Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NIVA 4x2 από Ισπανία?

NIVA 4x2 από Ισπανία?

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Σεπ 2005, 09:12

Μέλος της Ομάδας Α μου γνωστοποίησε σήμερα

ΑΥΤΟ>>>

http://www.promolada.com/

δεν περιέχει πολλά πράγματα το site αλλά για δείτε το ωρέ συντρόφια!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 26 Σεπ 2005, 10:20

Το κάνουν και εδώ αλλά δεν συνίσταται σύντροφε...
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Σεπ 2005, 10:28

και γιατί τούτο, ω συντόμως περεστροϊκοποιημένε γκλαστνοστικέ σύντροφε?

ΥΓ βρήκα σε τοπική μάντρα Jimny του 2002 με 9Κ, κλειστό, μαύρο...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

γιατι οχι?

Δημοσίευσηαπό pilion101 » 26 Σεπ 2005, 20:23

Metalaxe έγραψε:Το κάνουν και εδώ αλλά δεν συνίσταται σύντροφε...
η φιλοσοφια του ειναι τοσο απλη που δεν νομιςω να υπαρχει κανενα μηχανικο προβλημα.Απλως απομονωνει τον μποστινο αξονα και αλλαςει μοχλικο στο αργο_γρηγορο.αν μπορεις παρε τηλ.αν ξερεις κατι 6973206406
Άβαταρ μέλους
pilion101
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 02 Μάιος 2005, 21:59
Τοποθεσία: Bolos

γιατι οχι?

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 27 Σεπ 2005, 11:42

Ναι αλλα χρειαζομαστε και χειροκινητες πλημνες μπροστα και αλλους αξονες γιατι ο πισω
(για το μπροστα διαφορικο δε λεμε τιποτα ολοι ξερουν την "αντοχη"του) δεν αντεχει πολλα-πολλα απο σπιναρισματα και παντιλικια.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Re: γιατι οχι?

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 27 Σεπ 2005, 11:44

strofimios1 έγραψε:Ναι αλλα χρειαζομαστε και χειροκινητες πλημνες μπροστα και αλλους αξονες γιατι ο πισω
(για το μπροστα διαφορικο δε λεμε τιποτα ολοι ξερουν την "αντοχη"του) δεν αντεχει πολλα-πολλα απο σπιναρισματα και παντιλικια.

Χειροκίνητες πλήμνες δε χρειάζονται, απλά μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Athos » 27 Σεπ 2005, 11:51

Χμμ, αυτό το εξάρτημα στο κουτί που δείχνει, τι είναι ;
Αν είναι ημιαξόνιο με πλήμνη θάπρεπε να δείχνει δύο..
Μπορεί πάλι να είναι πλήμνη που παρεμβάλεται και απομονώνει τον μπροστινό άξονα..
Όμως το Νίβα έχει κεντρικό διαφορικό. Άρα για πισωκίνητο θα πρέπει να απομονώνονται με πλήμνες ΚΑΙ ο άξονας ΚΑΙ οι τροχοί.
Αλλιώς το σύστημα ημιαξόνια-μπροστινο διαφορικό-άξονας θα εξακολουθούν να περιστρέφονται οπότε ούτε οικονομία καυσίμου έχουμε ούτε τίποτα.. άσε και τον κίνδυνο του πίσω διαφορικού-ημιαξονίων από το επιπλέον ζόρι που θα δέχονται..
Άρα αυτό που πουλάνε εδώ μάλλον τρίχες κατσαρές.. Κάνω λάθος κάπου ;;
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό xristost » 27 Σεπ 2005, 20:58

Πουθενα δεν κανει λαθος συτροφε. Ολα ειναι για να στα παρουν.Και μετα μην τον ειδατε.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό kursk » 28 Σεπ 2005, 01:29

Προσωπικα φοβάμαι και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μετα από μια τετοια μετατροπή. Δεν ξερω πως θα πηγαίνει από κρατήματα . Το αμαξι είναι σχεδιασμένο για τετρακίνηση και όχι για κίνηση πίσω μονο .Ισως να είμαι υπερβολικός αλλα.....
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό michailbm » 28 Σεπ 2005, 08:39

Το αμαξι είναι σχεδιασμένο για τετρακίνηση και όχι για κίνηση πίσω μονο

Λάθος , το αμάξι είναι από πλευράς αναρτήσεων και πλατφόρμας ακριβώς το ίδιο με το Fiat 124 και η τετρακινηση προστέθηκε εκ των υστέρων στο συγκεκριμένο αυτοφερόμενο πλαίσιο, άρα δεν έχει πρόβλημα αυτή η ανάρτηση να δουλέψει με μόνο πίσω κίνηση!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 28 Σεπ 2005, 10:34

Εν μέρει έχεις δίκιο, είναι το 124. Εχει όμως άλλο υψος και άλλο κεντρο βάρους. Οπως γνωρίζω το αυτοκίνητο, η ιδέα της πίσω μόνο κίνησης θα με φόβηζε.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό xristost » 28 Σεπ 2005, 18:24

Συτροφο!!! Με μονο πισω κηνηση γινεται επικινδυνο ετσι απλαα!!! Ασε που κοβει υμιαξονια για πλακα!!
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες