Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Rate Ελατηρίων Niva

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Μάιος 2005, 11:56

Ελαβα σήμερα την απάντηση της Old Man EMU για τα ελατήρια που φοράω.

Dear Dimitris ,

Thank you for your enquiry. OME791 coil spring has a spring rate of 410 lbf/in or 72N/mm and OME792 has a spring rate of 150 lbf/in or 27N/mm. I hope that this information is sufficient for your enquiry. If you require any further information regarding ARB products, please do not hesitate to reply e-mail.


Για τα μπροστινά ελατήρια αναφέρει rate 410lbf/inch, τό οποίο είναι πολύ κοντά στα 416,5 που είχα υπολογίσει.

Με το ιδιο υπολογισμό, για τα πίσω ελατήρια έχουμε
Ασυμπίεστο Μήκος : 434mm
Συμπιεσμένο μήκος με εφαρμογή δύναμης 3432Ν : 278mm

Βλέπουμε λοιπόν ότι το ελατήριο συμπιέζεται 156mm με την εφαρμογή δύναμης 3.432Ν, ήτοι 22Ν / mm

Ας το μετατρέψουμε τώρα σε lbs/inch
22Ν/mm * 5.714 = 125,7 lb/in

Δηλαδή το ελάχιστο rate των πίσω ελατηρίων πρέπει (θεωρητικά) να υπερβαίνει τις 125,7 lb/in . Φυσικά αναφέρομαι σε ελατήριο ίδιου μήκος με το stock.

H Old Man αναφέρει για τα πίσω ελατήρια 150 lbf/in.

Σύμφωνα λοιπόν με τους υπολογισμούς μου (και αν οι υποθέσεις μου είναι σωστές) , τα μπροστινά ελατήρια της Old Man είναι σχεδόν ιδιο rate με το Niva.

Αυτό εξηγεί γιατί δεν σηκώθηκε το niva καθόλου με την τοποθετησή τους (οπως έχω γράψει σε παλιότερο ποστ "Ψηλωμα Niva").

Τα πίσω ελατήρια της Old Man είναι πιο σκληρά απο του Niva , και αυτό εξηγει πιθανόν γιατί σηκώθηκε το Niva περίπου 2 cm με την τοποθετησή τους.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Μάιος 2005, 12:00

Ωραίος ο Δημήτρης :!: :!: :!: :!: :!:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό niva13 » 26 Μάιος 2005, 17:57

giagoulas έγραψε:Ελαβα σήμερα την απάντηση της Old Man EMU για τα ελατήρια που φοράω.

Dear Dimitris ,

Thank you for your enquiry. OME791 coil spring has a spring rate of 410 lbf/in or 72N/mm and OME792 has a spring rate of 150 lbf/in or 27N/mm. I hope that this information is sufficient for your enquiry. If you require any further information regarding ARB products, please do not hesitate to reply e-mail.


Για τα μπροστινά ελατήρια αναφέρει rate 410lbf/inch, τό οποίο είναι πολύ κοντά στα 416,5 που είχα υπολογίσει.

Με το ιδιο υπολογισμό, για τα πίσω ελατήρια έχουμε
Ασυμπίεστο Μήκος : 434mm
Συμπιεσμένο μήκος με εφαρμογή δύναμης 3432Ν : 278mm

Βλέπουμε λοιπόν ότι το ελατήριο συμπιέζεται 156mm με την εφαρμογή δύναμης 3.432Ν, ήτοι 22Ν / mm

Ας το μετατρέψουμε τώρα σε lbs/inch
22Ν/mm * 5.714 = 125,7 lb/in

Δηλαδή το ελάχιστο rate των πίσω ελατηρίων πρέπει (θεωρητικά) να υπερβαίνει τις 125,7 lb/in . Φυσικά αναφέρομαι σε ελατήριο ίδιου μήκος με το stock.

H Old Man αναφέρει για τα πίσω ελατήρια 150 lbf/in.

Σύμφωνα λοιπόν με τους υπολογισμούς μου (και αν οι υποθέσεις μου είναι σωστές) , τα μπροστινά ελατήρια της Old Man είναι σχεδόν ιδιο rate με το Niva.

Αυτό εξηγεί γιατί δεν σηκώθηκε το niva καθόλου με την τοποθετησή τους (οπως έχω γράψει σε παλιότερο ποστ "Ψηλωμα Niva").

Τα πίσω ελατήρια της Old Man είναι πιο σκληρά απο του Niva , και αυτό εξηγει πιθανόν γιατί σηκώθηκε το Niva περίπου 2 cm με την τοποθετησή τους.




ΩΡΑΙΟΣ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό TEONIVA » 27 Μάιος 2005, 08:59

ΑΦΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ GIAGOYLAS ΤΗΝ ΨΑΧΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ NIVA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΕΤΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΡΟΣΤΑ [ΨΑΛΙΔΙΑ] ΔΕΞΙΑ Κ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ
ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΝΕΝΑ NIVA ΔΕΝ EINAI ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΕΞΙΑ Κ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
[ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ] ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΑΝΕΙ 1,5CM ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΤΟ NIVA XANEI 1 CM . KAI ΕΤΣΙ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΜΠΡΙΖΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΟΥΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΥΓΕΙ Η ΑΠΟΡΙΑ KIA SEPHIA NISSAN PRIMERA ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥUGO ΕΝΟΣ ΦΙΛΟΥ ΟΤΙ ΜΕΤΡΑΣ ΔΕΞΙΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟ GIAGOYLA ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ
ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ NIVA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΤΟΥ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Ο ΛΗΣΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ Η ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ
Η ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ
Άβαταρ μέλους
TEONIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 11:57
Τοποθεσία: ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό teroulas » 27 Μάιος 2005, 11:40

Niva είναι σιγά μην αγχώνεσαι. Έχει να κάνει με την ψυχολογική-σωματική κατάσταση του ρώσου συντρόφου την ώρα του μονταρίσματος :lol:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 27 Μάιος 2005, 12:15

Ωπα παιδιά, με έχετε παρεξηγήση.

Δεν είμαι επ΄ουδενί ειδικός στα Νιβα, της αναρτήσεις κλπ κλπ.. Τη πλάκα μου κάνω.

Απλά έπειδή το συγκεκριμένο θέμα με έχει παιδεψει και το έχω πληρώσει, αποφάσισα να το εξυχνιάσω.

Πρέπει να ξέρεις ότι για το νιβα ισχυει αυτό που λέει ο ποιητης "Να ευχεσαι να είναι μακρινό το ταξίδι προς την Ιθακη, γεμάτο γνώσεις και εμπειρία".

Αν θες κοντινο ταξιδι, παρε γιαπωνέζο !!!!!

teroulas έγραψε:Niva είναι σιγά μην αγχώνεσαι. Έχει να κάνει με την ψυχολογική-σωματική κατάσταση του ρώσου συντρόφου την ώρα του μονταρίσματος :lol:


Και να συμπληρώσω, την ποσότητα βοτκας που έχει καταναλώσει. Νομίζω ότι τα αυτοκίνητα χειμερινής παραγωγής είναι ακόμα χειρότερα (μεγαλύτερη κατανάλωση βοτκας).

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟ GIAGOYLA ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ
ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ NIVA ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΤΟΥ


Αυτό δεν μπορούν να το κάνουν οι ρώσοι. Τι σε κάνει να πιστευεις ότι μπρορώ να το κάνω εγώ ? Ασε που αν καταφέρω και αυτό θα πουλήσω την πατεντα στους ρώσους. (Πλάκα Κάνω).

Στα σοβαρά τώρα, μόνο δύο λόγους μπορώ να σκευτώ
1. Κάθε εργαστάσιο βιομηχανικής παραγωγής έχει (θεωριτικά) το συστημα ποιότητας του που καθορίζει και τις ανοχές που θεωρεί αποδεκτές για τα υλικά, ακρίβεια εφαρμογής κλπ. Προφανώς των ρώσων πρέπει να είναι αρκετά "ανεκτικό".

2. Η ράβδος παναρ, έχει την τάση να τραβά τον αξονα πρός την πλευρά που είναι στερώμένη στο σασι , ανάλογα με το υψος του αυτοκινητου (κατάσταση ελατηρίων).

Τώρα που το είπες βεβαια, κάποια στιγμή θα μετρήσω και το δικό μου.

Επίσης δες το ποστ περί "προσωποποιημένων αυτοκινήτων"
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό TEONIVA » 27 Μάιος 2005, 12:59

ΦΙΛΕ ΓΙΑΓΚΟΥΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΠΟΣΤ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΟ ΑΝ ΤΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ 1 ΠΟΝΤΟ ΔΕΞΙΟΤΕΡΑ ΟΥΤΕ ΑΝ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΜΟΥ ΠΙΑΝΕΙ 2 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΙΟ ΚΑΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΑΣΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΨΑΛΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΕΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ ΣΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΡ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 2 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΛΟΓΟ ΠΟΛΥ ΨΥΛΟΜΑΤΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΚΡΥΝΕΙ

ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΣ

ΥΓ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑ ΔΕ ΕΙΧΑ ΠΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ

ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΚΑΙ ΣΟΥΡΩΜΕΝΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η ΙΑΠΩΝΕΣ ΜΟΝΟ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ
Ο ΛΗΣΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ Η ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ
Η ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ
Άβαταρ μέλους
TEONIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 11:57
Τοποθεσία: ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό teroulas » 27 Μάιος 2005, 14:30

TEONIVA έγραψε:ΥΓ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑ ΔΕ ΕΙΧΑ ΠΙΕΙ ΤΙΠΟΤΑ


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 27 Μάιος 2005, 19:04

Αγαπητοί σύντροφοι κάποτε θα πρέπει να αναφέρουμε και το αυτονόητο, ότι δηλαδή ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι μακράν το φθηνότερο της αγοράς δεν είναι δυνατόν να έχει την ίδια ποιότητα κατασκευής με ένα που έχει την διπλάσια τιμή. Θα υπολείπεται σε συναρμολόγηση, αξιοπιστία, σχεδιασμό επιδόσεις κτλ κτλ.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 27 Μάιος 2005, 20:32

blackchris έγραψε:Αγαπητοί σύντροφοι κάποτε θα πρέπει να αναφέρουμε και το αυτονόητο, ότι δηλαδή ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι μακράν το φθηνότερο της αγοράς δεν είναι δυνατόν να έχει την ίδια ποιότητα κατασκευής με ένα που έχει την διπλάσια τιμή. Θα υπολείπεται σε συναρμολόγηση, αξιοπιστία, σχεδιασμό επιδόσεις κτλ κτλ.

Αν και καθιστός, ορθώς εμίλησες :D :D :D :D :D :D :D
Συμφωνώ 100% και επαυξάνω :!: :!:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό makisdelphi » 27 Μάιος 2005, 22:29

Και εγω εφτιαξα τιν μπαναλ παναρ οπος λεγετε τελος παντων 2 ποντους πιο μακρια για να ερθει στα ισια του και απο οτι μου εχουν πει εχει θεμα και η ευθυγραμιση στο τουτου στα παντα α! και ειμουνα κοματια οταν το εκανα αυτο χα χα χα χα χα χα :P :D 8)
makisdelphi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 00:25
Τοποθεσία: delphi fwkidas

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες