Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Niva και σκληρή ανάρτηση

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Σεπ 2005, 08:13

Παιδιά σας ξαναλέω οτι τα Gabriel τα άσπρα είναι κορυφαία εκτός δρόμου, πέτρες, λακούβες και λοιπές ανωμαλίες τα περνάνε πολύ καλά. Προσωπική μου άποψη είναι οτι είναι καλύτερα από τα άσπρα KYB, δεν έχω δοκιμάσει τα χρυσά που προτείνει ο Γιατρός βέβαια.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Σεπ 2005, 08:52

γκάζι και βράχια δεν πάνε μαζί

με προσθήκες και Μονρόε 4χ4 κοπανούσε σαν τρελό και δεν το πίεζα κιόλας (γι' αυτο και πουλήθηκε με ακέραιες τις βάσεις)

προσοχή στις επεμβάσεις, όπου περιλαμβάνεται ανάρτηση με ψαλίδια
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό gtsit » 12 Σεπ 2005, 10:42

firelord έγραψε:γκάζι και βράχια δεν πάνε μαζί

με προσθήκες και Μονρόε 4χ4 κοπανούσε σαν τρελό και δεν το πίεζα κιόλας (γι' αυτο και πουλήθηκε με ακέραιες τις βάσεις)

προσοχή στις επεμβάσεις, όπου περιλαμβάνεται ανάρτηση με ψαλίδια


Φαντάζομαι πως δεν τις είχες ενισχύσει τις βάσεις από αυτά που λές. Άρα πάρα πολλά εξαρτιόνται και από το πόδι μας τελικά.
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 12 Σεπ 2005, 10:45

firelord έγραψε:γκάζι και βράχια δεν πάνε μαζί



Καλέ ρε συντρόφοι, αν δεν το πατήσουμε και λιγάκι σε κανένα παλιόδρομο πώς θα γίνει; Με τα ΚΥΒ πάντως δεν είχα πρόβλημα ενώ τα ΚΟΝΙ με πειράζουν στα νεφρά!
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό gtsit » 12 Σεπ 2005, 10:48

Για τα SACHS έχουμε άποψη?? Έχω ακούσει καλά λόγια.
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό xalk » 12 Σεπ 2005, 12:51

Aντε να ακούω γνώμες γρήγορα γιατι στο niva μου, απόσβεση κραδασμών δέν κανουν τα αμορτισέρ αλλα οι λαστιχένιες κουκουνάρες που ήδη ακουμπάνε τη βάση :roll: :roll: :roll: :oops: :oops: :shock: :shock:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Σεπ 2005, 12:52

gtsit έγραψε:Για τα SACHS έχουμε άποψη?? Έχω ακούσει καλά λόγια.

Δεν έχω ακούσει τίποτα.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό TSARKOS » 12 Σεπ 2005, 13:45

ΣΥΝΤΟΦΟΙ ΓΙΑ ΤΑ BILSTAIN ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ
Άβαταρ μέλους
TSARKOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 23:34
Τοποθεσία: ΑΜΦΙΚΛΕΙΑ ΦΘΟΙΩΤΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Σεπ 2005, 13:49

TSARKOS έγραψε:ΣΥΝΤΟΦΟΙ ΓΙΑ ΤΑ BILSTAIN ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΥΠΟΨΙΝ ΤΟΥ

Πρέπει να είναι αρκετά έως πολύ σκληρά δεδομένου του οτι τα χρησιμοποιούν φίλοι που τρέχουν σε αγώνες rally, περισσότερα θα μας πει ο tazmania :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό gtsit » 12 Σεπ 2005, 17:01

xalk έγραψε:Aντε να ακούω γνώμες γρήγορα γιατι στο niva μου, απόσβεση κραδασμών δέν κανουν τα αμορτισέρ αλλα οι λαστιχένιες κουκουνάρες που ήδη ακουμπάνε τη βάση :roll: :roll: :roll: :oops: :oops: :shock: :shock:
Εικόνα


Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός??? Για κοίτα πως φαίνεται από το manual:
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό xalk » 13 Σεπ 2005, 02:01

...μάλλον είναι λάθος το manual... εκτός αν η κουκουνάρα δεν είναι stop αλλά κάνει μέρος της δουλειάς των ελατηρίων! :D :D :D :D :D :D
(οπότε πάω για σκληρότερη… κουκουνάρα και ίσως και μεγαλύτερη για να πάρω και λίγο ...μπόι) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό taktak » 13 Σεπ 2005, 10:30

παιδιά γεια

το Ρωσάκι που έχω τώρα 1,7i το πήρα μεταχειρισμένο από έναν ακροπολικό οδηγό που το είχε για τη πλάκα του. Ο τύπος έχει βάλει 4 αμορτισέρ μπροστά (τα 2 σε παντεντιάρικες βάσεις έξω από τα ελατήρια) και έχει αλλάξει τη κλήση της Panar πίσω μεγαλώνοντας ταυτόχρονα τη διάμετρο ελατηρίων και αμορτισέρ. Τώρα μη ρωτήσετε για μάρκες και σκληρότητες γιατί το αυτοκίνητο δεν το έχω Αθήνα και δε θυμάμαι απ' έξω. Το θέμα είναι ότι πάει κυρία με όσα. Σε σύγκριση με το παλιό μου μαμίσιο 1,6 είναι άλλο αυτοκίνητο. Τέρμα τα πηδήματα και οι ανεξέλεγκτες πλαϊνές μετατοπίσεις και στις στροφές (στο χώμα πάντα) πλασάρεται σαν πισωκούνα. Βέβαια να πω ότι μετά κάτι γερά πλακώματα σε βαχάκια αντικατέστησα ρουλεμάν και Ζ τιμονιού (αλλά αυτά μάλλον είναι άσχετα). όσο για την άσφαλτο θα σας γελάσω γιατί το έχω με χωμάτινα marix και δε το πλακώνω. Αυτά για να γνωρίσετε κάπως το καινούργιο ... της παρέας
Άβαταρ μέλους
taktak
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 10 Σεπ 2005, 09:52
Τοποθεσία: Σύνταγμα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 13 Σεπ 2005, 11:04

Σύντροφε γεια, αυτή τη μετατροπή την κάνουν συνήθως όσοι τρέχουν σε αγώνες και σχεδόν πάντα βάζουν Bilstein (κίτρινα). Το μειονέκτημά τους είναι οτι είναι αρκετά (έως πολύ) σκληρά για χρήση εκτός δρόμου. Συνήθως για άνεση και πραγματική εκτός δρόμου χρήση θέλουμε μαλακή ανάρτηση με μεγάλες διαδρομές.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 13 Σεπ 2005, 11:36

Καλημέρα και απο εμένα.

Θα συμφωνήσω με τον αντώνη, τα διπλά αμορτισερ είναι για γρήγορους αγώνες σε χώμα και όχι ότι το καλύτερο για ανώμαλα εδάφη.

Xalk, δε νομίζω (αλλά ποτέ δε ξέρεις με τους ρώσους) ότι οι κουκουνάρες είναι φτιάγμένες για να κάνουν τη δουλειά των ελατηρίων, αλλά για να τερματιζουν την ανάρτηση μαλακά. Ρε συ, μήπωσ χρειάζεσαι καινούργια ελατήρια ?

Επίσης - αν δε με απατά η μνήμη μου - η μπροστινή διαδρομή της ανάρτησης του νιβα είναι 10cm . Οπότε μην περιμένεις θεαματικές αποστάσεις της κουκουνάρας απο τη βάση.

Αναφορικά με τα αμορτισερ, έχω ακούσει καλές κριτικές απο ξένα site για τα procomp es-3000 . Βέβαια οι βορειοευρωΠΕΗ δεν έχουν τα δικά μας κατσάβραχα.

Αυτό που έχει μεγάλη σημασιά είναι όταν τερματήσει η ανάρτηση και ακουμπήσουν οι κουκουνάρες, τα αμορτισερ να έχουν και άλλη διαδρόμή. Διαφορετικά ή αυτά θα σπάσουν ή οι βάσεις τους (διαλέγετε και παιρνετε).
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό xalk » 13 Σεπ 2005, 12:17

giagoulas έγραψε: Ρε συ, μήπως χρειάζεσαι καινούργια ελατήρια ?

...και αμορτισέρ χρειάζομαι, αλλά το πρόβλημα μου είναι τι να βάλω!!!
Οι απαιτήσεις μου είναι διαφορετικές από των άλλων συντρόφων.
οι υπόλοιποι θέλουν κάτι να μη κοπανάει στο offroad και κατά το δυνατόν να κρατάει και σε άσφαλτο. Εγώ το μόνο που θέλω είναι γερό και σταθερό πάτημα, άντε μέχρι την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 15 Km/h :oops:
... και έχω ακούσει τα πάντα:
σκληρά ελατήρια σκληρά αμορτισέρ ο ένας
μαλακά ελατήρια σκληρά αμορτισέρ ο άλλος
μαλακά ελατήρια μαλακά αμορτισέρ... και πάει λέγοντας!!!
και ο καθένας κάτι βρίσκει για να δικαιολογήσει την άποψη του!
ΑΝΤΕ βρε σύντροφοι βάλτε ένα χεράκι μπας και βγάλουμε άκρη!
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες

cron