Αν έχει τύχει σε κάποιον κάποιον κάτι ανάλογο ας βοηθήσει. Πριν από λίγο καιρό το NIVA μου είχε προβλήματα με το βηματικό μοτέρ του ρελαντί. Το άλλαξα στην αντιπροσωπεία. Ειδικότερα στο ρελαντί ορισμένες φορές πέφτανε πολύ οι στροφές και το αμάξι πήγαινε να σβύσει και κουνιότανε ολόκληρο. Οστόσο το προλάβενε ο εγκέφαλος ο οποίος ανέβαζε τις στροφές στο τσακ και το αμάξι δεν έσβηνε. Μετά την αλλαγή δεν το ξανάκανε. Χτες το βράδυ όμως έγινε το εξής κουφό. Σταμάτησα να πάρω τσιγάρα. Ξαφνικά και ενώ είχα νεκρά και ετοιμαζόμουν να το σβήσω άρχισαν πάλι να πεφτουν οι στροφές και τα κουνήματα. Όμως το γεγονός αυτό συνοδεύτηκε και με κάτι άλλο, εκεί κατάλαβα ότι δεν είχε σχέση με το βηματικό μοτέρ. Ακουγόταν ένας δυνατός ήχος στο κεντρο πίσω από το ταμπλό. ΚΡΑΑΑΑΚ ΚΡΑΑΑΑΑΚ ΚΡΑΑΑΑΚ ΚΡΑΑΑΑΑΚ. Δεν κάνω πλάκα. Αρκετά δυνατά. Έμεινα μαλάκας. Δεν μου είχε ξανατύχει. Ξαφνικά ο εγκέφαλος σήκωσε στροφές μέχρι και 3.500 έφτασε. Ο ήχος εξαφανίστηκε το ρελαντί σταθεροποιήθηκε και εγώ έχω μείνει άφωνος και κοιτάζω το στροφόμετρο. Η νέα Κριστίν σκέφτηκα. Τι στο διάολο ήταν πάλι αυτό? Δεν μου το ξανάκανε. Όυτε check engine άναψε ούτε τίποτα. Ωστόσο μετά από σκέψη υπέθεσα ότι ο ήχος δεν πρέπει να έχει σχέση με ιμάντα (δεν κάνει έτσι) αλλά ούτε μεταλλικός. Κάτι όπως όταν βάζεις καρφωτή μια ταχύτητα. Μετά από κάποια ώρα είπα να το τσεκάρω. Κούνησα λοιπόν το λεβιέ προς τα πάνω. Τον πίεσα λίγο προς το ύψος της 3ης στο ρελαντί χωρίς να πατάω συμπλέκτη. Και άκουσα σχεδόν τον ίδιο ήχο σε πιό αργό ρυθμό. Υποψιάζομαι πως πρέπει να ήταν κάτι συμπτωματικό γιατί δεν το ξανάκανε. Υπάρχει πιθανότητα να μην είχε στην ουσία ξεκουμπώσει σωστά η ταχύτητα όταν έβαλα νεκρό? Για αυτό και πήγε να μου σβήσει? Γρανάζια? Είναι θέμα ποιότητας κατασκευής? Δεν το ξανάκανε. Μοντέλο 2004 15.700χλμ.
GEORGE