Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τι λαστιχα προτεινετε για το Niva;

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 18 Ιαν 2005, 23:03

205/80/18 maxxis.


R 18 , είσαι σίγουρος ?
Χωράνε στο NIVA ?

205/75/15 BF Goodridge Long Trail για καλοκαίρι. ΧΑΛΙΑ ΜΑΥΡΑ! χάλια στο βρεγμένο, χάλια στη λάσπη, καλό...για καλοκαίρι και στεγνή


Τα ιδια φοράω και εγώ το καλοκαίρι, αλλά νομίζω ότι τα αδικείς.

Είναι μετρια εώς καλά στο βρεγμενο, πολύ καλά στο χιονι, εξαιρετικά στην άμμο, καλά στο στεγνό χωματόδρομο.

Πόσα Χλμ έχουν τα δικά σου ?

Ενδιαφέρομαι για τα 2 απο τα 4 , αν τα πουλάς.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 18 Ιαν 2005, 23:21

Παιδια εγω ετοιμαζομαι για κοψιμο φτερων για να χωρανε τα 205R16 χωρις προβλημα.
Φυσικα θα παω και για 4.3/1 τα οποια ειναι σχετικα φτηνα,106 ευρω το ενα απο την αντιπροσωπεια.Θα ηθελα να παω και σε 215/85/16 με 4.44/1 αλλα νομιζω οτι τοτε δεν θελουν ξυρισμα τα φτερα αλλα βγαλσιμο!!!!!
Με την πρωτη διασταση ψηλωνουμε σχεδον 3cm και στη δευτερη σχεδον 4,5cm.
Τρεμετε mogs!!!!!!!
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 19 Ιαν 2005, 13:14

Αν δεν το ψηλώσεις δε θα χωράνε τα λάστιχα αυτά. Άσε που νομίζω οτι βρίσκουν και στου πίσω θόλους (μέσα), οπότε το κόψιμο των φτερών δεν είναι λύση.
Περισσότερα θα σου πει ο taxideytis :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό firelord » 19 Ιαν 2005, 13:23

Metalaxe έγραψε:Αν δεν το ψηλώσεις δε θα χωράνε τα λάστιχα αυτά. Άσε που νομίζω οτι βρίσκουν και στου πίσω θόλους (μέσα), οπότε το κόψιμο των φτερών δεν είναι λύση.
Περισσότερα θα σου πει ο taxideytis :wink: :wink:


καταρχήν ναι πρόκειται για 205/80/16, όχι 18 (εκ παραδρομής)

και ναί βρίσκουν στο θόλο χωρίς προσθήκη

προς giagoula>> σύντροφε pm με
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό TEONIVA » 19 Ιαν 2005, 13:40

ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ NIVA ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΨΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΕΝΟΣ ΣΗΜΕΙΟΥ
ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΙΜΙΑΞΟΝΙΑ ΜΠΙΛΙΟΦΟΡΟΥΣ Κ.Λ.Π
ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΕΛΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΛΜΑ
Ο ΛΗΣΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ Η ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ
Η ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ
Άβαταρ μέλους
TEONIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 11:57
Τοποθεσία: ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό cliff » 19 Ιαν 2005, 20:02

106 ευρώ το κορονοπήνιο 4,3/1?! Από τη Lada?
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 19 Ιαν 2005, 22:15

Oh Yes !

Τα φορούσαν τα προ 1989 Niva 1600.

Ειμαι ενθουσιασμένος.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 20 Ιαν 2005, 00:17

TEONIVA έγραψε: ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΕΛΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΕΛΜΑ

Αυτο το εχω παρατηρησει και εγω.
Με τον θολο τι θα κανουμε για να χωρεσουμε κανενα λαστιχο με τις διαστασεις που θελουμε χωρις να βαλουμε προσθηκες;
Εχω παρατηρησει σε NIVA με προσθηκες οτι οταν εξαντλειται η διαδρομη της αναρτησης ο αξονας μετατοπιζεται(τραβιεται)απο την κανονικη του θεση(παραλληλα με τον εγκαρσιο αξονα του αυτοκινητου).Αυτο το εχω δει να συμβαινει και σε τερατα(willys δουκερης)στα τσιμεντα στον ατταρτ με αποτελεσμα να "τραβαει" το αμαξι δεξια και αριστερα.Αυτο απο οτι εχω καταλαβει οφειλεται στο οτι ενω ψηλωνουμε δεν βαζουμε και μακρυτερες ραβδους στυριξης του αξονα(θα μου πεις τωρα,που να τις βρουμε).Ασε που παιζει και το θεμα με τις φθορες στην μεταδοση και την αλλαγη στη γεωμετρια.
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό TEONIVA » 20 Ιαν 2005, 10:21

ΦΙΛΕ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΘΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗ ΜΕ ΤΟ ΨΥΛΩΜΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ [ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ]
ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ NIVA ΕΙΝΑΙ 13+CM ΨΥΛΩΜΕΝΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΒΡΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΞΟΝΕΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΚΛΠ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ METALAXE ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 10CM ΨΥΛΩΜΕΝΟ ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ 215/75/15 INSA TURBO [ΑΝΑΓΟΜΩΣΗ] ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.
Άβαταρ μέλους
TEONIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 11:57
Τοποθεσία: ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 20 Ιαν 2005, 10:46

Τα παιδιά από τα Γιάννενα έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά. Απ' όσο θυμάμαι, έχουν κατεβάσει το μπροστινό διαφορικό με αποστάτες και είχαν βρει (?) άλλα ψαλίδια. Είχαν δώσει μάλιστα και το τηλέφωνο του μάστορα που το έφτιαξε για όσους ήθελαν περισσότερες λεπτομέρειες.
Προσωπικά, μέχρι τους 9-10 περίπου πόντους (χωρίς κατέβασμα διαφορικού) δεν έχω δει τίποτα περίεργο προς το παρόν, περισσότερα στην πορεία :D :D :D
Όσο για τη μετατόπιση του άξονα, είναι απόλυτα φυσιολογικό, μπορείς να φτιάξεις ρυθμιζόμενη την πανάρ ή να κατεβάσεις το σημείο στήριξής της στο σασί.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό TEONIVA » 20 Ιαν 2005, 11:03

ΦΙΛΕ METALAXE Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΠΕΛΑΣ
ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΠΑΝΑΡ
ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΑ ΠΑΝΩ ΜΠΡΑΤΣΑ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ
ΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΑ ΕΦΕΡΑΝ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ ΕΜΠΡΟΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΥ
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΑΛΛΟ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΗΤΑΝ ΜΠΙΛΙΟΦΟΡΙ.ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΒΑΛΑΝ ΛΑΣΤΙΧΑ 30/9.5/15
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ VIDEO TH DOKIMHS HTAN KALO
Άβαταρ μέλους
TEONIVA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 18 Ιαν 2005, 11:57
Τοποθεσία: ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 20 Ιαν 2005, 12:42

Παιδια το NIVA αυτο το ξερω(το εχω δει στο site των παιδιων).Ομως προτιμω να σηκωνω και τα διαφορικα μαζι με το αμαξωμα(ψηλωμα απο λαστιχα).Και φοβαμαι τις χοντρες πατεντες μιας και δεν εχω αλλο τουτου οποτε αυτο δεν ειναι για χοντρα πειραματα.
Οποτε αρχιζει το ψαξιμο για να δουμε πως θα μπουνε τα λαστιχακια στο εργαλειο μας.
Σκοτωστε την ifs πριν μεγαλωσει!!!!
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Ιαν 2005, 10:57

strofimios1 έγραψε:Παιδια το NIVA αυτο το ξερω(το εχω δει στο site των παιδιων).Ομως προτιμω να σηκωνω και τα διαφορικα μαζι με το αμαξωμα(ψηλωμα απο λαστιχα).Και φοβαμαι τις χοντρες πατεντες μιας και δεν εχω αλλο τουτου οποτε αυτο δεν ειναι για χοντρα πειραματα.
Οποτε αρχιζει το ψαξιμο για να δουμε πως θα μπουνε τα λαστιχακια στο εργαλειο μας.


σύντροφε, το ήπιο ψηλωματάκι που έκανα στον αγριόνιβα περιελάμβανε

1. προσθήκη 2.5 στα ελατήρια
2. ελαστικά με προφίλ 80αρι

το τελικό αποτέλεσμα ήταν 35 εκ μπροστά και 37 πίσω, όχι άσχημα πιστεύω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό strofimios1 » 21 Ιαν 2005, 12:22

firelord έγραψε:
το τελικό αποτέλεσμα ήταν 35 εκ μπροστά και 37 πίσω, όχι άσχημα πιστεύω

Η συμπεριφορα του αυτοκινητου πως ειναι με τις προσθηκες;
Το λαστιχο χωραει οριακα ή εχει και αλλο χωρο;
Το τελευταιο το ρωταω γιατι το 205/80/16 εχει διαμετρο 734.4χιλ.ενω το 205R16 742.6χιλ.(τουλαχιστον,μιας και τα fedima ειναι συνηθως λιγο μεγαλυτερα απο αυτο που πρεπει).
Το 35 και 37 που το μετρησες(εννοω ποιο σημειο του αυτοκινητου απεχει τοσο το εδαφος);
Άβαταρ μέλους
strofimios1
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 10:58
Τοποθεσία: ΣΤΟΥ ΧΑΝΤΑΚ'

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Ιαν 2005, 12:29

strofimios1 έγραψε:
firelord έγραψε:
το τελικό αποτέλεσμα ήταν 35 εκ μπροστά και 37 πίσω, όχι άσχημα πιστεύω

Η συμπεριφορα του αυτοκινητου πως ειναι με τις προσθηκες;
Το λαστιχο χωραει οριακα ή εχει και αλλο χωρο;
Το τελευταιο το ρωταω γιατι το 205/80/16 εχει διαμετρο 734.4χιλ.ενω το 205R16 742.6χιλ.(τουλαχιστον,μιας και τα fedima ειναι συνηθως λιγο μεγαλυτερα απο αυτο που πρεπει).
Το 35 και 37 που το μετρησες(εννοω ποιο σημειο του αυτοκινητου απεχει τοσο το εδαφος);


η γεωμετρία του αγριόνιβα δεν έχει αλλάξει σημαντικά, μόνον η ανάρτηση, φυσικά, έχει σκληρύνει λίγο

Το ελαστικό για λίγο δεν βρίσκει στο θόλο, φυσικά με τεζαρισμένη την ανάρτηση

οι μετρήσεις έγιναν σε επίπεδο, με πρώτο σημείο το πίσω μέρος του μπροστά θόλου και το μπροστά του πίσω!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες