Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συντροφια ερωτηση

Συντροφια ερωτηση

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 10 Ιαν 2005, 12:45

Καλοι μου ανθρωποι μετα απο πολλες συζητησεις με την μελουσα γυναικα μου (9 ιουλιου αντιο εργενικη ζωη)αποφασισαμε απο κοινου να αλλαξουμε το TERIOS και να παρουμε αν μη τι αλλο το απολυτο για εμενα off-road οχημα το NIVA 25y.Απο τις συζητησεις που παρακολουθω στο site ομως διαπιστωσα οτι καλο ειναι να μην το παρω με a/c και υδραυλικο τιμονι το μεν πρωτο γιατι βγαζει προβληματα θερμοκρασιας και το δευτερο γιατι μπορει η δεν ειναι τοσο αξιοπιστο αν του κανω σκληρο off-road πραγμα που το κανω λογος που δινω και το TERIOS :shock: Τελικα τι με συμβουλευεται να αγορασω;Το 25y η το hawk? Και απο που να το παρω?Υπαρχει κανενας καλος εμπορος στην Αθηνα?Απο οτι ξερω η κεντρικη αντιπροσωπεια ειναι λιγο γεια σου!
Συγνωμη αν σας κουρασα και σας ευχαριστω εκ των προτερων :P
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό JOHNNY » 10 Ιαν 2005, 13:08

To NIVA einai ena kalo off-road 4x4 apla thelei shxnei shnthrhsh gia thn kaliterh apodosh. Apo oti exo diabasei apo periodika (palia kai kenoyri)sxetika me to NIVA anaferoyn oti logo ths aplhs mhxanikhs diataksis poy diathetei se sxesei me ta kenouria montela thelei shxnh shntirish kai idietera meta apo kathe ektos dromoy diadromh. Etsei lene ta periodika. Tora oi katoxoi toy NIVA tha se enimerosoun kalitera.
Άβαταρ μέλους
JOHNNY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 18 Μαρ 2004, 19:06
Τοποθεσία: ΚΩΣ (Προσωρινά Αθήνα)

Re: Συντροφια ερωτηση

Δημοσίευσηαπό Camelius » 10 Ιαν 2005, 13:21

savourdaman έγραψε:Καλοι μου ανθρωποι μετα απο πολλες συζητησεις με την μελουσα γυναικα μου (9 ιουλιου αντιο εργενικη ζωη)αποφασισαμε απο κοινου να αλλαξουμε το TERIOS και να παρουμε αν μη τι αλλο το απολυτο για εμενα off-road οχημα το NIVA 25y.Απο τις συζητησεις που παρακολουθω στο site ομως διαπιστωσα οτι καλο ειναι να μην το παρω με a/c και υδραυλικο τιμονι το μεν πρωτο γιατι βγαζει προβληματα θερμοκρασιας και το δευτερο γιατι μπορει η δεν ειναι τοσο αξιοπιστο αν του κανω σκληρο off-road πραγμα που το κανω λογος που δινω και το TERIOS :shock: Τελικα τι με συμβουλευεται να αγορασω;Το 25y η το hawk? Και απο που να το παρω?Υπαρχει κανενας καλος εμπορος στην Αθηνα?Απο οτι ξερω η κεντρικη αντιπροσωπεια ειναι λιγο γεια σου!
Συγνωμη αν σας κουρασα και σας ευχαριστω εκ των προτερων :P


Το μονο σχολιο που εχω να κανω ειναι οτι με την μικρη μου εμπειρία στο Lada του 97 που εχω το οποίο έχει aircondition ότι τα προβλήματα θερμοκρασία λύθηκαν μολις αλλαξα τρεις σφιγκτηρες και επαψε να χανει το νερο του! 8-)

Βεβαια στην πορεία αλλαξα μία τρόμπα νερού αλλα αυτή ήταν προβληματική από τα χερια του προηγουμενου ιδιοκτητη ετσι και αλλιως.
Για το υδραυλικο δεν εχω αποψη αλλα για το aircondition σου λέω ότι προβλημα προσωπικα τουλάχιστον δεν εχω!
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Ιαν 2005, 13:23

Φίλε savourdaman, καλόοοοο,

1. Το A/C δεν παρουσιάζει προβλήματα. Απλά, λόγο των μικρών διόδων δεν κρύωνες επαρκώς την καμπίνα. Αυτό δεν ισχύει πλέον, διότι αλλάξανε οι δίοδοι (δεν ξέρω πως αλλιώς να τα πώ) προς την καμπίνα.

2. Έχω ακούσει ότι το υδραυλικό που τοποθετείται είναι πολύ καλό και ποτέ δεν έχω ακούσει ότι εμφάνισε κάποιο πρόβλημα. Από προσωπική εμπειρία, η αίσθησή του δεν έχει καμία σχέση με το απλό. Θα το συνιστούσα.

Αυτά από εμένα.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό 747 » 10 Ιαν 2005, 20:04

Κι εγώ φίλε savourdaman με τη σειρά μου θα χρησιμοποιήσω μια σοφή φράση που είχε πει κάποιος φίλος, "αφού ο Θεός σε σε φώτισε, τουλάχιστον ας σε λυπηθεί".

ΚΑΙ για το NIVA, KAI για το γάμο!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Και άλλη φορά δεν σε ακολουθώ σε trail ride, κι ας χαθώ, ΠΡΟΔΟΤΗ!! που αφήσεις τη χώρα του ήλιου για τα Σιβηρικά κοτέτσια. ΑΥΤΑ!
747
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 09 Δεκ 2003, 13:16
Τοποθεσία: Αθηνα

Ενα μεγαλο ευχαριστω

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 10 Ιαν 2005, 22:52

Ευχαριστω πολυ ολους για τις πολυ ενδιαφερουσες αποψεις τελικα θα το παρω το 25y.Oσο για τα trail raid θα επανελθω καλε μου φιλε απλα με αλλο αυτοκινητο.Αυτα τα ολιγα και παλι ευχαριστω θερμα θα τα πουμε παλι συντομα . :wink:
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xalk » 10 Ιαν 2005, 23:05

Φίλε savourdaman αν σκέφτεσαι extreme offroad τότε πάρε το hawk... με aircondition :!:

Εγώ πήρα το 25Υ (κανένα πρόβλημα με το Α/C ) αλλά το υδραυλικό to έβγαλα :shock: :shock:
Αν και δεν είχε κανένα πρόβλημα, και με άριστη συμπεριφορά ΟΝ / ΟFF ROAD, για extreme καταστάσεις δεν κάνει, γιατί δεν έχεις άμεση αντίληψη του "...που πατάς" :shock: ειδικά αν παίζεις με βραχάκια και σκαρφάλωμα (...βέβαια προσωπική άποψη)
Άβαταρ μέλους
xalk
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 239
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2004, 02:43

Δημοσίευσηαπό cliff » 10 Ιαν 2005, 23:13

Εγώ πάλι πιστεύω ότι το υδραυλικό είναι όλα τα λεφτα! Θα έπαιρνα το Νίβα μόνο με αυτό (αντί για το 25Υ που πήρα).
Με το υδραυλικό είχα μια μικρή διαρροή επειδή αυτοί που το τοποθέτησαν δεν είχαν σφίξει καλά κάποιες βίδες-ρακόρ στις σωληνώσεις (περίεργο ε). Το εντόπισε ο μηχανικός μου αμέσως, τις έσφιξε και δεν χρειάστηκε τίποτε άλλο.

Από την άλλη πλευρά, κάποια ρακόρ του AC τα είχαν σφίξει τόσο καλά που έκοψαν τα λαστιχάκια μέσα που στεγανοποιούν και είχα (κι άλλη!) διαρροή. Πήγα κεντρική αντιπροσωπεία μια και το επίσημο συνεργείο στην περιοχή μου έκανε τον κινέζο ("δεν έχω μηχάνημα να βάλω φρέον"-όπως έκανε τον κινέζο με το βιμπράρισμα παρεπιπτόντως) το έφτιαξαν και το γέμισαν πάλι με φρέον που το είχα χάσει όλο στο μεταξύ.
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Ιαν 2005, 13:51

AC ουδέν πρόβλημα, εκτος του ότι οι απατεώνες βάλανε ψεύτικους σωλήνες που στέγνωσαν και σκάσανε, σε σκληρό off το καλοκαίρι. Πατέντα σωλήνες ενισχυμένοι και τέλος

υδραυλικό >>> κορυφαία αίσθηση και ευκολία, το έβαλα στην τοπική αντιπροσωπεία με τότε μηχανικό ένα αστέρι και έχει βγεί ΠΟΛΥ σκυλί!
Άσε που σου επιτρέπει να αλλάξεις και τιμόνι με μικρότερη διατομή (απλά δεν βλέπεις΄τις ενδείξεις! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες