Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Fedima 175R16

Δημοσίευσηαπό mato » 11 Μαρ 2005, 14:15

blackchris έγραψε:
pkatsab έγραψε:
blackchris έγραψε:Παιδιά απο ότι ξέρω η σαμπρέλα σε λάστιχα tumbless είναι επικίνδυνη. Δημιουργούνται μεταξύ ελαστικού και σαμπρέλας θύλακες αέρα που στις μεγάλες ταχύτητες κλατάρει την σαμπρέλα !


Πόοοσο μεγάλες δηλαδη;
Έλα-έλα, για να σοβαρευτούμε!!! :wink:


Σοβαρά το λεω αγαπητέ, κάθε καλός λαστιχάς μπορεί να στο επιβεβαίωση.


.... define "μεγάλες ταχύτητες" (που θάλεγε και ο Clinton :D ) pls
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό blackchris » 11 Μαρ 2005, 16:36

mato έγραψε:
blackchris έγραψε:
pkatsab έγραψε:
blackchris έγραψε:Παιδιά απο ότι ξέρω η σαμπρέλα σε λάστιχα tumbless είναι επικίνδυνη. Δημιουργούνται μεταξύ ελαστικού και σαμπρέλας θύλακες αέρα που στις μεγάλες ταχύτητες κλατάρει την σαμπρέλα !


Πόοοσο μεγάλες δηλαδη;
Έλα-έλα, για να σοβαρευτούμε!!! :wink:


Σοβαρά το λεω αγαπητέ, κάθε καλός λαστιχάς μπορεί να στο επιβεβαίωση.


.... define "μεγάλες ταχύτητες" (που θάλεγε και ο Clinton :D ) pls


Απο 130 - 140 και πάνω, οπότε τα Niva δεν έχουν πρόβλημα :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό gtsit » 12 Μαρ 2005, 09:06

mato έγραψε:
tazmania έγραψε:Παρεμπίπτοντος και στις μαμίσιες χωρίς σαμπρέλα μπαίνουν.



savourdaman έγραψε:
Ωχ λετε να εκανα μ....κια φτου ρε γκαντεμη Δια.Εμενα ο λαστιχας μου ειπε οτι δεν μπαινουν χωρις σαμπρελα γιατι δεν εχει την πατουρα για να ειναι στεγανη.Τι να πω αν ειναι ετσι την πατησα σαν βλακας .Συντροφοι υπαρχει λυση?Αν το ψηλωσω με προσθηκες θα βρισκει?Και αν οχι κανενας καλος για το σηκωμα μαστορας υπαρχει?Ο γιατρος ασχολειτε καθολου? και ποσο θα μου κοστισει?Κριμα και εδειχνε βαρβατο το τουτου



gtsit έγραψε:
Τι πατούρα?? Μόνο βαλβίδες άλλαξα. No problem. Τις μαμίσιες τις έχεις?
Αν ναι φόρα τα λάστιχα εκεί και όλα ok.

GEORGE


.. παιδιά κι εγώ μπερδεύτηκα λιγάκι.
Να ανακεφαλαιώσω μήπως καταλάβω :

1) τα fedima μπαίνουν χωρίς σαμπρέλα ? μόνο με αλλαγή βαλβίδας (gtsit) ?
2) μήπως (ο λαστιχάς) εννοούσε (αντί πατούρα) κόντρα για την μη μετακίνηση (στρίψιμο) του ελαστικού πάνω στην ζάντα ?
3) οι έχοντες το λάστιχο άνευ σαμπρέλας, κάνατε τίποτα για το 2 ? (εμένα αυτό μου είπαν ως λόγο για την τοποθέτηση σαμπρέλας)


Τα έχω βάλει σκέτα χωρίς σαμπρέλα. Μόνο αλλαγή βαλβίδων. Μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα ρε παιδιά. Περιττό μου φαίνεται να μπει η σαμπρέλα.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό tazmania » 12 Μαρ 2005, 09:56

blackchris έγραψε:
mato έγραψε:
blackchris έγραψε:
pkatsab έγραψε:
blackchris έγραψε:Παιδιά απο ότι ξέρω η σαμπρέλα σε λάστιχα tumbless είναι επικίνδυνη. Δημιουργούνται μεταξύ ελαστικού και σαμπρέλας θύλακες αέρα που στις μεγάλες ταχύτητες κλατάρει την σαμπρέλα !


Πόοοσο μεγάλες δηλαδη;
Έλα-έλα, για να σοβαρευτούμε!!! :wink:


Σοβαρά το λεω αγαπητέ, κάθε καλός λαστιχάς μπορεί να στο επιβεβαίωση.


.... define "μεγάλες ταχύτητες" (που θάλεγε και ο Clinton :D ) pls


Απο 130 - 140 και πάνω, οπότε τα Niva δεν έχουν πρόβλημα :twisted:


Έτσι ακριβώς είναι. Ο μόνος λόγος που βάζουμε και όχι αλλάζουμε, βαλβίδες, είναι γιατί αυτές που έχεις πάνε μαζί με την σαμπρέλα :twisted:

Προσοχή μόνο στο μέγεθος της βαλβίδας, πλάτος όχι ύψος. Οι ζάντες αυτές θέλουν τις μεγάλες και όχι τις συνηθισμένες βαλβίδες, που δυστυχώς δεν τις βρίσκεις παντού. Εάν σου βάλουν τις μικρές, υπάρχει κίνδυνος.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 15 Μαρ 2005, 15:40

Καλησπερα σε ολους ελειψα για 3 μερες ταξιδι οπου ελιωσα ολιγον τον Γιουρι στα καλαβρυτα.Συμπερασματα:
1.Υπαρχει κατι που να σταματαει το NIVA?
2.Τα fedima απλως απιστευτα.
3.Οντως βρισκουν τα ρημαδια σε ακραιες καταστασεις.
Μαλλον αν οχι σιγουρα παω για ψηλωμα με προσθηκες (ουτως η αλλως θα το εκανα αργα η γρηγορα)οποτε αν μπορειτε να μου πειτε που κανατε τα δικα σας και ποσο κοστος ειχε η ολη μετατροπη?Φοβαμαι να βαλω τα λαστιχα στην μαμισια διοτι απο οτι μου ειπαν και αλλοι του ειδους μπορει το λαστιχο να κλαταρει να ξεζανταρει σε ακραιες συνθηκες η στροφες καθως δεν στεγανοποιητε η θελει σαμπρελα οπου μπορει σε βραχια να η πετρες να παθει ζημια plz help.
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Μαρ 2005, 19:06

savourdaman έγραψε:Καλησπερα σε ολους ελειψα για 3 μερες ταξιδι οπου ελιωσα ολιγον τον Γιουρι στα καλαβρυτα.Συμπερασματα:
1.Υπαρχει κατι που να σταματαει το NIVA?
2.Τα fedima απλως απιστευτα.
3.Οντως βρισκουν τα ρημαδια σε ακραιες καταστασεις.
Μαλλον αν οχι σιγουρα παω για ψηλωμα με προσθηκες (ουτως η αλλως θα το εκανα αργα η γρηγορα)οποτε αν μπορειτε να μου πειτε που κανατε τα δικα σας και ποσο κοστος ειχε η ολη μετατροπη?Φοβαμαι να βαλω τα λαστιχα στην μαμισια διοτι απο οτι μου ειπαν και αλλοι του ειδους μπορει το λαστιχο να κλαταρει να ξεζανταρει σε ακραιες συνθηκες η στροφες καθως δεν στεγανοποιητε η θελει σαμπρελα οπου μπορει σε βραχια να η πετρες να παθει ζημια plz help.


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Δεν παθαίνει τίποτα φίλε. Στο υπογράφω. Έχω πάει σε απίστευτα μέρη και έχω βγάλει πολλούς αγώνες με τα εν λόγο λάστιχα χωρίς σαμπρέλα ούτε υπόνοια προβλήματος. Ένα θα σου πώ, κάποτε έκανα την μ@λ@κι@ να βάλω αέρα σε λασπωμένα λάστιχα, πιθανότατα χάλασε η βαλβίδα κι έκανα αρκετά χιλιόμετρα σε άσφαλτο με ξεφούσκωτο έως πίτα λάστιχο μέχρι που το πάταγε η ζάντα και τελικά το έσκισε. Όχι μόνο δεν ξεζάνταρε, αλλά δεν κατάλαβα και τίποτα (πίσω λάστιχο). Αφού ο tedos μου φώναζε "Λάστιχο" από το CB και σταμάτησα γιατί νόμιζα ότι τον έπιασε λάστιχο :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 15 Μαρ 2005, 19:20

savourdaman έγραψε:Καλησπερα σε ολους ελειψα για 3 μερες ταξιδι οπου ελιωσα ολιγον τον Γιουρι στα καλαβρυτα.Συμπερασματα:
1.Υπαρχει κατι που να σταματαει το NIVA?
2.Τα fedima απλως απιστευτα.
3.Οντως βρισκουν τα ρημαδια σε ακραιες καταστασεις.
Μαλλον αν οχι σιγουρα παω για ψηλωμα με προσθηκες (ουτως η αλλως θα το εκανα αργα η γρηγορα)οποτε αν μπορειτε να μου πειτε που κανατε τα δικα σας και ποσο κοστος ειχε η ολη μετατροπη?Φοβαμαι να βαλω τα λαστιχα στην μαμισια διοτι απο οτι μου ειπαν και αλλοι του ειδους μπορει το λαστιχο να κλαταρει να ξεζανταρει σε ακραιες συνθηκες η στροφες καθως δεν στεγανοποιητε η θελει σαμπρελα οπου μπορει σε βραχια να η πετρες να παθει ζημια plz help.
Συντροφε! Για το ψηλωμα τωρα.Το δικι μου το εφτιαξα μονος μου.Με προσθηκες στα ελατηρια και στο επανω μπαλακι.+4 ποντους. κοστος 50ε. Αλλα με προσωπικη εργασια :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Μαρ 2005, 19:20

σύντροφοι, σε 16ρα με fedima partner και σαμπρελάτα δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα...(περίεργο?)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ψήλωμα

Δημοσίευσηαπό Mountaineer » 15 Μαρ 2005, 19:49

σχετ. ψήλωμα, ελατήρια, "rubbing" κλπ δες το σχετικό post, πιο κάτω,

"Ελατήρια για Niva"
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-1677.html

Ζάντες:
Η ζάντα ΚΙΑ Sportage 15" βοηθά πολύ, έχει καλό offset για τα Νιβα.
Αν έχεις ζάντες απο Buzuki, αυτές βγαίνουν πιο έξω στο θόλο και επιδεινώνουν τη κατάσταση...

Αν βάλεις ΚΙΑ, μίλα με εξουσιοδοτημένο συνεργείο - αντιπροσωπία ΛΑΔΑ σχετ. με 2 βίδες 13άρες στα ταμπούρα, ανάμεσα στις μπουλονοβιδες. Αυτές πρέπει να βγούν για να κάτσει σωστά η ζάντα στη βάση. Στις μαμίσιες 16" εχει προβλεφθεί και υπάρζει ειδική διαμόρφωση εκεί που είναι οι βίδες, κι έτσι δεν βρίσκει.

Σε λαστιχάδικο μου είπαν ότι δεν δημιουργείται πρόβλημα αν βγουν αυτες, αφού όταν μπεί πάνω ο τροχός, τα μπουλόνια κάνουν όλη τη δουλειά.
Επίσης μπορείς να βρείς βίδες "φρεζάτες" (όπως μου τις είπαν) για αντικατάσταση των κανονικών.

Τσέκαρέ το καλού-κακού με κάποιον "επίσημο" ...
Ξέρει κανείς Σύντροφος κάτι πιο συγκεκριμένο για αυτές τις βίδες?

Θα ρωτήσω κι εγω τις επόμενες μέρες την Παιδιατρική Μονάδα LADA (εχω το Μωρό μέσα γιατι κατάπιε μια κουδουνίστρα και στο χώμα μου παίρνει τ'αυτιά!) και θα σε ενημερώσω.
Άβαταρ μέλους
Mountaineer
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 18 Φεβ 2005, 22:25
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό xristost » 15 Μαρ 2005, 20:16

Συντροφοι αυτες οι βιδες ειναι 1.Να κρατανε το ταμπουρο στη θεση του, 2.Αν το ταμπουρο(αλουμινιο) εχει κολησει ως συνηθος.τις βγαζουμαι και βιδονουμαι μεγαλητερες οπου λειτουργουν σαν εξωλκεας και βγεναει το ταμπουρο :wink:
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tazmania » 15 Μαρ 2005, 20:30

firelord έγραψε:σύντροφοι, σε 16ρα με fedima partner και σαμπρελάτα δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα...(περίεργο?)


Αγαπητέ σύντροφε, δεν υπάρχει πρόβλημα με την σαμπρέλα, ή έτσι νομίζω τουλάχιστον :D . Το θέμα είναι εάν τα παίρνει χωρίς σαμπρέλα, εκεί λεω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Μαρ 2005, 20:53

Ωπ σωστό σύντροφε. Ο λαστιχάς μου επέμενε πάντως πως η μανίσια 16ρα είναι για σαμπρέλα αποκλειστικά.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό gtsit » 16 Μαρ 2005, 02:31

firelord έγραψε:Ωπ σωστό σύντροφε. Ο λαστιχάς μου επέμενε πάντως πως η μανίσια 16ρα είναι για σαμπρέλα αποκλειστικά.


Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής με την 16άρα ζάντα και τα FEDIMA.
Πάρα πολύ ικανοποιημένος θα έλεγα. Χωρίς σαμπρέλα και σε μεγάλα ζόρια. Βίτσιο το έχουν οι λαστιχάδες να βάζουν σαμπρέλα??? Δεν μπορώ να καταλάβω.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 16 Μαρ 2005, 09:02

savourdaman έγραψε:Μαλλον αν οχι σιγουρα παω για ψηλωμα με προσθηκες (ουτως η αλλως θα το εκανα αργα η γρηγορα)οποτε αν μπορειτε να μου πειτε που κανατε τα δικα σας και ποσο κοστος ειχε η ολη μετατροπη?

Με μικρό κόστος (περίπου 60 €) και γρήγορα, βάλε 4 προσθήκες στα ελατήρια (περίπου 4 πόντους) και θα είσαι εντάξει. Για περισσότερα, βλέπεις αργότερα αν θέλεις κάτι παραπάνω.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Μαρ 2005, 12:34

μικρής έκτασης μετατροπή και πολύ χρήσιμη. Έβαλα 2.5 προσθήκες μπρός πίσω, γρήγορα και εύκολα, τώρα παίρνει 80ρι προφίλ άνετα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες