Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αμμαν σασμαν

Δημοσίευσηαπό salagata » 08 Ιουν 2005, 13:15

O μάστοράς μου λέει ότι η 5 στα νιβα είναι πολύ μακριά (σχεδόν overdrive). επίσης προσθεσαν τα γρανάζια της 5ης στο 4άρι κιβώτιο χωρίς να γίνει επανασχεδίαση για λογους κόστους. έχει μακρύνει ένας κεντρικός άξονας μέσα στο σαζμάν (για να μπεί η 5η) ο οποίος πάλεται περισσότερο από ότι είχε υπολογιστέι στην αρχή (με το 4αρι που δεν χάλαγε ποτέ) και τρώει τα ρουλεμάν στήριξης πάνω στο καβούκι. Επιπρόσθετα τα γρανάζια της 5ης δεν λιπαίνονται όσο τα άλλα γρανάζια γιατί είναι τοποθετημένα σε λάθος σημείο όσον αφορά την λίπανση (το καβούκι δεν σχεδάστηκε για 5 ταχύτητες). Οι λύσεις είναι οι εξής:
α) καλή λίπανση και κυρίως συχνός έλεγχος σταθμης ώστε να ξεχυλίζει η βαλβολίνη, και συχνές αλλαγές.
β) μέ το να μην πέφτει κανείς κάτω από τα 80 χλμ με 5η περιορίζεις το ζόρι και τους κραδασμούς πάνω στην μετάδοση και στο σαζμάν με ευλογα αποτελέσματα.
γ) όταν κάνεις επισκευή σαζμάν (που θα κάνεις) να βάλεις ρουλεμάν skf ή άλλα ποιοτικά. Αυτό θα βοηθήσει λίγο την κατάσταση.

αυτά μου είπανε αυτά σας λέω.

έχω επισκευάσει σαζμάν στα 14000 χλμ και τώρα στα 72000 το ακούω και δεν μου αρέσει, άρα ετοιμάζομαι για επισκευή.
salagata
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 13:30

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 09 Ιουν 2005, 15:50

γεια σας Συντροφοι!

έπειτα απο το service των 30.000, όπου μεταξύ άλλων γρασσαρίστηκαν οι σταυροι στους άξονες και αλλάχτηκαν οι βαλβολίνες, ο θόρυβος μετριάστηκε σχετικά, χωρίς όμως να μειωθεί στα παλιότερα επίπεδα και
σκεφτομαι μήπως χρειάζονται ευθυγράμμιση οι άξονες... :roll:
υπάρχει και παλαιότερο post - το οποίο θα δω ευθύς αμέσως..
:wink:

πάντως, χτύπα ξύλο, το σαζμάν μου μια χαρά τα έχει καταφέρει με υπέρμετρη χρήση της 5ης (κρίνοντας απο τα λεγόμενά σας).
:oops:
Αλλαγή οδηγησης όσον αφορά την 5η λοιπόν. :wink:

καλες βόλτες!
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 09 Ιουν 2005, 16:10

παλαιότερο post σχετικά με σαζμαν:

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1509.html
"All that is gold does not glitter; not all those that wander are lost." -- J.R.R. Tolkien
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό niva13 » 10 Ιουν 2005, 17:12

ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΣΤΟ ΝΙVA ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ MERCEDESΑΠΟ ΘΕΜΑ ΗΡΕΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΒΙΕΔΑΚΙΑ
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό akiste » 11 Ιουν 2005, 23:40

φιλοι γεια χαρα το παλιο μου νιβα 90 μοντ με 5αρι δεν εχει βγαλει προβλημα στο σασμαν και εχει 120000 χλμ μισα μισα χωμα ασφαλτο ,ενος φιλου με 93 μοντ του πεταγε την 5η και το ελυσε αυτο ειχε κανει περιπου 40000 σε ασφαλτο . Με τα 1700 τι γινεται οταν λετε προβλημα στο σαζμαν ,ακινητοποιητε τελειως η δεν μπορεις να δουλευεις την 5η. Τα καινουρια που δεν εχουν προβλημα απο ποια μοντελα και μετα ? Τελικα το νιβα εχει φτιαχτει μονο για χωμα που δεν μπορεις να βαλεις 5η!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
akiste
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 12 Φεβ 2005, 01:11
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 24 Ιουν 2005, 20:09

Σημερα ο ιος χτυπησε και το δικο μου(ευτυχως εχω εγγυηση).
Εχω μολις 27000 χλμ τα περισσοτερα χωμα.
Ενταξει τωρα εχω εγγυηση εαν ομως το ξανακανει οταν θα εχει τελειωσει(η εγγυηση) τι κανουμε;
Αφηστε που και οι διαφοροι αισθητηρες "χαλανε" συνεχεια.
Για το daihatsu rocky τη γνωμη εχετε;
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες

cron