taxideytis έγραψε:κολοκύθια νερόβαραστα σύντροφε..........πώς επιδρά το τσέκ και που για να πέσει η απόδοση; απλα αισθητήρες είναι. στην βλαβη θα το καταλαβεις.
ΑΣΤΑ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΣΕ ΠΙΑΝΩ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ.
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΙΔΡΑ.
ΠΡΩΤΟΝ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΡΑΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ. ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΠΙΔΡΑ ΤΟ ΤΣΕΚ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ. ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΤΣΕΚ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΕ SAFE MODE. ΔΗΛΑΔΗ. ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΜΙΓΜΑ (ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ) ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΡΟΠΟΡΙΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΦΤΗ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΦΤΗΣ.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΤΡΙΤΟΝ. ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΑΕ (ΣΥΣΤΗΜΑ - ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ - ΕΛΕΓΧΟΥ) ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΓΝΟΕΙ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΤΙΣ DEFAULT ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΤΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ BOSCH ΑΥΤΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΑΜΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ NIVA Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ.
ΤΩΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΕΤΟΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΥΠΠΟΥΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟ SAFE MODE ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΙΣΘΗΤΕΣ. ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΟΡΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ CHECK ENGINE. ΑΛΛΑΞΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΡΟΛΟΙ.
ΑΥΤΑ.
GEORGE