Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό konmar » 31 Μαρ 2005, 15:10

Σύντροφοι νέος είμαι εγώ και χρειάζομαι την συμβουλή σας. Τι πίεση ελαστικών προτείνεται, για τις διάφορες χρήσεις? ( δρόμο, off road)
Aναμένω όλες τις οδηγίες σας σχετκώς γιατί όπου και αν ρώτησα δεν γνώριζαν για Νιva. To λάστιχο που φοράω είναι FEDIMA 175R 16

Spasiba
Άβαταρ μέλους
konmar
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 31 Μαρ 2005, 15:01
Τοποθεσία: ΚΩΣ

ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 01 Απρ 2005, 10:39

Υπολόγιζε από 26 psi (offroad) μέχρι 30 psi (στον δρόμο).
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 01 Απρ 2005, 11:50

Για να μην αλλάζεις κάθε φορά πίεση (εντός - εκτός δρόμου) βάλε 28 να είσαι μέσα :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 01 Απρ 2005, 14:48

ΕΝΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ: Ιδιως αν έχεις βάλει αμορτισέρ σκληρότερα απο μαμίσια τοτε στα 30 psi ειναι σκληρο εντος δρόμου. Ακομα και με τα KAYABA που έχω βάλει εγω (λιγο πιο σκληρά απο μαμίσια) στα 30 psi ειναι λιγο δυσαρεστο, στα 28 τελειο. Επισης βρισκω οτι τουλαχιστον με τα δικα μου λαστιχα (Kumho Venture AT), στα 26-28 psi εχει καλυτερα καρτηματα στις ασφάλτινες στροφες απο οτι στα 30 psi (μετα απο εκτεταμενα πειραματα). Οποτε βάζω 28 γενικως.

ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ: Οπως λεν οι πολυ πιο πεπειραμενοι απο μενα ηρωϊκοι και ενδοξοι συντροφοι Dr Format και Metalaxe, 26 psi εκτος δρόμου. Εξαιρεσεις: Α) κατάσταση με πολλές κοφτερες-μυτερες πετρες/κοτρώνες που μπορουν να σχισουν λαστιχο, το έχω πάθει, (η καλσον για τους ιδοκτητες vitara, διότι κόλλησαν πολύ πρίν και πηγαίνουν με τα πόδια). Τότε ορισμένοι συνιστούν υψηλή πίεση μεχρι και 32 psi διοτι ετσι προστατεύονται καλύτερα τα πλαινά του ελαστικού. Β) Αμμος αφράτη-χαλαρή: 20 psi και στα δύσκολα 15 psi και αν σφίξουν άσχημα τα πράγματα 12. Φαρδαίνει έτσι το αποτύπωμα του ελαστικού στην άμμο και δε βουλιάζει τοσο ευκολα. Προσοχή όμως. Οταν ειναι να ξαναβγείς στην άσφαλτο πρεπει απαραιτητως να τα ξαναφουσκώσεις στα 28 οπότε πρέπει να έχεις τρόμπα ή κομπρεσσεράκι. Τα παλιά Νίβα είχαν τρόμπα κάτω απο το καπό!

Για λάσπη/χιόνι θα σου πούν οι πιό έμπειροι σύντροφοι.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 01 Απρ 2005, 22:24

ΕΝΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ: Ιδιως αν έχεις βάλει αμορτισέρ σκληρότερα απο μαμίσια τοτε στα 30 psi ειναι σκληρο εντος δρόμου. Ακομα και με τα KAYABA που έχω βάλει εγω (λιγο πιο σκληρά απο μαμίσια) στα 30 psi ειναι λιγο δυσαρεστο, στα 28 τελειο. Επισης βρισκω οτι τουλαχιστον με τα δικα μου λαστιχα (Kumho Venture AT), στα 26-28 psi εχει καλυτερα καρτηματα στις ασφάλτινες στροφες απο οτι στα 30 psi (μετα απο εκτεταμενα πειραματα). Οποτε βάζω 28 γενικως.

ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ: Οπως λεν οι πολυ πιο πεπειραμενοι απο μενα ηρωϊκοι και ενδοξοι συντροφοι Dr Format και Metalaxe, 26 psi εκτος δρόμου. Εξαιρεσεις: Α) κατάσταση με πολλές κοφτερες-μυτερες πετρες/κοτρώνες που μπορουν να σχισουν λαστιχο, το έχω πάθει, (η καλσον για τους ιδοκτητες vitara, διότι κόλλησαν πολύ πρίν και πηγαίνουν με τα πόδια). Τότε ορισμένοι συνιστούν υψηλή πίεση μεχρι και 32 psi διοτι ετσι προστατεύονται καλύτερα τα πλαινά του ελαστικού. Β) Αμμος αφράτη-χαλαρή: 20 psi και στα δύσκολα 15 psi και αν σφίξουν άσχημα τα πράγματα 12. Φαρδαίνει έτσι το αποτύπωμα του ελαστικού στην άμμο και δε βουλιάζει τοσο ευκολα. Προσοχή όμως. Οταν ειναι να ξαναβγείς στην άσφαλτο πρεπει απαραιτητως να τα ξαναφουσκώσεις στα 28 οπότε πρέπει να έχεις τρόμπα ή κομπρεσσεράκι. Τα παλιά Νίβα είχαν τρόμπα κάτω απο το καπό!

Για λάσπη/χιόνι θα σου πούν οι πιό έμπειροι σύντροφοι.


Σιγά να μην αλλάζουμε πίεση ανάλογα με το έδαφος.....δεν θα κάνουμε διαδρομές αέρα θα βάζουμε και θα βγάζουμε..... :twisted:
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό michailbm » 01 Απρ 2005, 23:02

taxideytis έγραψε:
ΕΝΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ: Ιδιως αν έχεις βάλει αμορτισέρ σκληρότερα απο μαμίσια τοτε στα 30 psi ειναι σκληρο εντος δρόμου. Ακομα και με τα KAYABA που έχω βάλει εγω (λιγο πιο σκληρά απο μαμίσια) στα 30 psi ειναι λιγο δυσαρεστο, στα 28 τελειο. Επισης βρισκω οτι τουλαχιστον με τα δικα μου λαστιχα (Kumho Venture AT), στα 26-28 psi εχει καλυτερα καρτηματα στις ασφάλτινες στροφες απο οτι στα 30 psi (μετα απο εκτεταμενα πειραματα). Οποτε βάζω 28 γενικως.

ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ: Οπως λεν οι πολυ πιο πεπειραμενοι απο μενα ηρωϊκοι και ενδοξοι συντροφοι Dr Format και Metalaxe, 26 psi εκτος δρόμου. Εξαιρεσεις: Α) κατάσταση με πολλές κοφτερες-μυτερες πετρες/κοτρώνες που μπορουν να σχισουν λαστιχο, το έχω πάθει, (η καλσον για τους ιδοκτητες vitara, διότι κόλλησαν πολύ πρίν και πηγαίνουν με τα πόδια). Τότε ορισμένοι συνιστούν υψηλή πίεση μεχρι και 32 psi διοτι ετσι προστατεύονται καλύτερα τα πλαινά του ελαστικού. Β) Αμμος αφράτη-χαλαρή: 20 psi και στα δύσκολα 15 psi και αν σφίξουν άσχημα τα πράγματα 12. Φαρδαίνει έτσι το αποτύπωμα του ελαστικού στην άμμο και δε βουλιάζει τοσο ευκολα. Προσοχή όμως. Οταν ειναι να ξαναβγείς στην άσφαλτο πρεπει απαραιτητως να τα ξαναφουσκώσεις στα 28 οπότε πρέπει να έχεις τρόμπα ή κομπρεσσεράκι. Τα παλιά Νίβα είχαν τρόμπα κάτω απο το καπό!

Για λάσπη/χιόνι θα σου πούν οι πιό έμπειροι σύντροφοι.


Σιγά να μην αλλάζουμε πίεση ανάλογα με το έδαφος.....δεν θα κάνουμε διαδρομές αέρα θα βάζουμε και θα βγάζουμε..... :twisted:


Έγραψες πάλι φίλτατε taxideytis! :!: :lol: :lol:

Αγόρι μου βρες μια μέση λύση να μην κοπανάει και να κρατάει (το 28 καλο ακούγεται και αφού το λέει ο metalaxe έτσι πρέπει να είναι για νιβα) και ξέχνα τις πιέσεις ,..., δεν πας σε γκραν πρι να παίζει τόσο μεγάλο ρόλο! :wink: :wink:
Όσο για τα δύσκολα εκτός μόνο να εχεις στο μυαλο σου αυτά που είπε ο NIBAKIOC ως θεωρία! :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό mato » 02 Απρ 2005, 13:33

michailbm έγραψε:
... Αγόρι μου βρες μια μέση λύση να μην κοπανάει και να κρατάει (το 28 καλο ακούγεται και αφού το λέει ο metalaxe έτσι πρέπει να είναι για νιβα) και ξέχνα τις πιέσεις ,..., δεν πας σε γκραν πρι να παίζει τόσο μεγάλο ρόλο! :wink: :wink:
Όσο για τα δύσκολα εκτός μόνο να εχεις στο μυαλο σου αυτά που είπε ο NIBAKIOC ως θεωρία! :wink: :wink:


εγώ πάλι (επίσης με FEDIMA) συμφωνώ με τον NIBAKIO όσον αφορά στην εκτίμησή του για εκτός δρόμου, έχω δει πολύ μεγάλη διαφορά σε λάσπη και άμμο μειώνοντας την πίεση. Οι τιμές (σε bar) που δίνει το manual που είχε το αυτοκίνητο, αν θυμάμαι καλά (το αυτοκίνητο είναι 1.7i αλλά το manual είναι για 1.6) είναι 1,9 και 1,8 για μπρός/πίσω, ενώ το αντίστοιχο manual που βρίσκεται εδώ και το οποίο θεωρώ πιό αξιόπιστο, δίνει αντίστοιχα 2,1 και 1,9 - που αναλογεί σε 30,4 και 27,6 psi (οπότε είναι μέσα και ο Metalaxe και ο Dr. Format :D ).
Eγώ χρησιμοποιώ αυτές τις πιέσεις γενικά και περιστασιακά μόνο μειώνω την πίεση. Έχουν βέβαια κάποιο δίκιο και οι φίλοι που υποστηρίζουν οτι αυτά είναι μάλλον ψιλά γράμματα, κι όσο νάναι τρως χρόνο, αλλά αν λάβεις υπόψη σου την διαφορά στην πρόσφυση εκτός δρόμου με μειωμένη πίεση, και την υψηλή κατανάλωση αν το αφήσεις χαμηλά και στην άσφαλτο, τότε εμένα τουλάχιστον δεν μου φαίνεται μεγάλος κόπος να κουβαλάω ένα μετρητή (αυτόν τον συστήνω οπωσδήποτε, και μάλιστα καλής ποιότητας, να ξέρεις πόσο αέρα έχεις - και στα βενζινάδικα οι μετρητές παίζουν μεταξύ τους) κι ένα κομπρεσσεράκι, άλλωστε 95% κάποιο βενζινάδικο θα βρεις. Μόνο πρόσεχε όταν βάζεις αέρα να έχεις πλύνει κάπως τις βαλβίδες από τη λάσπη, και γενικά να ελέγχεις τυχόν διαρροή μετά το φούσκωμα. Πήγα δυό φορές σε βουλκανιζατέρ - χωρίς λόγο στην ουσία - καμμιά φορά η βαλβίδα δεν "κάθεται" σωστά.
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό konmar » 02 Απρ 2005, 17:56

Σύντροφοι ευχαριστώ για την "καθοδήγηση". Το ξέρω ότι είναι ψιλά γράμματα, αλλά διάφοροι ειδικοί μου έδιναν συμβουλές με μεγάλες αποκλίσεις εως τώρα, γι΄αυτό απευθύνθηκα σε σας. Θα επανέλθω δριμύτερος για καθοδήγηση με την πρώτη απορία.

Spasiba
Άβαταρ μέλους
konmar
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 31 Μαρ 2005, 15:01
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 02 Απρ 2005, 19:58

taxideytis έγραψε:
Σιγά να μην αλλάζουμε πίεση ανάλογα με το έδαφος.....δεν θα κάνουμε διαδρομές αέρα θα βάζουμε και θα βγάζουμε..... :twisted:


Σιγά συντροφε, που πας τοσο βιαστικα που δεν προλαβαίνεις να βγαλεις αερα; Θα κοψει η μαγιονέζα; :D

Δε λεω, σε δρομους με μεικτες συνθηκες προφανως δε λεει να φουσκο-ξεφουσκωνεις καθε 500 μετρα, αλλα για μπες σε χαλαρη αμμο με 28 και παει η βιασυνη.
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 03 Απρ 2005, 19:38

ελα καμια βόλτα των 800 χλμ σε ένα Σαββατοκύριακο και θα σου πώ που πάω .......
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 03 Απρ 2005, 20:18

Καλώς σύντροφε, αλλα εσυ οχι αέρα, ουτε βενζινη δεν θα προλαβαινεις να βάζεις.....
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 04 Απρ 2005, 22:02

ισα ισα που προλαβαίνω...........
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 05 Απρ 2005, 13:58

<< ελα καμια βόλτα των 800 χλμ σε ένα Σαββατοκύριακο και θα σου πώ που πάω >>

Χωρις πλακα τωρα συντροφε Ταξιδευτη και ποιος Νιβακιας δε θαθελε να ρθει μαζι σου σε τετοιο Σαβ/Κυρ/κο !!!
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 06 Απρ 2005, 10:26

NIBAKIOC έγραψε:<< ελα καμια βόλτα των 800 χλμ σε ένα Σαββατοκύριακο και θα σου πώ που πάω >>

Χωρις πλακα τωρα συντροφε Ταξιδευτη και ποιος Νιβακιας δε θαθελε να ρθει μαζι σου σε τετοιο Σαβ/Κυρ/κο !!!


ΕΓΩ ! :twisted: :twisted: :twisted:

Αυτό δεν είναι Σαββατοκύριακο, είναι η 11η κατάρα των Φαραώ :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό teroulas » 06 Απρ 2005, 13:35

Καλά με πόσα πάτε ? Με ιλιγγιώδη ταχύτητα ή με «ιλιθιόδη» ?

Μουρ χαρ χαρ χαρ χαρ :D
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες