Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τι λαστιχα προτεινετε για το Niva;

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 21 Ιαν 2005, 12:41

Ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση!!!
Οποτε μαλλον θα πρεπει να παω για λιγο μεγαλυτερες προσθηκες.
Τι αμορτισερ φορας;Μου εχουν πει οτι με τις προσθηκες το NIVA μαλακωνει.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 21 Ιαν 2005, 12:50

strofimios1 έγραψε:Μου εχουν πει οτι με τις προσθηκες το NIVA μαλακωνει.

Μαλακώνει με τις προσθήκες στα μπαλάκια (στο πάνω ψαλίδι), όχι με προσθήκες στα ελατήρια (σκληραίνει).
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό tazmania » 21 Ιαν 2005, 13:55

strofimios1 έγραψε:
firelord έγραψε:
το τελικό αποτέλεσμα ήταν 35 εκ μπροστά και 37 πίσω, όχι άσχημα πιστεύω

Η συμπεριφορα του αυτοκινητου πως ειναι με τις προσθηκες;
Το λαστιχο χωραει οριακα ή εχει και αλλο χωρο;
Το τελευταιο το ρωταω γιατι το 205/80/16 εχει διαμετρο 734.4χιλ.ενω το 205R16 742.6χιλ.(τουλαχιστον,μιας και τα fedima ειναι συνηθως λιγο μεγαλυτερα απο αυτο που πρεπει).
Το 35 και 37 που το μετρησες(εννοω ποιο σημειο του αυτοκινητου απεχει τοσο το εδαφος);


Μάγκες, τα 205 R16 (80 ή 82 δεν έχει σημασία) είναι πολύ μεγάλα και βαριά για Niva. Στα δύσκολα θα σας δώσει τα ημιαξόνια στα χέρια!!!
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 21 Ιαν 2005, 15:24

Μάγκες, τα 205 R16 (80 ή 82 δεν έχει σημασία) είναι πολύ μεγάλα και βαριά για Niva. Στα δύσκολα θα σας δώσει τα ημιαξόνια στα χέρια!!!


Μη βάζεις και άλλα προβλήματα, αρκέτα έχουμε.

Δηλαδή τι θέλεις ? Να ξαμολυθούμε ανα την υφήλιο για ενισχυμένα ημιαξόνια ΝΙΒΑ ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό spiros » 21 Ιαν 2005, 16:20

Ο Ταζ έχει δίκιο. Δεν τα "σηκώνει" το νίβα.
Έχει γίνει στο παρελθόν το πείραμα και έσπαγε συνέχεια.
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό tazmania » 21 Ιαν 2005, 17:32

giagoulas έγραψε:
Μάγκες, τα 205 R16 (80 ή 82 δεν έχει σημασία) είναι πολύ μεγάλα και βαριά για Niva. Στα δύσκολα θα σας δώσει τα ημιαξόνια στα χέρια!!!


Μη βάζεις και άλλα προβλήματα, αρκέτα έχουμε.

Δηλαδή τι θέλεις ? Να ξαμολυθούμε ανα την υφήλιο για ενισχυμένα ημιαξόνια ΝΙΒΑ ?


Τα Niva που εισάγονται πλέον, έχουν μεγαλύτερα ημιαξόνια. Όμως, για να τα πάρουν τα υπόλοιπα, χρειάζεται και αλλαγή στα "εσώψυχα" του διαφορικού, κόστος αρκετά υψηλό για Niva :wink:

Άσε που δεν μπορείς, μάλλον, να έχεις τα διαφορικά που έβαλες. Η μόνη λύση είναι να κατασκευάσεις άλλα σε τόρνο ... :shock:

Η απόφαση δική σου.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 21 Ιαν 2005, 17:38

για δειτε εδω παιδια πρεπει να ειναι προσθηκη ελατηριου.
http://www.nivasgerais4x4.com.br/dicas/ ... _maint.pdf


ενδιαφερον site λεει και εδω για manual κτλ. http://www.nivasgerais4x4.com.br/index1024.html
Τελευταία επεξεργασία από kotsidakias και 21 Ιαν 2005, 17:46, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό tazmania » 21 Ιαν 2005, 17:44

Κάτι δεν έκανες καλά με το link!!
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Ιαν 2005, 22:28

tazmania έγραψε:
strofimios1 έγραψε:
firelord έγραψε:
το τελικό αποτέλεσμα ήταν 35 εκ μπροστά και 37 πίσω, όχι άσχημα πιστεύω

Η συμπεριφορα του αυτοκινητου πως ειναι με τις προσθηκες;
Το λαστιχο χωραει οριακα ή εχει και αλλο χωρο;
Το τελευταιο το ρωταω γιατι το 205/80/16 εχει διαμετρο 734.4χιλ.ενω το 205R16 742.6χιλ.(τουλαχιστον,μιας και τα fedima ειναι συνηθως λιγο μεγαλυτερα απο αυτο που πρεπει).
Το 35 και 37 που το μετρησες(εννοω ποιο σημειο του αυτοκινητου απεχει τοσο το εδαφος);


Μάγκες, τα 205 R16 (80 ή 82 δεν έχει σημασία) είναι πολύ μεγάλα και βαριά για Niva. Στα δύσκολα θα σας δώσει τα ημιαξόνια στα χέρια!!!


σύντροφε, γιατί?

εδώ σηκώνει 205/75/15 με ζάντα βαρύτερη της μανίσιας, απροβλημάτιστα

εγώ πάντως δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ως τωρα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 21 Ιαν 2005, 23:46

Κομμισαριε δωσε μας ελπιδες!!!!
Γιατι ρε παιδια δεν αφηνετε το τουτου να ψηλωσει και μας τα παρουσιαζετε ολα μαυρα;
Τι δηλαδη μονο το L.C.(προηγουμενης γενιας)πρεπει να εχει διαφορικο 25,5cm απο τη μανα γη;
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό xalk » 21 Ιαν 2005, 23:47

εγω φοραω για 21.000 Km 215/75/15 .
Πανω απ τα μισα, εγιναν offroad και αρκετα απ αυτα σε πολυ δυσκολες συνθηκες (μπροστα UNIMOG kai πισω Niva :bricks:) δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει το μέλλον, παντως εως τωρα ολα βαίνουν καλώς!
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 21 Ιαν 2005, 23:54

Αντε τωρα για να μην το κολησω πανω σε κανενα σασι απο pajero του βαλω και ακαμπτο μπροστα του βαλω και 38ρια ή μαλλον καλυτερα 44αρια και βλεπω τη χαραδρα του Βικου για νεροφαγωμα!!!!!!!!
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό tazmania » 22 Ιαν 2005, 02:15

firelord έγραψε:
tazmania έγραψε:
strofimios1 έγραψε:
firelord έγραψε:
το τελικό αποτέλεσμα ήταν 35 εκ μπροστά και 37 πίσω, όχι άσχημα πιστεύω

Η συμπεριφορα του αυτοκινητου πως ειναι με τις προσθηκες;
Το λαστιχο χωραει οριακα ή εχει και αλλο χωρο;
Το τελευταιο το ρωταω γιατι το 205/80/16 εχει διαμετρο 734.4χιλ.ενω το 205R16 742.6χιλ.(τουλαχιστον,μιας και τα fedima ειναι συνηθως λιγο μεγαλυτερα απο αυτο που πρεπει).
Το 35 και 37 που το μετρησες(εννοω ποιο σημειο του αυτοκινητου απεχει τοσο το εδαφος);


Μάγκες, τα 205 R16 (80 ή 82 δεν έχει σημασία) είναι πολύ μεγάλα και βαριά για Niva. Στα δύσκολα θα σας δώσει τα ημιαξόνια στα χέρια!!!


σύντροφε, γιατί?

εδώ σηκώνει 205/75/15 με ζάντα βαρύτερη της μανίσιας, απροβλημάτιστα

εγώ πάντως δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ως τωρα


Με τι λάστιχα όμως; Άσε που μεγαλώνει πολύ η διάμετρος. Πάντως, δεν νομίζω ότι τα δικά σου είναι βαρύτερα από τα 205 R 16.

Εκτός αυτού, όπως είπε και ο Σπύρος, είναι δοκιμασμένο και δεν αντέχει.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 22 Ιαν 2005, 23:56

Ημιαξονια σιγουρα όχι. Μπιλιοφόρο η σαζμαν ναι. Δυστυχως τα 205/80/16 σε mud ειναι και βαριά και μεγάλα. Καταπονείται όλο το σύστημα ματάδοσης αρχής γενομένης από τον μπιλιοφόρο στο κεντρικό διαφορικό.....Δέν λέει αλλωστε. Πιστεύω οτι το ιδανικό είναι 215/75/15. Σε ζάντα με το ιδιο προφίλ.
:)
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό tazmania » 23 Ιαν 2005, 02:29

taxideytis έγραψε:Ημιαξονια σιγουρα όχι. Μπιλιοφόρο η σαζμαν ναι. Δυστυχως τα 205/80/16 σε mud ειναι και βαριά και μεγάλα. Καταπονείται όλο το σύστημα ματάδοσης αρχής γενομένης από τον μπιλιοφόρο στο κεντρικό διαφορικό.....Δέν λέει αλλωστε. Πιστεύω οτι το ιδανικό είναι 215/75/15. Σε ζάντα με το ιδιο προφίλ.
:)


Μην το λες αυτό για τα ημιαξόνια, μπορεί να εκτεθείς :D

Δεν μπορώ να καταλάβω, πάντως, γιατί δεν σας φτάνει το 175 R16 :?: Που πάτε που δεν σας πάει; Το ρυτό του Αθανασίου "big is beautιful" δεν κολλάει εδώ :wink:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες