Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

lada niva

lada niva

Δημοσίευσηαπό lada-niva » 15 Σεπ 2003, 22:00

καλησπέρα σας!!νεος στο χώρο & κανω μια έρευνα για αγορά 4χ4.προσανατολίζομαι στο niva λόγω οικονομικού.
αξίζει?? :) :)
Άβαταρ μέλους
lada-niva
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 23:20

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 16 Σεπ 2003, 09:57

Τα έχουμε ξαναπεί αλλά θα τα ξαναπούμε γιατί είμαστε φανατικοί Νιβάκηδες (εγώ δηλαδή).
Καταρχήν πρέπει να προσδιορίσεις τις ανάγκες σου (πέρα από το οικονομικό το οποίο δεν συζητείται, το Niva είναι το φθηνότερο 4χ4 που υπάρχει στην αγορά) και τις απαιτήσεις σου. Συνοπτικά:

α) Πολύ γερή κατασκευή με αυτοφερόμενο αμάξωμα και μεγάλη στρεπτική ακαμψία.
β) Απλή τεχνολογία χωρίς ανέσεις και μέτρια ποιότητα κατασκευής.
γ) Το γνωστό "δεν σπάει, δεν χαλάει" ισχύει.
δ) Μικρά προβλήματα κυρίως στα ηλεκτρικά τον πρώτο καιρό ιδίως, που όμως δεν ενοχλούν.
ε) Φθηνά σέρβις και ανταλλακτικά.
στ) Πολύ μεγάλες δυνατότητες εκτός δρόμου.
ζ) Αδύναμος κινητήρας που φαίνεται κυρίως στον αυτοκινητόδρομο.
η) Αρκετά καλοί χώροι και ιδανικές εξωτερικές διαστάσεις για κίνηση εκτός δρόμου.

Ζύγισε καλά τις ανάγκες σου και προχώρησε. Πάντως να ξέρεις ότι είναι ένα τίμιο εργαλείο που δεν θα σε προδώσει ποτέ αν είσαι λάτρης της περιπέτειας, αρκεί να συμβιβαστείς με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του.
Πιστεύω να βοήθησα λίγο, σου εύχομαι καλή επιλογή.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Viva Niva !!!

Δημοσίευσηαπό pavlox » 17 Σεπ 2003, 18:06

Φιλε μου, οπως σου εγραψε πολυ σωστα ο φιλος και "ομοιοπαθης" metalaxe το ολο θεμα ειναι τι ζητας εσυ απο ενα 4Χ4 και ποσο εισαι διατεθειμενος να κανεις παραχωρησεις, μικρες η μεγαλες.
Εγω εχω ενα Νιβα 92 1600 με αρκετες βελτιωσεις σαλονι μοτερ κλπ , το εχω εδω και ενα χρονο περιπου μετα απο μια πλειαδα γρηγορων και μοντερνων αυτοκινητων... ενα εχω να πω....(Πολλες φορες ειναι η απλοτητα και η αξιοπιστια που σε κερδιζουν) Πολυ καλη επιλογη !!!
Μην ξεχνας τι ειπα παραπανω για τις παραχωρησεις
Το βουνο και η λασπη ειναι το φυσικο του περιβαλον, εκει δεν μας πιανουν ακομα και οι μεγαλοι.....
Εαν ειχε κλιματισμο και υδραυλικο τιμονι και αρκετρα aftermarket parts δεν θα ειχα στο προγραμμα να παρω ενα Vitara :twisted: , αλλα αυτο για του χρονου, για την ωρα VIVA NIVA !!!
Άβαταρ μέλους
pavlox
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: 23 Δεκ 2002, 11:28
Τοποθεσία: Αθηνα

niva

Δημοσίευσηαπό elafi » 17 Σεπ 2003, 19:11

για πρώτο βήμα πρέπει να προσδιορίσεις τις ανάγκες σου. Θα βάζεις οικογένεια? θα κάνεις ταξίδια? θα είσαι στη πολη? θα πηγάινεις σε αγώνες ή στη δουλειά σου? ζεις στη βόρεια Ελλάδα στη Κρήτη ή στην Αττική? πόσο χρονών είσαι :?:
:roll: Θέλει πολύ σκέψη. Ο οικονομικός παράγοντας είναι μόνο μία παράμερτος. Δεν μπορούμε να τα ισοπεδωνουμε όλα βάση αυτού. Υπάρχουν και άλλες λύσεις γιά το οικονομικό θέμα. Εδώ δεν είναι Ρωσία, υπάρχουν απαιτήσεις.
Οταν προσπαθήσεις στη πόλη να παρκάρεις με niva, θα ανακαλύψεις ότι είναι σχεδόν αδύνατο.
:( Αντέχεις τις παραχωρήσεις που σου περιγράψανε οι προηγούμενοι νιβακηδες? σου είναι κατανοητά τα πλεονεκτήματα? εχεις κάνει δοκιμαστική βόλτα με ένα τέτοιο α/κ? :?
Οταν έχεις απαντήσεις σε αυτά μπορείς να επανέλθεις να το ξανασυζητήσουμε. Θα μπορούμε να σε βοηθήσουμε καλύτερα[/b]
elafi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 13 Σεπ 2003, 14:32
Τοποθεσία: Cholargos, Athens

Re: niva

Δημοσίευσηαπό lada-niva » 19 Σεπ 2003, 10:13

elafi έγραψε:για πρώτο βήμα πρέπει να προσδιορίσεις τις ανάγκες σου. Θα βάζεις οικογένεια? θα κάνεις ταξίδια? θα είσαι στη πολη? θα πηγάινεις σε αγώνες ή στη δουλειά σου? ζεις στη βόρεια Ελλάδα στη Κρήτη ή στην Αττική? πόσο χρονών είσαι :?:
:roll: Θέλει πολύ σκέψη. Ο οικονομικός παράγοντας είναι μόνο μία παράμερτος. Δεν μπορούμε να τα ισοπεδωνουμε όλα βάση αυτού. Υπάρχουν και άλλες λύσεις γιά το οικονομικό θέμα. Εδώ δεν είναι Ρωσία, υπάρχουν απαιτήσεις.
Οταν προσπαθήσεις στη πόλη να παρκάρεις με niva, θα ανακαλύψεις ότι είναι σχεδόν αδύνατο.
:( Αντέχεις τις παραχωρήσεις που σου περιγράψανε οι προηγούμενοι νιβακηδες? σου είναι κατανοητά τα πλεονεκτήματα? εχεις κάνει δοκιμαστική βόλτα με ένα τέτοιο α/κ? :?
Οταν έχεις απαντήσεις σε αυτά μπορείς να επανέλθεις να το ξανασυζητήσουμε. Θα μπορούμε να σε βοηθήσουμε καλύτερα[/b]



πολύ ωραίες ερωτήσεις!θα προσπαθήσω να σας απαντήσω στις περισσοτερες για να μου πείτε την αποψή σας.Είμαι 24ετών,μένω στη Αθήνα,πηγαίνω 2 φορές το μήνα(οσο μου επιτρέπει η εργασία) στο χωριό μου(πρόποδες Παρνασσού),εγώ και η κοπέλα μου για το αμάξι σαν επιβάτες,όσον αφορά το παρκινγκ και τώρα εχω προβλημα με ενα οικογενειακο 1600αρι ,δεν νομίζω να μου κανει διαφορά το νίβα.ενα πάρα πολύ σημαντικό ειναι τα χρήματα,δεν μπορώ να δώσω παραπάνω απο 4.000.000δρχ.πιστεύω οτι μπορώ να κανω παραχωρήσεις οσων αφορά την άνεση κτλ.επίσης θέλω να κάνω ένα ξεκίνημα στα 4χ4 και πιστεύω πως είναι ο καλύτερος τρόπος.με συναρπάζει η ιδέα του off-roading σε βουνά και λαγκάδια.Να προσθέσω πως παρόλο που το ψάχνω για μένα ,έχω και τον πατέρα μου που ενδιαφέρεται αλλα κωλυεται οικονομικα αυτη την περιοδο για καποια τετοια κινηση.σήμερα θα παω για ενα τεστ drive σε μια αντιπρωσοπεια και θα πάρω και μια καλύτερη εικονα.
να προσθέσω μια ακομα απορια: βρήκα ενα νιβα στη γειτονια μου με πωλητηριο και πήρα τηλ.απο έξω οπως το ειδα φαινόταν πολυ καλοδιατηρημένο, να σας πω λοιπον τι μου ειπε ο κυριος που μου μίλησε: μοντέλο '99,1700,21500χλμ,πολλά εξτρα: αλλαγμένος λεβιές(ο πλαστικος),σύστημα ανοιχτής συνομιλιας με κινητο τηλ,πυξίδα φωτιζόμενη,ρεζέρβα πίσω στο πορτπαγκαζ απεξω(μου ειπε οτι στην μηχανη που το βαζουν δεν βολευει,ζεστενεται κτλ),θόλοι πιο έξω απο το κανονικο,το εχει βάψει απο κάτω με αυτο που βάφουν τα καραβια για την σκουργια και τα νερα,ζάντες,σκαλοπατια.αυτα θυμάμαι και μου ειπε πως ειναι προσεγμενο με όλα τα σέρβις και οτι αμα θέλω να το δει και μηχανικος.τι λετε???πως σας φαινεται σαν τιμουλα?περιμενω αποψεις :) :)
Άβαταρ μέλους
lada-niva
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 23:20

Δημοσίευσηαπό bisba » 19 Σεπ 2003, 10:44

σαν εξτρα δεν εχει και τιποτα σοβαρο . το μονο καλο ειναι οτι το εχει βαψει απο κατω . και δεν μας λες την τιμη . παντος στα χρηματα που λες μπορεις να βρεις και vitara 3θυρο .
Άβαταρ μέλους
bisba
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 10 Απρ 2003, 13:59
Τοποθεσία: N.Iωνια Αθηνα

Δημοσίευσηαπό yannis » 19 Σεπ 2003, 11:04

Έχουν γίνει στο παρελθόν εκτενέστατες συζητήσεις στο forum για το NIVA και κυρίως συγκρίσεις με το SAMURAI, το JIMNY και κάποια ακόμη. Αυτές τις παλαιότερες καταχωρίσεις δεν τις βλέπω πλεόν στο site και αναρωτιέμαι αν είμαι μόνο εγώ ή δεν είναι διαθέσιμες πλέον. Θα βοηθούσε πολύ κυρίως στα νέα μέλη του forum να ανατρέχουν σ΄αυτές.

Σε μία από αυτές λοιπόν, έγραφε ο φίλος μας ο Jimnys (αν θυμάμαι καλά) ότι το NIVA έχει μεγάλη κατανάλωση. Δες και αυτό το θέμα γιατί είναι πολύ σημαντικό.

Επίσης από το 2003 το NIVA έχει ψεκασμό πολλαπλών σημείων. Αυτή η αναβάθμιση του έδωσε 10 άλογα παραπάνω και προφανώς βελτίωσε και την κατανάλωση.

Μιας και τα 4.000.000 (υποθέτω δρχ :roll: !!) αρκούν για την αγορά καινούργιου και δεδομένης της παραπάνω σημαντικότατης βελτίωσης, σε σχέση με προηγούμενο μεταχειρισμένο μοντέλο, με όσα extra τζιβιτζιλίκια και αν έχει, θα πρότεινα να πάρεις το καινούργιο, εφ' όσον φυσικά αποφασίσεις να πάρεις NIVA. Και μάλιστα θα έπερνα την βασική έκδοση και από τα extra που προσφέρει η αντιπροσωπεία εταιρία θα έβαζα τους μεγάλους καθρέφτες και τα ζαντολάστιχα (νομίζω η υποβοήθηση στο τιμόνι είναι στάνταρ).

Εκφράζω προσωπική άποψη και την αναφέρω γιατί στις αρχές του καλοκαιριού ήμουν έτοιμος να κάνω ακριβώς αυτό. Τώρα αν θες μάθεις γατί δεν το πήρα είναι μια άλλη ιστορία. Δεν άρεσε στη γυναίκα και στη μεγάλη μου την κόρη. Ζητώ ταπεινά συγνώμη από τους νιβάδες και τον φίλο μου τον pavlox και αποχωρώ :oops: ...
Άβαταρ μέλους
yannis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 287
Εγγραφή: 30 Δεκ 2002, 11:51
Τοποθεσία: Λιτόχωρο

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 19 Σεπ 2003, 11:22

Βασικά θα σου πρότεινα να το πάρεις καινούργιο εφόσον διαθέτεις 4.000.000 δρχ. λόγω του "καινούργιου" κινητήτα και του συστήματος διεύθυνσης (υποβοήθηση), διότι δεν ξέρεις ποτέ τι χρήση του έχει κάνει έστω και σε αυτά τα χιλιόμετρα (αν και συνήθως δεν έχει ανάγκη) και βέβαια δε μας λες την τιμή.
Τα πολλά έξτρα (σκαλοπάτια, bull bars κλπ.) είναι μόνο για εφέ, εκτός ίσως από τις ζάντες. Η γνώμη μου είναι οτι μιας και είσαι καινούργιος στο άθλημα, όταν νιώσεις ότι έχεις εξαντλήσει τα όρια του αυτοκινήτου και θέλεις το κάτι παραπάνω, προχώρα σε μετατροπές και κόλπα. Μέχρι τότε άστο όπως είναι.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό cliff » 19 Σεπ 2003, 12:49

Τα περισσότερα Νίβα του 1999 έχουν ψεκασμό μονού και όχι πολλαπλών σημείων. Πόσο το πουλάει? Αν είναι να δώσεις πάνω από 2.500.000 (δραχμές!) καλύτερα πάρε το καινούργιο. Αν ψάξεις στις αγγελίες στο τέλος θα βρεις.

Η βασική έκδοση -νομίζω έχει 10.000 ευρώ χωρίς *τίποτα*- δεν έχει γαλλικό ατέρμονα (πιο ελαφρύ τιμόνι) αλλά μπορείς να προσθέσεις ότι θες. Από ότι θυμάμαι χρεώνουν 300 ευρώ τον ατέρμονα. Το AC (αν σε ενδιαφέρει) το χρεώνουν πλέον 810 (από 600) ευρώ αν το ζητήσεις με το καινούργιο αυτοκίνητο.

Το Νίβα μπορείς να το κρατήσεις χρόνια και σαν δεύτερο αυτοκίνητο, άλλωστε έχει μικρό κόστος συντήρησης.
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό lada-niva » 19 Σεπ 2003, 13:15

:? συγνώμη παιδιά ξέχασα να βάλω την τιμή! 9000ευρώ μου είπε.
η διαφορά με το καινούργιο(χρηματική) είναι στα 1500-2000ευρώ.
μάλλον το καινούργιο με συμφέρει αμα δεν ειναι και πολλαπλου ψεκασμού το μεταχειρισμένο.
επίσης καποιος πωλητής σε αντιπροσωπεία μου είπε πως πλεον το νιβα δεν καιει(καταναλωση) αφου βελτιώθηκε ο κινητήρας απο την gm.
Άβαταρ μέλους
lada-niva
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 23:20

Δημοσίευσηαπό lada-niva » 19 Σεπ 2003, 13:19

Metalaxe έγραψε:Βασικά θα σου πρότεινα να το πάρεις καινούργιο εφόσον διαθέτεις 4.000.000 δρχ. λόγω του "καινούργιου" κινητήτα και του συστήματος διεύθυνσης (υποβοήθηση), διότι δεν ξέρεις ποτέ τι χρήση του έχει κάνει έστω και σε αυτά τα χιλιόμετρα (αν και συνήθως δεν έχει ανάγκη) και βέβαια δε μας λες την τιμή.
Τα πολλά έξτρα (σκαλοπάτια, bull bars κλπ.) είναι μόνο για εφέ, εκτός ίσως από τις ζάντες. Η γνώμη μου είναι οτι μιας και είσαι καινούργιος στο άθλημα, όταν νιώσεις ότι έχεις εξαντλήσει τα όρια του αυτοκινήτου και θέλεις το κάτι παραπάνω, προχώρα σε μετατροπές και κόλπα. Μέχρι τότε άστο όπως είναι.


συμφωνώ μαζί σου Metalaxe στο οτι δεν ξέρω πραγματικά τη χρήση του έχει κάνει αλλα και τι προβλήματα μπορεί να του έχει βγάλει!είμαι περισσότερο θερμός ως προς το καινούργιο διότι ποτέ δεν ξέρεις..
Άβαταρ μέλους
lada-niva
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 23:20

Δημοσίευσηαπό lada-niva » 19 Σεπ 2003, 13:22

bisba έγραψε:σαν εξτρα δεν εχει και τιποτα σοβαρο . το μονο καλο ειναι οτι το εχει βαψει απο κατω . και δεν μας λες την τιμη . παντος στα χρηματα που λες μπορεις να βρεις και vitara 3θυρο .


vitara?μιλάς για μεταχειρισμένο ομως ετσι??το φοβάμαι λιγο το μεταχειρισμένο..
Άβαταρ μέλους
lada-niva
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 23:20

Δημοσίευσηαπό bisba » 19 Σεπ 2003, 13:58

για μεταχηρισμενο μιλαω . αμα δεν εχεις προβλημα κοιτα και αυτη την πλευρα . αρκετη που περνουνε 4χ4 δεν εχουνε δει ουτε καν χωμα στα ονειρα τους , μπορει να βρεις σε πολυ καλη κατασταση .
Άβαταρ μέλους
bisba
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: 10 Απρ 2003, 13:59
Τοποθεσία: N.Iωνια Αθηνα

Για την αγορα Lada Niva

Δημοσίευσηαπό von4x4 » 19 Σεπ 2003, 15:12

Nα πω και εγω την γνωμη μου για τον φιλο που θελει να μαθει για το Niva.
Aυτο που λεγεται για την καταναλωση ειναι παραμυθι.Υπηρχε ενα προβλημα στα παλιας τεχνολογιας (καρμπυρατερ)και αυτο γιατι ηθελε συχνα ρυθμιση το αβανς.Τωρα και ειδικα στα πολαπλου ψεκασμου με νορμαλ συνθηκες οδηγησης (ως προς τις στροφες του κινητηρα)ειναι αρκετα ποιο οκονομικα απο μερικα τις κατηγοριας του.Φυσικα πρεπει να λαβουμε υποψη οτι εχει και την '"μονιμη τερακινηση"που ανεβαζει την καταναλωση και τον θορυβο αρκετα.Αν το κανεις πισοκινητο(κυκλοφορει ειδικο κιτ) υπαρχει διαφορα σε ολα με μονο μειονεκτημα την ασταθεια που παρουσιαζει στις υψηλες ταχυτητες.Τωρα οσον αφορα στην επιλογη σου μεταξυ μεταχειρισμενου και καινουργιου θa σου προτεινα το δευτερο,αλωστε η τιμη του ειναι αρκετα χαμηλη.12.300ευρω με φουλ εξτρα
και με υδραυλικο τιμονι οχι υποβοηθηση(κυκλοφορει εδω και δυο μηνες.
Αυτα τα λιγα και πιστευω οτι σε βοηθησα λιγο.Να εισαι καλα
von4x4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 16 Σεπ 2003, 17:05

Re: Για την αγορα Lada Niva

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 19 Σεπ 2003, 15:49

NIVA με 9000 €? Γιατί όχι VITARA MADE IN JAPAN με 7500 €?Αγγελία στο PORTAL
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες

cron