσια τιμή από την υπόλοιπη Ευρώπη" γεγονός που δεν ισχύει σε καμία των περιπτώσεων. Όταν λοιπόν ανοίγεις τόσο "πατριωτικά" ένα τέτοιο θέμα να περιμένεις και ανάλογες "πατριωτικές" απαντήσεις........ από έναν άσβεστο οπαδό του συγκεκριμένου οχήματος.
Πάρε το TERRIOS λοιπόν μήπως και δεις καμιά άσπρη μέρα......
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Athos » 27 Ιαν 2006, 00:38

Φίλε gtsit, εγώ έγραψα για τη διπλάσια τιμή, παλιότερα όταν είχα ξαναγράψει για την αντιπροσωπεία της Lada είχα βρεί κάτι σάιτ με καταλόγους τιμών όπου σε Ρωσία - Αγγλία τα Νίβα πουλιώνταν 7 - 8000 δολλάρια και κάπου εκεί και σε Γερμανία. Όμως δεν τα ξαναβρήκα παρότι έψαξα, άρα ανακαλώ (αλήθεια τις δικές σου τιμές πού τις βρήκες ; δώσε καμμιά διεύθυνση )
Ωστόσο είναι σοβαρό λάθος να μπερδεύεις την κριτική μου για την (εξακολουθώ να το πιστεύω) τριτοκοσμική αντιπροσωπεία με την εκτίμηση μου για το ίδιο το όχημα. Καταλαβαίνω βέβαια ότι όλο το δίκτυο προσπαθεί να επιβιώσει από 50 Νίβα το μήνα (τα Ακουάριους, Λίμπρα κλπ δεν πουλάνε τίποτα παρότι τάχουν βάλει 7 χιλιάρικα το τεμάχιο) αλλά πάλι να κοστολογούν καθρέφτες και φρύδια.. άστα να πάνε..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό gtsit » 27 Ιαν 2006, 01:19

Athos έγραψε:Φίλε gtsit, εγώ έγραψα για τη διπλάσια τιμή, παλιότερα όταν είχα ξαναγράψει για την αντιπροσωπεία της Lada είχα βρεί κάτι σάιτ με καταλόγους τιμών όπου σε Ρωσία - Αγγλία τα Νίβα πουλιώνταν 7 - 8000 δολλάρια και κάπου εκεί και σε Γερμανία. Όμως δεν τα ξαναβρήκα παρότι έψαξα, άρα ανακαλώ (αλήθεια τις δικές σου τιμές πού τις βρήκες ; δώσε καμμιά διεύθυνση )
Ωστόσο είναι σοβαρό λάθος να μπερδεύεις την κριτική μου για την (εξακολουθώ να το πιστεύω) τριτοκοσμική αντιπροσωπεία με την εκτίμηση μου για το ίδιο το όχημα. Καταλαβαίνω βέβαια ότι όλο το δίκτυο προσπαθεί να επιβιώσει από 50 Νίβα το μήνα (τα Ακουάριους, Λίμπρα κλπ δεν πουλάνε τίποτα παρότι τάχουν βάλει 7 χιλιάρικα το τεμάχιο) αλλά πάλι να κοστολογούν καθρέφτες και φρύδια.. άστα να πάνε..


Έχουμε και λέμε:

http:\\www.lada.fr (Γαλλία)
http:\\www.lada.de (Γερμανία)

Καταλαβαίνω τι λες. Τα Λίμπρα και Ακουάριους πάνε από 8 χιλιάρικα και πάνω. Τα 8βάλβιδα νομίζω πως έχουν καταργηθεί και πουλάνε μόνο τα 16βάλβιδα. Υπάρχει πρόβλημα στο πλασάρισμα των αυτοκινήτων και του NIVA. Ίσως αν υπήρχε αισθητή βελτίωση στον τομέα αυτό να αυξάνονταν και άλλο οι πωλήσεις. Ωστόσο καταλαβαίνω τι εννοείς πολύ καλά.
Ίσως γιατί το αγοραστικό κοινό του NIVA είναι τόσο συνειδητοποιημένο που ξέρουν πως έτσι ή αλλιώς δύσκολα θα πέσουν κάτω από ένα ορισμένο αριθμό αυτοκινήτων τον χρόνο. Οπότε παίζουν με τα αξεσουάρ για να βρίσκονται μέσα στον ανταγωνισμό. Μην ξεχνάς επίσης πως είναι δύσκολο να κάνεις κάτι όταν ένα τζιπ σαν το NIVA αλλάζει κατά μέσο όρο κάθε 7 με 8 χρόνια μηχανικά. Σχεδιαστικά είναι ως γνωστόν σχεδόν το ίδιο από το 1976 όπου και βγήκε με ελάχιστες αλλαγές που αφορούν το πορτ μπαγκάζ και το εσωτερικό. Το θέμα σχεδίαση δεν με χαλάει καθόλου αφού είναι ένα cult αυτοκίνητο που έχει γράψει ιστορία. Οπότε η σχεδίαση επιβάλλεται να μην αλλάξει αισθητά τουλάχιστον. Δες για παράδειγμα τα LAND ROVER DEFENDER 109, 110, 88, 90. Θα δεις πως η σχεδιασή τους από τα τέλη της 10ετίας του 50 έχει αλλάξει ελάχιστα. Το ίδιο σχεδόν ισχύει και με τα JEEP WRANGLER, RENEGADE και τα σχετικά. Είναι αυτοκίνητα cult με την δική τους ιστορία όπου η σχεδιασή τους είναι και το κύριο χαρακτηριστικό. Οπότε επιβάλλεται να μην αλλάξει σημαντικά τουλάχιστον.
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 23 Μαρ 2006, 15:42

Η μαμά LADA άλλαξε τις τιμές της. Νομίζω πως είναι σαφώς καλύτερες έτσι αν και πιο συμφέρουσες αγορές θεωρώ το BASE στα 9.970 και το ESCAPE στα 12.990. Για ρίξτε μια ματιά.

http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=47333
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 24 Μαρ 2006, 10:18

Σύντροφοι,

ειρήνη υμίν. Καλό το Niva κι όλα τα άλλα τετρακίνητα.

Προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός ?

Προς τι το μένος και η σφοδρή υπεράσπιση των συμφερόντων της εταιρείας Lada Hellas ?
(εγώ πάντως δεν έχω μετοχές της και δεν σκοπεύω να αποκτήσω μέχρις ότου αλλάξει και εκσυγχρονίσει την αντίληψή της).

Υ.Γ: ο φανατισμός για τα "κονσερβοκούτια μας" είναι χειρότερος ακόμα κι από τον φανατισμό για τα "προπά" :?
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 24 Μαρ 2006, 11:58

(εγώ πάντως δεν έχω μετοχές της και δεν σκοπεύω να αποκτήσω μέχρις ότου αλλάξει και εκσυγχρονίσει την αντίληψή της).


Κόβε λόγια γιατί θα δημοσιευσω το μετοχολόγιο :D :D :D :D :D :D
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 24 Μαρ 2006, 12:01

Dr.Format έγραψε:Καλό το Niva κι όλα τα άλλα τετρακίνητα.

Το Jimny είναι καλύτερο, ζήλια ψώρα.... :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :assshaking: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό gtsit » 28 Μαρ 2006, 01:27

Dr.Format έγραψε:Σύντροφοι,

ειρήνη υμίν. Καλό το Niva κι όλα τα άλλα τετρακίνητα.

Προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός ?

Προς τι το μένος και η σφοδρή υπεράσπιση των συμφερόντων της εταιρείας Lada Hellas ?
(εγώ πάντως δεν έχω μετοχές της και δεν σκοπεύω να αποκτήσω μέχρις ότου αλλάξει και εκσυγχρονίσει την αντίληψή της).

Υ.Γ: ο φανατισμός για τα "κονσερβοκούτια μας" είναι χειρότερος ακόμα κι από τον φανατισμό για τα "προπά" :?


Υπεράσπισε κάποιος τα συμφέροντα της Lada Hellas και δεν το κατάλαβα??? Μάλλον η αγάπη για το συγκεκριμένο τετρακίνητο και η αμερόληπτη τοποθέτηση παραθέτοντας στοιχεία παρεξηγήται εδω μέσα. Αν τώρα κάποιος θεωρεί το Niva του "κονσερβοκούτι" νομίζω πως το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να το πουλήσει. Έτσι το niva θα βρει κάποιον άξιο ιδιοκτήτη που θα το σέβεται και αυτό με την σειρά του, θα του ανταποδίδει τον σεβασμό αυτό. :nono:
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 28 Μαρ 2006, 09:37

Ολα τα αυτοκίνητα: κονσερβοκούτια είναι 8)
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό frank » 28 Μαρ 2006, 10:25

gtsit έγραψε:Έτσι το niva θα βρει κάποιον άξιο ιδιοκτήτη που θα το σέβεται και αυτό με την σειρά του, θα του ανταποδίδει τον σεβασμό αυτό.


Δεδομένου οτι δεν έχω εμπειρία από Niva, μου εγείρονται κάποια ερωτήματα:

1) Πως αντιλαμβάνεται το όχημα ότι ο ιδιοκτήτης του είναι άξιος?
2) Πως αντιλαμβάνεται το όχημα ότι ο ιδιοκτήτης του το σέβεται?
3) Πως ακριβώς ανταποδίδει το όχημα τον σεβασμό στον ιδιοκτήτη?
4) Γιατί τα οχήματα δεν σε σέβονται όταν τα παραμελείς?
5) Πως φαίνεται ότι δεν σε σέβονται?

Θα χαιρόμουν αν είχα απάντηση
όσο αντέχουμε ...
Άβαταρ μέλους
frank
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 25 Απρ 2003, 12:23
Τοποθεσία: Κοζάνη

Δημοσίευσηαπό gtsit » 28 Μαρ 2006, 12:08

frank έγραψε:
gtsit έγραψε:Έτσι το niva θα βρει κάποιον άξιο ιδιοκτήτη που θα το σέβεται και αυτό με την σειρά του, θα του ανταποδίδει τον σεβασμό αυτό.


Δεδομένου οτι δεν έχω εμπειρία από Niva, μου εγείρονται κάποια ερωτήματα:

1) Πως αντιλαμβάνεται το όχημα ότι ο ιδιοκτήτης του είναι άξιος?
2) Πως αντιλαμβάνεται το όχημα ότι ο ιδιοκτήτης του το σέβεται?
3) Πως ακριβώς ανταποδίδει το όχημα τον σεβασμό στον ιδιοκτήτη?
4) Γιατί τα οχήματα δεν σε σέβονται όταν τα παραμελείς?
5) Πως φαίνεται ότι δεν σε σέβονται?

Θα χαιρόμουν αν είχα απάντηση


1) Γνωρίζοντας καλά την ιστορία του οχήματος , τις δυνατότητές του αλλά και το τι σου δίνει για τα λεφτά του.

2) Με το να του φέρεται (ο ιδιοκτήτης) σωστά και σχολαστικά όσον αφορά service, συντήρηση και τα σχετικά. (Υπάρχει πολύ κόσμος που φέρεται στα niva χειρότερα και απο τρακτέρ 30 ετών).

3) Μα βέβαια με το να μην σου ζητάει σχεδόν τίποτα από ένα σημείο και μετά, απολαμβάνοντας τις πολύ καλές εκτός δρόμου επιδόσεις. Α εδώ θέλω να μου πείτε πόσους ξέρετε να έχουν μείνει με niva. Προσωπικά ξέρω ελάχιστους.

4)Νομίζω πως τώρα ρωτάς τα αυτονόητα. Άφησε το οχημά σου χωρίς να αλλάξεις λάδια και τα σχετικά για κάμποσα χιλιόμετρα από τα προβλεπόμενα και θα καταλάβεις τι εννοώ.

5) Όταν θα χρειάζεται να σπρώχνεις εκεί που δεν το περιμένεις........
:wink:
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες