Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα με την αξιοπιστία του Niva

Πρόβλημα με την αξιοπιστία του Niva

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 10 Ιαν 2005, 13:42

Είμαι καινούργιος στο Forum και στο θέμα τερακίνηση. Στις 19-1-2004 αγόρασα ένα σκούρο πράσινο Niva την έκδοση Hawk με οτι μπορούσα να βάλω πάνω A/c , υδραυλικό τιμόνι , προβολείς ομιχλης , μπάρα μπροστά κάλυματα στα φλάς και τα πίσω φώτα και κοτσαδόρο. Κατέληξα στο αυτοκίνητο αυτό γιατί είναι σκυλί και οτι και να συμβεί θα κοστίσει η επισκευή του λιγότερο απο κάποιο άλλο.


Εχώ διαβάσει αρκετά πράγματα στο Forum και έχω δει και αρκετές φωτογραφίες που δείχνουν το Niva μάχιμο σε κάθε είδους εδάφους και γίνονται αναφορές και στη αξιοπιστία του.

Σήμερα 10-10-2005 πριν κάλα καλά κλείσω χρόνο είμαι απογοητευμένος.
Το αυτοκίνητό μου έχει μεταφερθεί 4 φορές με το γεράνο στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ακόμα 3 το πήγα έγω με σοβαρή βλάβη.
Τα Service γινονταν πάντοτε στην ώρα τους και στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της lada.
Ισώς εαν τα αναφέρω όλα γίνω κουραστικός άλλα πιστεύω οτι πρέπει να γραφτούν.

Θα προσπαθήσω να τα γράψω με τη σειρά που έγιναν. Τη δεύτερη ημέρα λειτουργίας ανάβει το check engine πανικός δε γνώριζα βλέπετε.
Συνεργείο κάποιος αισθητήρας ήταν έαν ξανα ανάψει θα κάνουμε αλλάγη είπαν.
Μετά τα 3000 χιλιομετρα πήγα στην αντιπροσώπεια όπου άλλαξαν κάποιο κολάρο στη πολλαπλή και κάποιο λάστιχο στο ρεζερβουάρ. Γιατί απο όταν το πήρα και για 4 μήνες μυρίζε ο θάλαμος των επιβατών βενζίνα και μου έλεγαν οτι φταίει το καπάκι που δε κλείνει καλά άλλα τέλικά από κάπου έχανε βενζίνα κάτω απο το πίσω κάθισμα που βρίσκετε το ρεζερβουάρ.
Κάθως πήγαινα στο αεροδρόμιο αττική οδος περίπου 140-150 ανάβόσβησε το check engine 3 φορές και έμεινε σταθέρα ανάμενο, επιτόπου οι στροφές πέφτουν αμέσως σε κατηφόρα και ευθεία 2 km και το αμάξι πάει με 120-130 μάλλον μπήκε στο safe mode απο τον εγκέφαλο δε ξέρω.
μια ώρα αργότερα έμεινα στη μέση της υμητού στο παγκράτι με full κίνηση και με μετέφερε γερανός στην αντιπροσώπεια όπου την άλλη μέρα (το παράτησα απ' έξω) άλλαξανε λουργία και κάτι που είχε στραβώσει μπροστα και το φτιάξανε.
Έπεσε η ψυχολογία μου καινούργιο αμάξι βλέπεις.
Το καλοκαίρι και ενώ το check engine το αγνοώ πάντα αναμένο βέβαια μένω απο μπαταρία.
Στην αντιπροσώπεια είπαν χαλαρο το λουρί του δυναμό.
Άλλαξαν δυναμό και μπαταρία εγγύηση φυσικά.
Ποίος εσφηξε το λουρί του δυναμό αφου τα αλλάξανε αυτοι;;;;
Μετα απο μια εβδομάδα ακούω πάλι χαλαρό το λουρι (έμαθα τον ήχο μεταλικός θόρυβος) και ανακάλυπτουν στο συνεργειο χαλαρή τη βίδα που τεντώνει το λουρί του δυναμό!!!!! Την εσφίξαν και απο τότε εντάξει.
Εσπασε το σώληνακι που μεταφέρει το λάδι απο το κάρτερ έπανω το αλάξανε.
Ξάφνικα το σασμάν αρχίζει να πετάει τις ταχύτητες μόλις άφηνα το γκάζι.
Παεί αντιπροσώπεια το επισκευάζουν 2 μέρες χωρις αμάξι.
Μέτα ακουγόταν το διαφορικο το μπροστινό. Κάποιο ρουλεμαν έσπασε και μέτα η βλάβη επεκτάθηκε στο διαφορικο το αμάξι πάγαινε άλλα εκανε σα να κοπανάνε σφυρια. Επειδή είχε πόλλα ραντεβού για service η αντιπροσώπεια περίμενα 7 ημέρες . :shock:
Άλλαξαν και το διαφορικο χωρις χρέωση βέβαια και όλα εντάξει.
Ξανάεσπασε το σώληνάκι του λαδιού και το άλλαξαμε με χάλκινο πατέντα του συνεργείου το οποίο και πλήρωσα 4€ απο τότε κανένα πρόβλημα αρα πόσο κοστίζει αυτο της Lada.
Φτάσαμε Σεπτεμβριο 2004 20000 km και ένα πρωι τι Niva αρνείτε να ξεκινήσει. Γέρανος αντιπροσώπεια και η βλάβη κολημένο ρελέ αντλίας βενζίνης. Το αλλάξαν. Πάει το πρωινό ξέμπλεξα κατα τις 13:00.
Το δεκεμβρίο αποφασίζω να του βάλω ηχομόνωση για να μειωθεί ο εξώτερικος θόρυβος απο τα διαφορικά και τα χαλικάκια στα πίσω φτερά.
Τα ξηλώνω όλα απο ταμπλό και πίσω και βρίσκω το απαράδεκτο.
Το κάλυμα του ρεζερβουαρ κάτω απο το πίσω κάθισμα το οποίο οι κύριοι στην αντιπροσωπεία άνοιξαν για να αλλάξουν το λάστιχάκι δεν ήταν βιδώμενο κάλα απο τις 8 βίδες ήταν μονο 3 και φυσικα αυτο σε κάθε λακουβα κοπάναγε κάνοντας θόρυβο. Αυτο ήταν το κεράσακι στη τούρτα φαινόταν καθαρά οτι επειδή το αμάξι ήταν στην εγγύηση οι επισκευές γίνονται με τέτοια προχειρότητα αφου δεν υπαρχει κέρδος για να φύγει γρήγορα το αμάξι απο μέσα να μπεί το επόμενο.
Τέλικα τέλος δεκεμβρίου ήρθε η ώρα του imobilaser. Με γερανο στο κοντινότερο συνεργειο όπου με το κόκκινο κλειδάκι ξαναπέρασαν τα μαυρα και δούλεψαν. Η γκαντεμια έμεινε παρασκευή πριν τα χριστούγεννα και το έφτιαξα τη δευτέρα 3 μέρες χώρις αμάξι.
Το καλύτερο τωρα 3-1-2004 χιονοδρομικό κέντρο παρνασού ώρα 16:00 το imobilaser κάνει πάλι τα δικά του. :shock:
Αποτέλεσμα γεράνος για λειβαδεία ταξί για αθήνα 100€ και επιστροφή την άλλη μέρα το πρώι λειβαδεία για να το πάρω.
Ο ανθρώπος στη λειβαδια έιπε οτι το imobilaser έχει προβλημα απο υγρασία και κρύο για αυτο και με άφησε , το πρώι που το ζεστανε ο ήλιος έβαλε το μαυρο κλειδάκι και δούλεψε.
Έπρεπε να γίνει η αλλάγη του όμως και τη Δευτερα μείναμε την Τρίτη το πήρα και η αντιπροσώπεια έκανε απογραφη αυτή την εβδομάδα και θα μου το άλλαζαν τη Δευτέρα.
Τελικά το άλλάξαν την τετάρτη μέτα απο εκτεταμένες διαπραγματεύσεις.
Τέλος σήμερα 10-01-2005 έκλεισα ραντεβου για επισκευή σασμάν πάλι γιατι δε πέρνει την πέμπτη ταχύτητα και γραντζουναει τις υπολοιπες. Θα προσπαθήσω να τους πίσω να το αλλάξουν γιατι η επισκευή που έκαναν ήταν μάλλον προσωρινή κρατησε βέβαια 10000 χιλιόμετρα.
Έχουν αλλαχτεί και κάποιοι αισθητήρες και το check engine σβήνει που και που.
Έχω αλλάξει τα αμορτισερ αυτα της Lada ήταν απαράδεκτα και τους δίσκους στράβώσαν πολύ ευκόλα.
Ελπίζω να μην κούρασα και να μη χάλασα την είκονα του αυτοκινήτου αυτά άλωστε έγιναν στο δικό μου ισώς να ήμουν εγω ο τυχερός. :(
Αυτο που μου έμεινε όμως είναι οτι αφού επισκευάζουνε κάτι πως γινετε να ξαναχαλαεί. Τωρα με καλύπτει η εγγύηση αργότερα ομώς;;;

Το αμάξι δε το χαρακτηρίζω αξιοπίστο :oops: και την αντιπροσώπεια τη θεώρω απαράδεκτη.
Τελευταία επεξεργασία από jimbardis και 10 Ιαν 2005, 14:43, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 10 Ιαν 2005, 14:20

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Πρώτη φορά ακούω τόσα προβλήματα μαζεμένα σε Niva. Αρκετά από αυτά τα έχω ξανακούσει, άλλα πάλι όχι και φυσικά δε νομίζω ότι είναι φυσιολογικά σε τόσο χρονικό διάστημα.
Το μόνο που θα σε συμβούλευα να κάνεις είναι να περάσεις μια βόλτα από τον "γιατρό" και να του αναφέρεις το ιστορικό.
Λεωνίδας Κωνσταντόπουλος, γέφυρα Ροσινιόλ, τηλ. 2105722965.
Καλή τύχη :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 10 Ιαν 2005, 14:58

Ευχαριστώ πολυ θα το δοκιμάσω.
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό teroulas » 10 Ιαν 2005, 15:06

Πραγματικά πολύ απογοητευτικά τα όσα γράφεις. :roll:
Ο Λεωνίδας έχω ακούσει πως είναι όντως Dr. Θα ηρεμήσεις
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 10 Ιαν 2005, 16:00

ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ !!!!!

Γιου κουφ μι μπραδερ.

Αυτό δεν είναι Hawk , ο Φραγκεσταιν o ιδιος είναι , με τόσο φτιάχνε ξήλωνε.

Πρέπει να έχεις πέσει σε περίπτωση. Κουράγιο. Κάνε ότι σου λέει ο Metalaxe.

Εχω μόνο μια απορία

Κάθως πήγαινα στο αεροδρόμιο αττική οδος περίπου 140-150 ανάβόσβησε το check engine 3 φορές και έμεινε σταθέρα ανάμενο, επιτόπου οι στροφές πέφτουν αμέσως σε κατηφόρα και ευθεία 2 km και το αμάξι πάει με 120-130 μάλλον μπήκε στο safe mode απο τον εγκέφαλο δε ξέρω.


140 - 150. Αυτό πως το κατάφερες , γιατί δεν το έχω καταφέρει μέχρι τώρα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Ιαν 2005, 16:26

giagoulas έγραψε:ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ !!!!!

Γιου κουφ μι μπραδερ.

Αυτό δεν είναι Hawk , ο Φραγκεσταιν o ιδιος είναι , με τόσο φτιάχνε ξήλωνε.

Πρέπει να έχεις πέσει σε περίπτωση. Κουράγιο. Κάνε ότι σου λέει ο Metalaxe.

Εχω μόνο μια απορία

Κάθως πήγαινα στο αεροδρόμιο αττική οδος περίπου 140-150 ανάβόσβησε το check engine 3 φορές και έμεινε σταθέρα ανάμενο, επιτόπου οι στροφές πέφτουν αμέσως σε κατηφόρα και ευθεία 2 km και το αμάξι πάει με 120-130 μάλλον μπήκε στο safe mode απο τον εγκέφαλο δε ξέρω.


140 - 150. Αυτό πως το κατάφερες , γιατί δεν το έχω καταφέρει μέχρι τώρα.


Μάλλον το δικό σου είναι Φραγκεστάιν... :lol: :lol:

Κι εγώ τα έχω δει (και περισσότερα) πριν φτιάξω το αμάξι...
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 10 Ιαν 2005, 17:17

Έχει δίκιο ο taz το Niva το δικο μου έχει 205 75 R15 λάστιχο και έχει πιάσει και 160 μετά την έξοδο 18 της αττικής όδου σε ελαφριά κατηφόρα προς το αεροδρόμιο ( εκει έγινε και το συμβάν). Λόγικα με τα πιο στενά λαστιχα της μαμάς του να μπορεί να φτάσει και 180 δε το έχω δοκιμάσει . Χώρις κατηφόρα μπορεί και πιάνει 140 άνετα ενώ σε ανηφόρα εθνικής οδού 130-120 με μικρή κλίση βέβαια.
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό cliff » 10 Ιαν 2005, 17:45

Τι να πω ρε παιδιά, είναι μερικά Νίβα που είναι καταραμένα. Είχα ρωτήσει κάτοχο-κυνηγό πριν πάρω το δικό μου και είχε πει τη φοβερή ατάκα: "Τα Νίβα είναι σαν το καρπούζι. Το κόβεις και ότι σου βγει". Εκείνου του είχε σπάσει δισκόφρενο και παραλίγο να γίνει σοβαρό ατύχημα. Μετά του έβγαλε θρος στροφάλου.
Κι εγώ αντιμετώπισα *πάρα πολλές* βλάβες δυστυχώς. Περίμενα περισσότερα, γιατί το αμάξι είναι εκπληκτικό (όταν δουλεύουν όλα τα υποσυστήματα **ταυτόχρονα** ). Αποκλείεται να τα πουλάνε έτσι Γερμανία και Γαλία (για παράδειγμα) μάλλον φέρνουν διαλογής εδώ. :(
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Ιαν 2005, 18:04

jimbardis έγραψε:Έχει δίκιο ο taz το Niva το δικο μου έχει 205 75 R15 λάστιχο και έχει πιάσει και 160 μετά την έξοδο 18 της αττικής όδου σε ελαφριά κατηφόρα προς το αεροδρόμιο ( εκει έγινε και το συμβάν). Λόγικα με τα πιο στενά λαστιχα της μαμάς του να μπορεί να φτάσει και 180 δε το έχω δοκιμάσει . Χώρις κατηφόρα μπορεί και πιάνει 140 άνετα ενώ σε ανηφόρα εθνικής οδού 130-120 με μικρή κλίση βέβαια.


Σε καταβαση γρεμου ποσα πιανει?
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Ιαν 2005, 22:52

vagelis έγραψε:
jimbardis έγραψε:Έχει δίκιο ο taz το Niva το δικο μου έχει 205 75 R15 λάστιχο και έχει πιάσει και 160 μετά την έξοδο 18 της αττικής όδου σε ελαφριά κατηφόρα προς το αεροδρόμιο ( εκει έγινε και το συμβάν). Λόγικα με τα πιο στενά λαστιχα της μαμάς του να μπορεί να φτάσει και 180 δε το έχω δοκιμάσει . Χώρις κατηφόρα μπορεί και πιάνει 140 άνετα ενώ σε ανηφόρα εθνικής οδού 130-120 με μικρή κλίση βέβαια.


Σε καταβαση γρεμου ποσα πιανει?


Σίγουρα περισσότερα από το κίτρινο χρέπι σου το οποίο θα μείνει σίγουρα στην μέση της ελεύθερης πτώσης :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Πρόβλημα με την αξιοπιστία του Niva

Δημοσίευσηαπό gtsit » 11 Ιαν 2005, 15:12

jimbardis έγραψε:Είμαι καινούργιος στο Forum και στο θέμα τερακίνηση. Στις 19-1-2004 αγόρασα ένα σκούρο πράσινο Niva την έκδοση Hawk με οτι μπορούσα να βάλω πάνω A/c , υδραυλικό τιμόνι , προβολείς ομιχλης , μπάρα μπροστά κάλυματα στα φλάς και τα πίσω φώτα και κοτσαδόρο. Κατέληξα στο αυτοκίνητο αυτό γιατί είναι σκυλί και οτι και να συμβεί θα κοστίσει η επισκευή του λιγότερο απο κάποιο άλλο.


Εχώ διαβάσει αρκετά πράγματα στο Forum και έχω δει και αρκετές φωτογραφίες που δείχνουν το Niva μάχιμο σε κάθε είδους εδάφους και γίνονται αναφορές και στη αξιοπιστία του.

Σήμερα 10-10-2005 πριν κάλα καλά κλείσω χρόνο είμαι απογοητευμένος.
Το αυτοκίνητό μου έχει μεταφερθεί 4 φορές με το γεράνο στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και ακόμα 3 το πήγα έγω με σοβαρή βλάβη.
Τα Service γινονταν πάντοτε στην ώρα τους και στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της lada.
Ισώς εαν τα αναφέρω όλα γίνω κουραστικός άλλα πιστεύω οτι πρέπει να γραφτούν.

Θα προσπαθήσω να τα γράψω με τη σειρά που έγιναν. Τη δεύτερη ημέρα λειτουργίας ανάβει το check engine πανικός δε γνώριζα βλέπετε.
Συνεργείο κάποιος αισθητήρας ήταν έαν ξανα ανάψει θα κάνουμε αλλάγη είπαν.
Μετά τα 3000 χιλιομετρα πήγα στην αντιπροσώπεια όπου άλλαξαν κάποιο κολάρο στη πολλαπλή και κάποιο λάστιχο στο ρεζερβουάρ. Γιατί απο όταν το πήρα και για 4 μήνες μυρίζε ο θάλαμος των επιβατών βενζίνα και μου έλεγαν οτι φταίει το καπάκι που δε κλείνει καλά άλλα τέλικά από κάπου έχανε βενζίνα κάτω απο το πίσω κάθισμα που βρίσκετε το ρεζερβουάρ.
Κάθως πήγαινα στο αεροδρόμιο αττική οδος περίπου 140-150 ανάβόσβησε το check engine 3 φορές και έμεινε σταθέρα ανάμενο, επιτόπου οι στροφές πέφτουν αμέσως σε κατηφόρα και ευθεία 2 km και το αμάξι πάει με 120-130 μάλλον μπήκε στο safe mode απο τον εγκέφαλο δε ξέρω.
μια ώρα αργότερα έμεινα στη μέση της υμητού στο παγκράτι με full κίνηση και με μετέφερε γερανός στην αντιπροσώπεια όπου την άλλη μέρα (το παράτησα απ' έξω) άλλαξανε λουργία και κάτι που είχε στραβώσει μπροστα και το φτιάξανε.
Έπεσε η ψυχολογία μου καινούργιο αμάξι βλέπεις.
Το καλοκαίρι και ενώ το check engine το αγνοώ πάντα αναμένο βέβαια μένω απο μπαταρία.
Στην αντιπροσώπεια είπαν χαλαρο το λουρί του δυναμό.
Άλλαξαν δυναμό και μπαταρία εγγύηση φυσικά.
Ποίος εσφηξε το λουρί του δυναμό αφου τα αλλάξανε αυτοι;;;;
Μετα απο μια εβδομάδα ακούω πάλι χαλαρό το λουρι (έμαθα τον ήχο μεταλικός θόρυβος) και ανακάλυπτουν στο συνεργειο χαλαρή τη βίδα που τεντώνει το λουρί του δυναμό!!!!! Την εσφίξαν και απο τότε εντάξει.
Εσπασε το σώληνακι που μεταφέρει το λάδι απο το κάρτερ έπανω το αλάξανε.
Ξάφνικα το σασμάν αρχίζει να πετάει τις ταχύτητες μόλις άφηνα το γκάζι.
Παεί αντιπροσώπεια το επισκευάζουν 2 μέρες χωρις αμάξι.
Μέτα ακουγόταν το διαφορικο το μπροστινό. Κάποιο ρουλεμαν έσπασε και μέτα η βλάβη επεκτάθηκε στο διαφορικο το αμάξι πάγαινε άλλα εκανε σα να κοπανάνε σφυρια. Επειδή είχε πόλλα ραντεβού για service η αντιπροσώπεια περίμενα 7 ημέρες . :shock:
Άλλαξαν και το διαφορικο χωρις χρέωση βέβαια και όλα εντάξει.
Ξανάεσπασε το σώληνάκι του λαδιού και το άλλαξαμε με χάλκινο πατέντα του συνεργείου το οποίο και πλήρωσα 4€ απο τότε κανένα πρόβλημα αρα πόσο κοστίζει αυτο της Lada.
Φτάσαμε Σεπτεμβριο 2004 20000 km και ένα πρωι τι Niva αρνείτε να ξεκινήσει. Γέρανος αντιπροσώπεια και η βλάβη κολημένο ρελέ αντλίας βενζίνης. Το αλλάξαν. Πάει το πρωινό ξέμπλεξα κατα τις 13:00.
Το δεκεμβρίο αποφασίζω να του βάλω ηχομόνωση για να μειωθεί ο εξώτερικος θόρυβος απο τα διαφορικά και τα χαλικάκια στα πίσω φτερά.
Τα ξηλώνω όλα απο ταμπλό και πίσω και βρίσκω το απαράδεκτο.
Το κάλυμα του ρεζερβουαρ κάτω απο το πίσω κάθισμα το οποίο οι κύριοι στην αντιπροσωπεία άνοιξαν για να αλλάξουν το λάστιχάκι δεν ήταν βιδώμενο κάλα απο τις 8 βίδες ήταν μονο 3 και φυσικα αυτο σε κάθε λακουβα κοπάναγε κάνοντας θόρυβο. Αυτο ήταν το κεράσακι στη τούρτα φαινόταν καθαρά οτι επειδή το αμάξι ήταν στην εγγύηση οι επισκευές γίνονται με τέτοια προχειρότητα αφου δεν υπαρχει κέρδος για να φύγει γρήγορα το αμάξι απο μέσα να μπεί το επόμενο.
Τέλικα τέλος δεκεμβρίου ήρθε η ώρα του imobilaser. Με γερανο στο κοντινότερο συνεργειο όπου με το κόκκινο κλειδάκι ξαναπέρασαν τα μαυρα και δούλεψαν. Η γκαντεμια έμεινε παρασκευή πριν τα χριστούγεννα και το έφτιαξα τη δευτέρα 3 μέρες χώρις αμάξι.
Το καλύτερο τωρα 3-1-2004 χιονοδρομικό κέντρο παρνασού ώρα 16:00 το imobilaser κάνει πάλι τα δικά του. :shock:
Αποτέλεσμα γεράνος για λειβαδεία ταξί για αθήνα 100€ και επιστροφή την άλλη μέρα το πρώι λειβαδεία για να το πάρω.
Ο ανθρώπος στη λειβαδια έιπε οτι το imobilaser έχει προβλημα απο υγρασία και κρύο για αυτο και με άφησε , το πρώι που το ζεστανε ο ήλιος έβαλε το μαυρο κλειδάκι και δούλεψε.
Έπρεπε να γίνει η αλλάγη του όμως και τη Δευτερα μείναμε την Τρίτη το πήρα και η αντιπροσώπεια έκανε απογραφη αυτή την εβδομάδα και θα μου το άλλαζαν τη Δευτέρα.
Τελικά το άλλάξαν την τετάρτη μέτα απο εκτεταμένες διαπραγματεύσεις.
Τέλος σήμερα 10-01-2005 έκλεισα ραντεβου για επισκευή σασμάν πάλι γιατι δε πέρνει την πέμπτη ταχύτητα και γραντζουναει τις υπολοιπες. Θα προσπαθήσω να τους πίσω να το αλλάξουν γιατι η επισκευή που έκαναν ήταν μάλλον προσωρινή κρατησε βέβαια 10000 χιλιόμετρα.
Έχουν αλλαχτεί και κάποιοι αισθητήρες και το check engine σβήνει που και που.
Έχω αλλάξει τα αμορτισερ αυτα της Lada ήταν απαράδεκτα και τους δίσκους στράβώσαν πολύ ευκόλα.
Ελπίζω να μην κούρασα και να μη χάλασα την είκονα του αυτοκινήτου αυτά άλωστε έγιναν στο δικό μου ισώς να ήμουν εγω ο τυχερός. :(
Αυτο που μου έμεινε όμως είναι οτι αφού επισκευάζουνε κάτι πως γινετε να ξαναχαλαεί. Τωρα με καλύπτει η εγγύηση αργότερα ομώς;;;

Το αμάξι δε το χαρακτηρίζω αξιοπίστο :oops: και την αντιπροσώπεια τη θεώρω απαράδεκτη.


Αν μας ενημερώσεις τι έγινε τελικά θα σου είμαι υπόχρεος.

GEORGE
Άβαταρ μέλους
gtsit
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: 19 Ιαν 2004, 03:54

Re: Πρόβλημα με την αξιοπιστία του Niva

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 12 Ιαν 2005, 12:01

jimbardis έγραψε:Είμαι καινούργιος στο Forum και στο θέμα τερακίνηση. ... Σήμερα 10-10-2005 πριν κάλα καλά κλείσω χρόνο είμαι απογοητευμένος...

Φίλε μου, έχεις δίκιο και είσαι απογοητευμένος :? Μου κάνει εντύπωση το πλήθος, ή έκταση και η συχνότητα των προβλημάτων που είχες. Οντως η αντιπροσωπεία δεν είναι "ότι το καλύτερο" (για να το γράψω ευγενικά) για service. Πήγαινε στον Κωνσταντόπουλο και θα βρεις άκρη :P

Εκείνο που με προβληματίζει λίγο είναι, μήπως η μεταχείριση που του κάνεις δεν είναι φυσιολογική. Οι ταχύτητες που αναφέρεις δεν είναι για αυτό το αυτοκίνητο :wink: (υπολόγιζε χρήση μέχρι τα 120).

κουράγιο σύντροφε
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 12 Ιαν 2005, 12:24

Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ 80% εντος δρόμου και 20% και οχι τίποτα extreme αντε παρνασό και κανά χωματόδρομο στη παιανία που μένω άρα σίγουρα δεν έχει γίνει ζημία απο κακή εκτος δρόμου χρήση. Τώρα εαν 1700 cc κινητήρας με 85 άλογα και δυνατότητα θεωριτική 195 στις 5900 στροφές έχει πρόβλημα πάνω απο 120 και καταστρέφει σασμάν και διαφορικά τοτέ πάω πάσο. Να πώ βεβαία οτι ταχύτητες ανω των 120 μόνο σε εθνική. Θα μπορούσαν όμως να μη λέει ο αντιπρόσωπος οτι μόλις χαλάρωσει ο κινητήρας θα δεις και 180 :shock: και να μη τον πιστεύω ουτε έγω και η αντιπροσώπεια να λέει έπισημα 137 (Βιβλίο Οδηγίων Λειτουργίας). Τη τελική 137 την πιανεί σε ίσιωμα σε κατηφόρα 150-160 ανάλογα τη κλίση.3% max είναι η μέγιστη κλίση σε εθνικές.
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 12 Ιαν 2005, 16:54

Με το συμπαθιο φιλε jimbardis αλλα εχω την εντυπωση οτι το σκιζεις το καϊμενο!!!! Δεν ειναι ολα νουμερα και χαρτια. Φοβαμαι οτι γρηγορα θα στα δωσει στο χερι!!!
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jimbardis » 12 Ιαν 2005, 18:01

Αμα θεώρειται σκίσιμο η τελική 140 του niva τοτε ας μας έλεγαν και στην αντιπροσώπεια οτι ξέρετε το αυτοκίνητο πάει μεχρι 140 αντε 160 στη κατηφόρα αλλά αμα το πάτε πάνω απο 120 θα διάλύσει έτσι που σαν αγοραστές να ήμασταν τουλάχιστον ενημερωμένοι για την σώστη χρήση του μοντέλου.Και δε νομίζω οτι επιτρέπεται αμάξι που κατασκευάζεται για να λειτουργήσει το 2004 να μη μπορεί να αντέξει ταχύτητες άνω των 120 και να δημιουργεί σοβαρές βλάβες.
jimbardis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 05 Δεκ 2004, 22:58
Τοποθεσία: Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 19 επισκέπτες

cron