Οι ως ανω συντροφοι τα ειπαν πολυ σωστα. Θελω μονο να ξανατονισω την αυξημενη ασφαλεια του ΝΗΒΑ σε μεγαλες ταχυτητητες λογω μονιμης τετρακινησης σε σχεση με ολα αυτα τα πισωκουνητα οποια η τετρακινηση μπαινει μονο εκτος δρομου. Το ΝΗΒΑ επισης εχει πολυ καλο κρατημα στις στροφες για τον ιδιο λογο.
Ο θορυβος ειναι δυνατος αλλα βελτιωνεται με τοποθετηση ηχομονωσης. Μολις γυρισα απο ταξειδι 300 χλμ στην εθνικη με 120 χλμ/ωρα ανετοτατα. Στις ανηφορες για να διατηρησω ταχυτητα η να προσπερασω κατεβαζα απο 5η 4η ή και 3η. Κανενα προβλημα. (Εχω το παλιοτερο μονου ψεκασμου, το νεο πολλαπλου παει πιο γρηγορα). Αν θες να τρεχεις με 140-150 συνεχεια στην εθνικη τοτε δε θελεις ΝΗΒΑ αλλα ΒΜW και καλη ασφαλεια ζωης.
Δε λεω ειμαι και λιγο βαρεμενος με το ΝΗΒΑ και μου αρεσει ο θορυβος του αλλα θα το παθεις και συ.
Το αλλο ειναι οτι μερικα τρεμουν γυρω στα 100 χλμ/ωρα. Αυτο ειναι πολυ εκνευριστικο αλλα διορθωνεται με 80 ευρά με ζυγοσταθμιση αξονων μεταδοσης, βλεπε και σχετικο θεμα:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-932.html
Παρ΄το μεγαλε και θα κολλησεις την αρωστια και συ.
Πρεπει επιτελους να το πουμε σ;αυτο το φορουμ:
ΤΟ ΝΗΒΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Και πριν πει σαχλαμαρα κανενας κομπλεξοεγκαθετος να πουμε οτι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Τελειωσε.