Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τερτίπια "check engine" ένδειξης στο ταμπλό.

Τερτίπια "check engine" ένδειξης στο ταμπλό.

Δημοσίευσηαπό nivatank » 22 Μαρ 2005, 11:34

Χθες σε ανύποπτη στιγμή μου άναψε η ένδειξη "check engine". To NIVA είναι καινούργιο (800km). Σταμάτησα έσβησα τη μηχανή την έβαλα πάλι μπροστά αλλά το ενδεικτικό παρέμενε αναμμένο. Δεν παρατήρησα κάποια άλλη δυσλειτουργία. Πήγα στον προορισμό μου και μετά από κανά δύωρο έβαλα πάλι μπροστά τον κινητήρα, το ενδεικτικό παρέμενε σταθερά αναμμένο. Το αυτοκίνητο είχε λίγη βενζίνη μέσα(είχε ανάψει το λαμπάκι βενζίνης).
Και τώρα το περίεργο. Μόλις έβαλα βενζίνη και ξαναάναψα τον κινητήρα το λαμπάκι του "check engine" είχε σβήσει!!
Άβαταρ μέλους
nivatank
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 15:05
Τοποθεσία: Πάτρα

Τερτίπια "check engine" ένδειξης στο ταμπλό.

Δημοσίευσηαπό xalk » 22 Μαρ 2005, 12:23

Διάβασε τι λέει στην τάπα της βενζίνης. (μπορεί να κάνει το check engine να ανάψει). Αγνόησε το ... αν παραμένει αναμμένο πήγαινε στην αντιπροσωπία για την καθιερωμένη αλλαγή αισθητήρων.
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Re: Τερτίπια "check engine" ένδειξης στο ταμπλό.

Δημοσίευσηαπό nivatank » 22 Μαρ 2005, 13:06

xalk έγραψε:Διάβασε τι λέει στην τάπα της βενζίνης. (μπορεί να κάνει το check engine να ανάψει). Αγνόησε το ... αν παραμένει αναμμένο πήγαινε στην αντιπροσωπία για την καθιερωμένη αλλαγή αισθητήρων.



Καλά γράφει έτσι η τάπα της βενζίνης? Οι Ρώσοι δεν παίζονται! Και ποιος ο λόγος να γίνεται κάτι τέτοιο? Δηλαδή το "check engine" έχει να κάνει και με την ποσότητα της βενζίνης? Μήπως αν υπάρχει μικρή ποσότητα δε δουλεύει σωστά η αντλία και αυτό να σηματοδοτεί πρόβλημα?
Άβαταρ μέλους
nivatank
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Φεβ 2005, 15:05
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Τερτίπια "check engine" ένδειξης στο ταμπλό.

Δημοσίευσηαπό teroulas » 22 Μαρ 2005, 14:59

Κάτι τέτοιο :roll:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Τερτίπια "check engine" ένδειξης στο ταμπλό.

Δημοσίευσηαπό gtsit » 22 Μαρ 2005, 18:51

nivatank έγραψε:
xalk έγραψε:Διάβασε τι λέει στην τάπα της βενζίνης. (μπορεί να κάνει το check engine να ανάψει). Αγνόησε το ... αν παραμένει αναμμένο πήγαινε στην αντιπροσωπία για την καθιερωμένη αλλαγή αισθητήρων.



Καλά γράφει έτσι η τάπα της βενζίνης? Οι Ρώσοι δεν παίζονται! Και ποιος ο λόγος να γίνεται κάτι τέτοιο? Δηλαδή το "check engine" έχει να κάνει και με την ποσότητα της βενζίνης? Μήπως αν υπάρχει μικρή ποσότητα δε δουλεύει σωστά η αντλία και αυτό να σηματοδοτεί πρόβλημα?


Καμία σχέση. Προφανώς αυτό που γράφει για την τάπα της βενζίνης έχει να κάνει με την πίεση της βεζίνης. Αφήνοντας την τάπα ανοικτή, αυτή αλλάζει και μπορεί να σου ανάψει το λαμπάκι. Λοιπόν επειδή αγόρασα μηχάνημα που διαβάζει τον εγκέφαλο του NIVA κάθησα και διάβασα όλο το manual οπότε γνωρίζω ακριβώς πιά, την λογική που δουλεύει ο εγκέφαλος. Σε ένα σημείο μάλιστα έχει και επιλογή για check στο Fuel System οπότε μου φαίνεται λογικό αυτό που γράφουν οι Ρώσσοι.

Θα κάνω λοιπόν μία σύντομη περιγραφή αυτών που διάβασα.

Υπάρχουν 2 είδη κωδικών. Οι active codes και οι pending codes.

Pending codes έχουμε όταν ο εγκέφαλος εντοπίσει ένα λάθος αλλά δεν το έχει επιβεβαιώσει αρκετές φορές.

Αν εντοπίσει το ίδιο λάθος πολλές φορές τότε αυτός ο κωδικός γίνεται active code και ανάβει το check engine.

Συνεπώς το ckeck engine δεν ανάβει χωρίς λόγο συνήθως. Στην περίπτωση των καινούργιων NIVA έχουμε συνήθως κάποιους αισθητήρες με προβληματάκια. Τους αλλάζουμε στην εγγύηση και λύνονται τα προβλήματα. Αν φοράς και σωστά μπουζί οι πιθανότητες για δυσλειτουργίες λιγοστεύουν.
Έκανα δοκιμή στο δικό μου NIVA βγάζοντας την φύσσα από τον αισθητήρα ανωμάλου δρόμου. Αποτέλεσμα? Το check engine δεν άναψε αλλά το μηχάνημα μου έβγαλε pending code P1617 (Rough road high signal).
Αν άφηνα την φύσσα βγαλμένη για μερικά χιλιόμετρα σίγουρα θα άναβε το check engine αφού θα γινόταν active code. Πάντως μην ανησυχείς. Αλλάζεις τους προβληματικούς αισθητήρες και όλα OK.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: Τερτίπια "check engine" ένδειξης στο ταμπλό.

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Μαρ 2005, 20:12

σύντροφε qtsit, ενημερωτικότατο σε βρίσκω, εύγε.

Αλήθεια, που το τσίμπησες το μηχανάκι, αναρωτιέμαι, και πόσο???
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: Τερτίπια "check engine" ένδειξης στο ταμπλό.

Δημοσίευσηαπό gtsit » 23 Μαρ 2005, 11:22

firelord έγραψε:σύντροφε qtsit, ενημερωτικότατο σε βρίσκω, εύγε.

Αλήθεια, που το τσίμπησες το μηχανάκι, αναρωτιέμαι, και πόσο???


Το πήρα από Αμερική. Συνολικό κόστος 320Euro (τιμή προιόντος - μεταφορικά - τελωνείο). Έψαξα μήπως το βρω και στην Ελλάδα αλλά δεν βρήκα κάτι κάτω από 600 με 700Euro. Το βρήκα και Γερμανία με 700Euro. Κυκλοφορεί και σε άλλη μορφή ειδικό κυκλωματάκι πάμφθηνο γύρω στα 80Euro από Γερμανία. Χρειάζεται όμως σύνδεση με laptop. Προσωπικά δεν έχω laptop οπότε το πήρα ανεξάρτητο και με δική του οθόνη ώστε να μην ασχοληθώ άλλο. Για όποιους ενδιαφέρονται www.obd2.com ή www.scantool.net ή www.obd-2.de

Εγώ πήρα το QuickCode OBDII από Αμερική. Η καλύτερη λύση για όσους δεν έχουν laptop. Αν έχετε laptop δεν χρειάζεται να δώσετε τόσα.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό genesis » 23 Μαρ 2005, 11:51

Το κυκλωματάκι που αναφέρει ο gtsit ή παρόμοιο, διατίθεται και στην Ελλάδα από το περιοδικό ELECTOR σε αντίστοιχη τιμή (αν θυμάμαι καλά γύρω στα 120€). Βέβαια είναι σε μορφή κιτ οπότε θα χρειαστεί συναρμολόγηση, κουτάκι, καλώδια, κλπ.
Λειτουργεί σε συνεργασία με PC με free software.
Φυσικά είναι συμβατό με όλα τα οχήματα που διαθέτουν κοννέκτορα σύνδεσης OBD2 (νομίζω όλα στην Ευρωπαϊκή αγορά από το 2000 και μετά).
Ένα που έφτιαξα για ένα φίλο το δοκιμάσαμε στο niva μου και σε ένα Honda type-R και δούλεψε και στα δύο πολύ καλά.

Σε ότι αφορά στο check engine του niva, και εμένα μου ανάβει καμμιά φορά αν ο κινητήρας πάρει μπροστά από κρύος "στραβά" (δεν πάει στις 1500σαλ αλλά δουλεύει περίεργα γύρω στις 700σαλ).
Το λαμπάκι παραμένει αναμμένο ακόμα και αν σβήσεις - ανάψεις και λειτουργήσει σωστά. Θα χρειαστούν 2 ή 3 ακόμα σωστές εκκινήσεις για να σβήσει το λαμπάκι.
Προφανώς αν συμβεί κάτι και ανάψει το λαμπάκι, ο "εγκέφαλος" χρειάζεται να "βεβαιωθεί" σε 2 ή 3 επανεκκινήσεις ότι το πρόβλημα δεν υπάρχει πλέον για να σβήσει το λαμπάκι.
Σημειωτέον ότι πρόκειται για niva 25Y με 6500km.
genesis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 20 Ιαν 2005, 09:51
Τοποθεσία: Ν/Δ προάστια

Δημοσίευσηαπό gtsit » 28 Μαρ 2005, 13:45

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!! ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΤΕΣΤΑΡΕΙ ΜΟΝΟ OBDII ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ. ΚΟΙΝΩΣ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ MPI NIVA.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες