Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Asxetos, anypopsiastos zhtaei plhrofories....

Asxetos, anypopsiastos zhtaei plhrofories....

Δημοσίευσηαπό anapofasistos » 27 Σεπ 2005, 12:03

Kalhmera sas kai mpravo sthn prospa8eia sas. Pou mporw na vrw kapoies genikes plhrofories gia to Lada Niva etsi wste otan mpainw se mia ek8esh H mantra na kserw panw katw ti mou ginetai, p.x. 1600 H 1700i, me ydrayliko timoni H oxi, ragizoun ta kapakia syxna, kaiei 1/2 kilo ladi sta 100 xlm opote klafta, kaigontai oi egkefaloi, to pshlo relanti xalaei to kivwtio taxythtwn, prepei ta mpouzi/ladia/louria/mpoulonia/klp na allaxtoun amesws meta thn agora, ta montela 99-00 einai "kalytera" apo ta pio kainourgia, kai genikws ola auta pou mou exoune pei oi diaforoi katoxoi Niva pou stamathsa (evgenika) sto dromo kai tous rwthsa. Proswpika apla 8elw ena oxhma na mporw na phgainw sto eksoxiko mou pou akoma kai ta trakter kollane to xeimwna otan vreksei logw megalhs klishs kai mpolikhs lasphs sto mikro "xwmatodromo" pou odhgei sto spiti mou. Nai, kapote dokimasa na riksw tsimento alla h dynamh tou nerou to ksekollhse, tzampa ta fragka! Sas eyxaristw ek twn proterwn.
Άβαταρ μέλους
anapofasistos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 27 Σεπ 2005, 11:55
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Athos » 27 Σεπ 2005, 12:11

Φίλε μου, με κάθε καλή διάθεση : 1) Για το Νίβα φαίνεσαι να γνωρίζεις ήδη αρκετά, 2) έτσι που μας τα λές για το χωριό σου καλύτερα αντί να ψάχνεις για αμάξι, να το ρίξεις αυτό το τσιμέντο..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό anapofasistos » 27 Σεπ 2005, 12:18

Dhladh ola auta pou mou eipan autoi oi an8rwpoi einai swsta? Oso gia to tsimento, to dokimasa, alla oi dynameis ths fyseis...to ksekollhsan. Epishs, otan kapoios agorazei ena Lada Niva, fantazomai oti tou dhmiourgeitai kai dia8esh na eksereunhsei kai ligo perissotero, kati pou me ena allo "oikogeneiako" autokinhto den mporei na kanei. Giauto zhthsa an yparxoun selides me genikes plhrofories gia to Niva.
Άβαταρ μέλους
anapofasistos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 27 Σεπ 2005, 11:55
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 27 Σεπ 2005, 12:28

Φίλε αναποφάσιστε, αν ψάξεις σε παλαιότερα θέματα θα βρεις πολλά σχετικά post με πληροφορίες. Και μια παράκληση να γράφεις ελληνικά, λυπήσου τα ματάκια μας :( :(
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Asxetos, anypopsiastos zhtaei plhrofories....

Δημοσίευσηαπό mato » 27 Σεπ 2005, 12:28

Καταρχάς καλώς ήρθες !!
(Παράκληση : γράφε Ελληνικά)
όλα τα θέματα που αναφέρεις έχουν συζητηθεί σε διάφορα topics στο forum, υπομονή και ψάξιμο για τις απαντήσεις.
Πολύ σύντομα :
το 1600 είναι πιό 'καθαρόαιμο' λόγω άλλων σχέσεων στο κιβώτιο
το 1700 είναι πιό μαλακό στον δρόμο και νομίζω με μικρότερη κατανάλωση (υπάρχει μονού και πολλαπλού ψεκασμού).
Το υδραυλικό τιμόνι δεν είναι απαραίτητο αλλά όπως καταλαβαίνεις βοηθάει.
Δεν έχω ακούσει για ραγισμένα καπάκια - ούτε να καίει λάδια υπό νορμάλ συνθήκες.
Τα ηλεκτρικά προβλήματα (κυρίως με αναίτιο άναμμα του check engine - απ΄ό,τι έχω διαβάσει σε ανάλογα posts - εγώ δεν είχα ποτέ) αντιμετωπίζονται αν προκύψουν με άλλαγμα του δυναμό και επανέλεγχο του εγκεφάλου και αισθητήρων (κατά την διάρκεια της εγγύησης εί δυνατόν).

Περισσότερο θα σε βοηθήσουν οι πιό παλιοί - όσα προβλήματα βγαίνουν συζητιούνται.

Από την περιοχή σου είναι ο firelord - παλιότερα κάτοχος niva και πιστεύω τα posts του θα σε κατατοπίσουν για συνεργελια κτλ.

Υ.Γ. : ακριβώς για τον ίδιο λόγο με σένα πήρα το niva κι εγώ (μόνο που δεν είναι εξοχικό), και μετά αρχίσαμε με λάστιχα, αναρτήσεις, εργάτες και πάει λέγοντας.
Άμα αρχίσεις ....
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό anapofasistos » 27 Σεπ 2005, 12:40

Εντάξει θα προσπαθήσω με τα Ελληνικά, έχετε δίκιο! Συγχωρέστε τα λαθάκια μου όμως. Όντως διάβασα αρκετές δημοσιεύσεις σας εδώ και πληροφορήθηκα αρκετά για το Νίβα, εξ' ου και το "μπράβο" που το αξίζετε. Δεν με απασχολούν οι μετατροπές και βελτιώσεις γιατί για πολλά χρόνια (όταν είχα ελεύθερο χρόνο) ήμουν κάτοχος κλασσικών αγγλικών αυτοκινήτων (Austin Healey, MG, Wolseley) τα οποία επισκεύαζα μόνος μου και με περηφάνια περνούσα από το ΚΤΕΟ παρακαλώντας τους να με κόψουν σε ό,τι εύρισκαν παράταιρο ή λάθος. Ήταν μια άλλη εποχή όμως και ένα μοναχικό hobby που πέρασε και έχω καταλάβει ότι προτιμώ τις μικρές εξορμήσεις στη φύση, ξεκινώντας από το δυσπρόσιτο (το χειμώνα) καλύβι που έχτισε ο πατέρας μου. Η βασική ερώτησή μου είναι η εξής: Εάν αγοράσω ένα καινούργιο Νίβα στα 13.500 ευρώ (μοντέλο 25Υ) θα χρειάζεται συχνά να (ξανα-) φορέσω τη φόρμα εργασίας, να γυαλίσω πάλι τα εργαλεία μου, να ψάξω να βρώ Εγχειρίδια Συντήρησης (Workshop Manuals) και να ξαπλώνω από κάτω για να κάνω επισκευές επειδή το Νίβα είναι εκ κατασκευής "ευαίσθητο" σε κάποιους τομείς; Προφανώς δεν με ενδιαφέρει να το "σπάω" αλλά ούτε και θέλω να αλλάξω ένα σωρό πράγματα ώστε να εξασφαλίσω την εκδρομή και του επόμενου Σαββατοκύριακου, τα πέρασα αυτά, δεν τα θέλω. Είναι λοιπόν αξιόπιστο για "φυσιολογική" χρήση;
Άβαταρ μέλους
anapofasistos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 27 Σεπ 2005, 11:55
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 27 Σεπ 2005, 13:03

Βασικά, το Niva παρουσιάζει (ειδικά τον πρώτο καιρό) μικροπροβληματάκια τα οποία μπορεί να είναι λίγο (έως πολύ, εξαρτάται από τον ιδιοκτήτη) εκνευριστικά αλλά πολύ σπάνια θα σε αφήσει. Αφού ξεπεράσεις αυτό το στάδιο θα δεις οτι πρόκειται για ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο που θα σε πάει παντού, με τη βασική προϋπόθεση να μην αρχίσεις τις πατέντες με ψηλώματα, αναρτήσεις κλπ. Σ' αυτή την περίπτωση πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να βάλεις τη φόρμα εργασίας και να ασχολείσαι πιο τακτικά μαζί του :wink: :wink:
Πάντως σε κάθε περίπτωση πρόκειται για ένα καθαρόμαιμο και τίμιο όχημα εκτός δρόμου με πολύ μεγάλες δυνατότητες, απλά πρέπει να συμβιβαστείς με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό mato » 27 Σεπ 2005, 13:09

Από την δικιά μου εμπειρία, απολύτως - μόνο που εγώ το πήρα μεταχειρισμένο κι ίσως δεν είμαι ο κατάλληλος να απαντήσω. Πάντως ό,τι χρειάστηκε πλέον των προγραμματισμένων service προέκυψε από δικιά μου "πρωτοβουλία" (@λ#κία).
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό TSARKOS » 27 Σεπ 2005, 13:16

ΣΑΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΥΟ ΝΙΒΑ ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.ΠΑΡΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΡΟΛΟΙ.ΤΟ ΝΙΒΑ ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 23000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΣΤΑ 5000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΑΡΤΟ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ
Άβαταρ μέλους
TSARKOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 23:34
Τοποθεσία: ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΦΘΟΙΩΤΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό iceberg » 27 Σεπ 2005, 15:37

Και εγώ φίλε αναποφάσιστε έχω το escape εδώ και 2 μήνες. Εχω κάνει 2200 χλμ μόνο, (την περασμένη εβδομάδα έκανα το πρώτο service) και είμαι απόλυτα ικανοποιμένος.
Τις πρώτες μέρες είχα πρόβλημα με την αντλία βενζίνης οπου στην αντιπροσωπεία ιδιάιτερα πρόθυμα, μου άλλαξαν για σιγουριά και οτι περιφεριακό είχε σχέση με την τροφοδοσία. (Εγκέφαλο, immobilizer) Μάλιστα για να διαγνώσουν το πρόβλημα που παρουσιαζόταν μόνο μετά απο μεγάλη διαδρομή έκαναν δοκιμή 110 χλμ όταν το παρέλαβαν, πράγμα που εκτίμησα ιδιέταιρα.
Πέρα απο αυτά δέν έχω παρατηρήσει προβλήματα ιδιαίτερου θορύβου και τριγμών που ψάχνοντας τα posts θα δείς ότι παρουσιαζονταν έντονα σε παλιότερες εκδόσεις.
Γενικά το χαρακτηρίζω ένα ιδιαίτερα ευκολοοδήγητο αυτοκίνητο, ή σύζηγος μου το χρησιμοποιεί καθημερινά και θεωρεί το starlet φορτηγό μπροστά του, που μου έχει αποδείξει οτι κρύβει απίστευτη δύναμη όταν τη χρειαστείς.
Αυτά και σε συνδυασμό με την διάθεση που δείχνει η αντιπροσωπεία με κάνουν να σου προτείνω 100% το καινούργιο.
Άβαταρ μέλους
iceberg
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2005, 12:01
Τοποθεσία: Περιστέρι Αττική

Δημοσίευσηαπό pilion101 » 27 Σεπ 2005, 16:34

EΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΒΟΛΟ ΠΑΡΕ ΜΕ ΤΗΛ.6973206406
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Άβαταρ μέλους
pilion101
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Μάιος 2005, 21:59
Τοποθεσία: Bolos

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Σεπ 2005, 10:54

το όμοιο 6974 879704

άντε Στέργιο να βοηθήσουμε το παλληκάρι

Α και βάλε επιτέλους στην υπογραφή σου το A-TEAM!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 28 Σεπ 2005, 11:11

Βλέπω με χαρά οτι η ομάδα Α κάνει καλή δουλειά, μπράβο παιδιά συνεχίστε έτσι... :D :D :D :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Σεπ 2005, 13:26

ευχαριστούμε....ευχαριστούμε....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό anapofasistos » 29 Σεπ 2005, 10:22

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια και τα κινητά τηλέφωνα των ντόπιων παλληκαριών, 8α επικοινωνήσω μαζί τους σύντομα. Εντωμεταξύ ρώτησα και κανα δυο "μαστόρια" που "φτιάχνουνε" Νίβα και μου είπαν ότι τελικά το πιο ευπαθές σημείο πρέπει να είναι το κιβώτιο ταχυτήτων στο οποίο αργά ή γρήγορα θα σπάσουν τα roullements (bearings) τα οποία με 600 ευρώ αντικαθίστανται με γερμανικά ή σουηδικά και μετά είναι "αθάνατα"....

Αυτά τα εγχειρίδια επισκευών (workshop manuals) που βόσκουν στο ebay
Άβαταρ μέλους
anapofasistos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 27 Σεπ 2005, 11:55
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες