Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

αμμαν σασμαν

αμμαν σασμαν

Δημοσίευσηαπό ziko » 30 Μάιος 2005, 20:08

Γεια σας συντροφοι
ειμαι κατοχος απο το 2001 ενος NIVA του 98
το αυτοκινητο το πηρα με 91000χλμ και σημερα εχει 157000χλμ
χθες μου εβγαλε για τριτη φορα μεσα σε δυο χρονια προβλημα στο σασμαν
η δευτερη φορα ηταν πριν εξι μηνες
τωρα μαλιστα μου ειπαν οτι δεν υπαρχουν και ανταλακτικα και πιθανως
θα παμε για καινουριο με το αναλογο κοστος
δε ξερω τι να κανω πλεον
ξερει τουλαχιστον κανεις αν τα καινουρια σασμαν ειναι πιο αξιοπιστα;
μηπως πρεπει να ξεφορτωθω το αυτοκινητο πριν μου βγει το LADA MERCEDES;
η δευτερη επισκευη καθως και τα μετεπειτα servis εγιναν στη LADA HELLAS στη Θεσ/νικη,απο την οποια μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος
αν εχει κανεις καποια γνωμη ή συμβουλη ειναι ευπροσδεκτη
ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας
Άβαταρ μέλους
ziko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 00:22

Δημοσίευσηαπό xristost » 30 Μάιος 2005, 21:05

Συτροφε κανε τον κοπο και τηλ. στη λαντα στην Αθηνα.Πες τους το προβλημα και θα σου βρουν λυση. :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό niva13 » 30 Μάιος 2005, 21:07

ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό teroulas » 31 Μάιος 2005, 08:11

Χωρίς παρεξήγηση μήπως του φαίρεσαι άσχημα ?
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό makisdelphi » 31 Μάιος 2005, 23:22

ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΟΝΑ ΤΟ ΝΙΒΑ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΙΜΑ ΕΓΩ ΑΝΑ 50000ΧΙΛ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣΜΑΝ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΩΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΟΝ Μ@Λ@Κ-Α ΤΟΥ ΜΑΣΤΩΡΑ :evil: :?: ΑΛΛΑ ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ 8)
makisdelphi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 00:25
Τοποθεσία: delphi fwkidas

Δημοσίευσηαπό gtsit » 01 Ιουν 2005, 11:47

makisdelphi έγραψε:ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΟΝΑ ΤΟ ΝΙΒΑ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΙΜΑ ΕΓΩ ΑΝΑ 50000ΧΙΛ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣΜΑΝ. ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΡΕΙΣ ΦΩΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΟΝ Μ@Λ@Κ-Α ΤΟΥ ΜΑΣΤΩΡΑ :evil: :?: ΑΛΛΑ ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ 8)


Νομίζω ότι υπερβάλλεις λίγο σύντροφε. Με το νέο σασμάν έχει λυθεί το πρόβλημα.
Και κάτι ακόμη. Βαλβολίνες κάθε πότε αλλάζετε??? Βάζετε υψηλής ποιότητας??? Συνθετικές???

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: αμμαν σασμαν

Δημοσίευσηαπό tazmania » 02 Ιουν 2005, 22:05

ziko έγραψε:Γεια σας συντροφοι
ειμαι κατοχος απο το 2001 ενος NIVA του 98
το αυτοκινητο το πηρα με 91000χλμ και σημερα εχει 157000χλμ
χθες μου εβγαλε για τριτη φορα μεσα σε δυο χρονια προβλημα στο σασμαν
η δευτερη φορα ηταν πριν εξι μηνες
τωρα μαλιστα μου ειπαν οτι δεν υπαρχουν και ανταλακτικα και πιθανως
θα παμε για καινουριο με το αναλογο κοστος
δε ξερω τι να κανω πλεον
ξερει τουλαχιστον κανεις αν τα καινουρια σασμαν ειναι πιο αξιοπιστα;
μηπως πρεπει να ξεφορτωθω το αυτοκινητο πριν μου βγει το LADA MERCEDES;
η δευτερη επισκευη καθως και τα μετεπειτα servis εγιναν στη LADA HELLAS στη Θεσ/νικη,απο την οποια μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος
αν εχει κανεις καποια γνωμη ή συμβουλη ειναι ευπροσδεκτη
ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας


Πιθανότατα αυτό που δεν έχουν είναι γρανάζι 5ης και γι' αυτό σου λένε να πας σε καινούργιο. Επιβεβαίωσε ότι αυτό είναι και πάρε τον Κωνσταντόπουλο, 99% έχει, 210 5722965.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

το ιδιο

Δημοσίευσηαπό gatsinik » 05 Ιουν 2005, 00:48

Γεια σας
Νίκος από Θεσσαλονίκη .Πριν από τρία χρόνια αγόρασα ένα καινούργιο μελιτζανι , μέχρι τώρα έχω διανύσει 60,000 χλμ . Τα χιλιόμετρα αυτά έγιναν αποκλειστικά σε άσφαλτο με μικρές διαδρομές σε χώμα , έχω κάνει μεγάλα ταξίδια χωρίς ιδιαιτέρα προβλήματα. Πέρυσι το καλοκαίρι ξεκίνησα να πάω στο Τσιριγο αλλά οι διακοπές μου τελείωσαν άδοξα με πρόβλημα στο σαζμα στην 5η συγκεκριμένα .
Έτσι στην επιστροφή χρησιμοποίησα το πολυσέλιδο βιβλίο του για τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ από Σπαρτή – Θεσσαλονίκη.
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι ο τόσο πολύς θόρυβος που ακούγεται συνεχια από όλο το σύνολο κάποια σιδερά θα τρωει.
Αυτό που με ανησυχεί ποιο πολύ και με κάνει να μην αφήνω τη γυναίκα μου να το οδηγεί είναι ότι αλλού στρίβεις και αλλού πάει και μετά από αλλαγή ελαστικών Bridgestone 613 175/16 και εθυγραμηση
Άβαταρ μέλους
gatsinik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 23 Απρ 2005, 23:28
Τοποθεσία: Θεσ/νικη

Δημοσίευσηαπό xristost » 05 Ιουν 2005, 15:38

Συτροφε γεια σου! Εχεις κανει 60.000 κ.μ. με τον μπολσεβικο σου?Αυτο που λες με τον θορηβο ειναι απο το συνολο μεταδοσης(κεντρικο διαφορικο,αξονες.)δεν τρωγεται κατι!!! Ολα το εχουν.Τωρα οσο για το οτι αλαξε ο τροπος που στριβει! Αλαξες ποως ειπες τα ελαστηκα σου.Καλο θα ηταν να κανεις εναν ελενχο στο τιμονι σου(μαζεψε τα μποσηκα του τιμονιου, ελενξε τα ακρομπαρα και τα εξι,ελενξε το παρατιμονο και αλαξετα αν θελουν)Το κοστος τους ειναι 150-200ε ολα αυτα που σου λεω! :shock: Ξανακανε ευθηγραμηση μπορει ο ταχνηκος να μην στην πετηχε. :roll:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 05 Ιουν 2005, 16:01

xristost έγραψε:Συτροφε γεια σου! Εχεις κανει 60.000 κ.μ. με τον μπολσεβικο σου?Αυτο που λες με τον θορηβο ειναι απο το συνολο μεταδοσης(κεντρικο διαφορικο,αξονες.)δεν τρωγεται κατι!!! Ολα το εχουν.Τωρα οσο για το οτι αλαξε ο τροπος που στριβει! Αλαξες ποως ειπες τα ελαστηκα σου.Καλο θα ηταν να κανεις εναν ελενχο στο τιμονι σου(μαζεψε τα μποσηκα του τιμονιου, ελενξε τα ακρομπαρα και τα εξι,ελενξε το παρατιμονο και αλαξετα αν θελουν)Το κοστος τους ειναι 150-200ε ολα αυτα που σου λεω! :shock: Ξανακανε ευθηγραμηση μπορει ο ταχνηκος να μην στην πετηχε. :roll:


Καλά λέει ο xristist, έλεγξε το μπροστινό σύστημα. Σίγουρα έχεις κάποιο πρόβλημα. Εκτός κι εάν έχεις εμπειρία από άλλο τουτου και δεν μπορείς να συνηθίσεις πως στρίβει το Niva.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: το ιδιο

Δημοσίευσηαπό ziko » 05 Ιουν 2005, 22:46

gatsinik έγραψε:Γεια σας
Νίκος από Θεσσαλονίκη .Πριν από τρία χρόνια αγόρασα ένα καινούργιο μελιτζανι , μέχρι τώρα έχω διανύσει 60,000 χλμ . Τα χιλιόμετρα αυτά έγιναν αποκλειστικά σε άσφαλτο με μικρές διαδρομές σε χώμα , έχω κάνει μεγάλα ταξίδια χωρίς ιδιαιτέρα προβλήματα. Πέρυσι το καλοκαίρι ξεκίνησα να πάω στο Τσιριγο αλλά οι διακοπές μου τελείωσαν άδοξα με πρόβλημα στο σαζμα στην 5η συγκεκριμένα .
Έτσι στην επιστροφή χρησιμοποίησα το πολυσέλιδο βιβλίο του για τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ από Σπαρτή – Θεσσαλονίκη.
Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι ο τόσο πολύς θόρυβος που ακούγεται συνεχια από όλο το σύνολο κάποια σιδερά θα τρωει.
Αυτό που με ανησυχεί ποιο πολύ και με κάνει να μην αφήνω τη γυναίκα μου να το οδηγεί είναι ότι αλλού στρίβεις και αλλού πάει και μετά από αλλαγή ελαστικών Bridgestone 613 175/16 και εθυγραμηση



δε ξερω αν εχει σημασια,αλλα τα Bridzestone 613 ειναι σκληρα επαγγελματικα λαστιχα με πολλα λινα και δυνατοτητα 1,5tφορτιου
που ισως σημαινει κακη οδικη συμπεριφορα στα ελαφρια δικα μας
αυτοκινητα
Άβαταρ μέλους
ziko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 08 Μαρ 2005, 00:22

Re: το ιδιο

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 06 Ιουν 2005, 17:32

Όντως τα Duravis 613 steel είναι καθαρά επαγγελματικό λάστιχο για pick-up & van φτιαγμένο για φορτίο και για πιέσεις στις οποίες τα δικά μας λάστιχα κλατάρουν (45 με 50 λίμπρες).
έτσι εξηγείται και η "παρτσακλή" συμπεριφορά. Στο κεφάλι του λαστιχά γρήγορα...
http://www.bridgestone-eu.com/bfe/v/ind ... 000472RCRD
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Re: το ιδιο

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 06 Ιουν 2005, 23:16

Νίκος από Θεσσαλονίκη .Πριν από τρία χρόνια αγόρασα ένα καινούργιο μελιτζανι , μέχρι τώρα έχω διανύσει 60,000 χλμ . Τα χιλιόμετρα αυτά έγιναν αποκλειστικά σε άσφαλτο με μικρές διαδρομές σε χώμα

αλλού στρίβεις και αλλού πάει και μετά από αλλαγή ελαστικών Bridgestone 613 175/16 και εθυγραμηση


καλησπερα κι απο εδω !!

συντροφε gatsinik, μηπως ησουν στη Λιμνη Πλαστηρα στις 23/5 (Δευτέρα μεσημερακι)? Περαστικος απο εκει - σταση για καφε διπλα στη λιμνη, ειδα ενα μελιτζανι Niva με light truck 175/80-16 Bridgestone... εσυ ησουν?

πρεπει να ηταν ενδιαφερον θέαμα, να κατεβω απο το αυτοκινητο κι αντι να παω να δω τη λιμνη, να παω πρωτα στο Νιva να δω τι λαστιχα φοραει... (αν και ολοι οι Νιvaδες πρωτα τα λαστιχα του συντροφου θα κοιταζαν και μετα τη λιμνη :D)

Παντως τσεκαρε το συστημα διευθυνσης σου και αλλαξε οπωσδηποτε λαστιχα. Αυτα που φορας μπορει να ειναι ΟΚ σε διασταση αλλα δεν κανουν για το αυτοκινητακι μας

σχετικα με τη φασαρια, και το δικο μου (30.000) εχει αρχισει να κανει πολλη φασαρια σε ταχυτητες πανω απο 80χμ. Σημερα ομως πηγαμε συνεργειο για το service οπότε αυριο μπορει να εχω περισσοτερες πληροφοριες σχετικα με το θορυβο. Η αληθεια ειναι οτι μετα τη τελευταια μας βολτα με Nibakioc και Vasilis, το Νιva μου αρχισε να κανει πιο πολυ θορυβο. Ελπιζω τα παιδια στην τοπικη αντιπροσωπια να το κανουν λιιιιγο πιο ησυχο. Υποπτευομαι κανα ρουλεμαν σε σταυρους / στεγνοί απο γρασο ή τιποτα σχετικο με το πισω διαφορικο... Αυριο τετοια ωρα θα ξερω.

ziko, sorry, ευτυχως το γραναζι της 5ης μου δεν εχει βγαλει προβλημα ακομα. ο Nibakioc μου ελεγε οτι στη συναντηση στη Βαρυμπομπη πριν κανα μηνα ειπώθηκε οτι χρηση της 5ης κατω απο τα 80χμ δεν ενδεικνυται γιατι προκαλει προωρη φθορα...
Καμια ιδεα επί τούτου? (πως - γιατι κλπ?)


καλες βολτες σε όλους!!
:D
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Re: το ιδιο

Δημοσίευσηαπό firelord » 07 Ιουν 2005, 13:04

πέμπτη βάζω μόνον σε ευθείες και κατηφόρες με ταχύτητα άνω των 110 (και σχεδόν ποτέ όταν φορά τα 80αρια προφιλ)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό salagata » 08 Ιουν 2005, 13:14

O μάστοράς μου λέει ότι η 5 στα νιβα είναι πολύ μακριά (σχεδόν overdrive). επίσης προσθεσαν τα γρανάζια της 5ης στο 4άρι κιβώτιο χωρίς να γίνει επανασχεδίαση για λογους κόστους. έχει μακρύνει ένας κεντρικός άξονας μέσα στο σαζμάν (για να μπεί η 5η) ο οποίος πάλεται περισσότερο από ότι είχε υπολογιστέι στην αρχή (με το 4αρι που δεν χάλαγε ποτέ) και τρώει τα ρουλεμάν στήριξης πάνω στο καβούκι. Επιπρόσθετα τα γρανάζια της 5ης δεν λιπαίνονται όσο τα άλλα γρανάζια γιατί είναι τοποθετημένα σε λάθος σημείο όσον αφορά την λίπανση (το καβούκι δεν σχεδάστηκε για 5 ταχύτητες). Οι λύσεις είναι οι εξής:
α) καλή λίπανση και κυρίως συχνός έλεγχος σταθμης ώστε να ξεχυλίζει η βαλβολίνη, και συχνές αλλαγές.
β) μέ το να μην πέφτει κανείς κάτω από τα 80 χλμ με 5η περιορίζεις το ζόρι και τους κραδασμούς πάνω στην μετάδοση και στο σαζμάν με ευλογα αποτελέσματα.
γ) όταν κάνεις επισκευή σαζμάν (που θα κάνεις) να βάλεις ρουλεμάν skf ή άλλα ποιοτικά. Αυτό θα βοηθήσει λίγο την κατάσταση.

αυτά μου είπανε αυτά σας λέω.

έχω επισκευάσει σαζμάν στα 14000 χλμ και τώρα στα 72000 το ακούω και δεν μου αρέσει, άρα ετοιμάζομαι για επισκευή.
salagata
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 29 Δεκ 2004, 13:30

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες