Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Niva 2wd?

Niva 2wd?

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 12 Ιαν 2005, 23:21

Αν και εχω ξανα αναφερθει στο θεμα τωρα το κανω πιο επισημα.
Αξιζει να κανεις την πατεντα για να κομπλαρεις την πισω κινηση?Αυτο καθαρα για λογους καταναλωσης.
Υπαρχει κανεις που να το εχει κανει να μας πει διαφορες στην καταναλωση.
Γιατι ζοριζομαι με την βενζινη που καιω. :? :D
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό xalk » 13 Ιαν 2005, 03:27

Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό fotispatra » 13 Ιαν 2005, 15:42

Λόγω του ότι το είχα τουλάχιστον για ένα χρόνο η αποψή μου είναι η έξής :
1)Ασταθέστατο εκτός δρόμου έως και επικύνδυνο.Εντός πόλης βέβαια δεν καταλαβαίνεις την διαφορά
2)Η διαφορά στο κόστος είναι πολύ μικρή σε σχέση με το κόστος αγοράς -τοποθέτησης και σε σχέση με τις ζημιές που μπορεί να παρουσιάσει(βλέπε διαφορικό).
[/img]
Άβαταρ μέλους
fotispatra
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 11 Ιαν 2005, 20:44
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 13 Ιαν 2005, 17:13

Στο συνεργείο μου είπαν οτι το διαφορικό του Niva πίσω είναι ακριβώς το ίδιο με αυτο που χρησιμοποιεί το παλαιότερο μοντέλο της Lada με τα παραληλόγραμμα φανάρια εμπρος. Αυτό είχαν αυτο έβαλαν μόνο το μπροστά επανασχεδίασαν. Δε ξέρω για την αντόχη του σε συνεχεί καταπόνηση άλλα μου είπαν οτι μετά απο λίγο βγάζει θόρυβο απο την φθορά.
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό taxideytis » 13 Ιαν 2005, 23:22

οχι να μην το κανεις. Δεν εχει νοημα.
Άβαταρ μέλους
taxideytis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 364
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2003, 23:42
Τοποθεσία: menidi

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 13 Ιαν 2005, 23:31

Καλως καταλαβα λογο εργασιας του πισω διαφορικου μονο, ταλαιποριεται διπλα.
Παντως μονο για ασφαλτο εννοουσα, καθαρα για θεμα οικονομιας.
Οκ το ξεχναμε. :lol:
Τελευταία επεξεργασία από kotsidakias και 13 Ιαν 2005, 23:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό tazmania » 13 Ιαν 2005, 23:32

jimbardis έγραψε:Στο συνεργείο μου είπαν οτι το διαφορικό του Niva πίσω είναι ακριβώς το ίδιο με αυτο που χρησιμοποιεί το παλαιότερο μοντέλο της Lada με τα παραληλόγραμμα φανάρια εμπρος. Αυτό είχαν αυτο έβαλαν μόνο το μπροστά επανασχεδίασαν. Δε ξέρω για την αντόχη του σε συνεχεί καταπόνηση άλλα μου είπαν οτι μετά απο λίγο βγάζει θόρυβο απο την φθορά.


Το διαφορικό του 1.7 έχει άλλο βήμα. Αυτό που είναι ίδιο με του παλιού Lada είναι το του 1.6 και μάλιστα ένα από τα δύο (δεν ξέρω ποιο) αφού το 1.6 είχε διαφορετικά διαφορικά (άλλο βήμα) για δύο περιόδους.

Εάν αλλάζεις τις βαλβολήνες στα σωστά χιλιόμετρα δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 13 Ιαν 2005, 23:36

tazmania έγραψε:
jimbardis έγραψε:Στο συνεργείο μου είπαν οτι το διαφορικό του Niva πίσω είναι ακριβώς το ίδιο με αυτο που χρησιμοποιεί το παλαιότερο μοντέλο της Lada με τα παραληλόγραμμα φανάρια εμπρος. Αυτό είχαν αυτο έβαλαν μόνο το μπροστά επανασχεδίασαν. Δε ξέρω για την αντόχη του σε συνεχεί καταπόνηση άλλα μου είπαν οτι μετά απο λίγο βγάζει θόρυβο απο την φθορά.


Το διαφορικό του 1.7 έχει άλλο βήμα. Αυτό που είναι ίδιο με του παλιού Lada είναι το του 1.6 και μάλιστα ένα από τα δύο (δεν ξέρω ποιο) αφού το 1.6 είχε διαφορετικά διαφορικά (άλλο βήμα) για δύο περιόδους.

Εάν αλλάζεις τις βαλβολήνες στα σωστά χιλιόμετρα δεν έχεις κανένα πρόβλημα.

Μαζι τα γραψαμε!
Τωρα που ειπες για βαλβολινες σημερα τις αλλαξα και εγινε αλλο αυτοκινητο. Με τρελανε 5lt. βαλβολινη!! :D
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό tazmania » 13 Ιαν 2005, 23:50

Τις άλλαξες κι έβαλες 5l ή συμπλήρωσες; Μάλλον το δεύτερο...
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 13 Ιαν 2005, 23:55

tazmania έγραψε:Τις άλλαξες κι έβαλες 5l ή συμπλήρωσες; Μάλλον το δεύτερο...


τωρα με κολλησες!
Τις αλλαξα μπροστινο διαφορικο,κεντρικο,πισω και σασμαν μου πηρε σχεδον 5λτ.Τι θες να πεις και με προβληματιζεις?Παντως ενα manual για 1600 που κατεβασα τα ιδια λεει.σχεδον 5λτ.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό tazmania » 14 Ιαν 2005, 00:07

kotsidakias έγραψε:
tazmania έγραψε:Τις άλλαξες κι έβαλες 5l ή συμπλήρωσες; Μάλλον το δεύτερο...


τωρα με κολλησες!
Τις αλλαξα μπροστινο διαφορικο,κεντρικο,πισω και σασμαν μου πηρε σχεδον 5λτ.Τι θες να πεις και με προβληματιζεις?Παντως ενα manual για 1600 που κατεβασα τα ιδια λεει.σχεδον 5λτ.


Στο σασμάν δεν άλλαξες;
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 14 Ιαν 2005, 00:14

tazmania έγραψε:
kotsidakias έγραψε:
tazmania έγραψε:Τις άλλαξες κι έβαλες 5l ή συμπλήρωσες; Μάλλον το δεύτερο...


τωρα με κολλησες!
Τις αλλαξα μπροστινο διαφορικο,κεντρικο,πισω και σασμαν μου πηρε σχεδον 5λτ.Τι θες να πεις και με προβληματιζεις?Παντως ενα manual για 1600 που κατεβασα τα ιδια λεει.σχεδον 5λτ.


Στο σασμάν δεν άλλαξες;

Αλλαξα στο ειπα παραπανω.Γιατι λιγη σου φαινεται? παντου οπου εβαλα γεμισε μεχρι να χυθει απο την ταπα.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Δημοσίευσηαπό tazmania » 14 Ιαν 2005, 00:22

1600 είναι; Εγώ βάζω 7 στο 1700...
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 14 Ιαν 2005, 00:29

Πάντως από το manual, όντως βγαίνει 4,73...
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό kotsidakias » 14 Ιαν 2005, 00:31

tazmania έγραψε:1600 είναι; Εγώ βάζω 7 στο 1700...


1700 '97αρι.Τι να σου πω τοσο πηρε, ειχα διπλα μου και φιλο μηχανικο αν ειχα κανει καμια μπουρδα απο αφηρημαδα.
:rockout3: :rockout3: :rockout3: :eyeslam: :vomit:
Άβαταρ μέλους
kotsidakias
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: 08 Δεκ 2004, 12:42
Τοποθεσία: Β.Προάστεια

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες

cron