kotsidakias έγραψε:...Α για το καρε που ελεγες Ταζ τελικα μου ειπε ο ανθρωπος οτι μετα το 2001 διαφερει αν θυμαμαι καλα και διαφερει του ακραξονιου,οχι του διαφορικου.
Αυτό είναι κάτι άλλο. Τα τελευταία μοντέλα του 2004, έχουν μεγαλύτερο καρέ στο διαφορικό και μεγαλύτερα ημιαξόνια. Όταν η Lada Hellas έφερε διαφορικά, της έδωσαν από το εργοστάσιο μερικά με μεγαλύτερο καρέ, προφανώς χωρίς να του ενημερώσουν (είχαν τον ίδιο κωδικό και καμία εξωτερική διαφορά). Αποτέλεσμα, πάω και αγοράζω ένα, το τοποθετώ, βάζω μπροστά το Niva, βάζω πρώτη και το αμάξι δεν κουνάει
Φτου ρε πούστη μου, είχα σπάσει και ημιαξόνιο και δεν το είδα
Ξανά στην ράμπα, ξήλωμα και ως εκ θαύματος διαπιστώνω ότι το ημιαξόνιο δεν κουμπώνει αλλά επιπλέει μέσα στο καρέ
. Την άλλη μέρα το πρωί, πίσω στην Lada με το διαφορικό και ένα ημιαξόνιο. Τους διηγούμαι την ιστορία και με κοιτάνε σαν εξωγήινο
Όταν τους το δείχνω μένουν κάγκελο. Τον έβαλα, λοιπόν, και μπήκε στην αποθήκη με το ημιαξόνιο στα χέρια για να μου βρει διαφορικό που να κουμπώνει
κι έτσι κι έγινε. Ξανά πίσω να βάλω το διαφορικό. Αυτά έγιναν πέρσι, δύο μέρες πριν το αμάξι φύγει για τον Έβρο για να συμμετέχει στο Trophy. καταλαβαίνεις ότι θα μου είχε στοιχίσει πάρα πολύ εάν δεν έβρισκα τελικά διαφορικό