Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ESCAPE 1.7 ΕΝΤΟΣ

ESCAPE 1.7 ΕΝΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό Coyote » 30 Σεπ 2005, 14:36

Καλησπέρα μελλοντικοί όπως φαίνεται σύντροφοι.

Ετοιμάζομαι να αποκτήσω ένα Escape καινούργιο και έχω ξεσκονίσει ότι forum βρήκα στο δίκτυο (ομολογουμένως αυτό είναι το ποιο κατατοπιστικό) μαζεύοντας πληροφορίες. Η μαμά Lada δεν έχει ακόμη αυτοκίνητο για test - τέλος της άλλης βδομάδας ίσως και αυτό με καθυστερεί. Οδηγώντας επί 22 χρόνια διάφορα αυτοκίνητα όλα πάντα καινούργια (seat 127 , Alfa 33 (επί 11 χρόνια), Hyundai coupe τα τελευταία 5 χρόνια) έχω αρκετή εμπειρία περί «ιδιορρυθμίας» και «αξιοπιστίας» και δεν θέλω να σας κουράσω ζητώντας πληροφορίες σχετικά με αυτό το ζήτημα. Πάντα αντιμετώπιζα το καθένα ως αυτό που είναι από τη «στρμένη» αλλά αγαπημένη Alfa μέχρι το εντελώς απροβλημάτιστο (σε σημείο που το κάνει αδιάφορο) coupe. Όμως σε κάθε περίπτωση όλα ήταν για μένα περιηγητικά εργαλεία παρά μέσα μετακίνησης. Με τα χρόνια όμως τα όμορφα μέρη και η μαγευτικές τοποθεσίες έγιναν λιγότερα και (ευτυχώς) δυσπρόσιτα και όπου έφτασε δρόμος το ελεύθερο κάμπινγκ απαγορεύτηκε. Επί πλέον στη γειτονιά μου το συνήθειο των αγαπητών συμπολιτών μας να παρκάρουν «με το αυτί» έγινε πολύ δαπανηρό και ψυχοφθόρο για το κατά τα άλλα εντελώς αξιόπιστο coupe. Μη έχοντας καμία σχέση με 4χ4 ξέρω ότι το συντροφοαυτοκίνητο δε θα το φτάσω ποτέ πάνω από τα όρια του εκτός δρόμου (αν και η τρέλα είναι κολλητική) αλλά θα με κατεβάσει άνετα στις ωραίες παραλίες και θα με ανεβάσει στα βουνά. Αυτό που με απασχολεί και δεν μπόρεσα να βγάλω ακριβώς άκρη είναι η συμπεριφορά του εντός. Και για να μην υπάρχει παρεξήγηση ξέρω τι αγοράζω ,δεν περιμένω να στρίβει σαν Alfa ούτε να πηγαίνει με 200 απλά θέλω να μάθω αν μπορεί να κινηθεί ασφαλώς με πχ 120 130 σταθερά στην εθνική ή να προσπεράσει προσεκτικά πάντα μια νταλίκα ,πως συμπεριφέρεται στους ορεινούς «φιδέ» δρόμους ,πως φρενάρει και πόσο κουράζει (για τα μέτρα ενός 4χ4 πάντα) σε μεγάλες αποστάσεις. Γιατί κακά τα ψέματα πρέπει να φτάσεις κάπως τα ωραία μέρη και συνήθως αυτό απαιτεί μεγάλα ταξίδια στην εθνική.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων


Σημ. Το Coyote δεν είναι τυχαίο παρατσούκλι είμαι γενικός γκαντέμης οπότε ξέρω πως ότι απίθανη βλάβη είναι να βγει θα βγει στο δικό μου αλλά από την άλλη ίσως με κάνει να ξαναποκτήσω το «ψώνιο» που με τα σύγχρονα κουτάκια μου έχει λείψει.
Άβαταρ μέλους
Coyote
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Σεπ 2005, 12:35
Τοποθεσία: Εξάρχεια Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 30 Σεπ 2005, 15:20

Για σου μελλοντικε μας συντροφε! Μεχρι τα 110-120 στη εθνικη ειναι καλα. Στον επαρχειακο δρομο ειναι στο στοιχειο του.Για την προσπεραση στην νταλικα θελει μελετη και ιδηκα στην ανηφορα. Εχει καλη ροπη που σε βγαζει ασπροπροσωπο.Τα φρενα του θα πρεπει να τα κουρασεις για να δειξουν κοποση.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Coyote » 04 Οκτ 2005, 12:05

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες περιμένω με αγωνία το test drive μάλλον την Πέμπτη. Θέλω επίσης να ρωτήσω για προβλήματα με σκουριές γιατί έχω την εντύπωση ότι οι λαμαρίνα στο NIVA δεν είναι γαλβανισμένη ή τουλάχιστον αυτό υποστηρίζουν σε κάποια γερμανικά forum που είδα.
Άβαταρ μέλους
Coyote
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Σεπ 2005, 12:35
Τοποθεσία: Εξάρχεια Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Οκτ 2005, 12:13

πώς εξαφανίζεις ένα Νίβα?

το ψεκάζεις με αντισκωριακό!!!

(αστειεύομαι φυσικά)

καλωσήλθες μελλοντικέ σύντροφε

ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕ ΔΥΝΑΜΟ

μήν πειράξεις την ανάρτηση

κράτησε τα μανίσια σιδερένια ζαντολάστιχα

πάρτο με υδραυλικό τιμόνι

δες την ευθυγράμμιση των αξόνων (μπάς και...)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Coyote » 04 Οκτ 2005, 13:26

Στο escape οι ζάντες είναι αλουμινίου και το υδραυλικό σταάνταρ τα λάστιχα 205 bf goodrich αν δεν κάνω λάθος. Υποτήθετε ,σύμφωνα με τους πωλητές ,οτι πάει λίγο καλύτερα απο τα παλαιότερα στην άσφαλτο και ότι έχει αλλάξει η σχέση των διαφορικών για αυτό το λόγο. Αν αληθεύει με βολεύει γιατί όπως σας είπα παραπάνω θέλω να μπορώ να ταξιδεύω με αυτό. Με πρόλαβες (firelord) πάνω που θα ρωτούσα για την ανάρτηση ευχαριστώ πολύ.
Άβαταρ μέλους
Coyote
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Σεπ 2005, 12:35
Τοποθεσία: Εξάρχεια Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 04 Οκτ 2005, 18:31

στη διάθεσή σας σύντροφε!

και πρίν από λίγο με πήρε τηλ. το περιώνυμο μέλος της Ομάδος Α, ο Πήλιον 101 και με ενημέρωσε πως βρήκε ένα ηχομονωτικό υλικό βαρέος τύπου, το τοποθέτησε πάνω στο καπάκι του σασμάν, από την καμπίνα και είδε συγκλονιστική διαφορά στον εισερχόμενο θόρυβο.

Θα το ερευνήσω και θα ενημερώσω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό iceberg » 04 Οκτ 2005, 23:47

Φίλε Coyote,
Εχω το escape εδώ και 2 μήνες. Αν σου αρέσει να ταξιδεύεις εως 120-125 χλμ θα είσαι βασιλιάς. Είναι φοβερά σταθερό και έχει πολυ καλή αίσθηση.
Δείχνει να μπορεί να πάει και λίγο ακόμα και εκεί αρχίζει ο θόρυβος να σε κάνει να υποθέσεις οτι μπορεί και να σε ενοχλήσει. Με τον όρο βέβαια οτι θα έχεις στήσει αυτί απο όλα αυτά που αναφέρονται σε παλιότερα posts.
Εμένα στην πραγματικότητα ο μόνος θόρυβος που μου φαίνεται υπερβολικός -και δέν το είχα διαβάσει πουθενά- είναι το βεντιλατέρ. Αυτό πραγματικά είναι έντονο. Οχι σε πορεία βέβαια, άλλα όταν είσαι σταματημένος στο φανάρι.
Το Δυναμό το αλλάζουν στην προετοιμασία του αυτοκινήτου πρίν στο παραδώσουν. Και έχουν ένα βουνό δυναμό που είναι απο αλλαγές.
Στις προσπεράσεις που αναφέρεις θα σου λείψει η ροπή. Ισως και να μήν το έχω μάθει αρκετά βέβαια.
Είχα τις ίδιες απορίες με εσένα πρίν το πάρω άλλα τώρα πραγματικά με έχει κερδίσει 100%
Μόνη συμβουλή, άν καταλήξεις, μήν στείνεις συνέχεια αυτί και απόλαυσε το. Είναι πολλά παραπάνω απο αυτά που νομίζεις οτι αγοράζεις για τα λεφτά του.
Άβαταρ μέλους
iceberg
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 12:01
Τοποθεσία: Περιστέρι Αττική

Δημοσίευσηαπό teroulas » 05 Οκτ 2005, 08:12

firelord έγραψε:στη διάθεσή σας σύντροφε!

και πρίν από λίγο με πήρε τηλ. το περιώνυμο μέλος της Ομάδος Α, ο Πήλιον 101 και με ενημέρωσε πως βρήκε ένα ηχομονωτικό υλικό βαρέος τύπου, το τοποθέτησε πάνω στο καπάκι του σασμάν, από την καμπίνα και είδε συγκλονιστική διαφορά στον εισερχόμενο θόρυβο.

Θα το ερευνήσω και θα ενημερώσω


Φωτολόρδε μου, αυτό το υλικό κάνει μόνο για σασμάν niva ή μπορούμε να το βάλουμε και σε aro ?

Αν ναι θέλω 'καυτές' λεπτομέρειες
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Οκτ 2005, 09:10

το υλικό δεν είναι αποκλειστικού προορισμού, εκ δεδομένου, άρα γιατί όχι και Άρο

θα ενημερώσω (αφού ξεμπλέξω από τα αέναα δικαστήρια)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 05 Οκτ 2005, 09:14

Εχω το escape εδώ και 2 μήνες. Αν σου αρέσει να ταξιδεύεις εως 120-125 χλμ θα είσαι βασιλιάς. Είναι φοβερά σταθερό και έχει πολυ καλή αίσθηση.


Εχω διαφορετική αισθηση. Στα 120 - 125 δεν αισθάνομαι βασιλιάς. Στα 100 - 105 όμως είναι μία χαρά.

Δείχνει να μπορεί να πάει και λίγο ακόμα και εκεί αρχίζει ο θόρυβος να σε κάνει να υποθέσεις οτι μπορεί και να σε ενοχλήσει.


Εμένα μου φαίνεται πολύς ο θόρυβος απο τα 10, αλλά συνηθίζεται. Οπως και να το δείς είναι θορυβώδες γενικώς.

Στις προσπεράσεις που αναφέρεις θα σου λείψει η ροπή. Ισως και να μήν το έχω μάθει αρκετά βέβαια.


Και βέβαι του λείπει και η ροπή και η ιπποδύναμη. Γενικά οι προσπεράσεις μετά τα 90 θέλουν φόρα. Είδα μεγάλη βελτίωση με τα κορωνοπηνία 4.3, εις βάρος βέβαια των στροφών και θορύβου.

Υποτήθετε ,σύμφωνα με τους πωλητές ,οτι πάει λίγο καλύτερα απο τα παλαιότερα στην άσφαλτο και ότι έχει αλλάξει η σχέση των διαφορικών για αυτό το λόγο


Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο και μου φαίνεται περίεργο.

Δεν είμαι σίγουρος ότι αξίζει τα λεφτά του, αλλά στην κατηγορία του δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτε άλλο. Κοινώς πάρτο, εγώ δεν έχω μετανοιώσει, ακόμα.

Θα συμφωνήσω με το λόρδο στις οδηγίες που σου έδωσε.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό teroulas » 06 Οκτ 2005, 08:20

firelord έγραψε:το υλικό δεν είναι αποκλειστικού προορισμού, εκ δεδομένου, άρα γιατί όχι και Άρο

θα ενημερώσω (αφού ξεμπλέξω από τα αέναα δικαστήρια)


Θενκς 8)
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 07 Οκτ 2005, 06:46

giagoulas έγραψε:
Εχω το escape εδώ και 2 μήνες. Αν σου αρέσει να ταξιδεύεις εως 120-125 χλμ θα είσαι βασιλιάς. Είναι φοβερά σταθερό και έχει πολυ καλή αίσθηση.


Εχω διαφορετική αισθηση. Στα 120 - 125 δεν αισθάνομαι βασιλιάς. Στα 100 - 105 όμως είναι μία χαρά.

Δείχνει να μπορεί να πάει και λίγο ακόμα και εκεί αρχίζει ο θόρυβος να σε κάνει να υποθέσεις οτι μπορεί και να σε ενοχλήσει.


Εμένα μου φαίνεται πολύς ο θόρυβος απο τα 10, αλλά συνηθίζεται. Οπως και να το δείς είναι θορυβώδες γενικώς.

Στις προσπεράσεις που αναφέρεις θα σου λείψει η ροπή. Ισως και να μήν το έχω μάθει αρκετά βέβαια.


Και βέβαι του λείπει και η ροπή και η ιπποδύναμη. Γενικά οι προσπεράσεις μετά τα 90 θέλουν φόρα. Είδα μεγάλη βελτίωση με τα κορωνοπηνία 4.3, εις βάρος βέβαια των στροφών και θορύβου.

Υποτήθετε ,σύμφωνα με τους πωλητές ,οτι πάει λίγο καλύτερα απο τα παλαιότερα στην άσφαλτο και ότι έχει αλλάξει η σχέση των διαφορικών για αυτό το λόγο


Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο και μου φαίνεται περίεργο.

Δεν είμαι σίγουρος ότι αξίζει τα λεφτά του, αλλά στην κατηγορία του δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτε άλλο. Κοινώς πάρτο, εγώ δεν έχω μετανοιώσει, ακόμα.


Θα συμφωνήσω με το λόρδο στις οδηγίες που σου έδωσε.


Να και ένας χριστιανός με πλήρη συνείδηση του τι έχει, τι θέλει, και τι είναι εφικτό απο αυτό που έχει. Άντε γιατί σιγά σιγά θα τρελαθούμε απο αυτούς που με το που πάρουν το όχημα τους (οποιοδήποτε) αυτομάτως αυτό γίνεται το καλύτερο του κόσμου, και δεν έχει κανένα κουσούρι.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 07 Οκτ 2005, 08:55

blackchris έγραψε:
giagoulas έγραψε:Δεν είμαι σίγουρος ότι αξίζει τα λεφτά του, αλλά στην κατηγορία του δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτε άλλο. Κοινώς πάρτο, εγώ δεν έχω μετανοιώσει, ακόμα.

Να και ένας χριστιανός με πλήρη συνείδηση του τι έχει, τι θέλει, και τι είναι εφικτό απο αυτό που έχει. Άντε γιατί σιγά σιγά θα τρελαθούμε απο αυτούς που με το που πάρουν το όχημα τους (οποιοδήποτε) αυτομάτως αυτό γίνεται το καλύτερο του κόσμου, και δεν έχει κανένα κουσούρι.


Ποιός είναι χριστιανός :?: ο giagoulas :?:

:twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 07 Οκτ 2005, 09:32

ίσως για πρώτη φορά ο μαυροκίτσος είχε αναλαμπή λογικοφανούς συλλογιστικής διαδικασίας...

να καταγραφεί στα πρακτικά το κοσμογονικό γεγονός

πέραν πλακός, κάθε 4Χ όχημα έχει θετικά και αρνητικά και καλό θα ήταν ο χρήστης να τα γνωρίζει
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό blackchris » 07 Οκτ 2005, 10:08

firelord έγραψε:ίσως για πρώτη φορά ο μαυροκίτσος είχε αναλαμπή λογικοφανούς συλλογιστικής διαδικασίας...

να καταγραφεί στα πρακτικά το κοσμογονικό γεγονός

πέραν πλακός, κάθε 4Χ όχημα έχει θετικά και αρνητικά και καλό θα ήταν ο χρήστης να τα γνωρίζει


Για δεύτερη φορά, την πρώτη σου είπα να μην αγοράσεις τα παρτάλια που πήγες και αγόρασες :twisted: :twisted: :twisted:
Αλήθεια σε ποιο ρεκτιφιέ είσαι τώρα στο δέκατο ?? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Bing [Bot]. Υπάρχουν 18 επισκέπτες

cron