Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τα άσπρα NIVA ΞΑΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 14 Νοέμ 2003, 15:25

jimnys έγραψε:ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.............
Χρειάζεται manual για να οδηγηθεί το niva?????
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Το Niva χρειάζεται driver's manual :!: :!: :!: :!: :!: :!: Θα εκπλαγείς αν δεις πόσοι νομίζουν ότι το Niva έχει κάρο, δηλαδή μπλοκάρει και τα τρία διαφορικά, δεν κάνει να στρίψεις όταν μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό, είναι το μόνο τετρακίνητο που στρίβει με κάρο κλπ....
Ακόμα δεν έχω καταλάβει από που πρωτοάρχισαν αυτές οι φήμες αλλά σε πληροφορώ πως είναι ευρέως διαδεδομένες :idea: :idea: :idea: :idea:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xontros » 14 Νοέμ 2003, 15:30

Μυρίζομαι ότι θα ανοίξει μέγα θέμα με τα "κάρα", γιατί όντως πολλοί λένε έτσι το μπλοκάρισμα του κεντρικού :shock:
Αλήθεια, είναι απλή συνωνυμία με το Niva :?: :?: :?:
(θα έσκαγα άμα δεν το έγραφα :twisted: )
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 14 Νοέμ 2003, 15:39

xontros έγραψε:Μυρίζομαι ότι θα ανοίξει μέγα θέμα με τα "κάρα", γιατί όντως πολλοί λένε έτσι το μπλοκάρισμα του κεντρικού :shock:
Αλήθεια, είναι απλή συνωνυμία με το Niva :?: :?: :?:
(θα έσκαγα άμα δεν το έγραφα :twisted: )

Φίλε :evil: :evil: :evil: Μιχάλη, ρε μακάρι να είχε το Niva "κάρο" και σκασίλα μου τι θα λέγανε. Για την ιστορία, το μόνο απ' όσο ξέρω τετρακίνητο παραγωγής που έχει "κάρο" είναι το Mercedes G. Βέβαια ίσως μέχρι το καλοκαίρι να προστεθεί και ένα άσπρο Niva :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό jdelis » 14 Νοέμ 2003, 19:47

Όντως, μόνο το G-Wagen έχει τρία μπλοκέ. Με πίσω μπλοκέ εργοστασιακό υπάρχουν αρκετά : Land Cruiser (το προηγούμενο), Pajero κλπ.

Πάντως η νέα μόδα είναι τα ηλεκτρικά συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, προς τα εκεί πάνε τα πράγματα. Μέχρι και το Defender παραγωγής με ETC βγαίνει.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 16 Νοέμ 2003, 13:09

Xappas έγραψε:Όντως, μόνο το G-Wagen έχει τρία μπλοκέ. Με πίσω μπλοκέ εργοστασιακό υπάρχουν αρκετά : Land Cruiser (το προηγούμενο), Pajero κλπ.

Πάντως η νέα μόδα είναι τα ηλεκτρικά συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, προς τα εκεί πάνε τα πράγματα. Μέχρι και το Defender παραγωγής με ETC βγαίνει.


Φίλε Γιάννη, κάποιος μου είπε πως το pinin έχει τρια μπλοκέ με επιλογή από την κονσόλα για το ποιο θα μπλοκάρεις και όταν του απάντησα να πάει σε κανένα γιατρό, μου είπε ότι το είδε στο site της αντιπροσωπείας και με άφησε μα...άκα :!: :!: Θα του πώ να μου το δείξει. Μπορείς να φανταστείς τι μπορέι να είδε και το μετάφρασε έτσι :?: , γιατι εγώ δεν μπορώ :!:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 16 Νοέμ 2003, 20:53

tazmania έγραψε:
Xappas έγραψε:Όντως, μόνο το G-Wagen έχει τρία μπλοκέ. Με πίσω μπλοκέ εργοστασιακό υπάρχουν αρκετά : Land Cruiser (το προηγούμενο), Pajero κλπ.

Πάντως η νέα μόδα είναι τα ηλεκτρικά συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, προς τα εκεί πάνε τα πράγματα. Μέχρι και το Defender παραγωγής με ETC βγαίνει.


Φίλε Γιάννη, κάποιος μου είπε πως το pinin έχει τρια μπλοκέ με επιλογή από την κονσόλα για το ποιο θα μπλοκάρεις και όταν του απάντησα να πάει σε κανένα γιατρό, μου είπε ότι το είδε στο site της αντιπροσωπείας και με άφησε μα...άκα :!: :!: Θα του πώ να μου το δείξει. Μπορείς να φανταστείς τι μπορέι να είδε και το μετάφρασε έτσι :?: , γιατι εγώ δεν μπορώ :!:

Γιώργο, είδε την ιστοσελίδα μου στην οποία αναφέρομαι στα τεχνικά χαρακτηριστικά του Niva όπως θα γίνει προσεχώς :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό grvit » 21 Νοέμ 2003, 10:35

Το Pinin 2.0 GDI το ειχα και το ξέρω.Εδω το μεγάλο Pajero δεν εχει τρια μπλοκέ ,θα εχει το Pinin ? Το Pinin (2.0) εχει κεντρικο ελεγχόμενο τύπου συμπλέκτη και περιορισμένης πίσω (νομίζω Torsen) .Αυτά εχει.Α και ενα μειωτήρα που χαρακτηρίζεται ουτε μακρύς ουτε κοντός αλλά κάπου στο ενδιάμεσο (1,54:1) .Γεγονός οτι τα παραπάνω συτήματα το βοηθούν πολύ ,στη λάσπη θα κολλήσει δύσκολα,αλλά σε οριακές καταστάσεις θα ζοριστεί ενω ενα Vitara με μπλοκέ πίσω θα περάσει .Τα εχουμε ξανασυζητήσει αυτά και σταματάω εδω. Σε οτι αφορά τα "κάρα" ,ξέρω οτι μόνο φορτηγό τα διαθέτουν..... Επίσης οτι το NIVA δεν εχει σχέση με "κάρα" αν και οντως οταν κάποιος μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό ετσι λέει οτι συμβαίνει........
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό friar » 23 Νοέμ 2003, 20:48

tazmania έγραψε:Φίλε Γιάννη, κάποιος μου είπε πως το pinin έχει τρια μπλοκέ με επιλογή από την κονσόλα για το ποιο θα μπλοκάρεις και όταν του απάντησα να πάει σε κανένα γιατρό, μου είπε ότι το είδε στο site της αντιπροσωπείας και με άφησε μα...άκα :!: :!: Θα του πώ να μου το δείξει. Μπορείς να φανταστείς τι μπορέι να είδε και το μετάφρασε έτσι :?: , γιατι εγώ δεν μπορώ :!:


τους διακόπτες της καφετιέρας !!!
Πάντως σχετικά με το Niva τώρα υπάρχουν και τα K&S VACUUM-LOCKER μία σαφής εξέλιξη από το Lincoln Lockers.
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 23 Νοέμ 2003, 21:00

grvit έγραψε:Το Pinin 2.0 GDI το ειχα και το ξέρω.Εδω το μεγάλο Pajero δεν εχει τρια μπλοκέ ,θα εχει το Pinin ? Το Pinin (2.0) εχει κεντρικο ελεγχόμενο τύπου συμπλέκτη και περιορισμένης πίσω (νομίζω Torsen) .Αυτά εχει.Α και ενα μειωτήρα που χαρακτηρίζεται ουτε μακρύς ουτε κοντός αλλά κάπου στο ενδιάμεσο (1,54:1) .Γεγονός οτι τα παραπάνω συτήματα το βοηθούν πολύ ,στη λάσπη θα κολλήσει δύσκολα,αλλά σε οριακές καταστάσεις θα ζοριστεί ενω ενα Vitara με μπλοκέ πίσω θα περάσει .Τα εχουμε ξανασυζητήσει αυτά και σταματάω εδω. Σε οτι αφορά τα "κάρα" ,ξέρω οτι μόνο φορτηγό τα διαθέτουν..... Επίσης οτι το NIVA δεν εχει σχέση με "κάρα" αν και οντως οταν κάποιος μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό ετσι λέει οτι συμβαίνει........

ΕΡΩΤΗΜΑ: Το VITARA έχει μπλοκέ πίσω από τη μαμά του; Άν ναί απορώ πώς γίνεται να έχω ξεκολήσει αρκετά στα χιόνια και σε λάσπες. :lol: :lol: :lol:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Νοέμ 2003, 21:22

Ορισμένα μακριά Vitara όντως είχαν από τη μάνα τους διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης πίσω, και το έγραφαν πίσω αριστερά (Limited Slip Diff). Έχω σταμπάρει ένα τέτοιο διαφορικό μεταχειρισμένο, αλλά τα 1000 που ζητάνε είναι πολλά :cry:
Το πρόβλημα είναι ότι τα περισσότερα Vitara κυκλοφορούν με ακατάλληλα λάστιχα για λάσπες και χιόνια, καθώς επίσης και το ότι οι οδηγοί τους δεν τα εκμεταλλεύονται συχνά όπως πρέπει (όπως και εγώ πριν γνωρίσω τους φίλους εδώ μέσα :lol: ), με αποτέλεσμα να μην έχουν εμπειρία σε παρόμοιες καταστάσεις. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε τί παραπάνω μπορεί να κάνει ένα Pinin από ένα Vitara με μπλοκέ στα δύσκολα πάντως :roll:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό jdelis » 24 Νοέμ 2003, 10:22

xontros έγραψε:Ορισμένα μακριά Vitara όντως είχαν από τη μάνα τους διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης πίσω, και το έγραφαν πίσω αριστερά (Limited Slip Diff). Έχω σταμπάρει ένα τέτοιο διαφορικό μεταχειρισμένο, αλλά τα 1000 που ζητάνε είναι πολλά :cry:


Μάλλον δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Με λίγο περισσότερα βάζεις καινούργιο ARB!

xontros έγραψε: Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε τί παραπάνω μπορεί να κάνει ένα Pinin από ένα Vitara με μπλοκέ στα δύσκολα πάντως :roll:


Το δίλιτρο Pinin έχει καλό σύστημα τετρακίνησης, αλλά περιορίζεται πολύ από την ανάρτηση.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 24 Νοέμ 2003, 11:31

Xappas έγραψε:
xontros έγραψε:Ορισμένα μακριά Vitara όντως είχαν από τη μάνα τους διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης πίσω, και το έγραφαν πίσω αριστερά (Limited Slip Diff). Έχω σταμπάρει ένα τέτοιο διαφορικό μεταχειρισμένο, αλλά τα 1000 που ζητάνε είναι πολλά :cry:


Μάλλον δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Με λίγο περισσότερα βάζεις καινούργιο ARB!

Διαβάζεις το μυαλό μου :lol: :lol: :lol:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 24 Νοέμ 2003, 18:47

xontros έγραψε:
Xappas έγραψε:
xontros έγραψε:Ορισμένα μακριά Vitara όντως είχαν από τη μάνα τους διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης πίσω, και το έγραφαν πίσω αριστερά (Limited Slip Diff). Έχω σταμπάρει ένα τέτοιο διαφορικό μεταχειρισμένο, αλλά τα 1000 που ζητάνε είναι πολλά :cry:


Μάλλον δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Με λίγο περισσότερα βάζεις καινούργιο ARB!

Διαβάζεις το μυαλό μου :lol: :lol: :lol:

Αντί να παιδεύστε, δέ αγοράζετε ένα NIVA να καθαρίσετε εύκολα; Με τόσα θα το πάρετε γεμάτο βενζίνη. :lol: :lol: :lol:
Δέν προτείνω το ΡΙΝΙΝ γιατί θα σας βγεί κομμάτι ακριβό.......
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό grvit » 25 Νοέμ 2003, 09:30

Οντως μερικά Vitara ειχαν πισω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης απο το εργοστάσιο και αυτά που εχω δει εγω εχουν ολα ερθει απο εξωτερικό.Οσο για τα 1000 euro .....μμ.....ξέρω ενα Αγγλο που πούλαγε το σετ (μπροστά-πίσω) εργοστασιακά (ΟΕΜ) 800 GBP ,δηλαδή περίπου 1300 Euro.... το μετάνιωσε ομως νομίζω τώρα.Το σιγουρο που ξέρω για αυτά τα περιορισμένης ειναι οτι ειναι περιζήτητα και πολύ λειτουργικά με μεγάλο ποσοστό περιορισμού της ολίσθησης.Απο οσα γνωρίζω αποδίδουν περιπου οσο τα torsen,αλλά κοστίζουν σαφέστατα φτηνότερα.....γιαυτό ειναι και περιζήτητα.....
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες