Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βελτιώσεις κινητήρα Niva

Χρειάζεται βελτίωση ο Κινητήρας του Niva

Ναι, θέλει άλογα
5
20%
Ναί, θέλει ροπή
4
16%
Ναι, θέλει ροπή και άλογα
15
60%
Όχι
1
4%
 
Σύνολο ψήφων : 25

Βελτιώσεις κινητήρα Niva

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Απρ 2005, 21:37

niva13 έγραψε:συντροφοι αν και τον τελευταιο καιρο ασχολουμε με την lada τα παιδια ειναι πολυ εξυπερετικα ο ηλεκτρολογος ειναι γαμω τα παιδια μεχρι και το σχεδιο μου εδωσε γεια να βαλω τους προβολεις μονος μου γεια να μην πληρωσω ο κ. αρχοντης που ειναι υπευθηνος στο συνεργειο μεχρι και τον τροπο βελτωσης του κινητηρα μου ειπε με μπεκ απο 2000τρο


Τι είναι αυτό;

ΥΓ 1 Δημιουργήθηκε νέο θέμα γιατί ήμασταν εκτός θέματος :D

ΥΓ 2 Παρακαλώ τους "περίσακτους" να μην ψηφίσουν, για να βγει ένα σωστό αποτέλεσμα :wink:
Τελευταία επεξεργασία από tazmania και 04 Απρ 2005, 23:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό niva13 » 04 Απρ 2005, 22:46

tazmania έγραψε:
niva13 έγραψε:συντροφοι αν και τον τελευταιο καιρο ασχολουμε με την lada τα παιδια ειναι πολυ εξυπερετικα ο ηλεκτρολογος ειναι γαμω τα παιδια μεχρι και το σχεδιο μου εδωσε γεια να βαλω τους προβολεις μονος μου γεια να μην πληρωσω ο κ. αρχοντης που ειναι υπευθηνος στο συνεργειο μεχρι και τον τροπο βελτωσης του κινητηρα μου ειπε με μπεκ απο 2000τρο


Τι είναι αυτό;



το niva μπορει να φορεσει μπεκ injection poy να ταιριαζει απο αυτοκινητο 2000 κυβικα μετα ρυθμιζμα του εγκεφαλου γεια το καυσιμο.και τελος φιλτρο εξατμιση και ετοιμα 125 αλογακια.(θα γινουμε λιγο κολητοι με τον βενζινα αλλα χαλαλι)
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό tazmania » 04 Απρ 2005, 22:50

niva13 έγραψε:
tazmania έγραψε:
niva13 έγραψε:συντροφοι αν και τον τελευταιο καιρο ασχολουμε με την lada τα παιδια ειναι πολυ εξυπερετικα ο ηλεκτρολογος ειναι γαμω τα παιδια μεχρι και το σχεδιο μου εδωσε γεια να βαλω τους προβολεις μονος μου γεια να μην πληρωσω ο κ. αρχοντης που ειναι υπευθηνος στο συνεργειο μεχρι και τον τροπο βελτωσης του κινητηρα μου ειπε με μπεκ απο 2000τρο


Τι είναι αυτό;



το niva μπορει να φορεσει μπεκ injection poy να ταιριαζει απο αυτοκινητο 2000 κυβικα μετα ρυθμιζμα του εγκεφαλου γεια το καυσιμο.και τελος φιλτρο εξατμιση και ετοιμα 125 αλογακια.(θα γινουμε λιγο κολητοι με τον βενζινα αλλα χαλαλι)


Ρύθμιση εγκεφάλου; Τι εννοείς; Πρόγραμμα; Από που;

Αυτέ οι πληροφορίες από που προέρχονται;
Τελευταία επεξεργασία από tazmania και 04 Απρ 2005, 22:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 04 Απρ 2005, 22:52

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: 125hp???? :lol: :lol: :lol: :lol:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xalk » 04 Απρ 2005, 23:06

... hmmm Δέν πιστευω να θέλετε να τα χαμηλώσουμε κι όλας και να βάλουμε kai slick λαστιχο εεεεεε???? τι 125 αλογάκια??? στις 6.000 στροφές ????? :D :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό xristost » 04 Απρ 2005, 23:09

Ρε!!! ροπηηη θελουμαι!! οχι να γινουμαι vitara!!! :toilet: :toilet: :toilet:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό gtsit » 04 Απρ 2005, 23:20

xristost έγραψε:Ρε!!! ροπηηη θελουμαι!! οχι να γινουμαι vitara!!! :toilet: :toilet: :toilet:


Εγώ από την άλλη γιατί πιστεύω πως ένα πιό ελύθερο φιλτράκι που να πλένετε κιόλας, και μια ωραία εξατμισούλα είναι αρκετά?? Ώστε να πάρουμε λίγη δύναμη αλλά να χάσουμε ελάχιστη ροπή.
Είμαι σίγουρος πως το αποτέλεσμα θα είναι πιο γλυκό.....
Αν δε ρυθμιστεί (χαρτογράφηση) και ο εγκέφαλος σε αγωνιστικά πρότυπα (να διαβάζει μόνο τους βασικούς αισθητήρες, και να μας βγάζει την ροπή εκεί που θέλουμε) τότε...... τα ξαναλέμε.

Φίλος με OPEL και BOSCH εγκέφαλο το έκανε με 400Euro

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό xristost » 04 Απρ 2005, 23:46

Επημενω για ροπη! (λιγα αλογακια δεν θα με χαλαγαν) αλλα οτων εχεις τη ροπη και δεν ζορηζεις τον κινητηρα με πολες στροφες και με ενα air snokhel θα μπορεις να βουτας ανετα :wink: :wink: :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xalk » 04 Απρ 2005, 23:56

ΡΟΠΗ... και πιο "αργά" αργά!!
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό teroulas » 05 Απρ 2005, 08:07

Αν και είμαι 'απ' τους άλλους' προτείνω ροπή. Δεν ψήφισα
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Απρ 2005, 09:56

ψήφισα και τα δύο και ομολογώ πως τον τελευταίο καιρό ο σατανικός μου εγκέφαλος παίζει με την ιδέα δίλιτρης ατμοσφαιρικής εγκατάστασης (καταλυτικής)....
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 05 Απρ 2005, 10:10

ΥΓ 2 Παρακαλώ τους "περίσακτους" να μην ψηφίσουν, για να βγει ένα σωστό αποτέλεσμα


Καλά να μας ζητάς να μην ψηφίσουμε αλλά να μας αποκαλείς παρείσακτους :evil: :evil: ,..., θα μπορούσες να ήσουν λίγο πιο διακριτικός να έλεγες π.χ. οι έχοντες τεχνολογικώς ανώτερα αυτοκίνητα! :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D :twisted: :lol: :D
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Απρ 2005, 10:27

ωπ ήρεμα, θα το πάρει επάνω του ο Μπλακρίς και θα αρχίσει να μας αραδιάζει τα προτερήματα της μπανιέρας
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 05 Απρ 2005, 21:34

Στο πολαπλού ψεκασμού έβαλα ένα φιλτρο ελευθέρας (green) χωρίς καμία άλλη μετατροπή και είδα μιά μικρή διαφορά.....Εξατμιση στο μέλλον....κάτι άκουσα για συμπιεστή βενζίνης χωρίς να γνωρίζω κάτι παραπάνω....
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Απρ 2005, 22:16

Κώστα πως σου φαίνεται σαν λύση η 2λιτρη ατμοσφαιρική?

(Εργάζομαι προς αποτύπωση και επίλυση της γνωστής γραφειοκρατικής μαλάκυνσης προς το παρόν.....)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες