Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

lada niva

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 02 Νοέμ 2003, 09:34

Παιδιά coulάρετε λίγο με τα σηκώματα
Ακούω νέους στο χώρο που θέλουν να μπουν σε τέτοιες διαδικασίες πριν ακόμα δουν δύσκολα περάσματα
Και όχι βέβαια σε πίστα που είναι φιαγμένη για να περνούν σηκωμένα και πειραγμένα 4χ4
Το 4χ4 θα το γνωρίσετε εκεί ψηλά στα βουνά της ηπειρωτικής Ελλάδος που σας το προσφέρει απλόχερα ήδη απ΄ότι έμαθα μιας και σε εκδρομή που έγινε πριν λίγες μέρες στα ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ υπήρξαν δύσκολα περάσματα
Και σίγουρα σηκωμένο υπερβολικά όχημα δε θα τα έβγαζε πέρα
Τους έτυχαν καταλοσθίσεις με βράχους που δε μπορούσαν να κουνηθούν δίπλα σε γκρεμό.
Με σηκωμένο υπερβολικά όχημα πως θα περνάγατε από τέτοιο πέρασμα με πλάγια κλίση?
Τa μαμίσια NIVA και VIT πάντως πέρασαν άνετα ακόμα και το ελαφρώς σηκωμένο JIMNI
Aλήθεια ένα υπερβολικά σηκωμένο όχημα όπως ακούω για το NIVA, τι απόσταση έχουν τα διαφορικά του από το έδαφος σε σχέση με το μαμίσιο?
Πάντως δε μπορώ να καταλάβω γιατί ένα NIVA να χρειάζεται 10 πόντους σήκωμα
Είχα και γω στο παρελθόν και νομίζω ότι αυτά που ακούω είναι υπερβολικά και δε βοηθάνε να κάνουν 4χ4 τα οχήματα
Ας πουν όσοι το έχουν σηκώσει αρκετά πως συμπεριφέρεται το σηκωμένο με 140 χιλμ την ώρα και να έχεις και γυναίκα μέσα
Εκτός βέβαια αν κάνουμε 4χ4 για να ξεφύγουμε απ αυτές
Εγώ πάντως προτιμώ να παίρνω γυναίκα και παιδιά μαζί μου
Ιδιαίτερα όταν τα κάνουμε κούτσουρα με κάποιες αναρτήσεις πως θα πείσουμε τις γυναίκες να κάνουν μεγάλο ταξίδι μαζί μας?
Θα δώσω άλλο ένα παράδειγμα
SAM εδώ στη Κω κάποτε έκανε ότι όλοι μας
Τώρα το σήκωσε περίπου 17 πόντους και πλέον απλά μας κοιτάει να περνάμε τα σημεία που πριν πέρναγε και εκείνος
Και μιλάω βέβαια για σημεία που μηδενίσουν τα κλεισιόμετρα
Είναι βέβαια εντυπωσιακό αλλά μόνο για να πάει για καφέ Μπουρνάζι για να το κοιτάνε και να το θαυμάζουν όσοι δε ξέρουν
Και γω το έχω σηκώσει βέβαια άλλά μόνο 5 πόντους και ομολογώ ότι δεν είδα ιδιαίτερη διαφορά
Γι αυτό και το VIT της γυναίκας μου δε το πείραξα και το άφησα μαμίσιο
Πάντως το καλύτερο θα ήταν να συναντηθούμε κάποια στιγμή με τον GRVIT που ίσως να έχει το πιο σηκωμένο VIT της Ελλάδος και να κάνουμε ένα ΤΕΣΤ στο σηκωμένο και το μαμίσιο VIT σε δύσκολα περάσματα
Τι λες GRVIT?
Θα τα καταφέρεις να κατέβεις στη Κω?
Τέλος ανακεφαλαιώνοντας θα πώ σε όλους τους νέους στο χώρο να επισκεφτούν τις λέσχες και να κάνουν μαζί με τους έμπειρους οδηγούς που έχουν και τα πολλά οχήματα που υπάρχουν εκεί , extreme εκδρομές όλο το χειμώνα και την άνοιξη με καθαρό μυαλό και εμπειρία να αποφασίσουν τι χρειάζεται το αμάξι τους
Ας μη δοκιμάσουν όμως μόνοι τους η με μικρή άπειρη παρέα .ΚΙΝΔΥΝΟΣ
Εμπιστευθείτε τους ειδικούς
Αν κάποιος έχει όρεξη για δύσκολο 4χ4 ας ξεκινήσει πρώτα από το ΜΤ ελαστικά και όλα τ άλλα θα έρθουν μόνα τους σιγά σιγά
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 02 Νοέμ 2003, 11:44

Σύμφωνω. Την περασμένη εβδομάδα πήγα μια βολτίστα στην Πάρνιθα. Λοίπον με το Vitara (Μαμά) άν και σε μερικά σημεία ακουμούσα κάτω (Λάσπη με το τσουβάλι) σε κάποιο δύσκολο σήμείο βρέθηκα ο μισός μέσα σε χαντάκι βάθους 2 μέτρων να κρατάει το αυτοκίνητο ένα κομμάτι λάσπη έτοιμο να ξεκολήσει. Περιτό να σας πω τα είδα όλα. Σκεφτόμουν ότι αν είχα σηκωμένο αμάξι (δεν λέω 5 πόντους μόνο) θα είχα βρεθεί μέσα σίγουρα. Ευτυχώς η κατάληξη ήταν καλή μια και η παρέα ήταν έμπειρη και με βγάλαν έξω

Να ναι καλά οι άνθρωποι
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό aapo » 02 Νοέμ 2003, 12:53

Eχει δίκιο ο kos4wd τά νορμάλ μέ τήν τοποθέτηση ενός Detroit Loker true trac NO SPIN πίσω καί λάστιχα extreme σάς βγάζουν παντού χωρίς πρόβλημα. Αν μάλιστα υπάρχει δυνατότητα νά τοποθετήσετε εμπρός Air Locker tότε κάνετε τό αυτοκίνητο τέρας. Υπάρχει σχετικό άρθρο γά τά παραπάνο στό Land Rover Owner .
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό grvit » 02 Νοέμ 2003, 20:15

Καλησπέρα σ όλους.Αρχίζω ...... Παρακαλώ αναλάβατε τις ασπίδες σας και φορέστε τα κράνη σας .....
Αναφέρομαι στις απαντήσεις των kos4wd,Arouraios,aapo.

kos4wd έγραψε:Aλήθεια ένα υπερβολικά σηκωμένο όχημα όπως ακούω για το NIVA, τι απόσταση έχουν τα διαφορικά του από το έδαφος σε σχέση με το μαμίσιο?

Ανάλογα με τις διαστάσεις των ελαστικών.Οποιοδήποτε lift και να βάλει κανείς ,δεν επηρεάζει την απόσταση των διαφορικών απο το έδαφος.....Μόνο τα ελαστικά.

Εχετε πιάσει ενα θέμα και το πήγατε στην άλλη άκρη.Το επειχήρημά σας είναι οτι το υπερβολικά σηκωμένο αυτοκίνητο δεν είναι καλό στο off-roading και συγκεκριμένα στο ας πούμε extreme off-roading.Καταλήξατε να λέτε οτι ενα 4χ4 με τις stock αναρτήσεις και με lockers πάει παντού.
Ρωτώ ......χωρίς παρεξήγηση βέβαια...Είστε σοβαροί ???????
Τι λέτε τώρα ? Δηλαδή ενα Vitara με stock αναρτήσεις και με εστω 30αρια λάστιχα (που χωρίς κάποια μετατροπή ψιλοβρίσκουν στο σασί στο τέρμα κόψιμο τιμονιού) θα μπεί σε βαθύ ανάχωμα ή θα ανέβει ενα απότομο ανάχωμα ? Εστω και με 2 lockers ? Πως ρε παιδιά ,.... εκτός εαν το πάτε με ξηλωμένους προφυλακτήρες και δεν το λυπηθείτε καθόλου,(και παραβλέψτε τον κίνδυνο επικείμενου roll over) ...

Απο τη στιγμή που σε ενα 4χ4 βρει η κοιλιά και κάτσει ,κλειδώστε διαφορικά,πόρτες,καπώ,παράθυρα....οτι γουστάρετε....δεν θα κάνει βήμα.Και το γνωρίζετε.Γιαυτό λέτε στους νέους οτι οπου πανε να πανε με παρέα ? Για να υπάρχει κάποιος να τους ξεκολλήσει ?

Πρίν 3-4 απαντήσεις είχα ενα προβληματισμό και εθεσα το θέμα κατα πόσο οι ιδιοκατασκευές - μετατροπές που αλλάζουν τη γεωμετρία στησίματος του αυτοκινήτου είναι λειτουργικές και ασφαλείς.Εσείς φτάσατε να πείτε οτι τα lift kit είναι μη λειτουργικά........
Και εστω ...ας υποθέσουμε οτι το δικό μου δεν θα κρατάει τόσο καλά σε εντονες κλίσεις (που κατα μένα κρατάει) .......Μα καλά σε μια εστω δύσκολη εκτός δρόμου διαδρομή με κλίσεις-νεροφαγώματα-αναχώματα-ατελείωτη λάσπη , πόσες φορές ρε παιδιά θα αντιμετωπίσει ενα 4χ4 δύσκολες κλίσεις ? πιο πολλές απο οτι νεροφαγώματα-αναχώματα-πηχτή λάσπη ? Δηλαδή το φλέγον θέμα στην εκτός δρόμου οδήγηση είναι η κλίση ?
Το ψηλό ανάχωμα-το βαθύ νεροφάγωμα- η πηχτή λάσπη-ο λασπόλακκος ....αυτά δηλαδή τί ? Ενα 4χ4 (εστω Vitara) με stock ανάρτηση θα τα περάσει με χαρακτηριστική άνεση?????

Σας πληροφορώ οτι τώρα πηγαίνω παντού και περνάω σημεία που πρίν τα έβλεπα και εστριβα π.χ ανάχωμα ψηλό ή λασπόλακκο κοντό σαν να μη συμβαίνει τίποτα.Αντιθέτως ο συνάδελφος με NIVA και BF Goodrich M/T δεν πέρασε ουτε μετά απο 6 προσπάθειες .Ο λόγος ? Ανάρτηση βέβαια....Τροχός στον αέρα και κοιλιά στην κορυφή του αναχώματος...λίγο ακόμα και θα έκανε τραμπάλα.....Οντως σαν το δικό μου αλλο ετσι φτιαγμένο δεν εχω δει.Και οντως είναι σηκωμένο αρκετά.Αλλά μελετημένα.Δεν εχει απολύτως καμμια σχέση με stock Vitara.
Εχουν αλλαχτεί ψαλίδια και βάσεις κάσας διαφορικού μπροστά,οι βάσεις του άξονα πίσω και τα πίσω μπράτσα ,ολα με αλλα Tδιπλά ενισχυμένα.Εχει αύξηση μετατροχίου σε κάθε άξονα 8 cm.Τα αμορτισέρ και ελατήρια είναι σετ και συνεργάζονται άψογα.Δεν πέφτουν στην περίπτωση που αλλα είναι τα ελατήρια και άλλα τα αμορτισέρ οποτε το καθένα κάνει τη δική του απόσβεση.Αν στη συγκεκριμένη μετατροπή ειχα βάλει ελατήρια Οld Man Emu (μιλάω για τη δική μου περίπτωση μόνο) θα είχα προβλήματα στις κλίσεις.Το αμάξι στο δρόμο στρίβει σαν κάρτ και δεν γέρνει.Σε κλίσεις (εντός-εκτός) δεν φοβίζει.Το τίμημα .......είναι σκληρό ....οπως κάτι αγωνιστικά που βλέπετε που πέφτουν σε εγκάρσια ανωμαλία και χοροπηδούν ? Κάπως ετσι...τι να γίνει ...δεν μπορούμε να τα εχουμε ολα δικά μας.....
Και Χρήστο ,ναι βρέ ,θα προσπαθήσω να ερθω στη ΚΩ αλλά οχι μόνο για να μηδενίσεις τα κλισιόμετρα.....Δεν θα κεράσεις κανα ούζο?....τι μανία ειναι αυτή.....Μετά απο τα σημεία που θα μηδενίσεις (ισως και εγω ,επιφυλλάσομαι) τα κλισιόμετρα, θα πάμε σε extreme αναχώματα.....κατά προτίμηση σε μέρος που κάνουν ασκήσεις τα άρματα του στρατού.....Μην βρήκαμε τώρα τι κλίσεις και τραγουδάμε....
εχει και αλλα παιχνίδια η ελληνική φύση.....
aapo.....εν μέρει εχεις δίκιο......αλλά εν μέρει.....αν βάλω και εγω lockers μπροστά-πίσω τότε μονο BMP ρώσσικο θα πρέπει να φοβάμαι..... Το αδύνατο σημείο ολων των 4χ4 (και οχι μονο) ειναι η κοιλιακή ελευθερία.Οσο την εχει κινείται.Οταν τη χάσει .....25 lockers να εχει θα ψάχνει να βρεί τρακτέρ......Επίσης ναι μεν το άρθρο με τα Land Rover αλλά η πλειοψηφία εχει zuki,niva κ.τ.λ
Κλείνοντας....
Το βασικό μου επιχείρημα είναι οτι τα σηκώματα είναι καλά ,αρκεί να είναι δοκιμασμένα και ολοκληρωμένα και οχι πατέντες-ιδιοκατασκευές του καθενός....(εκτός εαν αυτός εχει δάσκαλο τον Αττάρτ....).Tον προβληματισμό τον ξεκίνησα με αφορμή την απάντηση του GEORGEC,αλλά και πάλι επιφυλάσσομαι γιατί δεν εχω δεί τι έχει κάνει.Εαν ξέρει τι κάνει,αλλάζει.Αλλά μην νομίζουν οι νέοι στο χώρο οτι θα πετάξουμε πάνω λιγο μεγαλύτερα ελατήρια-αμορτισέρ,θα βάλουμε και προσθήκες και ποιός μας πιάνει......
Και επίσης ,οι νέοι στο χώρο για να καταλάβουν για τις μετατροπές στο δικό μου ας δούν εδω στο forum την ενότητα με τις μετατροπές των μελών και μετά ας ρίξουν μια ματιά στην www.calmini.com
Μη με παρεξηγήστε για αυτό το μήνυμα αλλά με τίποτα δεν δέχομαι οτι το σήκωμα (το σωστό) είναι χειρότερο απο τη stock κατάσταση.Αλλά μάλλον πρέπει κάποια στιγμή να φροντίσω να έρθω και Αθήνα για να γνωριστούμε και να τα πούμε.....Σύντομα....
Καλή εβδομάδα....και πριν να κάντε κάτι να ψάχνεστε....και οχι μόνο για τη πιο φτηνή λύση...
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 02 Νοέμ 2003, 21:39

Ηρέμησε GRVIT παραπονιάρη
Εάν δε κατάλαβες το ζητούμενο είναι εάν απλοί άνθρωποι που τώρα μπαίνουν στο χώρο του 4χ4 πρέπει να ασχοληθούν με σηκώματα.



kos4wd έγραψε:Aλήθεια ένα υπερβολικά σηκωμένο όχημα όπως ακούω για το NIVA, τι απόσταση έχουν τα διαφορικά του από το έδαφος σε σχέση με το μαμίσιο?

Ανάλογα με τις διαστάσεις των ελαστικών.Οποιοδήποτε lift και να βάλει κανείς ,δεν επηρεάζει την απόσταση των διαφορικών απο το έδαφος.....Μόνο τα ελαστικά.

Άρα και συ συμφωνείς ότι δηλαδή σε κάποιο βράχο θα σπάσει διαφορικό και το μαμίσιο και το ψηλομένο(την ερώτηση δεν τη έκανα για να πάρω τη προφανή απάντηση αλλά για να καταλάβουν οι υπόλοιποι)
Μη ταράζεσαι.
Σε πραγματικές συνθήκες (όχι πίστας δηλ αγωνιστικές) αλλά στη Πίνδο , στη Ροδόπη ,στ Άγραφα και όπου δε μπορεί να φτάσει ΙΧ θα δεις ότι ο καλός Θεούλης το χειμώνα δίνει απέραντες δυνατότητες για 4Χ4.
Αλλά για να τα βγάλεις πέρα εκεί που σίγουρα θα βρείς κλίσεις θα δεις τότε πόσο δύσκολο είναι και πόσες ώρες θες για να περάσεις ένα σημείο που εσύ και γω στα νησιά μας δεν έχουμε δει ούτε στον ύπνο μας.
Και το σπουδαιότερο γι αυτούς της ηπειρωτικής Ελλάδας είναι ότι για να φτάσουν σε αυτά τα σημεία πρέπει να κάνουν χιλιάδες χιλιόμετρα σε άσφαλτο και όχι σα και μένα και σένα που σε 5 λεπτά είμαστε στο χώμα.
Πήγα κάποτε σε εκδρομή στη Ροδόπη με 3000 χλμ σε άσφαλτο.
Πως θα είναι η άνεση του οδηγού αλλά και των συνεπιβατών σε αμάξι κούτσουρο??
Εγώ δε ξέρω γιατί είμαι σχεδόν μαμίσιο.Ας μας πει κάποιος αν και πόσο
ξεκούραστα είναι .Οι γυναίκες τους αντέχουν?
Όσο για το αν πρέπει να πηγαίνει κάποιος νεος για 4χ4 μόνος να είσαι σίγουρος ότι αυτός είναι απαράβατος κανόνας στο 4χ4 όχι μόνο για τους νέους αλλά ιδιαίτερα για τους παλιούς που νομίζουν κάποια στιγμή ότι τα μάθαν όλα.Έχω πολλά παραδείγματα να σου δώσω
Ακόμα και οι λέσχες που ασχολούνται χρόνια με το 4χ4 όταν πάνε να δούνε κάποια διαδρομή πάνε πρώτα 2 οχήματα ανιχνευτές και μετά στέλνουν όλη τη λέσχη όταν κανονίσουν εκδρομή .
Κάτι παραπάνω θα ξέρουν αυτοί.Γιατί να κάνουν κοροιδίστικα τόσα έξοδα?


Κανείς δε λέει ότι είναι άχρηστα τα σηκωμένα.
Η συζήτηση γίνεται για να μη νομίζουν κάποιοι που ξεκινούν τώρα και έχουν ένα μαμίσιο ότι θα πρέπει να δώσουν μια περιουσία για να κάνουν 4χ4.Μη τους κάνουμε να τα παρατήσουν.Αμαρτία.
(αλήθεια εσένα πόσο σου στοίχισε όλη η ιστορία?)
Εσύ δηλ αν έπερνε ο κολητός σου 4χ4 θα του έλεγες αμέσως να πάει και να το σηκώσει?Δε νομίζω
Το αμάξι σου σίγουρα είναι άπαιχτο και αν ερχόσουν στον αγώνα είμαι σίγουρος ότι θα πήγαινες πολύ καλά.
Εγώ όμως με το μαμίσιο που δε με ενδιαφέρουν οι αγώνες προτιμώ να κάνω 2000 χλμ άσφαλτο για να φτάσω στη Ροδόπη και να κάνω 4χ4 εκεί.
Κι ας μην έχω τη μεγάλη κοιλιακή ελευθερία που έχεις εσύ.
Το σήκωμα δεν είναι πανάκοια.Έχει τα καλά του αλλά και τα άσχημά του και νομίζω ότι πρέπει οι νέοι να τα ακούν όλα.
Μη παρεξηγηθείς πάλι.Μίλα μόνο για το καλό των νέων

Φιλικά Χρήστος
Στη Κω αν έρθεις δε θα σου έχουμε μόνο ΟΥΖΟ αλλά και STRING :lol:
Sth Σμύρνη (IZMIR) ΦΙΆΧΤΗΚΕ λέσχη 4Χ4 .Τι λες να τους επισκεπτούμε ?


Ta κράνη και τις μπαλάσκες τ άφησα :lol:
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό grvit » 03 Νοέμ 2003, 09:28

Καλημέρα σε όλους......επανέρχομαι .....(με πλήρη πανοπλία και κρατώντας ενα μικρό πέλεκυ καλού-κακού, καθότι ο kow4wd κάνει ξαφνικές επιθέσεις...)

Λοιπόν ...
Κατάλαβα τι θές να πείς και συμφωνω με το μήνυμα που θές να περάσεις.Και εγω το ίδιο λέω.Επειδή ομως αναφέρθηκες στο πολεμοχαρή Grvit , αυτόματα και αυτό , σου εριξε προειδοποιητικές βολές.
Στην ουσία λέμε το ίδιο πράγμα.Και εξηγώ :
Aν ενας φίλος μου έξεγε πως θέλει να ασχοληθεί με 4χ4 και δεν εχει αυτοκίνητο ,θα τον προέτρεπα να αγοράσει ενα μεταχειρισμένο Samurai ή Niva .Το δεύτερο βήμα που θα πρότεινα θα ήταν (οπως ειπε και ο aapo) να βάλει Μ/Τ's.Μετά θα μπορούσε και εκείνος να κρίνει αν θέλει παραπάνω βελτιώσεις.Το lift kit δεν ειναι αναγκαίο σε όλους.Εξαρτάται απο το τι θέλουν να κάνουν εκτός δρόμου. Ηδη με μεγαλύτερα λάστιχα το αμάξι σηκώνεται κάπως.Απο εδω και πέρα,εαν θέλουν περισσότερα μπαίνει το θέμα που έθεσα.Δηλαδή ή αρχίζεις τις πατέντες με την πιο ανώδυνη να αλλάξεις αμορτισέρ-ελατήρια βάζοντας ελαφρά πιο μεγάλα ή προχωράς στα βαθιά κάνοντας του κεφαλιού σου με πολύ μεγαλύτερα αμορτισερ-ελατήρια + προσθήκες + οτι αλλο βρεθεί ,διαβαστεί,προταθεί,κ.τ.λ με αγνωστες συνέπειες στην οδήγηση και στη συμπεριφορά του αυτοικινήτου γενικότερα,ή ψάχνεις και βάζεις κάτι τεσταρισμένο και ολοκληρωμένο.Βέβαια το τελευταίο κοστίζει.
Γενικά ο κανόνας που ολοι ξέρουμε υποθέτω είναι οτι για ανύψωση μέχρι 5 πόντους μπορούμε να "παίξουμε" με λάστιχα-αμορτισερ-ελατήρια-προσθήκες.Απο τους 5 πόντους και πάνω τα πράγματα σοβαρεύουν σε πολύ μεγάλο βαθμό και δεν σηκώνει παιχνίδια.
Σε οτι αφορά το υψος των διαφορικών απο το έδαφος ,ενα 4χ4 (Vitara ας πούμε) σηκωμένο και φορώντας 30αρια το διαφορικό του (πισω γιατί μπροστά αλλάζει η κατάσταση) θα εχει την ιδια απόσταση με ενα stock με 30αρια.Το πλεονέκτημα του σηκωμένου ειναι οτι εχει περισσότερες επιλογές στο απο που θα την κάνει.Μπορεί να την κάνει και παραπλεύρως αν ζορίζεται κάπου.Αλλά οπως και να χει μια ποδιά ειδική για τα διαφορικά χρειάζεται για να αποφεύγουμε ανεπιθύμητες επαφές.

Σε οτι αφορά ταξίδι δεν εχω πρόβλημα....ειπα παει σαν καρτ.Σε καλές ανωμαλίες (σημειώστε την αντίφαση...) δεν ταρακουνιέμαι.Ειπα οτι απο Μυτιλήνη πήγα Θεσσαλονίκη-Προμαχώνα-Σόφια-Φιλλιπούπολη-Μπουργκάς (Μαύρη Θάλασσα) και πίσω.Ταξίδι 15 ημερών με το Vitara.Νο problem.Το Vitara ( Grvit) μπορεί να κάνει πολλά χιλιόμετρα δίχως να κουράσει (υπερβολικά) τους επιβάτες.Πρέπει να το οδηγήσεις ,τι να πω αλλο.Οι αναρτήσεις της Calmini ειναι σαν αυτόματες....οσο χρειάζεται σκληραίνουν και μαλακώνουν (ελαφρά :wink: )
Ο εφιάλτης ξεκινά με τη φυτευτή πέτρα.......εκεί το Grvit γίνεται μπλέντερ..... είπαμε..τι να κάνουμε ....θα πονέσει που θα πονέσει ...κάθε φορά ευχομαι να περάσει..... :lol:
Η γυναίκα.....no problem.....στη φυτευτή πέτρα όμως.....ολα πάνω ανω κάτω σαν να γίνεται φεστιβάλ σάμπας......Είπαμε.....
Οσο για τη Βόρειο Ελλάδα δεν εχω πάει ,στη Βουλγαρία όμως (Ροδόπη,7 λίμνες στη Ρίλα στα 2.500 μ ) που επαιξα λιγάκι στα αχανή δάση τους δεν ζορίστηκα ιδιαίτερα.
Σχετικά με το πόσο μου στοίχησε ; Πάνω απο 1.500.000 (οχι μόνο η ανάρτηση αλλά οσα βλέπεις στο πακέτο που ανάφερα στις μετατροπές μελών) αν τα βάλεις όλα μέσα (ζημιές-εξαρτήματα-μεταφορικά-εργατικά)
Ναι αλλά εγινε 4χ4 καθαρό σχεδόν αγωνιστικό .Αυτό που ήθελα δηλαδή.
Κλείνοντας ,συμφωνω οτι οι νέοι πρέπει να τα ακούν ολα ,γιαυτό και τα λέω όλα.Και σίγουρα πρέπει να πηγαίνουν μαζί με άλλους πιο έμπειρους και για να μάθουν και για ασφάλεια.Γιατί ποτέ δεν πρόκειται κανείς να μάθει να οδηγεί καλά εκτός δρόμου εαν δεν γνωρίζει τις δυνατότητες και τα όρια του αυτοκινήτου που οδηγεί.Και για να τα μάθεις ,πρέπει να ψιλοτρομάξεις.Αν λοιπόν κάποιος εδω μέσα ,διαβάζοντας αυτές τις γραμμές ,νιώθει οτι μέχρι σήμερα δεν εχει ψιλοτρομάξει εκτός δρόμου,...εχει ακόμα πολλά να μάθει.Σε εμένα τουλάχιστον ...πριν μάθω να κάνω κάτι ,π.χ να ανεβαίνω ενα δύσκολο ανάχωμα ή να περνώ ενα θεόπηχτο μεγάλο βούρκο,πάντα ειχαν προηγηθεί 3 φράσεις :
1.(πριν το εμπόδιο) : αποκλείεται,δεν υπάρχει περίπτωση.
2.(στα πρώτα στάδια του εμποδίου) : Τώρα την γ.....με......
Μετά ....
(στο μέσον και στο τέλος) : Δώσεεεεεεεεεεεεεεε
(Μετά το τέλος) : Κοίταζα το Vitara σαν ηλίθιος καθότι ενοιωθα οτι αυτό με πέρασε απο το εμπόδιο και εγω απλά μέσα τα είχα παίξει αγρίως..... :shock:

P.S String θέλω αλλά δεν θα με αφήσουν να το ευχαριστηθώ.....οπότε καλύτερα στο βουνό να ευχαριστιέμαι εγώ και να φρικάρει η άλλη.... :twisted:
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 03 Νοέμ 2003, 10:04

Χαίρομαι που τελικά έστω και κατά βάση συμφωνούμε αν και ξύπνησες με πλήρη εξάρτηση και μπαλάσκες :lol:
Για τη Σμύρνη δεν έκανες κουβέντα
Θα πάμε να πάρουμε τη πόλη?? να σηκώσουμε τη γαλανόλευκη?
Πάντως αν έρθεις Κω θα σου πιω το αίμα :twisted: στις κλίσεις :lol: :lol:
Φιλικά

Χρήστος
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό grvit » 03 Νοέμ 2003, 12:25

και εγω θα ξεδιψάσω ατελείωτα στα εγκάρσια εμπόδια (κώνος) τύπος ισοσκελούς τριγώνου .Βάζω τον πήχη minimum στο 1,5μ , κλίση αμφότερων πλευρών (ητοι ισοκελές) 50 μοίρες και προσβολή στόχου κατα μέτωπον.......Θα εχω και ιμάντες ,μην ανησυχείς...... :twisted:

Για την Σμύρνη...... (τώρα αφήσαμε τις κλίσεις και χτυπάμε με Turkey...)
είδωμεν......Για την ώρα το οποιοδήποτε υποτιθέμενο ταξιδάκι έγινε Locker και roll cage μέσα. Μόλις ανακάμψω οικονομικά θα το συζητήσουμε...... :lol:

Παρατήρηση : Βλέπω με χαρά οτι επιτέλους ξεκόλλησα απο τα σιχαμένα 125cc......
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 03 Νοέμ 2003, 12:34

Συνάδελφοι, ηρεμήστε και θάψτε τον πέλεκυ του πολέμου :wink: :wink: :wink: :wink:
Η αλήθεια όπως πάντα είναι κάπου στη μέση και το είδος της μετατροπής το καθορίζει ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του και όχι βάση του τι έκανε ο διπλανός.
Δεν πάνε όλοι στα βράχια και σε 1 μέτρο νερό ή σε κλίσεις 40 μοιρών ή σε τεράστια αναχώματα και λάσπη ενός μέτρου. Δε χρειάζονται όλοι 15 πόντους σήκωμα ή 30ρια λάστιχα Mud ή Air Lockers.
Όποιος θέλει το κάτι παραπάνω προχωράει ανάλογα με την ανάγκη του και την τσέπη του και φυσικά συμφωνώ με εσας στο ότι ξεκινάς πρώτα με λάστιχο Mud, αναρτήσεις και προχωράς ανάλογα.
Φίλε grvit θα χαρώ πολύ να σε δω από κοντά όποτε κατέβεις Αθήνα και να βολτάρουμε παρέα με τους άλλους συμφορουμίστες :wink: :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό grvit » 03 Νοέμ 2003, 13:53

grvit έγραψε:και εγω θα ξεδιψάσω ατελείωτα στα εγκάρσια εμπόδια (κώνος) τύπος ισοσκελούς τριγώνου .Βάζω τον πήχη minimum στο 1,5μ , κλίση αμφότερων πλευρών (ητοι ισοκελές) 50 μοίρες και προσβολή στόχου κατα μέτωπον.......


τώρα που το σκέφτομαι , ξέχασα να πω οτι στο παραπάνω εμπόδιο το αυτοκινητο ξεκινάει στο ενα μέτρο απο αυτό,απο κατάσταση πλήρους ακινησίας. :roll: :shock: :roll:
Τελευταία επεξεργασία από grvit και 03 Νοέμ 2003, 14:10, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό grvit » 03 Νοέμ 2003, 14:01

Συνφορουμίστα Metalaxe , μόλις ανακάμψω (τα τελευταία οπλικά συστήματα παρελήφθησαν πρόσφατα και ψιλοτίναξαν το budget των διπλωματικών ταξιδίων στο υπερπέραν ) θα στείλω σήμα για να κανονιστεί κάτι με την συνεργασία σας (τουλάχιστον να ειναι διήμερο να ξίζει το κόπο το ταξίδι) ,να είμαι και εγω.Με βολεύει η Αθήνα ,καθότι εχει καθε μέρα καράβι...... αρκεί να το επιτρέπει ο καιρός ....Θα χαρώ επίσης πολύ να συμμετέχω σε ομαδική εξόρμηση,κάτι σπάνιο εδω.
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 03 Νοέμ 2003, 16:07

grvit έγραψε:Συνφορουμίστα Metalaxe , μόλις ανακάμψω (τα τελευταία οπλικά συστήματα παρελήφθησαν πρόσφατα και ψιλοτίναξαν το budget των διπλωματικών ταξιδίων στο υπερπέραν ) θα στείλω σήμα για να κανονιστεί κάτι με την συνεργασία σας (τουλάχιστον να ειναι διήμερο να ξίζει το κόπο το ταξίδι) ,να είμαι και εγω.Με βολεύει η Αθήνα ,καθότι εχει καθε μέρα καράβι...... αρκεί να το επιτρέπει ο καιρός ....Θα χαρώ επίσης πολύ να συμμετέχω σε ομαδική εξόρμηση,κάτι σπάνιο εδω.

Όσο αφορά τα οικονομικά μη μου πατάς τον κάλο γιατί πάσχω τελευταία κι εγώ...
Σε περιμένουμε πάντως με μεγάλη ανυπομονησία (να δούμε από κοντά το τέρας) και θα χαρούμε να σε έχουμε μαζί μας σε κάποια εξόρμηση.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό grvit » 03 Νοέμ 2003, 17:16

Metalaxe έγραψε:Σε περιμένουμε πάντως με μεγάλη ανυπομονησία (να δούμε από κοντά το τέρας) και θα χαρούμε να σε έχουμε μαζί μας σε κάποια εξόρμηση.


Ωραία ,θα συνενοηθούμε προσεχώς. Οσο για το τέρας....δεν είναι και τόσο τέρας.... Δεν ξέρω τι περιμένεις να δεις δηλαδή..... απλά είναι πολεμοχαρές..... :twisted:
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό jdelis » 03 Νοέμ 2003, 19:27

Μερικές παρατηρήσεις από τη σχετικά μικρή μου πείρα :

1. Σε ψήλωμα έως 4-5 πόντους όντως η διαφορά στην οδική συμπεριφορά είναι αμελητέα. Όμως εκτός δρόμου κάνει αρκετά μεγάλη διαφορά. Ειδικά όλο το καλοκαίρι που το δοκίμαζα σε trial καταστάσεις (πέτρα-ποτάμια).

2. Με το ψήλωμα της ανάρτησης τα διαφορικά δεν ανεβαίνουν. Ανεβαίνει όμως η κοιλιά, ο κυριότερος λόγος κολλήματος σε λάσπη-χιόνια. Τα διαφορικά τρυπάνε τα παραπάνω, η κοιλιά όχι. Επιπλέον σήκωμα ανάρτησης=δυνατότητα μεγαλύτερων ελαστικών=συνολικό ψήλωμα.

3. Πραγματικά όσο ψηλώνει το αμάξι νοιώθεις πιο ευάλωτος στις πλάγιες κλισεις. Το μόνο μείον για εμένα, που ισοφαρίζεται όμως από πολλά συν. Βέβαια να τονίσω πως το αυτοκίνητο αυτό το έχω μόνο για off-road, οπότε άνεση-οδική συμπεριφορά δεν με πολυαπασχολούν. Δεν ισχύε όμως το ίδιο για τον περισσότερο κόσμο, οπότε όλα πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν.

4. Από ακόμη μεγαλύτερα ψηλώματα δε μπορώ να πω (ακόμη... :wink: ).

Συμπερασματικά όμως η γνώμη μου είναι : ένα νούμερο μεγαλύτερα ελαστικά (ΑΤ τουλάχιστον ) και σε δεύτερη φάση μικρό ψήλωμα (3-5 πόντους). Παραπάνω πολύ προσεκτικά, μετά από έρευνα και σχεδιασμό και μόνο αν αρχίσετε απαιτητικό off-road.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 03 Νοέμ 2003, 19:35

Και ένα τελευταίο για όσους λένε πως το ύψος δεν παίζει ρόλο :

Ας μας πει o φίλος tazmania γιατί κόλλησε προχθές στο χαντάκι που εγώ (ας πούμε) πέρασα άνετα (hint : γωνία προσέγγισης). Δεν έφταιγαν ούτε τα ελαστικά, ούτε τα μπλοκέ (δεν έχω!) αλλά μόνο η διαφορά ύψους.

Αν δεν έβρισκε ο εμπρός προφυλακτήρας θα πέρναγε εξίσου άνετα. Από την άλλη ακόμη και στους καθρέφτες να είχε μπλοκέ, δε μπορούσε να περάσει έτσι που έβρισκε. Οι ικανότητες εκτός δρόμου ενός αυτοκινητου είνα συνδυασμός πολλών παραγόντων.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες

cron