Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NIVA ΚΑΙ ΧΙΟΝΙΑ (ΤΕΧΝΙΚΕΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ)

NIVA ΚΑΙ ΧΙΟΝΙΑ (ΤΕΧΝΙΚΕΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ)

Δημοσίευσηαπό MPLENIVA » 06 Φεβ 2005, 21:33

Γεια και χαρά σε όλους , έχω αρκετό καιρό να βρεθώ στην παρέα σας , αλλά δεν σας ξέχασα. Το NIVA με 15000 Km και κανένα πρόβλημα , με έχει ενθουσιάσει . Η εμπειρία μου σε χίονια είναι μηδαμινή . Το ASTRA που έχω , απλά με έμαθε το απαλό γκάζι στο χιόνι και τίποτε άλλο . Μιλάμε γεια 5 ποντους χιόνι και χρήση αλυσίδας. Σήμερα ήμουν καλεσμένος στον Βαρνάβα σε ένα εξοχικό φίλου . 15 με 20 πόνοτυς χιόνι και το NIVA ΜΗ ΒΑΡΑΤΕ μου έσβηνε συνεχώς όταν οι εμπρός τροχοί σώρωναν το χιόνι. Ειχα το αργό και απεμπλοκή διαφορικών . Θα ήθελα την βοήθεια σας , είναι κάτι φυσικό να μην παει σε 15 πόντους χιόνι; Τι κάνω λάθος , Ειχα λίγο γκάζι ; Σε λάσπη είναι αχτύπητο , δεν έχω κανένα πρόβλημα , αλλά εδώ , έγινα ρεζίλι !!!!!
MPLENIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 30 Δεκ 2003, 18:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΑΓ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ

NIVA ΚΑΙ ΧΙΟΝΙΑ (ΤΕΧΝΙΚΕΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ)

Δημοσίευσηαπό xalk » 07 Φεβ 2005, 00:19

σε μια διάσωση δεν υπήρχε χρόνος για αλυσίδες, και πήγαμε ακριβώς εκεί που πήγε και το X-trail της πυροσβεστικής με περισσότερο χιόνι απ’ αυτό που αναφέρεις και με ένα μαμίσιο Niva (και ακατάλληλα λάστιχα BF ΑΤ 215/75/15).
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι μήπως σου είχε ...«κρυώσει» κανένας αισθητήρας ή δεν του έδινες αρκετό γκάζι...
ΑΣΦΑΛΩΣ το νιβα παει σε 15 ποντους χιόνι. Ρώτα κανένα κυνηγό.... μεχρι πόσο μπορεί να παει :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό mato » 07 Φεβ 2005, 08:58

... καλημέρα κι από μένα.
Πάει, πάει .... μάλλον δεν έδινες αρκετό γκάζι - φόρα (επηρεασμένος ίσως απ' το astra) ? τι λάστιχα φοράς ?
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό TALIBAN » 13 Φεβ 2005, 00:02

Οχι το NIVA δεν παει σε 15 cm χιονι .....
παει μονο απο 50 m και πανω
TALIBAN
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 14 Φεβ 2004, 11:26
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 13 Φεβ 2005, 12:04

Εμένα χωρίς αλύσίδες και με τα bfgoodrich Μ+Τ 205/75 R15 Ανοιγε άνετα δρόμο με το χίονι στο ύψος του καπό με αργό χωρίς το κάρο.
Το μόνο πρόβλήμα το βράδυ δεν έβλεπά κάλυπτε τα φώτα το χίονι και μετα απο 1-2 km σπρώξιμο χιονίου υπερθέρμανση κινήτηρα. Δεν άναψε λαμπάκι 'αλλα ήταν κοντά στους 120 ο δείκτης. Το χίονι είχε συμπιεστεί πάνω στο ψυγείο και δεν άφηνε τον αέρα να περάσει.
Ετσι μου είπαν αν κάνω τέτοια να βάζω κάτι μπροστά για να μη πάει χίονι στο ψυγείο και μπλοκάρει τη ροή του αέρα. Δε νομίζω οτι έχει πρόβλημα το niva στα χίονια.
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Camelius » 13 Φεβ 2005, 12:17

jimbardis έγραψε:Εμένα χωρίς αλύσίδες και με τα bfgoodrich Μ+Τ 205/75 R15 Ανοιγε άνετα δρόμο με το χίονι στο ύψος του καπό με αργό χωρίς το κάρο.


Το Niva ΔΕΝ έχει καρο! Μπλοκαρισμα διαφορικων έχει 8)
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 13 Φεβ 2005, 12:23

Αν δεν κάνω λάθος μόνο το κεντρικό μπλοκάρει οχί όλα.
Ποια η διαφορά του κάρου?
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Camelius » 13 Φεβ 2005, 12:28

jimbardis έγραψε:Αν δεν κάνω λάθος μόνο το κεντρικό μπλοκάρει οχί όλα.
Ποια η διαφορά του κάρου?

Αν και εγώ δεν κανω λάθος (οι πιο ειδικοι θα μας πουνε) οταν λεμε καρο εννοουμε οτι μπλοκαρουν ΟΛΑ τα διαφορικα αρα και οι 4 τροχοι γυριζουν με την ιδια ακριβως ταχυτητα βλεπε Unimog. Ενω το Niva απλα μπλοκαρει το κεντρικο. Ελληνιστι λοιπόν αν χασεις εναν μπροστινο τροχο και εναν πισω κολλησες.
Σωστα τα λέω μεγάλοι αρχηγοι; :roll: :roll: :roll:
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 13 Φεβ 2005, 13:02

δεν ειμαι μεγαλος αρχηγος,αλλα η φραση σου τα λεει ολα.
Εχουνε πολλοι παρεξηγησει την εννοια του καρου,το G_WAGEN για παραδειγμα εχει καρο(κλειδωνουνε και τα 3 διαφορικα,και το μπροστινο δηλαδη,εξ ου και η αισθηση οτι δεν μπορεις να στριψεις)
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 13 Φεβ 2005, 20:07

Ετσι ακριβως ειναι.Επιπλεων στο φοβερο G-WAGEN ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΟΛΑ ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ(ακομα και το αργο).Τωρα για το χιονι παιζει ρολο και τι χιονι πας να περασεις.Εαν ειναι απο νοτια δεν παλευεται,ειναι πολυ βαρυ.Το χιονι απο βορια ειναι αφρατο και σχεδον χωρις βαρος.Εαν ξερεις που παει ο δρομος πρωχορας ακομα και αν το χιονι ειναι πανω απο 1+ μετρο και μαλιστα ανετα.Αυτο βεβαια γινεται την ωρα που το ριχνει γιατι αμα ξαστερωσει........ :(
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό michailbm » 13 Φεβ 2005, 22:21

Camelius έγραψε:
jimbardis έγραψε:Αν δεν κάνω λάθος μόνο το κεντρικό μπλοκάρει οχί όλα.
Ποια η διαφορά του κάρου?

Αν και εγώ δεν κανω λάθος (οι πιο ειδικοι θα μας πουνε) οταν λεμε καρο εννοουμε οτι μπλοκαρουν ΟΛΑ τα διαφορικα αρα και οι 4 τροχοι γυριζουν με την ιδια ακριβως ταχυτητα βλεπε Unimog. Ενω το Niva απλα μπλοκαρει το κεντρικο. Ελληνιστι λοιπόν αν χασεις εναν μπροστινο τροχο και εναν πισω κολλησες.
Σωστα τα λέω μεγάλοι αρχηγοι; :roll: :roll: :roll:
Βασιλης


Απολυτα σωστος!!!

Γενικές οδηγίες προς ναυτιλλόμενούς:

Στο χιόνι:
Eξαρτατε από τι λάστιχα φοράς (μέγεθος- τύπο) καθώς επίσης από το τι εννοείς λέγοντας χιόνι 20cm 30cm ή 60cm ???
Αν εννοείς έως 30 και είναι σαθρό τότε ο σκοπός είναι να το διώξεις έως ότου βρεις σταθερό έδαφος για να έχεις την απαιτούμενη πρόσφυση για να κινηθείς , εκεί αν έχεις στενά λάστιχα από Α/Τ και πάνω και καλή τετρακινηση δεν χρειάζεσαι αλυσίδες αν όχι σε όλες τις άλλες περιπτώσεις χρειάζεσαι!!!!
Αν το χιόνι έχει πάλι πάχος έως 30cm και είναι σφιχτό λόγο χαμηλής θερμοκρασίας τότε δεν θες με κανένα τρόπο να το σκάψεις μέχρι κάτω γιατί τότε θα ντακαρεις το αυτοκίνητο στη μέση και κλαυτά, όποτε ο σκοπός είναι να κινηθείς σε όσο λιγότερο βάθος μπορείς αλλά και να έχεις πρόσφυση και ο μόνος τρόπος είναι ή να έχεις καλά Α/Τ και πάνω πάλι στενά λάστιχα ή σε όλες τις άλλες περιπτώσεις αλυσίδες και να κινείσαι απαλά με αργά και λίγο γκάζι ούτος ώστε να μην χαζοσπινιαρει σκάψει και σε ντακαρει!!!!
Από εκεί και πάνω σε πάχος μεγαλύτερο των 30-35-40 cm θέλει γνώση εμπειρία και ένα Καλο εργάτη καλές αλυσίδες δυο με τρία φτυάρια μαζί με δυο τρεις φίλους παρέα για να πας!!!!!!!
Που βάζουμε αλυσίδες (ποιο άξονα ):
Εάν έχει μπλόκε μεσαίο διαφορικό τότε μπορείς να βάλεις αλυσίδες σε ένα απ τους δυο άξονες ή και στους δυο αλλά ποτέ μια μπροστά και μια πίσω που βλέπω ότι ορισμένοι κάνουν κάνοντας ουσιαστικά μια τρύπα στο νερό διότι ένα νορμάλ διαφορικό δίνει την κίνηση πάντα στον τροχό που έχει την λιγότερη πρόσφυση!
Αν δεν έχει μεσαίο διαφορικό με δυνατότητα μπλοκαρίσματος 50%-50% μπρος πίσω τότε 4 αλυσίδες είναι κανόνας γιατί το αποτέλεσμα θα είναι να σπινάρουν οι τροχοί που δεν έχουν!!!
Υπάρχουν βέβαια συστήματα μετάδοσης 4x4 αυτόματα όπως στο CRV της HONDA που θεωρητικά όταν οι τροχοί του ενός άξονα δεν έχουν πρόσφυση τότε δίνουν κίνηση στον άλλο, αλλά στην πράξη και στο χιόνι αυτό έχει προβλήματα.!!!!
Εγώ αν βάλω 2 μόνο τις βάζω μπροστά ανεξαρτήτως αν είναι ανηφόρα η κατηφόρα ! Αλλά έχω δυνατότητα μπλοκαρίσματος του μεσαίου.
Το ιδανικό και σε αυτή την περίπτωση είναι 4 αλυσίδες!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 14 Φεβ 2005, 10:30

Camelius έγραψε:Αν και εγώ δεν κανω λάθος (οι πιο ειδικοι θα μας πουνε) οταν λεμε καρο εννοουμε οτι μπλοκαρουν ΟΛΑ τα διαφορικα αρα και οι 4 τροχοι γυριζουν με την ιδια ακριβως ταχυτητα βλεπε Unimog. Ενω το Niva απλα μπλοκαρει το κεντρικο. Ελληνιστι λοιπόν αν χασεις εναν μπροστινο τροχο και εναν πισω κολλησες.
Σωστα τα λέω μεγάλοι αρχηγοι; :roll: :roll: :roll:
Βασιλης

Άψογος ο σύντροφος :D :D :D :D
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Φεβ 2005, 10:31

σωστός ηρωικέ χιονοσύντροφε!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό NIBAKIOC » 14 Φεβ 2005, 17:00

michailbm έγραψε:[

Στο χιόνι:
Eξαρτατε από τι λάστιχα φοράς (μέγεθος- τύπο).........

.... εκεί αν έχεις στενά λάστιχα από Α/Τ και πάνω....... .......................................... ο μόνος τρόπος είναι ή να έχεις καλά Α/Τ και πάνω πάλι στενά λάστιχα.....



Γιατί στενά λάστιχα; Δε σκαβουν περισσότερο;
Άβαταρ μέλους
NIBAKIOC
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 02 Αύγ 2004, 14:46

Δημοσίευσηαπό tazmania » 14 Φεβ 2005, 17:09

NIBAKIOC έγραψε:
michailbm έγραψε:[

Στο χιόνι:
Eξαρτατε από τι λάστιχα φοράς (μέγεθος- τύπο).........

.... εκεί αν έχεις στενά λάστιχα από Α/Τ και πάνω....... .......................................... ο μόνος τρόπος είναι ή να έχεις καλά Α/Τ και πάνω πάλι στενά λάστιχα.....



Γιατί στενά λάστιχα; Δε σκαβουν περισσότερο;


Κόβουν καλύτερα το χιόνι λόγο μικτότερης επιφάνειας άρα αντίστασης.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες