Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

lada niva

Να πω μια ιδέα;;;

Δημοσίευσηαπό michalis » 19 Σεπ 2003, 17:44

Γιατί δεν τσεκάρεις κάνα Feroza?
Δεν έχω ιδέα από τιμές, αλλά πρόσεξε το εξής:
Αγόρασα ένα του '93 το '99 με 100.000 χλμ για 4.000.000 (τώρα πρέπει να έχει 3εκ. περίπου)
Του κάνω τα σερβις κανονικά και η μόνη βλάβη που μου έβγαλε μέχρι τα 165.000χλμ είναι μερικά λαμπάκια στο ταμπλώ και ένα τρύπιο ψυγείο. Αλλαξα επίσης τις προάλλες δίσκο-πλατώ (140.000) γιατί πατίναρε.

Μέσα είναι ολοκαίνουργιο και δεν έχει καμμία μετατροπή.
1600cc, ημιμπλοκέ πίσω, hard-top (δεν το έχω βγάλει ποτέ), και απίστευτο σκυλί. Σαφώς δεν έχει τις δυνατότητες του Niva αλλά πας παντού, έχεις υδραυλικό τιμόνι, παράθυρα, καθρέφτες, A/C από τη μάνα του, αργό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σκληρότητα αναρτήσεων (μαλακώνεις στο χώμα, σφίγγεις στις στροφές-πάει σαν τρένο)

Αν το ψάξεις, τσέκαρε τα αδύνατα σημεία του. Δηλαδή ψυγείο, αναρτήσεις (λόγω χρόνου)

Επίσης το νου σου διότι ένα καλοσυντηρημένο είτε έχει 85.000χλμ είτε 185.000 χλμ δύσκολα φάίνεται η διαφορά.

Πριν το αγοράσω, μίλησα με τύπους σε Αυστραλία ειδικά, και το έιχαν για 300-400.000 ΜΙΛΙΑ χωρίς να κάψει ούτε λάδι...

Πάω να τους ισοφαρίσω, λοιπόν.


Τέλος εγκωμίου - Μιχάλης
michalis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 01 Δεκ 2002, 14:19
Τοποθεσία: Αθήνα, γαμώτι

Δημοσίευσηαπό lada-niva » 19 Σεπ 2003, 21:51

ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας αλλα και για τις προτάσεις σας! :D
έκανα σήμερα το τεστ drive που σας ελεγα στο νιβα.τελικά ο αντιπρόσωπος με πήγε βολτα με το δικο του νίβα,το οποίο ήταν ψηλωμένο 5 πόντους,με ζάντες ,και κατι αλλες βελτιώσεις(!).τελοσπάντων με εντυπωσίασε περνώντας απο κατι κακοτράχαλους χωματόδρομους στην περιοχή του γέρακα,και με μεγάλη ταχύτητα.κοπάναγε δεξια αριστερά αλλα μου είπε ο άνθρωπος οτι δεν παθαίνει τιποτα.μετα το πήρα και εγώ για λίγο στην άσφαλτο.ετσι ασυνήθηστος που είμαι ενοιωθα οτι οδηγούσα φορτηγο.πάντως με πόρωσε ετσι οπως το πήγαινε στο χωματόδρομο(ειχε καλα χαντάκια).μου είπε να με πάει και σε πιο xtreme καταστάσεις αλλα ήταν και η κοπελιά μου μέσα και τα ειχε δει όλα..
Άβαταρ μέλους
lada-niva
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 23:20

Δημοσίευσηαπό samgr » 20 Σεπ 2003, 11:13

Αλήθεια φίλε μου, εφόσον ενδιαφέρεσε για niva και μάλιστα καινούριο,

γιατί δεν περιμένεις μερικούς μήνες για να πάρεις το καινούριο μοντέλο. Σε μια συζήτηση που είχα πρόσφατα με ενημερώσανε ότι το πολύ τον Ιανουάριο του 2004, θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα.
samgr
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2002, 13:29
Τοποθεσία: Αιγάλεω, Αθηνα

Δημοσίευσηαπό lada-niva » 20 Σεπ 2003, 12:13

samgr έγραψε:Αλήθεια φίλε μου, εφόσον ενδιαφέρεσε για niva και μάλιστα καινούριο,

γιατί δεν περιμένεις μερικούς μήνες για να πάρεις το καινούριο μοντέλο. Σε μια συζήτηση που είχα πρόσφατα με ενημερώσανε ότι το πολύ τον Ιανουάριο του 2004, θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα.


http://www.niva.pwp.blueyonder.co.uk/TheNewNiva.htm

το θέμα ειναι θα έρθει μεχρι το γενάρη?σε τι τιμή?θα ειναι χαμηλά τα ανταλλακτικά και το κόστος συντήρησης??βέβαια θα μου πείς ,αμα βγει θα πέσει και η τιμή του υπάρχοντος μοντέλου σωστα?
το πρόβλημα ειναι οτι δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για το αν και πότε θα έρθει Ελλάδα.
Άβαταρ μέλους
lada-niva
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 23:20

Δημοσίευσηαπό cliff » 21 Σεπ 2003, 17:28

Από τα μέχρι στιγμής στοιχεία φαίνεται ότι το νέο Νίβα θα έχει τα μηχανικά μέρη του σημερινού (μοτέρ και διαφορικά -μάλλον και φρένα) με μοναδική προσθήκη το υδραυλικό τιμόνι. Η τιμή επίσης μάλλον θα είναι υψηλότερη. Το νέο Νίβα θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση όταν (και εάν) τοποθετήσουν μοτέρ 1.8 Όπελ και ίσως φημολογείται ότι θα γίνει αργότερα (λόγω συνεργασίας GM και Λάντα). Έτσι λέγεται τουλάχιστον αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω ή κάτι διαφορετικό θα είχε ενδιαφέρον να το διαβάσουμε.
Το σημερινό Νίβα πιστεύω ότι είναι εκτός από τίμιο (και φθηνό) και κλασικό.
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό jdelis » 22 Σεπ 2003, 17:41

Έβαλα τρεις φωτογραφίες στο άλμπουμ για τον φίλο μου τον metalaxe. Για να μην παραπονιέται πως τα niva δεν πολυφτιάχνονται... 8)
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό IKE » 22 Σεπ 2003, 19:03

επειδή βλέπω πως υπάρχει η εντύπωση πως το νίβα είναι φοβερό εκτός δρόμου μπορεί να μου πεί κάποιος ενα σημείο οπου υπερτερεί ενός jimny ή samurai και γιατί?

νομίζω πως ασυναίσθητα επείδή είναι παρωχημένο και απαράδεκτο εντός δρόμου κάποιοι "ισορροπούν" το γεγονός αυτό μυθοποιόντας τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Πιστεύω πως αν και φθηνό το νίβα είναι πολύ ακριβό για αυτό που πραγματικά είναι.

περιμένω απαντησεις 8)
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό von4x4 » 23 Σεπ 2003, 02:21

Θα σου κατι εγω φιλε μου για την συνγκριση που κανεις.Πρωτα πρωτα κανεις λαθος για την συμπεριφορα του niva εντος δρομου σε σιγριση παντα με τα δυο suzuki που αναφερες.Εντος δρομου δεν υπαρχει τιποτα ποιο απαραδεκτο απο τα δυο γιαπωνεζικα 4χ4.Ειναι στην κυριολεξεια σκοτωστρες.Απαραδεκτες αναρτησεις για ασφαλτο ακομα και για το jimny.Οδηγα τα με 70χιλ και πανω και θα καταλαβεις τι σου λεω.Ειδικα αν περασει και νταλικα τοτε θα νιωσεις περιεργα.Μιλαμε παντα για την οδικη συμπεριφορα.Κανε μια βολτα και θα καταλαβεις την διαφορα.Φυσικα δεν θελω να πω οτι το Niva ειναι λιμουζινα ετσι?Αλλα απο κρατηματa και απο στιβαροτητα υπαρχει πολυ μεγαλη διαφορα.Τωρα για offroad διαδρομες δεν υπαρχουν μεγαλες διαφορες ειδικα με το Σαμουραι.Για το jimny ομως υπαρχουν.Αυτη η γιαλανζη εκδοση που κυκλοφορει θελει αλαγες για να γινει αξιοπιστο σαν τα δυο αλλα.Σηκωμα, αλαγη αναρτησης .Οσο για το μεταξονιο που ξερεις ειναι σημαντικο μετρα ενα Niva και ενα jiminy και θα καταλαβεις αν και εμφανισιακα δεν φαινετε.2.21 το Νιva, 2.29 το suzuki.Απο εκει και περα ερχεται η ωρα του οδηγου και η εμπειρια του στο 4χ4.Αυτα τα λιγα και ευχαριστω για την φιλοξενεια
von4x4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 16 Σεπ 2003, 17:05

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 23 Σεπ 2003, 08:34

Xappas έγραψε:Έβαλα τρεις φωτογραφίες στο άλμπουμ για τον φίλο μου τον metalaxe. Για να μην παραπονιέται πως τα niva δεν πολυφτιάχνονται... 8)

Φίλε Γιάννη,
Ευχαριστώ για τις φωτογραφίες, ειδικά το κίτρινο είναι πολύ εντυπωσιακό. :shock: :shock:
Μόλις το επιτρέψουν οι οικονομικές συνθήκες θα το φτιάξω σιγά σιγά...
By the way, έβαλα τα Bridgestone 673 M/T και ομολογώ οτι είναι καταπληκτικά αν και περιμένω τις βροχές για να τα τεστάρω και στη λάσπη.
Τα λέμε...
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Σεπ 2003, 13:48

για το αν είναι σκοτώστρες τα suzuki έχω πολύ μεγάλες αμφιβολίες, παρ'όλα αυτά, αν και απο τα τέστ που έχω διαβάσει φαίνεται να υπάρχει τεράστιο χάσμα μεταξύ Jimny και Niva, εγώ θα ήθελα να ακούσω ΓΙΑΤΙ και που υπερτερεί το νίβα εκτός δρόμου και με ποιά λογική ένα αυτοκίνητο με αυτοφερόμενο πλαίσιο και ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση θεωρείται πιο καθαρόαιμο απο ένα άλλο με άκαμπτους άξονες και ξεχωριστό πλαίσιο. Εκτός αν η λογική είναι "γιατι έτσι" ή επειδή δεν το λυπάσαι.

φιλικά ρωτάω πάντα και ελπίζω να μην προκαλέσω την οργή των φάν του Νίβα :roll:
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 23 Σεπ 2003, 14:27

IKE έγραψε:για το αν είναι σκοτώστρες τα suzuki έχω πολύ μεγάλες αμφιβολίες, παρ'όλα αυτά, αν και απο τα τέστ που έχω διαβάσει φαίνεται να υπάρχει τεράστιο χάσμα μεταξύ Jimny και Niva, εγώ θα ήθελα να ακούσω ΓΙΑΤΙ και που υπερτερεί το νίβα εκτός δρόμου και με ποιά λογική ένα αυτοκίνητο με αυτοφερόμενο πλαίσιο και ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση θεωρείται πιο καθαρόαιμο απο ένα άλλο με άκαμπτους άξονες και ξεχωριστό πλαίσιο. Εκτός αν η λογική είναι "γιατι έτσι" ή επειδή δεν το λυπάσαι.

φιλικά ρωτάω πάντα και ελπίζω να μην προκαλέσω την οργή των φάν του Νίβα :roll:

Φίλε ΙΚΕ,
Παρόλο που το Jimny έχει άκαμπτους άξονες εμπρός και πίσω, η διαδρομή της ανάρτησής του δεν είναι τόσο μεγάλη όσο του Niva, το οποίο έχει από τις μεγαλύτερες διαδρομές (στον πίσω άξονα). Αυτό το γεγονός από μόνο του είναι αρκετό για να κάνει τη διαφορά.
Από προσωπική πείρα τώρα, χωρίς να ξέρω το λόγο, το Niva σπινάρει πολύ λιγότερο από το Jimny σε ανηφόρες με σαθρό έδαφος ή λάσπη.
Όσο για το αυτοφερόμενο αμάξωμα που αναφέρεις, δεν παίζει κανένα ρόλο στις δυνατότητες του αυτοκινήτου εκτός δρόμου (απλά έχει περισσότερη αντοχή σε χτυπήματα και επιδιορθώνεται πιο εύκολα).
Γενικά, η ανάρτηση του Niva διατηρεί σχεδόν πάντα σε επαφή τους τροχούς με το έδαφος, σε αντίθεση με το Jimny που έχει την τάση να χοροπηδάει.
Πάντως δε νομίζω ότι οι διαφορές τους είναι τεράστιες όπως αναφέρεις (στα τεστ που λες), μάλλον στα σημεία κρίνεται η "μάχη".
Γεγονός είναι πάντως ότι το Jimny με ένα καλό σετ ελαστικών μεταμορφώνεται σε αγρίμι κυριολεκτικά.
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Είναι θέμα επιλογής

Δημοσίευσηαπό panjo » 23 Σεπ 2003, 15:03

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το εργοστασιακό Νιβα είναι καλύτερο στα 'εκτός δρόμου' απο το jimny. Στο θέμα της συμπεριφοράς στο δρόμο θα διαφωνήσω, λέγοντας πως πρέπει να ξέρεις πως να το οδηγάς. Βέβαια, όλοι μας εδώ ασχολούμαστε με εκτός δρόμου οδήγηση, έτσι θα καταλήξω ότι με τις ανάλογες βελτιώσεις και τα 2 αυτοκίνητα έχουν τις ίδιες περίπου ικανότητες. Σκέψου μόνο ότι το η ελευθερία άρθρωσης του jimny μπορεί να αυξηθεί πάνω απο 30cm απο αυτή του εργοστασιακού.

Τελικά είναι θέμα επιλογής, καθώς το Νιβα είναι φτηνό αλλά ζημιάρικο, ενώ αντίθετα το ζούκι ακριβό αλλά πιο αξιόπιστο (πχ. διαφορικά).

Το ντέρμπι ισοπαλία....
Φιλικά
Panjo
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό IKE » 23 Σεπ 2003, 15:11

οκ, νομίζω μου λύθηκαν οι απορίες :D αν και έχω ακόμα κάποιες επιφυλάξεις για το πόσο καλύτερο είναι το νίβα σίγουρα μου κινήθηκε η περιέργεια να το οδηγήσω :lol:
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό jdelis » 23 Σεπ 2003, 15:12

Metalaxe έγραψε:By the way, έβαλα τα Bridgestone 673 M/T και ομολογώ οτι είναι καταπληκτικά αν και περιμένω τις βροχές για να τα τεστάρω και στη λάσπη.
Τα λέμε...


Εγώ μόλις έβαλα τα Silverstone SQ773 σε 31Χ10,5R15. Έχουν ένα φοβερό προφίλ, όποιος τα βλέπει τρομάζει :wink: Τα οποία το ψήλωσαν αρκετά. Επίσης ετοιμάζομαι να βάλω το πλήρες κιτ της Ironman αυτή την εβδομάδα.

Αν γίνει η νυχτερινή και μπορώ να έρθω σίγουρα θα το κάνω, ελπίζω να σε δω εκεί.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό von4x4 » 23 Σεπ 2003, 18:37

Φιλε ΙΚΕ.Θαθελα και κατι ακομα να πω.θα αναφερω μερικα πραγματακια επιγραμματικα για το Νιva.Eνας που ασχολειται με το 4χ4 θα καταλαβει πολλα.
Φυσικα μιλαμε για εργοστασιακα μοντελα και οχι για φτιαγμενα.Εκει στο Νιva δεν μπορεις να κανεις και πολλα πραγματα(ετσι ειναι η κατασκευη του που δεν σηκωνει πολλα)Λοιπον "
α)κρεμασμα τροχων πισω (σχεδον διπλασιο)
β)μικροτερο μεταξονιο
γ)μικροτερη σχεση στα διαφορικα(ειδικα το παλιο μοντελο 1600cc
δ)μικροτερη σχεση στα αργα
Aυτα ειναι 4 σημαντικοτατα πραγματα στην τετρακινηση.Φυσικα δεν σημαινει οτι κανουν την διαφορα αναμεσα τους τρομερη.Αυτο φαινεται (με τον ιδιο παντα οδηγο) στα ορια του καθε αυτοκινητου και μονον εκει.Και συνεχιζω να πιστευω οτι στην ασφαλτο απο πλευρας οδικης ασφαλειας εχουν μεγαλη διαφορα.Τωρα πιστευω οτι εχειs εναν επιπροσθετο λογο να οδηγησεις και ενα Niva.Να δεις και μονο σου αν εχουν διαφορες η" οχι.
Φιλικα Βαγγελης (Ειλικρινα )
von4x4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 16 Σεπ 2003, 17:05

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες