Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα Νιβα διότι σαν κάτοχος της Γιαπωνέζικης υπεροχής δεν γνώριζα ούτε καν απο που ανοίγει το καπό του αυτοκινήτου. Χάρη όμως στα Niva έμαθα:
1 Πως γίνεται η ευθυγράμμιση αξόνων.
2 Πως αλλάζουμε πολλαπλασιαστή γιατί με ένα πλύσιμο βραχυκυκλώνει.
3 Πως αλλάζουμε τον δυναμό και τοποθετούμε Bosh.
4 Πως να χειρίζομαι τις ναζιάρικες μίζες.
5 Πως να αγνοώ το λαμπάκι “check engine” το οποίο είναι μόνιμα αναμμένο για να ομορφαίνει το ταμπλό.
6 Πως να ευθυγραμμίζω το τιμόνι.
7 Πως να κάνω ηχομόνωση για να αντέξω τον θόρυβο.
8 Πως να ανοίγω τρύπες για να φεύγουν τα νερά όταν βρέχει
9. Πως να αγνοώ την αύξηση θερμοκρασίας (μιας και αφού δοκιμάζοντας τα πάντα στο τέλος δεν υπάρχει αποτέλεσμα).
10 Πως να ρυθμίζω το ρελαντί που παίζει απο 500 μέχρι 2500 στροφές.
11 Πως να ρυθμίζω την μετάδοση που κάνει περίεργους ήχους σαν γρανάζια που τσακώνονται αναμεταξύ τους.
12 Πως να ρυθμίζω τον μεγάλο τζόγο στο τιμόνι.
13 Πως να αλλάζω καθίσματα, και ποια ταιριάζουν.
14 Πως να ρυθμίζω τα φρένα που δεν λειτουργούν πάντα.
15 Πως να αντιμετωπίζω τους μεταλικούςθόρυβους κατ΄ σαν κατ (οι οποίοι είναι απολύτως φυσιολογικοί)
16 Πως να καταργώ το άχρηστο εξάρτημα “θερμοστάτη”.
17 Πως να αγνοώ τους αναξιόπιστους δείκτες βενζίνης.
18 Πως να γίνω ειδικός στον προγραμματισμό για να διαβάζω τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, και απο που να αγοράσω το μηχάνημα ανάγνωσης.
Επίσης έμαθα:
19 Ότι τα υδραυλικά τιμόνια είναι εντελώς άχρηστα αφού δεν σε αφήνουν να κάνεις μπράτσα και κοστίζουν μια περιουσία.
20 Ότι για να έχεις αμάξι πρέπει να συγγενεύεις με τον γνωστό «γιατρό».
21 Ότι πρέπει να κάνεις Club για να σε πάρει σοβαρά η αντιπροσωπία.
22 Ότι για να ψηλώσης αμάξι, πρέπει να εχεις διδακτορικό στο Μ.Ι.Τ
Μετά απο την ανάγνωση των ανωτέρω θεμάτων δηλώνω πλέον ειδήμων στα "αυτοκίνητα", με εξειδίκευση στα Niva.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις γνώσεις που μου προσφέρατε απλόχερα.
Μάθε τέχνη και αστηνε και αν πεινάσεις πιάστηνε.
:twisted: